Диплом алды тәжірибе бойынша есеп



бет1/11
Дата19.09.2022
өлшемі0,57 Mb.
#149916
түріДиплом
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11
Байланысты:
Отчет практика - Аслан
БИЛЕТЫ МЕНЕДЖМЕНТ ТИПО РУС, Менеджмент вопросы ВО КАЗ, Кәсіпкерлік- табыс көзі, нотариат, ЛАБОРАТОРНАЯ РАБОТА 6 Поиск информации в Интернет, 1 КУРС каз.яз 21-22уг. 2 семестр с 14 февраля, практика 2-JavaScript, 1 КУРС ДОТ 21-22уг. 2 семестр, 4 4дәрістер - Циклдер, Комп жүйелердің сәулеті, 2-дәріс (1) (1), Архитектура 1 прак, Д рістер кешені Д ріс №1 Д ріс та ырыбы, 16933018, Тізім практикалық жұмыс, Зертханалық жұмыс Веб

ҚАЗАҚ ТЕХНОЛОГИЯ ЖӘНЕ БИЗНЕС УНИВЕРСИТЕТІ
Ақпараттық технологиялар” кафедрасы


ДИПЛОМ АЛДЫ ТӘЖІРИБЕ БОЙЫНША ЕСЕП

Технологиялық факультет


4 курс
«5B070300-Ақпараттық жүйелер» білім беру бағдарламасы
Есенгелдін Аслан Нұрланұлы

Тәжірибе орыны: TOO «Arena S»(Sulpak)


Тәжірибе басталуы: 17.01.2022ж
Тәжірибе аяқталуы:22.05.2022ж
Оқу орнынан:
Тәжірибе жетекшілері: Жармаганбетова Г.М.

Мекемеден: Акшолакова Ф.


Тәжірибе бағасы______________________
.

НҰР-СҰЛТАН, 2022
МАЗМҰНЫ

КІРІСПЕ.........................................................................................................


1 ЗЕРТТЕУ МІНДЕТІН АНЫҚТАУ……………………………………
1.1 Пәндік саланың сипаттамасы.................................................................
1.2 Міндетті тұжырымдау ............................................................................
2 WEB - СЕРВИСТЕРДІ БАҒДАРЛАМАЛАУ ҚҰРАЛДАРЫ………
2.1 Әзірленетін Web-сервиске қойылатын талаптар …………………….
2.2 Сценарий бағдарламалау тілі ……………………….…………………
2.3 JavaScript Тілі …… …………………………………………………….
3 ХАБАР АЛМАСУ WEB –ҚОСЫМШАСЫН ӘЗІРЛЕУ КЕЗЕҢДЕРІ ..................................................................................................
3.1 Web –қосымшаның функционалдық сипаттамасы .............................
3.2 Хабар алмасуға арналған Web – қосымшаны іске асыру .................
ҚОРЫТЫНДЫ ............................................................................................
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ ............................................
ҚОСЫМША Бастапқы код index.html …………………………………
КІРІСПЕ

Қазіргі уақытта ақпараттық технологиялар мен технологиялар өте қарқынды дамуда. Жақында әлемде смартфондар пайда болды-қарапайым телефондардың жетілдірілген нұсқалары, оларда көптеген жаңа мүмкіндіктер мен функциялар бар, олар бүгінде біздің өміріміздің ажырамас бөлігіне айналды. Күнделікті қазіргі уақытта смартфондар үшін қарапайым мәтіндік редакторлардан бастап бірегей түрлі-түсті ауқымды ойын жобаларына дейін әртүрлі кейіпкерлердің әртүрлі қосымшалары жасалуда. Қазіргі уақытта смартфондар, күннің әртүрлі бағдарламалық жасақтамалары сияқты, қазіргі қоғамда үлкен сұранысқа ие. Смартфон құрылғысы өте қарапайым. Ол негізінен бірнеше жеке блоктардан тұрады-жад, алатын процессор ұйымдастыру, деректерді сақтау жады, радио модулі, ол өз кезегінде таратқыш пен қабылдағыштан тұрады және байланысқа жауап береді. Мобильді сатылымдар бүкіл әлемде өсіп келе жатқандықтан, олар үшін әртүрлі қосымшаларға сұраныс артып келеді. Әрбір өзін-өзі құрметтейтін компания "әрқашан қол астында" болу үшін кем дегенде бір мобильді қосымшаны алуға тырысады.


Өкінішке орай, бүгінгі күні мобильді қосымшаларды әзірлеудің нақты стандартты құралдары жоқ. Әрбір өндіруші құрылғыдағы амалдық жүйені біртұтас және есте қаларлық етіп жасауға тырысады, нәтижесінде әртүрлі операциялық жүйелердегі әртүрлі қосымшалар арасындағы үйлесімділік туралы түсінік пайда болады.
Компьютерлер кез-келген уақытта және кез-келген жерден оларға қол жеткізу үшін "жеке" мүмкіндіктерге айналуда. Бұл процестің алдыңғы жағында есептеу тақталарына айналатын мобильді құрылғылар тұр. Ұялы телефондар ұзақ уақыт бойы тек қана емес, сонымен қатар деректер мен бейнелерді беру үшін белгілі бір уақыт аралығында қолданыла алады. Мобильді құрылғылар жалпы есептеуіш тапсырмалардың кең спектрін орындай бастады, бұл құрылғылар жеке компьютерлердің (ДК) жаңа буыны бола алады. Сонымен қатар, дәстүрлі ДК модельдерінің кейбір өндірушілері-атап айтқанда ASUS, HP және Dell-көптеген дизайн параметрлері Android OS-ге негізделетін құрылғылар жасайды деп күтілді.
Жақында IT-индустрияда мобильді құрылғылар үшін бағдарламалық қамтамасыз ету көлемі мен көлемі тез артады деп күтілуде. Бұл жаңа үрдіс дәстүрлі бағдарламалау тілдеріне арналған мобильді құрылғыларға қол жетімділікті ашады, осылайша мобильді қосымшалардың ауқымы және олардың нарықтағы үлесі артып келеді. Осылайша, дипломдық жоба тақырыбының өзектілігі айқын. Android операциялық жүйесіне негізделген қосымшаларды жақын болашақта дамыту және қолдау бағдарламалық жасақтама нарығында ең танымал болады. Мұндай қосымшалардың бірі - компьютерлік ойындар. Оқыту және дамыту ойындары-ойын процесі әртүрлі дағдыларды дамыту мен жетілдірудің негізі болып табылатын ойындар. Даму ойындарының тұжырымдамасы негізінен баланың өмір сүру кезеңдерімен түсіндіріледі. Балалар білім беру ойындарын ойнайды, өзіндік ойлау, тапқырлық, қиял, шығармашылық қабілеттерін дайындайды.
Бүгінгі күнге тән мәдени, әлеуметтік және экономикалық мәселелерді шешу үздіксіз білім беру қабілетімен, адамның жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайда жұмыс істеуге және өмір сүруге дайындығымен анықталады.
Мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі өзгерістер білім беру субъектісіне айналатын әр баланың жеке ерекшеліктерін дамытуға бағытталған. Дамудың қазіргі кезеңінде біздің қоғам алдында мектеп жасына дейінгі балалармен тәрбие-білім беру жұмысының сапасын одан әрі арттыру міндеті тұр. Ең бастысы-заттар мен құбылыстардың маңызды белгілерін байқау, салыстыру, жіктеу, ажырату, қарапайым тұжырымдар мен жалпылау жасау қабілетін дамыту. Нәтижесінде алынған логикалық ойлау әдістері көптеген ақыл-ой мәселелерін шешу үшін қажет және баланың ақыл-ойының негізі ретінде қызмет етуге арналған.
Бастауыш мектепте сәтті оқытудың шарты - балаларда ойлаудың қарапайым логикалық әдістерін қалыптастыру. Логикалық ойлау әдістерін қолдана отырып, ақпаратты тез өңдей білу балаға терең білім алуға және оқу материалын түсінуге мүмкіндік береді, логиканың дамуының төмен деңгейіне ие, тек есте сақтау қабілетіне үміттенетін оқу курсын оқитындарға қарағанда.
Қазіргі балалар алдыңғы ұрпақтардан өте ерекшеленеді: олар ақпараттық технологиялар дәуірінде туылған және сандық құрылғыларды белсенді қолданады. Бүгінгі таңда балалар көру үшін мазмұнды таңдауда үлкен тәуелсіздікке ие. Олар негізінен пайдаланадымобильді құрылғылар ойындар, жаттығулар, мультфильмдер мен бейнелерді қарау үшін. Сонымен қатар, Ойындар 10 жасқа дейінгі әрбір екінші бала үшін ең танымал демалыс түріне айналды (45%). Біз ересектер бұл процесті тоқтата алмаймыз. Алайда, жас ұрпақтың қолына түсетін мобильді өнімдердің сапасына әсер ету біздің қолымызда.
Жоғарыда айтылғандардың маңыздылығын түсініп, баланың жеке басының барлық жақтарын дамытуға, ақыл-ой мен зияткерлік қабілеттерін арттыруға көмектесетін логикалық жаттығулары бар сандық қосымшаны құруды ұйғардым.


  1. ЕҢБЕКТІ ҚОРҒАУ ЖӘНЕ ҚАУІПСІЗДІК ТЕХНИКАСЫ БОЙЫНША НҰЛЫҚСҚАУ

Әрбір компьютерде жұмыс атқарып жатқан адам, мейлі ол маман болсын, немесе бірінші рет компьютерде отырса да, міндетті түрде техника қауіпсіздігін сақтауы керек. Жұмыс кезінде монитордың жарық шығаратын құбыры жоғары кенеуде болады. Аппаратураны, сым жүйелері мен мониторды дұрыс қолданбасаңыз, электр тоғынан қатты зақымдануға және аппаратураның күйіп кетуіне әкеп соғады.


Тыйым салынатын жағдайлар:

  • байланыстағы сым жүйелерінің айырғыштарына тиіспеу;

  • экранға қол тигізбеу және монитор мен пернетақтаның сыртқы жағын қолмен ұстамау;

  • аппаратураны оқытушының рұқсатынсыз қоспау және сөндірмеу;

  • дәптерлер мен кітаптарды монитор мен пернетақтаның үстіне қоймау;

  • су қолмен және дымқыл киіммен жұмыс істемеу.

  • Жұмыс істегенде:

  • 60-70 см қашықтықта бүкшімей, еңкеймей, денені тік ұстап, жұмыс істеу қажет, үнемі көзілдірік киіп жүретіндерге көзілдірікпен ғана жұмыс істеу керек.

  • Дисплейде 20 минут жұмыс істеген соң, 5 минут демалған жөн.

  • Жұмыс уақытында:

  • Аппаратураның дұрыстығын тексеру керек, ал егер төтенше дыбыстар естіле бастаса немесе пернетақтаның өзінен-өзі сөніп қалу жағдайы болса, жұмысты дереу тоқтатып, оқытушыны алдын-ала ескертіңіз;

  • Пернетақтаны ақырын басып, қауырт соққылардың болмауын қадағалау;

  • Пернетақтада жұмыс істегенде қолыңыз таза болсын;

  • Аппаратураның жұмыс кезінде шығып жатқан ақауларын өздігінен дұрыстауға тырыспаңыз.

  • Жүйелі блок. Компьютердің жүйелі блогы соқтықпайтын және толқындар (вибрациялар) компьютерге зақым тигізуі мүмкін. Жүйелі блокты басқа құралдармен қосып тұратын сымдар тек, компьютер сөніп тұрған уақытта ғана қыстырылуы немесе алынуы керек. Компьютерлер орналасқан бөлмеде темекі шегуге болмайды.

Сонымен жалпы алғанда мына техника қауіпсіздік ережелерін сақтау қажет:

  • есептеуіш техника бөлмесінде әрбір қызметкер қауіпсіздік техникасының ережесін катаң тэртіпте орындау керек;

  • электр тогымен зақымдалған қызметкерке әрбір қызметкер алғашқы көмек көрсете білу керек;

  • электр тогымен зақымдалған кезде тезірек тоқты өшіріп, зақымдалған адамды сымнан босату керек;

  • егер демалысы тоқтап қалған болса, онда дәрігер шақырып жасанды тыныс алу жәрдемін көрсету керек. Ол минутына 16-18 рет бірқалыпты өту керек және қашан тыныс пайда болғанша жасау керек;

  • өрт сөндіретін құралдармен әрбір қызметкер жұмыс істей алу керек;

  • өрт болған кезде қызметкертер эвакуация жолдарын білу керек;

  • қызметкертер ЭЕМ сым өткізгіштеріне рұксатсыз тимеу керек;

  • суланған қол, ылғал киіммен ЭЕМ-мен жұмыс істеуге болмайды;

  • Зақымдалған сым дұрыс істемей тұрған есептеуіш техникасының құралдарымен жұмыс істеуге болмайды;




  1. Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет