Аты жөні:Қуат Молдияр Ис 906 группа курс Объектно-ориентированное программирование



Дата13.12.2021
өлшемі392,98 Kb.
#100337
Байланысты:
Қуат Молдияр 1906-ис Ооп лабка 12
1-10

Аты жөні:Қуат Молдияр

Ис 1906 группа 2 курс

Объектно-ориентированное программирование

Лабораториялық жұмыс №.12

Лабораториялық жұмысты орындау нәтижесі:

нұсқа 10



Есептің берілгені: Үш ойыншы кезек-кезек тиын лақтырады. Жеңімпаз - бұрын елтаңбасы бар адам. Монетаны модельдеңіз және жеңімпаз ойыншының аты мен жақындау нөмірін көрсете отырып, елтаңбаның құлауы туралы хабарландыруды бағдарламаға қосыңыз.

Шығарылуы: using System;

using System.Collections.Generic;

using System.Linq;

using System.Text;

using System.Threading.Tasks;
namespace ConsoleApp1

{
delegate void MessageDelegate(int number);


class MyEvent

{

public event MessageDelegate Winner;
public void CallEvent(int number)

{

Winner(number);

}
public void WinnerMethod(int number)

{

Console.WriteLine($"Игрок {number} победил");

}
}

class Program

{

static void Main(string[] args)

{
bool nextRound = true;

int playerNumber = 1;

MyEvent ev = new MyEvent();

while (nextRound)

{

Console.WriteLine("Очередь игрока" + playerNumber);

if (Console.ReadLine().ToLower() == "орел")

{

ev.Winner += ev.WinnerMethod;

ev.CallEvent(playerNumber);

nextRound = false;

}

else if(playerNumber < 3)

{

playerNumber++;

}
else

{

playerNumber -= 2;

}
}

Console.ReadKey();

}


}

}

Жауабы:2 ойыншы женди

PrtSc SysRq :



Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет