Сабақтың тақырыбы Көріністер (сахна) Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары



бет1/6
Дата17.09.2024
өлшемі106,53 Kb.
#204509
түріСабақ
  1   2   3   4   5   6
Байланысты:
Айғаным Көріністер 3Г


Бөлім


Ұзақмерзімді жоспар тарауы:
2-бөлім. «Ойын құру» (ортақ тақырыптар: «Уақыт», «Сәулет»)

Педагогтің аты - жөні

Оразбаев Рауан

Практикант:Егинтаева А

Күні




Сынып:3 «Г»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Пәні

Цифрлық сауаттылық

Сабақтың тақырыбы



Көріністер (сахна)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс
істеу;

Сабақтың мақсаты

Жобаға көріністі қалай қосуға болатынын біледі.
Ойын жобасын қолдануда көріністерді қолданудың тиімді жақтарын біледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің
әрекеті

Оқушының
әрекеті



Баға
лау



Ресурстар



Сабақтың басы

«Ұ» Сәлеметсіздерме!
Өткен тақырыпқа шолу.
Психологиялық ахуал :“Сөз тапқанға қолқа жоқ”
Мұғалім қойған сұрақтарға (Е Б Ә) әріптерімен жауап береді.
1.Сен бүгін нешеде тұрдың?
2.Сен қандай үйірмеге барасың?
3.Демалыста қайда барасың?
4.Бүгін сабақ нешеде басталды?
5.Сыныптағы сыныптастарыңа сабаққа не тілейсің?

Қойылған сұрақтарға жауап беріп , өткенді еске түсіреді.Мұғалім қойған сұрақтарға ауызша жауап береді

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы!
Тамаша! Керемет!
Талпын!

Оқулық

Презентация



Сабақтың ортасы

Сергіту сәті



Жаңа сабақты түсіндіру .

Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді интерактивті тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері


бойынша өз ойларын айтып, жауап береді

1-тапсырма Ойын жобасы қалай жұмыс істеп тұр?


«Жыл мезгілі» атты ойын- жобасының скриптеріне талдау жасаңдар. Ойын жобасында қолданылған программалау идеяларын анықтаңдар

Тапсырма: Ойын жобасына ойынның кіріспе бетін сипаттайтын көріністі қосуды ұсыныңдар. Кіріспе бет ойынның атауы,тақырыпқа қатысты суреттерден құралсын. Ойын жобасының скриптілеріне өзгерістер ұсыныңдар


Тақтаға бір баланы шығарып, сол балаға 5-6 кез келген әріптерді жаздырамын. Кейін әр партадан бір баланы шығарып, сол әріптерден басталатын сөйлем жазу керек (С Д К Қ Б А Л М Т Ш
Сәлем досым, киноға қашан баратынымызды анықтап, лағман, мантыға тойып шығайық.
Жеке жұмыс 3-тапсырма
Қолдан тапсырмасын практикалық жұмыс ретінде компьютерде орындату.

*«Көрініс» ұғымын қалай түсінесің?
*1-суретке назар аудар. Екі суретте де көрініс берілген. Олардың қандай айырмашылықтары бар? Ойыңды ортаға сал

Жыл мезгілдері ойын-жобасының скриптеріне талдау жасайды, қолданылған программалау түрін анықтайды


Ойын спикерлеріне өзгерістер ұсынады
Тақтаға шығып қалаған әріптерін жазады, жазған әріптермен сөйлем құрайды

Оқулықтағы 3-тапсырманы компьютерде орындайды





Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет