Бимен Салтанат Тілеубергенқызы Арыс ауылы 10 желтоқсан 2009ж сабақтың тақырыбы: 1 программа



Дата30.01.2017
өлшемі22,66 Kb.
#8281
түріПрограмма

“...Адамзат үшін ХХІ ғасыр жаңа технологиялардың ғасыры болмақ, ал осы жаңа технологияларды жүзеге асырып, өмірге енгізу, игеру және жетілдіру - бүгінгі мектеп оқушылары сіздердің еншілеріңіз” Н.Назарбаев

  • Информатикадан ашық сабақ
  • 9б-сынып
  • Мұғалімі: Бимен Салтанат Тілеубергенқызы
  • Арыс ауылы 10 желтоқсан 2009ж.

Сабақтың тақырыбы:

  • 3.1 Программа құрылымы
  • 3.2 Шамаларды сипаттау бөлімі
  • 3.3 Операторлар бөлімі

Сабақтың мақсаты:

  • Білімділік: Оқушыларға Паскаль құрылымы бойынша білімді меңгерту.
  • Тәрбиелік: Оқушыларды программалық сауатылыққа тәрбиелеу.
  • Дамытушылық: Оқушылардың ақпараттық – технологиялық ойлау қабілеттерін дамыту.

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, компьютерлер, электронды оқулық.

  • Сабақтың түрі: аралас сабақ
  • Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ-жауап, практикалық жұмыс, бейнеәдіс, ойын элементтерін табу
  • БІЛЕМІЗ
  • БІЛГІМІЗ
  • КЕЛЕДІ
  • БІЗ ҮШІН
  • ЖАҢАЛЫҚ
  • БӘРІМІЗ
  • БІРГЕ
  • ҚАТЕСІЗ
  • ЖАЗАМЫЗ
  • ОЙЛАЙЫҚ ТА,
  • ОЙНАЙЫҚ
  • Ой толғау
  • Үй тапсырмасын сұрау

Қарапайым типке жататындарын тап! (дұрыс шертсең жапырақтар сыбдырлап белгі береді)

  • шамалық
  • нақты
  • тіркестік
  • бүтін
  • жиым
  • логикалық

Логикалық типке жататын асқабақтарды жина!

  • 12
  • -63254
  • -58,213
  • ‘?’
  • ‘girl’
  • ‘алма’
  • ‘#’
  • z>0
  • a
  • true

Символдық типке жататын асқабақтарды жина!

  • 3,5
  • 12
  • -6325
  • ‘?’
  • ‘girl’
  • ‘asdfh’
  • ‘#’
  • ‘A’
  • a
  • true

Тіркестік типке жататын асқабақтарды жина!

  • -3254
  • -8,21
  • ‘girl’
  • ‘алма’
  • ‘agth’
  • ‘#’
  • ‘A’
  • a
  • true
  • ‘325’
  • ‘we are’

Нақты типке жататын асқабақтарды жина!

  • 3,5
  • 12
  • -58,213
  • ‘girl’
  • 0,562
  • ‘asdf’
  • ‘#’
  • z>0
  • ‘A’
  • a

div, mod функциялары қандай типке қолданылады? (дұрысы тышқанмен шерткенде жасыл түске боялады)

  • Бүтін (integer)
  • Нақты (real)
  • Символдық (char)
  • Логикалық (boolean)
  • Тіркестік (string)

Логикалық типке қолданылатын амалдарды тап. (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)

  • NOT
  • SIN(X)
  • AND
  • XOR
  • MOD
  • PRED(X)
  • DIV
  • OR
  • ABS(X)

Символдық типке қолданылатын функцияларды тап. (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)

  • CHR(X)
  • SIN(X)
  • AND
  • XOR
  • MOD
  • PRED(X)
  • ORD(X)
  • OR
  • SUCC(X)

Бүтін типке қолданылатын амалдарды тап. (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)

  • NOT
  • SIN(X)
  • AND
  • MOD
  • PRED(X)
  • ORD(X)
  • DIV
  • OR
  • ABS(X)
  • Сұрақтар:
  • Паскаль тілін қай жылы
  • кім ұсынды?
  • Вирт синтаксистік
  • диаграммасы
  • дегеніміз не?
  • Атау-идентификатор
  • дегеніміз не?
  • Мәліметтердің шамалардың
  • типі деп нені айтамыз
  • High (x)-
  • Ord (x)-
  • Low (x)-
  • Round (x)-
  • Trunc (x)-
  • Odd (x)-
  • Pred (x)-
  • Succ (x)-
  • Мағынаны тану
  • Жаңа сабақ
  • 3.1 Программа құрылымы
  • 3.2 Шамаларды сипаттау бөлімі
  • 3.3 Операторлар бөлімі
  • Блок
  • Мәліметтерді
  • сипаттау бөлімі
  • Операцияларды
  • атқару бөлімі
  • Программа тақырыбы
  • Блок
  • Турбо Паскаль программасының тақырыбын жазбай кетуге де болады, бірақ жалпы Паскаль тіліндегі кез келген программаның
  • тақырыбы , одан кейін сипаттау бөлімі және begin және end сөздерімен қоршалған операторлар бөлімі болуы керек. Сипаттау бөлімі толық болған жағдайда, 7 бөліктен тұрады:
  • 1.Программамен байланысатын кітапханалық модульдер атаулар тізімі (uses)
  • 2. Белгілерді сипаттау (label)
  • 3. Тұрақтыларды сипаттау (const)
  • 4. Мәліметтер типін сипаттау (type)
  • 5. Айнымалыларды сипаттау (var)
  • 6. Процедураларды сипаттау (procedure)
  • 7. Функцияларды сипаттау (function)
  • Программаның жалпы түрі:
  • Program - программаның аты;
  • label - белгілер бөлімі;
  • const - константалар бөлімі;
  • type - типтер бөлімі;
  • var - айнымалылар бөлімі;
  • procedure, function - процедуралар мен функциялар бөлімі;
  • Begin
  • операторлар бөлімі;
  • end.

Program <программа аты> ( Input, Output); uses <1-атау, 2-атау, 3-атау,...>; label …; const …; type …; var …; procedure <процедура аты>; <процедура тұлғасы>; function <функция аты>; <функция тұлғасы>; begin <1-оператор>; <2-оператор>; …………….; ; end.

Бір типті айнымалылардың аттары үтір арқылы аталып, қос нүктеден кейін олардың типі көрсетіледі. Әрбір типті сипаттау нүктелі үтірмен (;) аяқталады.

  • Бір типті айнымалылардың аттары үтір арқылы аталып, қос нүктеден кейін олардың типі көрсетіледі. Әрбір типті сипаттау нүктелі үтірмен (;) аяқталады.
  • Операторлар бөлімі Begin және end операторлық жақшаларға алынады, end сөзінен кейін нүкте қойылады. Тақырып, сипаттау бөлімдері, операторлар нүктелі үтірмен (;) аяқталады. Begin сөзінен кейін нүктелі үтір (;) қойылмайды.

y = a*x

  • Алгоритм
  • Программа
  • Блок схема

y = a*x

  • Алгоритм
  • Программа
  • Блок – схема
  • алг алгоритмнің аты
  • басы бүт a, x, y
  • енгізу a, x
  • y: = a * x
  • шығару у
  • соңы
  • Program a1;
  • Var a, x, y: integer;
  • Begin
  • Readln (a, x);
  • y: = a * x;
  • writeln (‘y=’,y);
  • end.
  • Басы
  • Соңы
  • a, х
  • y:= a * x
  • y
  • Паскаль тілінде программа неше бөліктен тұрады?
  • 3 бөліктен
  • Программаның тақырыбы
  • Сипаттау бөлімі
  • Операторлар бөлімі
  • DIV және MOD
  • функциялары не үшін
  • қолданылады?
  • DIV – бүтін бөлу
  • MOD – бүтін қалдық
  • Var операторының
  • қызметі қандай?
  • айнымалыларды сипаттау
  • Const операторының қызметі қандай?
  • Тұрақтыларды сипаттау
  • Read операторының қызметі қандай?
  • Берілгендерді енгізу
  • Write операторының
  • қызметі қандай?
  • Нәтижені шығару
  • Программа үзіндісінің міндеті қандай? Program esep1;
  • Var x: integer;
  • x айнымалысы бүтін типті мәндер қабылдайды
  • Программа үзіндісінің міндеті қандай? BEGIN
  • Read (X);
  • Y:=SQR(X);
  • Write (Y);
  • End.
  • Х-тің квадратын есептеу
  • program qq;
  • var a, b: integer;
  • x, y: real;
  • begin
  • a := 5;
  • 10 := x;
  • y := 7,8;
  • b := 2.5;
  • x := 2*(a + y);
  • a := b + x;
  • end.
  • Қай операторлар дұрыс жазылмаған?
  • айнымалы атауы := белгісінің сол жағында болуы керек
  • бүтін мен бөлшектің арасы нүктемен ажыратылуы керек
  • нақты мәнді бүтін айнымалыға меншіктеуге болмайды
  • Программа үзіндісінің міндеті қандай? BEGIN
  • Read (X);
  • Х:=SQRТ(X);
  • Write (Y);
  • End.
  • Х-тің квадрат түбірін есептеу
  • Меншіктеу операторы
  • :=
  • Тест сұрақтарына жауап беру

С ө з ж ұ м б а қ

  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 2
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 3
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 4
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 5
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 6
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 7
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 8
  •  
  •  
  •  
  • 8. Бағдарламаның соңы
  • 1. Негізгі бағдарламаның басы
  • 2. Шығару операторы
  • 3. Бағдаралама тақырыбы
  • 4. Бүтін санның типі (-32768 - +32767)
  • 5. Символдық тип
  • 6. Бүтін санның типі (-127 - +127)
  • 7. Енгізу операторы
  • Оқушыларды бағалау
  • Үйге тапсырма:
  • 3.1 тақырып
  • (55-56 бет),
  • 3.2-3,3 тақырып
  • (57-59 бет);
  • Оқулықтан:
  • Сау болыңыздар!


Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет