4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар «Python (пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру»



Дата17.05.2020
өлшемі14,48 Kb.
#69212
түріСценарий
Байланысты:
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Python (пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Оқу мақсаты

9.3.3.9 Дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу

9.3.3.5 Ойынның артқы фонын құру

9.3.3.6 Ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу

9.3.3.7 Кейіпкер қозғалысын программалау

9.3.3.8 Пернетақтадан кейіпкерді басқару

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • PyGame кітапханасының негізгі модульдерін ажыратады

  • Ойынның артқы фонын құрастырады

  • Сценарий ойынша ойын құрастырады

  • Ойынға арналған кейіпкерлерді жүктейді

  • Пернетақта арқылы кейіпкерлерді басқарады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану

Орындау уақыты

20 мин


І нұсқа




  1. a) Кітапхана деген мағынаға түсініктеме беріңіз:

Программалаудағы кітапхана - бағдарламалық жасақтаманы жасау үшін қолданылатын объектілер жиынтығы.

b) pygame. display модулінің қызметін жазыңыз:

Дисплей терезесі мен экранды басқару.

c) Init() функциясының міндеті сипаттаңыз

Импорттың барлық модульдерін инициализациялайды.


  1. Құрастырушы бағдарлама кодын мағынасын жазыңыз.

    1. pygame.display.init

Дисплей модулін инициализациялайды.


    1. pygame.display.set_caption

Ағымдағы терезенің тақырыбын орнатады.

с) pygame.display.get_surface

Жаңа орнатылған дисплей бетіне сілтеме алады.

  1. Қандай бағдарлама кодын қарастырғаннын жазыңыз:

screen = pygame.display.set_mode((600, 500), 0, 32)

pygame.display.set_caption("My First Game")
Жауабы: ________________________________________________________________________________________________________________________________

Программаның негізгі цикліне нені қосамыз:

________________________________________________________________________________________________________________________________


  1. Кестеде көрсетілген командалардың сипаттамаларын толтырыңыз.




Команда

Сипаттамалары

pygame.draw.rect




pygame.draw.polygon




pygame.draw.arc




pygame.draw.aaline






Бағалау критерийлері

Тапсырма

Дескриптор

Балл

PyGame кітапханасының негізгі модульдерін ажыратады

1

Кітапхана деген мағынаға түсініктеме береді;

1

pygame. display модулінің қызметін жазады;

1

Init() функциясының міндеті сипаттайды;

1

Ойынның артқы фонын құрастырады


2

pygame.display.init модулінің қызметін жазады

1

pygame.display.set_caption модулінің қызметін жазады

1

pygame.display.get_surface модулінің қызметін жазады

1

Сценарий бойынша ойын құрастырады

3

бағдарлама кодының нәтижесін жазады;

1

бағдарламаның негізгі циклге код қосады;

1

Пернетақтадан

Таңбаларды басқарады

4

pygame.draw.rect сипаттамасын жазады

1

pygame.draw.polygon сипаттамасын жазады

1

pygame.draw.ar cсипаттамасын жазады

1

pygame.draw.aaline сипаттамасын жазады

1

Барлығы







12





Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет