Әлеуметтік топтар арасындағы өзара байланыс, өзараықпалдастық, өзараәрекеттің жалпы заңдылықтары туралы ғылым



Дата10.12.2016
өлшемі275,06 Kb.
#3554

  1. Әлеуметтану - Әлеуметтік топтар арасындағы өзара байланыс, өзараықпалдастық, өзараәрекеттің жалпы заңдылықтары туралы ғылым

  2. Макроәлеуметтанудың пәнi: Қоғамды тұтастық ретінде қарастыру

  3. Микроәлеуметтанудың пәнi: Шағын топтардағы әлеуметтiк құбылыстар мен процестер

  4. Д.Белл бойынша қоғамның даму сатылары: Индустриялыққа дейін, индустриялық, постиндустриялық

  5. «Социология» терминiн ғылымға енгізген: О.Конт

  6. Әлеуметтанудың пәнi: әлеуметтiк қатынастар

  7. Әлеуметтанудың алғашқы арнайы еңбегi : О.Конттың «Позитивтiк философия курсы»

  8. Әлеуметтануда биологиялық (органикалық) бағыттың негiзiн қалаушы: Г. Спенсер

  9. «Үш кезең» заңын ұсынды: О.Конт

  10. Психоталдау бағытының өкілі: Э.Фромм

  11. Әлеуметтанудағы позитивизмнің негізін қалаушы: О.Конт

  12. О.Конт бойынша, әлеуметтану нені зерттейді: әлеуметтiк статиканы және әлеуметтiк динамиканы

  13. О.Конттың мына заңы әле

  14. уметтiк даму теориясы болды: «Үш кезең заңы»

  15. Индустриялық қоғамның негізгі белгісі: өндірістің саланың дамуы, дайын өнім экспортының өсуі

  16. Маркстiк теория бойынша, әлеуметтiк құрылымның өзегi: таптар

  17. Ашық қоғамды сипаттайтын тәртіп: Мобилдіктің жүзеге асуы

  18. Әлеуметтанудың зерттеу объектiсi : қоғам

  19. Эмпириялық социологияның пайда болған елі: АҚШта

  20. Қоғамдық қатынастардың белгілі бір саласын реттейтін нормалар мен мекемелердің жиынтығы: әлеуметтік институт

  21. «Қоғамдық келiсiмшарт немесе саяси құқық принциптері» еңбегінің авторы: Ж.Ж. Руссо

  22. Әлеуметтанудағы алғашқы ғылыми бағыт: Позитивизм

  23. «Өзін-өзі өлтіру.Социологиялық этюд» еңбегінің авторы: Э.Дюркгейм

  24. “Әлеуметтiк дарвинизм” деп аталатын әлеуметтанудағы бағытты негiздеген : Г. Спенсер

  25. «Дисфункция» ұғымын енгізген: Роберт Мертон

  26. Зиґмунд Фрейді ілімі: психоталдау

  27. Р. Мертон бойынша қоғамның жаңа жағдайға бейімделу қасиеті : Эуфункция

  28. «Санасыздық» ұғымын пайдаланған: Фрейд

  29. М.Вебер әлеуметтануы қалай аталады: Ұғыну (түсіну) әлеуметтануы

  30. Символдық интеракция (өзараықпал) теориясының авторы: О.Конт

  31. Қоғамның ең iрi әлеуметтiк ұйымы болып саналады: мемлекет

  32. Э.Дюркгеймнің әлеуметтанулық ілімінде пайдаланылған ұғымдар: «Механикалық және органикалық ынтымақтастық»

  33. Әлеуметтану зерттейтiн қарым-қатынастар: Топтар арасындағы әлеуметтік қарым-қатынастар

  34. Бастапқы кезеңдегі әлеуметтанудың атауы: әлеуметтiк физика

  35. Социометрияны енгiзген ғалым, психиатр: Я.Морено

  36. Әлеуметтiк статика және әлеуметтiк динамика туралы iлiмдi қалыптастырған : О.Конт

  37. «Бюрократия», «идеалды (мінсіз) тип» тұжырымдамасының авторы: М.Вебер

  38. «Постиндустриялық қоғам» теориясының авторы: Д.Белл

  39. О.Конт бойынша, қоғамды құрушы бiрлiк: отбасы

  40. Индустриялық қоғамда халықтың көп б,өлігі еңбек ететін сала: өнеркәсіп

  41. «Айқын және латентті (жасырын) функциялар» ұғымын енгізген: Роберт Мертон

  42. Постиндустриялық қоғамда салтанат құрған әлеуметтік институт: Білім

  43. К. Маркс пiкiрi бойынша, қоғам базисi: Экономика

  44. Индустриялыққа дейінгі қоғамда салтанат құрған әлеуметтік институт: отбасы

  45. Индустриялық қоғамда салтанат құрған әлеуметтік институт: Экономика

  46. Әлеуметтік шиеленістер туралы ілім өкілі: Р.Дарендорф

  47. «Элиталардың циркуляциясы» теориясының авторы: В. Парето

  48. Бұл қоғамды басқаша «ақпараттық қоғам» деп атайды ол: постиндустриялық

  49. Р.Дарендорф шиеленістің қанша типін көрсетті: Он бес

  50. Льюис Козер қай бағыттың өкілі болып табылады: Шиеленістер теориясы

  51. Маркс іліміне сәйкес қоғамдық-экономикалық формациялар саны: алты

  52. Дәстүрлі қоғам сипатына не жатпайды : мобилдік

  53. «Айнадағы мен»теориясының авторы : Ч.Кули

  54. «Протестанттық этика және капитализм рухы» еңбегiнiң авторы: М.Вебер

  55. Қоғам дамуындағы теологиялық, метафизикалық және позитивтік үш кезеңді көрсетті: О.Конт

  56. Әлеуметтік институттар шешетін міндеттер мен мақсаттар жиынтығы: Функция

  57. «Технократиялық ілім» өкілі: Т.Веблен

  58. Меншік пен беделден басқа М.Вебер ұсынған әлеуметтік стратификацияның критерийі: Билік

  59. «Симулякр», «симуляция»ұғымдарын қолданған постмодернист: Жан Бодрияйр

  60. Д.Мид әлеуметтенудің қай теориясын жасады: Символдық интеракция

  61. Екі компонент-әлеуметтік байланыстар мен әлеуметтік құрам өздеріне .мынаны біріктіреді: Әлеуметтік құрылымды

  62. Әлеуметтануға «аномия» ұғымын енгізген ғалым: Э.Дюркгейм

  63. Коммуникатормен өзара әрекет үшін біріккен әлеуметтік қауымдастық: Аудитория

  64. Мүдделерінің ортақтығына байланысты адамдардың тұйық (шектеулі) табиғи кеңістікте уақытша жиналуы: Тобыр

  65. Ақпаратпен алмасу мақсатында құрылған әлеуметтік қауымдастық: Әлеуметтік шеңбер

  66. Мүшелерінің арасындағы әлеуметтік байланыстар мен қатынастар ресми сипатта болатын топ: Қосалқы топ

  67. Әлемнің жалпы белгілермен сипатталатын, біртұтас жүйеге бірігу процесі: глобализация

  68. Чикаго мектебі қай бағытты дамытты: Құрылымдылықты

  69. Адамдарды жынысына, жасына және т.б. белгілеріне байланысты топтастыру: әлеуметтік-демографиялық

  70. Бюрократияның әлеуметтік рөлін позитивті сипаттаған ғалым: М.Вебер

  71. Еңбек бөлінісінің феноменін зерттеген ғалым: Э.Дюркгейм

  72. Г. Спенсер бойынша, қоғам екі түрге бөлінеді: әскери және өнеркәсіптік

  73. Э.Дюркгейм бойынша, «альтруистік өзін-өзі өлтіру» дегеніміз: Қоғам мүддесі үшін өзін құрбан ету

  74. Әлеуметтану ғылымында алғаш рет «әлеуметтік институт» ұғымын қолданған: Г.Спенсер

  75. Тарихи өзгерістерді мәдени типтердің дамуымен түсіндірген: П. Сорокин

  76. Постиндустриялық қоғамның негізгі белгісі: Білім мен ғылым

  77. Индустриялық қоғамның негізгі белгісі: өндірістің саланың дамуы, дайын өнім экспортының өсуі

  78. К.Маркс бойынша, әлеуметтік-экономикалық прогресті жүзеге асырушы тап: пролетариат

  79. «Конвергенция» ілімінің негізгі қағидасы: Екі әлемдік саяси жүйелер капитализм мен социализмді жақындастыру

  80. «Аномия» теориясының авторы: Э. Дюркгейм

  81. Ашық қоғамға жатпайды: касталық

  82. Постндустриялық қоғамда білім қолданылады: Тауар, зат ретінде

  83. Э. Мэйоның енгізген ұғымы: «ресми, биресми ұйымдар»

  84. Э.Дюркгейм бойынша өзін-өзі өлтіру типтері : Аномиялық, альтруистік, эгоистік

  85. Э.Дюркгейм бойынша ынтымақтастықтың түрлері: механикалық органикалық

  86. М.Вебер бойынша, негізін үйреншікті әрекеттерге санасыз реакция қайтаруды құрайтын әрекет типі: дәстүрлі

  87. М.Вебер бойынша, эмоциялық жағдайды сипаттайтын әлеуметтік әрекет типі: аффективті

  88. «Олигархияның темір заңы» иеясының авторы: Р.Михельс

  89. М.Вебердің классификациясына жатпай.тын іс-әрекет типі: инновациялық

  90. Э. Дюркгейм бойынша, «аномия» ұғымы: Ескі заңдардың әсері әлсіреп, жаңа заңдардың әлі күшіне енбеген кездегі қоғамның заңсыз, вакумдық жағдайы

  91. Қазіргі қоғам өзінің дамуы бойынша қадам басқан кезең : Постиндустриялық

  92. Шиеленістің жағымды қызметін атап өткен ғалым: Л. Козер

  93. Чарльз Кули мен Дж.Мид өкілі болып табылатын ілім: Символдық интеракция

  94. «Архетип» ұғымын пайдаланды: К.Юнг

  95. «Триада» деген : Үш адамнан тұратын топ

  96. Екі адамнан тұратын топ: Диада

  97. Р.Мертон бойынша, «эуфункция» : Жүйенің сақталуын қадағалау мен оның сыртқы ортаға бейімделуіне жағдай жасау

  98. «Шиеленістер әлеуметтік жүйені тоқыраудан сақтайды» деген: Л.Козер

  99. Қоғамда қалыптасып, реттеліп отыратын ережелердің жиынтығы: Әлеуметтік нормалар

  100. Адамдар немесе адамдар тобының арасында нақты бірлесе қызмет ету нәтижесінде пайда болатын, объективтік қажеттіліктен туындайтын және белгілі бір мақсатты көздейтін: Әлеуметтік өзара ықпалдасу

  101. Адамдар мен адам топтарының бір-біріне ықпал етуінің нәтижесінде пайда болатын процестер: Әлеуметтік өзара ықпалдасу

  102. Адамдар және топтар арасында болатын салыстырмалы түрдегі біршама тұрақты байланыстар: Әлеуметтік қарым-қатынастар

  103. О.Конт ұсынған әлеуметтік зерттеудің әдістері: Бақылау, эксперимент, салыстыру

  104. Өзара байланыстағы белгілі бір тәртіпке негізделген элементтерден тұратын, өздігінен дамитын және өзін-өзі реттеп отыратын күрделі тұтастық: Әлеуметтік жүйе

  105. Мидтің пікірінше, адамның тұлғаға айналу процесінің алғашқы сатысы: Имитация

  106. Қоғамның ішкі құрамы, оның элементтерінің жиынтығы мен олардың арасындағы саналуан байланыстар: Әлеуметтік құрылым

