1. Бір Құдайдың бар екенін мойындайтын діннің бір түрі. МОНОТЕИЗМ
2. >Көп құдайларға сенуге негізделген діни сенімдер жүйесі. ПОЛИТЕИЗМ
3. КСРО халық әртісі, Мемлекеттік сыйлықтың лауреаты, «Отырар сазы» Қазақ мемлекеттік фольклорлық-этнографиялық халық аспаптар оркестрінің негізін қалаушы НҰРҒИСА ТІЛЕНДИЕВ.
4. Қазақ-Ресей медицина университеті қашан құрылды? 1992
5. Ежелгі философтардың қайсысы «Шектен аулақ болу және өлшем білу» деп атаған? АРИСТОТЕЛЬ
6. >«Ғылыми-техникалық революция» - .. өндіргіш күштердің түбегейлі өзгеруі, өндіргіш күштердің құрылымы мен даму динамикасындағы сапалы секіріс.
7. Объективті қажеттілікті білу негізінде адамның өз мүдделері мен мақсаттарына сәйкес әрекет ету қабілеті. БОСТАНДЫҚ
8. Жеке мүдделерді қызметтің негізгі мотивіне және қоғамға және басқаларға қатысты бағалаудың негізгі критерийіне айналдырудан тұратын өмірлік бағдар принципі. ЭГОИЗМ
9. >Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық сапасы, яғни толеранттылық, басқаларды құрметтеу. Толеранттылық
10. Адамдардың іс-әрекетін қарастыратын, «пайда», «табыс», «тиімділік» ұғымдарына негізделген философиялық ілім. Деонтология
11. Материалдық және рухани өндіріс өнімдерінде, қоғамдық нормалар мен институттар жүйесінде, рухани құндылықтарда, адамдардың табиғатқа, бір-біріне және оларға деген қарым-қатынастарының жиынтығында бейнеленетін адамның өмірлік әрекетін ұйымдастыру мен дамытудың нақты тәсілі. өздері. ӨРКЕНИЕТ
12. Мораль, мораль, оны негіздеудің әртүрлі этикалық жүйелерін зерттейтін, моральдық құбылыстарды, қақтығыстар мен жағдайларды сипаттайтын ұғымдар жүйесі бар философиялық ғылым. ЭТИКА
13. >Адам әрекетінің саласы, табиғаттан тыс, лайықты мінез-құлық пен нақты әрекеттерге, нақты институттар мен идеологияға сенуді қамтитын қоғамдық сананың бір түрі. ДІН
14. Адамдардың өмірі мен қызметін ұйымдастыру формаларының жиынтығы, жеке адамдардың бірлескен өмірінің біртұтас жүйесі (қарым-қатынас, өзара әрекет, тәртіп, дәстүр, мәдениет). ҚОҒАМ
15. Дүниенің көркемдік санасына және эстетикалық дамуына бағытталған рухани-практикалық қызмет түрі. ӨНЕР
16. Қоғамның тұтастығын қамтамасыз ететін бастапқы, негізгі құрылым марксизм тұрғысынан ... ЭКОНОМИКА
17. Қоғамның даму процесі оның нақтылығы мен көптүрлілігінде. ЭВОЛЮЦИЯ
18. Адам мен қоғамның бірлескен дамуының ұзақ процесі – ТАРИХИ ПРОЦЕСС
19. Қоғамдық қатынастардың, әдет-ғұрыптардың, салт-дәстүрлердің, мәдениеттің әсерінен адамның әлеуметтік тіршілік иесі ретінде қалыптасу процесі – АНТРОПОСОЦИОГЕНЕЗ.
20. Адамдарға табиғи материалдарды, құбылыстар мен процестерді өз қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін пайдалануға мүмкіндік беретін адамдар жасаған құралдардың (құралдар, құрылғылар, механизмдер және т.б.) тарихи дамып келе жатқан жиынтығы. ТЕХНИКАСЫ
21. Биомедициналық ғылым мен денсаулық сақтау тәжірибесінің соңғы жетістіктерінен туындаған моральдық мәселелерді түсінуге, талқылауға және шешуге бағытталған пәнаралық зерттеулер саласы. БИОЭТИКА
22. «Биоэтика» терминін алғаш рет 1970 жылы... ВАН.Р.ПОТТЕР қолданған.
23. >Ғылымның даму процесінде қайта жаңғыртылатын және әрбір зерттеуші үшін міндетті құндылықтар мен нормалардың жиынтығы. ҒЫЛЫМ ЭТОСЫ
24. Өркениет ұғымына мәдениеттің деградациясы мен құлдырау кезеңі ретінде қандай философтар анықтама берді? О.СПЕНГЛЕР
25. >«Ғылымдар мен өнердің дамуы адамдарға есепсіз зиян келтірді» деген тезисті алға тартқан Ағартушылық дәуірінің ойшылы. ЖАН-ЖАК РУССО
26. Қоғам – материалдық, ең алдымен экономикалық факторларға негізделген біртұтас өздігінен дамитын жүйе». Бұл көзқарасты ең алғаш ... КАРЛ МАРКС айтқан
27. Батыс еуропалық құрылымдардың, институттардың, құндылықтардың және әлемнің басқа аймақтары мен халықтары үшін даму кезеңдерінің анықтамалық, үлгілік құндылығын тану дүниетанымдық концепциясы. ЕУРОПЕКЦЕНТРИЗМ
28. Философия тарихында алғаш рет құндылықтар мәселесіне бет бұрған ежелгі грек философы. АРИСТОТЕЛЬ ЖӘНЕ ПЛАТОН
29. Қайта өрлеу дәуірінің ойшылдарының қайсысы жеке меншіксіз, бірақ жалпыға бірдей еңбек қызметі бар идеалды мемлекеттің бейнесін салып, оны Утопия аралына орналастырды? MPA
30. 1907 жылы Ф.Гальтон бұл ғылымға «нәсілдің туа біткен қасиеттерін жетілдіретін барлық факторлармен айналысатын ғылым» деп анықтама берді. ЕВГЕНИКА
31. «Тарихтың атасы» саналатын ежелгі грек ғалымы .... ГЕРОДОТ
32. «Тарих философиясы» ұғымын 1765 жылы француз философы ... ВОЛЬТАЙР ұсынған.
33. >Карл Маркс «тарихтың локомотиві» деп нені атады? РЕВОЛЮЦИЯ
34. Өліп, мәдениет өркениетке айналады», - деп есептеді ... ШПЕНГЛЕР
35. Адамның өзін-өзі моральдық бақылауды жүзеге асыру, өзі үшін моральдық міндеттемелерді өз бетінше тұжырымдау, олардың орындалуын өзінен талап ету және жасалған іс-әрекетке өзіндік баға беру қабілетін сипаттайтын этика категориясы. АР-ЖАН
36. Қазақ білімінің негізін салушы, қазақтың рухани дүниесін зерттеуші. А.ҚҰНАНБАЕВ немесе Ы. АЛТЫНСАРИН
37. Құндылықтардың табиғаты мен қайнар көздері, бар және мүмкін болмысты жеке негіздеу және айыптау жолдары, адамның мақсаты, оның мақсаттары мен идеалдары пәні философияның саласы. АКСИОЛОГИЯ
38. Адамдардың санасының мазмұны олардың пәндік-практикалық және әлеуметтік-экономикалық өмірінің формаларына байланысты деген идеяның авторы. КАРЛ МАРКС
39. >Құдайдың үстемдігі идеясына негізделген дүниетанымдық ұстаным. ТЕИЗМ
40. Тәрбие мен оқытудың біртұтас мақсатты процесі, сондай-ақ алынған білімнің, дағдының, құндылықтардың, функциялардың, тәжірибе мен құзыреттердің жиынтығы. Теоцентризм
41. Американдық философ, әлеуметтанушы және футуролог, постиндустриалдық қоғам концепциясы авторларының бірі, «Үшінші толқын» кітабының авторы. ЭЛВИН ТОФЛЕР
42. Жаңа медициналық технологиялардың әлеуметтік, құқықтық және этикалық салдары туралы ілім. БИОЭТИКА
43. Адамзат тарихындағы мифологиялық дүниетаным рационалды-философиялық көзқараспен алмастырылған кезеңді белгілеу үшін тарих философиясына «осьтік уақыт» ұғымын енгізген философ. КАРЛ ЯСПЕРС
44. П.Кропоткин «толық еркіндік, биліктің жоқтығы» деп сипаттаған әлеуметтік құрылым – бұл .. АНАРХИЯ.
45. Құдай туралы ілім, бір немесе өзім әзірлеген діндердің жиынтығы догманың ақиқатының дәлелі, діни мораль, сенушілер мен дінбасылар үшін өмір сүру ережелері мен нормалары, догма мен шіркеудің құдайдың орнығуы. ТЕОЛОГИЯ
46. Қоғамның, мемлекеттің және ғалымдардың экономикалық дамуын қатаң бақылайтын ірі құрылымдардың артында қоғамның болашағын көрген постиндустриалды қоғам тұжырымдамасының авторларының бірі. ДАНИЕЛ БЕЛЛ
47. Неміс протестант теологы, мәдениет философы, гуманист, музыкант және дәрігер, Нобель бейбітшілік сыйлығының лауреаты (1952), өмірге деген «құрмет» ұғымын негіздеген. АЛЬБЕРТ ШВАЙЦЕР
48. Өмір бойы «Жервікті» (уәде етілген жер) іздеген кім? АСАН ҚАЙҒЫ
49. Адамгершіліктің алтын ережесі: «Өзіңе тілемегенді адамға жасама. Сонда мемлекетте өшпенділік жойылады, отбасында өшпенділік жойылады»? » алғаш тұжырымдаған .. КОНФУЦИЙ
50. Әлеуметтік теңсіздікке қарсы шығып, адамдардың жалпыға бірдей теңдігі мен бостандығының табиғи жағдайын идеалдандырған философ, ағартушылық дәуірінің әлеуметтік ойшылы. ЖАК-ЖАН РУССО
51. Діни-философиялық концепция, оған сәйкес органикалық дүниенің (өмірдің), адамзаттың, Жер планетасының, сондай-ақ жалпы дүниенің негізгі формалары Жаратушы немесе Құдай тікелей жаратқан деп қарастырылады. Креационизм
52. Ежелгі философтардың қайсысы «философтар басқаратын идеалды мемлекет» идеясының авторы? ПЛАТОН
53. Лев Гумилев енгізген және этногенездің тарихи циклінің әртүрлі кезеңдерінде әртүрлі пропорцияда пайда болатын белсенді идеалистер, жасаушылар, қаһарман тұлғалардың психологиялық-әлеуметтік типін сипаттайтын термин. ПСИОНАРЛЫҚ
54. Дербес ғылым ретінде эстетиканың негізін салушы ... А.Г.БАУМГАРТЕН 18 ҒАС.
55. >Пассионарлылық концепциясының авторы, оның «Этногенез және жер биосферасы» атты еңбегі жер бетіндегі этностардың пайда болуы мен қарым-қатынасы мәселесіне арналған. Л.ГУМИЛЕВ
56. Философиялық бағыт, ол бойынша дүниені тек Құдай ғана жаратты, бірақ оның әрі қарай дамуына араласпайды. ДЕИЗМ
57. Қандай философиялық ағым өзiнiң мiндетi ретiнде мәлiметтер мен мәтiндердiң мазмұнындағы ақпаратты дұрыс түсiну үшiн интерпретациялау өнерiн қалыптастыруды анықтады? ГЕРМЕНЕВТИКА
58. Дүниенің әмбебап анимациясы туралы ілім. ПАНПСИХИЗМ
59. Христиандық догма бойынша Құдайдың дүниені өз еркімен және құдіретінің арқасында «жоқтан бар» жасауына негізделген идеалистік ілім. Креационизм
60. Тарихтың ақыры, өтелу және ақырет туралы, ғаламның тағдыры және оның сапалық жаңа күйге өтуі туралы діни көзқарастар мен идеялар жүйесі. ЭШАТОЛОГИЯ
61. Неміс философтарының қайсысы: «Мені қуантатын екі нәрсе бар – үстіміздегі жұлдызды аспан және ішіміздегі моральдық заң» деген идея? Е.КАНТ
62. Ф.Аквинский негізін салған қазіргі католиктік шіркеудің ресми философиялық ілімі. НЕОТЕМИЗМ
63. Адамға тән сезім, басқа адамға немесе затқа деген терең сүйіспеншілік пен ұмтылыс, терең жанашырлық сезімі. МАХАББАТ
64. Адамға қатысты сұрыптау ілімі, сонымен қатар оның тұқым қуалаушылық қасиеттерін жетілдіру жолдары. ЕВГЕНИКА
65. Халық санының өсуі апаттар мен кедейшілікке әкелетін негізгі зұлымдық болып табылатын теорияны жасаушы, «халықтың табиғи заңдылығын» жасаушы. MALTUS POP
66. Итальяндық қайта өрлеу дәуірінің өкілі, күшті мемлекеттік билік идеяларын дамытқан ойшыл, саясаткер. МАЧИАВЕЛЛИ
67. Ғылым мен өнердің өркендеуі адамдарға өлшеусіз зиян келтірді деген тезисті алға тартып, «Табиғатқа оралу» тезисін ұсынған француз ағартушысы. F F RUSSO
68. «Күн қаласы» философиялық шығармасы «поэтикалық диалог», классикалық утопиялардың бірі және автордың ең әйгілі шығармасы ... ТОММАСО КАМПАНЕЛЛА
69. Биомедициналық технологиялардың адамға ғана емес, жалпы қоғамға тигізетін теріс салдары туралы ескертетін қағидалар жиынтығы. БИОЭТИКА
70. ХХ ғасырдағы ғылым этосының негізгі сипаттамаларын ... Р.МЕРТОН тұжырымдаған.
71. Некеге немесе қандас туысқа негізделген, ортақ өмірге, моральдық жауапкершілікке және өзара көмекке байланысты шағын топ.---- ОТБАСЫ.
72. Н.Чернышевскийдің этикалық концепциясының негізі.--- ӨМІР СҰЛУ.
73. «Дін – халықтың «апиыны» деген бейнелі анықтама кімге тиесілі?---- КАРЛ МАРКС.
74. Қоғам болмысының мәні мен мақсаты, оның даму болашағы мәселелерін талдайтын философия бөлімі.----- ТАРИХ ФИЛОСОФИЯСЫ.
75. Діннің негізгі қызметі: ДҮНИЕ ТАРАУ
76. Өмірді көркем бейнелер түрінде бейнелеу мен бейнелеудің нақты құралы, оның тақырыбы адамның шындығы мен ішкі әлемі, оның сезімі мен тәжірибесі болып табылады.------ӘДЕБИЕТ
77. Үнді философиясында – жаңа туылу сипатын анықтайтын жасалған істердің жалпы мөлшері және олардың салдары: ---- ҚАРМА.
78. >Ежелгі дәуірде Орталық Азияда, Иранда, Ауғанстанда, Әзірбайжанда және бірқатар Таяу және Орта Шығыс елдерінде кең тараған дін, оның негізгі принциптері екі «мәңгілік қағиданың» – Жақсылық пен Жамандықтың қарсылығы болып табылады. --- ЗОРОАСТРИЗМ
79. > Әл-Фараби философиясындағы қандай «қала» қоғамдық ұйымның идеалы болып табылады?- МӘДИНА
80. Дүниеде зұлымдықтың болуына қарамастан, ізгі Тәңірдің Әлемді басқаруын ақтауға арналған діни-философиялық ілімдер жиынтығы. --- ТЕОДИСЕЙ
81. Адам өмірінің мәнін ләззат алудан көретін этикалық ілім.--- ГЕДОНИЗМ.
82. Берілген анықтамалардың ішінен «ұлт» ұғымына қайсысы сәйкес келетінін таңдаңыз?
Территориясы, шаруашылық тіршілігі, тілі және рухани құрылымы ортақ адамдар қауымдастығының нысаны
83. Ғылым этикасы» бұл ... Ғылымның даму процесінде қайта жаңғыртылатын және әрбір зерттеуші үшін міндетті құндылықтар мен нормалардың жиынтығы.
84. Қоғамның өмір сүру саласы, қоғамның ішкі құрылымының жүйесі (әлеуметтік топтар, ұлттар, ұлттар).-ӘЛЕУМЕТТІК
85. Жоғарыда аталған категориялардың ішінде олар эстетикалық: Асқақ және негізді, әдемі және ұсқынсыз, трагедиялық және күлкілі.
86. Кез келген іс-әрекетке, сөзге, затқа салынған діни тыйым, бұзғаны – ырымшыл идеялар бойынша – табиғаттан тыс күштермен жазаланған.----TABU.
87. Адамзат жаңа сапаға (ғылыми дамуға), биосфера ноосфераға («парасат сферасы») ауысады деп сенген орыс космизмінің өкілі. --- ВЕРНАД
88. Х.П.Блаватский мен оның ізбасарларының адам жанының құдаймен бірлігі туралы синкретикалық діни-мистикалық ілімі.---- ТЕОСОФИЯ.
89. Қай философқа тән: ізгілік идеалы – қанаусыз қоғам; адамның басты қасиеті пролетариат ісіне берілгендік пе? ----- МАРКС
90. Адамның болмыс жағдайына ең үлкен ішкі қанағаттануына, өмірінің толықтығы мен мәнділігіне, адамдық міндетін орындауға, өзін-өзі жүзеге асыруға сәйкес келетін күйі.---- БАҚЫТ.
91. Дүние жүзінің әртүрлі аймақтарының өзара тәуелділігінің артуы – ЖАҺАНДАНУ
92. Ф.Энгельс бойынша антропосоциогенездің орталық факторы - ӨНДІРІС
93. Берілген анықтамалардың ішінен «Қоғамдық прогресс» түсінігіне сәйкес келетінін таңдаңыз: Табиғаттың, қоғамның немесе білімнің кез келген құбылыстарының салыстырмалы түрде қысқа мерзімде болатын дамуындағы терең сапалық өзгерістер.
94. Исламның сопылық бағытын ұстанған қазақ ойшылдарының қайсысы ізгілік білімге негізделген деп есептеді?----- АБАЙ ҚҰНАНБАЕВ
95. Қалыптасқан қоғамдық-саяси жүйені күшпен құлату.--- РЕВОЛЮЦИЯ
96. М.Қажғаридің ойлары қандай тақырыпта болды?---- ТҮРІК ТІЛІ
97. Ж.Баласағұни қандай тақырыпта ой қозғады?--- ӘКІМ ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚАСИЕТТЕРІ.
98. Ағартушылар тарихи прогрестің қайнар көзін не деп есептеді?--- адамзаттың дамуы жабайылық пен жабайылық жағдайынан парасатты және әділ ұйымдасқан қоғамға өтеді.
99. Моральдық-эстетикалық ілімге сүйене отырып, орыс ойшылдарының қайсысы «Әлемді сұлулық құтқарады» деп сенді?---- ДОСТОЕВСКИЙ
100. Кез келген объектінің (табиғи, мәдени объекті, құбылыс, идея, әрекеттің субъект (адам, топ, қоғам) үшін) оң немесе теріс мәні ------ ҚҰНЫ
101. Дүниеде Құдайдың бар екеніне бес дәлел келтірген Батыс Еуропаның ірі теолог философы.------ТОМАС АКИНА
102. Техника, техникалық қызмет және техникалық білім бірге алынған бөлімнің объектісі болып табылады ... ТЕХНОЛОГИЯ ФИЛОСОФИЯСЫ
103. >Адамдардың мінез-құлқын реттейтін қоғамда жалпы қабылданған ережелер: --- ӘЛЕУМЕТТІК НОРМАЛАР
104. Марксизм бойынша мына анықтамалардың қайсысы «Қоғамның негізіне» сәйкес келеді: ТАРИХИ АНЫҚТАЛҒАН ӨНДІРІС ҚАТЫНАСТАРЫ ЖИНАҒЫ
105. Тарихи анықталған өндірістік қатынастардың жиынтығы ҚОҒАМНЫҢ НЕГІЗІ болып табылады
106. Қоғамның қондырмасы марксизм ілімі бойынша ... --- ИДЕОЛОГИЯЛЫҚ БАЙЛАНЫСТАР МЕН КӨЗҚАРАСТАР МЕН ИНСТИТУТТАРДЫҢ ЖИЫНТЫҒЫ.
107. Тарихи қалыптасқан және ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып келе жатқан адам әрекетінің әдет-ғұрыптары, ережелері, нормалары ---- ДӘСТҮРЛЕР.
108. 16-17 ғасырдың басындағы Батыс Еуропадағы католиктік шіркеуді реформалауға бағытталған реформаның нәтижесінде христиандықта қандай діни ағым пайда болды?----- ПРОТЕСТАНТИЗМ
109. Дүниенің эстетикалық дамуы саласындағы мамандардың туындылары болып табылатын рухани өндірістің бір түрі - ... ӨНЕР .. .
110. Адамдардың қоғамдағы мінез-құлқын реттеуді және жеке адамның мінез-құлқын өзін-өзі реттеуді қамтамасыз ететін мораль қызметі - РЕТТЕУ.
111. Философтар мемлекетті басқаруы керек». Осылайша ойладым: Платон
112. Неміс философтарының қайсысы мәдениетті туу, балалық, жастық, жетілу, кәрілік және өлім сияқты қатал өмірлік циклден өтетін тірі организм деп есептеді --- ШПЛЕНГЕР
113. Мәдениет – ....> Адамның өз дамуы үшін жасаған рухани және материалдық құндылықтарының жиынтығы.
114. Қоғамдық-тарихи тәжірибе процесінде адамзат жасаған және жасап жатқан және қоғам дамуының тарихи жеткен кезеңін сипаттайтын материалдық және рухани құндылықтардың жиынтығы.--- МӘДЕНИЕТ.
115. Материалдық және рухани еңбек өнімдерінде, қоғамдық нормалар мен институттар жүйесінде, рухани құндылықтарда, адамдардың табиғатқа, бір-біріне және оларға деген қарым-қатынастарының жиынтығында бейнеленетін адамның өмірлік әрекетін ұйымдастыру мен дамытудың ерекше тәсілі. өздері.--- МӘДЕНИЕТ
116. Заттың немесе құбылыстың оның маңыздылығын мойындауын білдіретін сипаттамасы. ----VALUE
117. >Қазақтардың дүниетанымында қандай орталық тәңірге табыну мәңгілік сақталған?---ТӘҢІРІ-АУЫР РУХ
118. Революционер, философ, публицист, популизмнің негізін салушылардың және анархизм теоретиктерінің бірі, Карл Маркс шығармаларын орыс тіліне алғашқы аудармашылардың бірі. Бакунин
119. 6-5 ғасырлар тоғысында қалыптасқан Қытайдың ең көне философиялық-этикалық жүйесі. BC. бұл біздің дәуіріміздің тоғысында болды. Қытай философиясының дамуына елеулі әсер еткен Қытайдың ұлттық-мемлекеттік идеологиясына айналды. Конфуцийшілдік
120. Моральдық сананың жалпы түсінігі, ЖАҚСЫ адамгершілік құндылықтарды сипаттайтын этика категориясы.
121. Адамдардың қарым-қатынасының маңызды құралы – ақпаратты сақтаудың және берудің әлеуметтік құралы, адамның мінез-құлқын басқару құралдарының бірі. ТІЛ
122. «Технология философиясы» жаңа философиялық бағыттың негізін салушы ЭРНСТ КАПП.
123. Технологияның, технологияның, инженерлік-техникалық қызметтің, дизайнның, техникалық ғылымдардың дамуының неғұрлым жалпы заңдылықтарын, сондай-ақ олардың жалпы адамзат мәдениетіндегі және қазіргі қоғамдағы орнын зерттеуге арналған қазіргі заманғы философияның маңызды бағыттарының бірі. бұл: ТЕХНОЛОГИЯ ФИЛОСОФИЯСЫ
124. Азаматтардың көпшілігі ауыл шаруашылығында немесе өндірісте емес, ақпаратты құру, жинау, сақтау, өңдеу немесе тарату процесіне қатысатын қоғам. АҚПАРАТТЫҚ ҚОҒАМ
125. >Әйгілі үш қағиданың авторы: өзін-өзі тану идеясы – «өзіңді тану; философиялық қарапайымдылық идеясы – «Мен ештеңе білмейтінімді білемін»; білім мен ізгілік тұлғасы идеясы - «Ізгілік – білім».СОКРАТ
126. Т.Гоббстың негізгі еңбегі, мұнда ол мемлекетті адамдар жасаған «саяси орган» ретінде қарастырады. ЛЕВИЯТАН
127. Адамзат тарихындағы мифологиялық дүниетаным рационалды-философиялық көзқараспен алмастырылған кезеңді белгілеу үшін тарих философиясына «осьтік уақыт» ұғымын енгізген қазіргі заман философы. КАРЛ ЯСПЕРС
128. Мәдениет, оның ішінде ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі әр дәуірдің мәдени қабаттары, субъектісі халық болып табылатын – ХАЛЫҚ МӘДЕНИЕТІ
129. Төмендегі анықтамалардың қайсысы «бұқаралық мәдениет» түсінігіне сәйкес келеді: Ең кең аудиторияға бағытталған өмір, ойын-сауық және ақпарат мәдениеті
130. Ең кең аудиторияға бағытталған күнделікті өмір мәдениеті, ойын-сауық және ақпарат БАҚ МӘДЕНИЕТІ
131. Іргелі жақындықпен, рухани ақсүйектермен және құндылық-семантикалық өзін-өзі қамтамасыз етумен сипатталатын қоғамның артықшылықты топтарының мәдениеті – ЭЛИТАЛЫҚ МӘДЕНИЕТ.
132. Мақсат ретінде әрекет ететін кемелдік бейнесі. ИДЕАЛ
133. >Шәкәрім Құдайбердиев ілімі бойынша адамның ішкі реттеушісі ретінде жан дүниесінің бір қажеттілігі ... АР-ҰЯН.
134. >Пішіннің, заттың барлық бөліктері мен элементтерінің тұтастығын, бірігуін білдіретін эстетикалық категория. ГАРМОНИЯ
135. Сұлулықтың қажетті негізі. ЭСТЕТИКА
136. Өнердегі өрнектелген эстетиканың ең биік көрінісі СҰЛУЛЫҚ
137. >Әл-Фараби этикасында орталық категория: БІЛІМ АРҚЫЛЫ КЕМЕЛДІК.
138. Діни дүниетанымның негізгі қағидасы – СЕНІМ
139. >Адамға құтқарудың сегіз өзен жолын ұсынатын философиялық-діни ілім БУДДИЗМ
140. Буддизм философиясының бастапқы тұжырымдамасы: Адамға құтқарудың сегіз жолын ұсынатын философиялық және діни ілім
141. Әлемдегі орталық және анықтаушы фактор ретінде жоғары, табиғаттан тыс болмысты жариялайтын дүниетаным? Теоцентризм
142. Ғылымды капиталдың тікелей өндіргіш күшіне айналдыру тенденциясын алғаш рет 19-ғасырдағы неміс философы... жазып алған. К. МАРКС
143. Қоғамның өмір сүру саласы, оған мыналар кіреді: материалдық игіліктерді өндіру, бөлу, айырбастау, тұтыну: ЭКОНОМИКА
144. Қоғамның өндіргіш күштерінің негізгі элементі: ХАЛЫҚ
145. >Марксизм ілімі бойынша қоғам дамуының негізгі қозғаушы күшін анықтаңыз. екі әлеуметтік таптың – қанаушылар мен қанаушылар арасындағы күрес.
146. 1878 жылы Рим Папасының шешімімен ілімі католицизмнің ресми философиясы болып жарияланған ортағасырлық ойшыл: ТОМАС АКИНА.
147. Берілген анықтамалардың ішінен «пантеизм» ұғымына қайсысы сәйкес келетінін таңдаңыз: құдай/құдай мен дүниені біріктіретін, кейде сәйкестендіретін философиялық ілім.
148. XVII ғасыр философы., Қоғамның табиғи жағдайын «барлығының барлығына қарсы соғысы» ретінде қарастыру – ТОМАС ХОББС.
149. Адамдардың қоғамдағы орны, олардың өндіріс құралдарына тең қатынасын, бірдей саяси және азаматтық құқықтарын қамтамасыз ету – ТЕҢДІК.
150. >Қазіргі қоғамның әлеуметтік прогресінің негізгі критерийі: Ақыл-ойдың ДАМУЫ.
151. Августин Августин концепциясындағы тарих барысын анықтайтын фактор: ТҰДАЙДЫҚ НИЕТ.
152. Табиғаттың өзгеруімен және жойылуымен байланысты өркениеттің қазіргі жағдайы қалай аталады: ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ДАҒДАРЫС.
153. Тарихи прогресті меншіктің негізгі нысандарының дамуымен түсіндіретін философиялық ілім ... деп аталады.
154. Тұлға қоғамдық қатынастар мен саналы қызметтің субъектісі ретінде ТҰЛҒА ұғымымен көрінеді.
155. >Адам нәсілінің біртұтас өкілі, біртұтас тұлға, оның нақты антропологиялық және әлеуметтік ерекшеліктеріне қарамастан, ЖЕКЕ ТҰЗАҚ ұғымын білдіреді.
156. Буддизмдегі үздіксіз қайта туылу, адамның жаңа дене пішіндерінде жерге оралуы туралы идея идеяның мағынасы ... САНСАРА
157. Адам саяси (әлеуметтік жануар) «антикалық философ ... АРИСТОТЕЛЬ деп есептеген.
158. >Бақыт, адам бостандығы, өлім мен құдайдан қорқуды жеңу мәселелерін ежелгі философ ... ЭПИКУР әзірлеген.
159. < Т.Мор бойынша идеалды мемлекеттің маңызды белгісі - ЖЕКЕ МЕНШІКТІҢ ЖОҚ.
160. Орыс ойшылдарының қайсысы «жамандыққа күшпен қарсы тұрмауды» уағыздаған? ТОЛСТОЙ
161. Барлық адамдар біртұтас әлемдік мемлекеттің азаматы, ал әрбір адам ғаламның азаматы деген идеяны ежелгі грек ойшылы, стоиктік мектептің негізін салушы ... ЗЕНОН ұсынған.
162. Эволюцияның үш факторын негіздеген ғалым: өзгергіштік, тұқым қуалаушылық, табиғи сұрыпталу – ..... . ДАРВИН
163. Ежелгі грек философтарының қайсысы «адам табиғаттың бір бөлігі, кез келген табиғат сияқты атомдардан тұрады - ДЕМОКРИТ
164. Адамның қызметі мен оның нәтижелері оған жаулық тәуелсіз үстем күшке айналатын әлеуметтік процесс - ..... . ЖЕТЕКТЕУ
165. >Сократтың ойынша, адамның жаман қылықтары НАДАНДЫҚТЫҢ нәтижесі.
166. >Қытай философиясының моральдық кемелдену жолын, моральдық-этикалық нормалардың жиынтығын, болмыс заңдылығын білдіретін категориясы - ..... ДАО НЕМЕСЕ Д.Е.
167. >Христиандық догмаларды жүйеге келтіріп, олардың негізінде адам туралы ілімді құруға тырысқан Батыс Еуропаның орта ғасыр философтарының біріншісі АВГУСТИН.
168. >Философ Фридрих Ницше «Заратуштра осылай сөйледі» еңбегінде өзінің құдіреті бойынша қазіргі адамнан асып түсетін болмысты белгілеу үшін енгізген бейне. СУПЕРМЕН
169. Ф.Ницше ілімі бойынша өлген Құдайдың орнын ... СУПЕРМЕН алуы керек.
170. >Орта ғасырлық араб-мұсылман философиясының қай бағыты Құдайды танудың мистикалық жолын ұсынады? СОФИЗМ
171. Ежелгі грек философы өркениетті өмірдің конвенцияларына қарсы шыққан жазушы және моралист болды. Жартылай жалаңаш жүрді, астық құмырасында түнеді, тапа-тал түсте шырақ ұстаған адамды іздеді. ДИОГЕН
172. 1741 жылы императрица Елизавета Петровнаның жарлығымен Ресейде әлемдік үш діннің тағы біреуі ресми түрде танылды. Оның атын қой. БУДДИЗМ
173. >Австриялық психоаналитик З.Фрейд өз еңбектерінде жеке адамның психикалық өміріндегі жыныстық импульстің көрінісін шешуші деп атады. Және ол оны .. LIBIDO терминімен белгіледі
174. Әлеуметтік болмысты ... болмыстың идеалды, нақты және нақты-идеалды деңгейлерін қамтитын органикалық тұтастық ретінде көрсетуге болады.
175. >Ежелгі Қытайдың қандай философиялық-этикалық ілімінде даму идеялары жоққа шығарылды, еңбек құралдарын, жазуын, мәдениетін жетілдіруді жоққа шығару уағыздалады? Даосизм
176. Зигмунд Фрейд «адамға тән обсессивті невроз» деп нені атады? ДІН
177. >Діни ілімдегі негізгі ұстаным, сенім бойынша қабылданған және сынға ұшырамайтын. ДОГМА
178. >Берілген анықтамалардың ішінен «Бұқаралық мәдениет» ұғымына қайсысы сәйкес келетінін таңдаңыз: Бос уақыт индустриясы ретінде әрекет ететін ХХ ғасырдағы мәдени құбылыстардың жиынтығы.
179. >ХХ ғасырдағы демалыс индустриясы қызметін атқаратын мәдени құбылыстар жиынтығы, БАҚПА МӘДЕНИЕТ
180. Бірегей ұлттық бірегейлікке ие тең және толыққанды тұлғалардың (азаматтардың) тарихи қалыптасқан саяси тәуелсіз қоғамдастығы – Ұлт
181. Табиғат пен қоғамдағы үздіксіз, бірте-бірте сандық өзгерістер – ЭВОЛЮЦИЯ
182. Қоғам мен жеке адам дамуының әртүрлі кезеңдерінің сабақтастығы механизмі, қоғамның әртүрлі элементтерінің өзара байланысының формасы қандай? МӘДЕНИЕТ
183. >Философияның қай бөлімі тарихи шындықтың табиғатын, қоғамның пайда болу процесін, заңдылықтарын, тарихи процестің факторларын, сонымен қатар тарихи танымның өзіндік ерекшеліктері мен формаларын зерттейді? ТАРИХ ФИЛОСОФИЯСЫ
184. >Берілген анықтамалардың ішінен «діни культ» ұғымына қайсысы сәйкес келетінін таңдаңыз.
185. Осыны көрсететін рецепттер жиынтығы. Құдайға ұнамды болу үшін қалай және қашан істеу керек
186. Берілген анықтамалардың ішінен «діни идеология» ұғымына қайсысы сәйкес келетінін таңдаңыз ... Жүйеге енгізілген көзқарастар,
187. Жоғарыда келтірілген анықтамалардың ішінен «діни психология» ұғымына сәйкес келетінін таңдаңыз - Сенушілердің Құдайға эмоционалдық қатынасы және
188.Ахмет Байтұрсынұлы шығармашылығының негізгі мәселелері: Қазақ тілі
189. Абайдың ойынша, «ерік, ақыл, жүрек» үштігінде ең бастысы ... ЖҮРЕК.
190. >Ш.Уәлиханов бойынша қазақтардың «қос сенімі», мұнда көшпелілер Мұхаммедті білмей, Аллаға, сонымен бірге, мұсылман әулиелерінің бейіттері мен ғибадатханада құрбандық шалып, ата-бабаларының рухтарына сенген. бір уақытта отқа табыну (сонда)
191. >Ұрпақтан-ұрпаққа берілетін, белгілі бір қоғамдарда, таптар мен топтарда ұзақ уақыт бойы сақталған әлеуметтік-мәдени мұраның құрамдас бөліктерінің жиынтығы. МӘДЕНИЕТ
192. >Қай қазақ ойшылының еңбектерінде этногенезді түсінудегі шежірелік аңыздардың, этнография мен тарих ғылымы үшін халық әдебиеті ескерткіштерінің рөлі, әртүрлі халықтардың эпосы мен аңыздарындағы типологиялық ұқсастықтар ерекше атап өтілген? Ч.УӘЛИХАНОВА
193. Көркем шығармашылықтағы, табиғат пен өмірдегі сұлулықтың мәні мен формалары туралы, өнер қоғамдық сананың ерекше формасы ретіндегі философиялық ілім. ЭСТЕТИКА
194. >Материалы адам денесінің қимылдары мен қалпы болып табылатын, поэтикалық мағыналы, уақыт пен кеңістікте жүйеленген, көркемдік жүйені құрайтын өнер түрі. ХОРЕОГРАФИЯ
195. Мақсаты адамдардың пайдалы және рухани қажеттіліктеріне жауап беретін, адамзаттың өмірі мен қызметіне қажетті құрылыстар мен ғимараттарды жасау болып табылатын өнердің монументалды түрі. АРХИТЕКТУРА
196. Ерекшелігі суретшінің шығармашылық қиялымен түрлендірілген шынайы дүние бейнесін бояулардың көмегімен бояумен бейнелеуде жататын жалпақ бейнелеу өнері ... КЕСЕПТІК
197. Бейнелеудің материалдық тасымалдаушысы сөз болатын өнер түрі. КӨРКЕМ ӘДЕБИЕТ
198. Адамның өз мүдделері мен мақсаттарына сәйкес әрекет ету қабілеті, белгілі бір сәтке жеткілікті сезілетін қажеттілік. БОСТАНДЫҚ
199. >Іс-әрекеттер мен әрекеттерге, сондай-ақ олардың салдарына жауапты болу объективтік міндеттемесі. ЖАУАПКЕРШІЛІК
200. Жоғарыда келтірілген анықтамалардың ішінен "Плагиат" ұғымына сәйкес келетінін таңдаңыз - жеке тұлға қасақана жасаған бөтеннің шығармашылық жұмысының қорғалған нәтижелерін заңсыз пайдалану немесе оған билік ету, ол басқа біреуге әкелумен бірге жүреді. адамдар өзі туралы нақты автор ретінде жалған ақпарат береді
201. Жеке тұлғаның қасақана жасаған бөтеннің шығармашылық жұмысының қорғалған нәтижелерін заңсыз пайдалану немесе оған билік ету, ол басқа адамдарға PLAGIA-ның нақты авторы ретінде өзі туралы жалған ақпарат берумен ұштасқан.
202. Қоғамдық сананың ерекше формасы және қоғамдық қатынастардың бір түрі, сонымен қатар адамның қоғамдағы іс-әрекетін адамгершілік нормаларының көмегімен реттеу тәсілі. МОРАЛДЫҚ
203. >Қазіргі философтардың қайсысы «Бостандық – заңдармен рұқсат етілгеннің бәрін істеу құқығы» деп есептеді? МОНТЕШИЕР
204. Қазақ кескіндемешісі және акварельшісі, Қазақ КСР халық суретшісі, қазақ бейнелеу өнерінің негізін салушы – Ә.ҚАСТЕЕВ
205. Адамдардың утилитарлық және көркемдік-эстетикалық қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған тұрмыстық бұйымдарды жасаудағы шығармашылық қызмет түрі. ҚОЛБЕР
206. Ұлттық қазақ театрының 1926 жылы Қызылордада қойылған алғашқы қойылымы – Алтын сақина.
207. Пленкаға түсірілген қозғалмалы бейнелерді экранда жаңғырту, тірі шындықтың әсерін тудыру өнері. КИНО
208. Кеңес, қазақ опера әншісі, актриса, педагог. Соңғысы, КСРО-ның ең жоғары ерекшелік дәрежесі - «КСРО Социалистік Еңбек Ері» атағы 1991 ж. БИБІГҮЛ АХМЕТОВА
209. Бейнелеу өнеріне мыналар жатады:
210. >Үй бұйымдарын, құрал-саймандарды, гүлдерді, жемістерді т.б бейнелейтін кескіндеме жанры. - бұл ... ӨТІРІТ
211. >Көркем шығармашылықтағы, табиғаттағы және өмірдегі әсемдіктің мәні мен формалары туралы, өнер қоғамдық сананың ерекше түрі ретіндегі көркемдік туралы философияның бөлімі. ЭСТЕТИКА
212. Қазақ киностудиясында 1938 жылы түсірілген тұңғыш фильм АМАНГЕЛДІ.