  107. Индустриялыққа дейінгі қоғамдағы негізгі әлеуметтік институт: отбасы

  108. Индустриялық қоғамдағы негізгі әлеуметтік институт: өндірістік кәсіпорын

  109. Постиндустриялық қоғамдағы негізгі әлеуметтік институт: білім

  110. Конт ілімі бойыншаі негізгі әлеуметтік институт: отбасы

  111. Ең алғаш қалыптасып, пайда болған әлеуметтік институт: отбасы

  112. Әлеуметтік институттың негізгі қызметі: қажеттілікті қанағаттандыру

  113. Қоғамдық қатынастардың белгілі бір саласын реттейтін нормалар мен ережелердің жиынтығы: әлеуметтік институт

  114. Қауіпсіздік және тәртіп қажеттілігі тән қай әлеуметтік институт: саяси

  115. Рухани мәселелерді шешу қай әлеуметтік институтқа тән: дін

  116. Институттану ұғымы мынаны білдіреді: әлеуметтік қатынастардың белгілі бір нормалармен бекітіліп реттелуін

  117. Адам әрекетінің әртүрлі формаларын тұрақты ететін қалыптар мен ережелердің жиынтығы: әлеуметтік институттар

  118. Әлеуметтануда жаңа институттардың пайда болу, даму процесі: институттану

  119. Дін институтының элементтері: мешіт, шіркеу

  120. «Әлеуметтік институт» түсінігін ғылымға енгізген: Г.Спенсер

  121. «Әлеуметтік институт» терминін енгізген: Т. Веблен

  122. Отбасының қоғамдағы ең басты функциясы: Репродуктивтілік (ұдайы өндіріс)

  123. Әлеуметтік институттарды алғаш толық анықтап берген америкалық социолог: Т.Веблен

  124. Әлеуметтік институт: қоғамдағы ережелер мен нормалар жиынтығы

  125. Институттану процесі аяқталады: Легитимизациямен

  126. Әлеуметтік институттардың қоғамдағы негізгі функциясы: индивидтердің қарым-қатынастарын реттеу және бақылау

  127. Т. Парсонс қай бағыттың негізін салған: құрылымдық функциялық

  128. Діни әлеуметтік институттардың символы: ай, крест

  129. «Дисфункция» терминін енгізген: Р.Мертон

  130. Отбасы әлеуметтануының атқаратын қызметін атаңыз: Индивидті отбасы мүшесі ретінде қарастырады

  131. Нуклеарлы отбасы дегеніміз: Бір немесе екі ұрпақтан ғана тұратын шағын отбасы

  132. Кеңейтілген отбасы дегеніміз : Үш және одан да көп ұрпақты қамтитын отбасы

  133. Моногамия дегеніміз : Бір некеден тұрады

  134. Полигамия дегеніміз: көп некеден тұрады

  135. Полигиния дегеніміз: Бір еркектің көп әйелмен некелесуі

  136. Полиандрия дегеніміз: Бір әйелдің көп еркекпен некелесуі

  137. Экзогамия дегеніміз: басқа (сыртқы) топтың адамымен некелесу

  138. Эндогамия дегеніміз: тек өз (ішкі)тобының адамымен некелесу

  139. Топтық неке дегеніміз: Бірнеше ер мен бірнеше әйелдің некелесуі

  140. Отбасының тұратын аймағына байланысты бөлінуі: үш

  141. Патрилокальды отбасы дегеніміз: Жаңа үйленгендер күйеуінің ата-анасының үйінде тұруы

  142. Матрилокальды отбасы дегеніміз: Жаңа үйленгендер әйелінің ата-анасының үйінде тұруы

  143. Неолокальды отбасы дегеніміз : Ата-анасынан бөлек тұруы

  144. Патриархаттық от басы дегеніміз: Отбасында еркектің билік жүргізуі

  145. Матриархаттық отбасы дегеніміз: Отбасында әйелдің билік жүргізуі

  146. Эгалитарлы отбасы дегеніміз: тең билікке ие болу

  147. Отбасының негізгі қызметі: Репродуктивті

  148. Ерлі-зайыптылық қарым қатынас қандай қарым қатынасқа негізделген: Бала туу

  149. Отбасының ішкі күштерін атаныз: Балаларға қамқорлық жасау және еңбекті бөлісу