213. Қазақстандағы ұлттық кинематографияның негізін салушы, актер, режиссер, «КСРО халық әртісі», «Қазақфильм» киностудиясының жетекшісі (1954-1970) Ш.АЙМАНОВ.
214. Қазақстан Республикасы Әнұранының музыкасының авторы Ш.ҚАЛДАЯҚОВ.
215. Дүниетанымның эмоционалды-психологиялық жағы ... АДАМ
216. Дүниеге көзқарастардың, бағалаулардың, принциптердің, белгілі бір көзқарас пен түсініктің, сонымен қатар адамның мінез-құлқы мен іс-әрекетінің бағдарламасы. ӘЛЕМ КӨРІНІСІ
217. >Ежелгі философтардың қайсысы бірінші болып адам ақыл-ойын білуге бет бұруға шақырды, сол арқылы аталғандарды жүзеге асырды. Философия тарихындағы «антропологиялық революция»? СОКРАТ
218. Философиялық ұстаным, оған сәйкес болмыстың бірнеше немесе көптеген тәуелсіз және азайтылмайтын принциптері немесе түрлері, білім негіздері мен формалары бар. ПЛОЛИЗМ
219. Антикалық дәуір философтарының қайсысы «Адам – бар, олар бар және жоқ, олар жоқ, барлық заттардың өлшемі» деген тезисті алға тартты? ПРОТАГОР
220. Адамзат тарихының ерте кезеңдерінде пайда болған және аңыз-әңгімелерде бейнеленген дүниетанымның ерекше түрі. МИФОЛОГИЯ
221. Философиялық-идеологиялық концепция, оған сәйкес адамдардың болмыстың, танымының, дамуының және мінез-құлқының шынайы негіздері ақылға қонымды орындылық принциптері болып табылады. РАЦИОНАЛИЗМ
222. Болмыстың нақты категориясы ретіндегі бар болмысты белгілейтін ұғымды алғаш рет ежелгі грек ойшылы ПАРМЕНИД қолданған.
223. >Оларды өз бетінше зерттеу мақсатында объектіні бөліктерге, элементтерге ыдыратумен байланысты ойлауды қабылдау. ТАЛДАУ
224. >Үнді философиясындағы карма заңы бойынша жаңа туылу тізбегіндегі жанның немесе тұлғаның реинкарнациясы САМСАРА.
225. >Қоғамдық прогресті қоғамдық-экономикалық формациялардың дамуы мен өзгеруі деп түсінген философ: КАРЛ МАРКС.
226. Берілген анықтамалардың ішінен «Тавхид» категориясына қайсысы сәйкес келетінін таңдаңыз: БІР ҚҰДАЙҒА СЕНІМ.
227. Берілген анықтамалардың ішінен «Политеизм» ұғымына қайсысы сәйкес келетінін таңдаңыз: КӨП ҚҰДАЙЛАРҒА СЕНІМ
228. Моральдық принциптің авторы: «Сіздің ерік-жігеріңіздің максимумы бір уақытта жалпыға бірдей заң шығару принципіне айналуы мүмкін болатындай әрекет етіңіз». ҚАНТ
229. Француздың қазіргі философы, математигі және табиғат зерттеушісі; оны «жаңа философияның атасы» деп атайды, өйткені ол қазіргі рационализмнің негізін салушы. РЕНЕ ДЕСКАРТ
230. Алдыңғы күймен ашық үзіліспен байланысты қоғамның, табиғаттың немесе білімнің дамуындағы түбегейлі, түбегейлі, терең, сапалы өзгерістер, секіріс. РЕВОЛЮЦИЯ
231. >Дүниетанымын, дүниетанымын, дүниетанымын қамтитын адам санасының күрделі құбылысы. ДҮНИЕ КӨРІНІС
232. Пифагор мен оның ізбасарларының пікірінше, заттарға қарағанда үлкенірек болу дәрежесіне ие бастау дегеніміз не. САНДАР
233. Философиядағы «материализм желісін» өз ілімімен анықтаған ежелгі грек философы. ДЕМОКРИТТЕР
234. >Илімі философиядағы «идеализм желісін» анықтаған ежелгі грек философы. ПЛАТОН
235. Біржақтылық, жеке тұлғаның абсолюттенуі, тұрақтылығы ерекшеленетін ойлау тәсілі қалай аталады? МЕТАФИЗИКА
236. Типтік белгілерге қарағанда жеке тұлғаның қайталанбас ерекшелігі (сыртқы келбеті, мінезі, әдеті, мінездемесі, т.б.) бұл: ЖЕКЕ ТҰЗУ.
237. Дүниетану позициясы, ол ғылыми білім идеясына негізделген ең жоғары мәдени құндылық және адамның дүниедегі бағдарының анықтаушы факторы. ҒЫЛЫМ
238. < >Ғылым мен ғылыми-техникалық прогресті жаһандық проблемалардың негізгі себебі деп санайтын және оларға қарсы тұратын дүниетанымдық ұстаным. АНТИЦИЕНТИЗМ
239. Ф.Энгельс марксизм философиясының пайда болуының ең маңызды жаратылыстану-ғылыми алғышарттарына жатқызған эволюциялық теорияның авторы. ДАРВИН
240. Адамның өз мүдделеріне, қажеттіліктеріне, талғамдарына, мұраттарына, мақсаттарына сәйкес өмірдің кез келген саласында еркін ойлау, сезіну және әрекет ету қабілеті, мүмкіндігі және ұмтылысы. БОСТАНДЫҚ
241. Белгілі бір тұтастықты, бірлікті құрайтын элементтер жиынтығын сипаттайтын ұғым. ЖҮЙЕ
242. Пәні дұрыс пайымдау, рефлексия әдістері мен әдістері, сондай-ақ жүйелілік, жүйелілік, дәлелдеумен сипатталатын ойлау процесі болып табылатын философияның саласы. ЛОГИКА