  150. Отбасының сыртқы күштерін атаныз: қоғамдық пікірдің қысымы

  151. Қоғамның этникалық құрылымын зерттейтін ғылым: Этноәлеуметтану

  152. Метаэтнос дегеніміз: Ұлттың ең үлкен топ бірлігі

  153. Этникалық қауымдастық: Белгілі бір этникалық топтардың өзіндік ерекшеліктеріне тән құрамы

  154. Қазір жер бетінде неше этникалық қауымдастықтар саны: Үш мыңнан астам

  155. Этногенез ұғымын ғылымға енгізген ғалым: Л.Н.Гумилев

  156. Этникалық қауымдастықтың негізгі типтері: Халық, тайпа, ру

  157. Қазақстандағы ұлттар арасындағы негізгі белгілер: Сенімділік, ынтымақтастық, келісім, толеранттық

  158. Миграция дегеніміз: Қоныс аудару

  159. Полиэтникалық терминінің мәні: Этникалық азшылық

  160. Қазақстанда саналуан этникалық топтар тығыз орналасқан аймақты көрсетіңіз: Оңт. Қазақстан облысы

  161. «Ұлттық теңсіздік» сөзінің синонимін көрсетіңіз: Этникалық теңсіздік

  162. Этносаяси қарым қатынастар дегеніміз: Этносаралық заңдылықтарды реттеу

  163. Этноәлеуметтанудың зерттеу пәні: Этникалық топтардың қарым қатынастары мен ерекше категорияларын реттеу

  164. Эмпириялық әлеуметтанудың іргесін қалаған, Чикаго әлеуметтанулық мектебінің негізгі өкілдері: У. Томас, Ф. Знанецкий, Р. Парк, Э. Бэрджесс

  165. Қазақстан Республикасында соңғы рет Президенттік сайлау болған жыл: 2005 жыл

  166. Анкета қолданылатын сұрау түрі: анкеталау

  167. Социологиялық зерттеу бағдарламасын жасау неден басталады: Өзекті мәселені анықтаудан

  168. Ұзақ мерзім бойы, бірақ үзіліспен жүргізілетін зерттеу түрі: лонгитюдті

  169. Әлеуметтану ғылымында сұрауға алынған адам: респондент

  170. Шағын топтардағы тұлғааралық қатынастардың ерекшелігін зерттеуге арналған Дж.Морено негізін қалаған зерттеу әдісі: социометрия

  171. Әлеуметтануда интервьюер дегеніміз: Сұхбат жүргізуші

  172. Алынған жауаптардың шынайлығын тексеруші сұрақ: Бақылау сұрағы

  173. Сұрақтың жауап нұсқасы көрсетілмесе, ол: Ашық сұрақ

  174. Эксперттік (сараптамалық) сұрау деп: Респонденттер белгілі бір сала бойынша білікті маман болып табылады

  175. Социологиялық зерттеуде ақпарат көзі болып табылатын адам: респондент

  176. Әлеуметтанулық зерттеу бағдарламасы мына бөлімдерден тұрады: Әдіснамалық (методологиялық) және әдістемелік

  177. Бұрын соңды зерттелмеген мәселені зерделеу үшін және зерттеу құралдарын апробациялау мақсатында жүргізілетін зерттеу түрі: пилотажды

  178. Қайтадан іріктеуді қажет етпейтін, яғни объектісі өзгермейтін қайталанбалы зерттеудің түрі: панелді

  179. Социометрия әдісінің негізін қалаған: Дж. Морено

  180. Сауалнама жүргізу барысында кез келген адамнан сұрау арқылы ақпарат жинау көзделген іріктеу әдісі: стихиялы

  181. Фокус-топтар әдісін ең алғаш рет қолданған ғалым: Р.Мертон

  182. Триангуляция деген: зерттеу барысында үш әдістің қолданылуы

  183. Респонденттердің берген жауаптарының шынайылығын тексеру мақсатында қойылатын сұрақ түрлері: қақпан сұрақ

  184. Әлеуметтанудағы іріктеу әдісі қолданылмайтын зерттеулер: Халық санағы және референдум

  185. Табиғи жағдайда бақылау: Далалық

  186. Қайсы сұрау анкеталық сұрау болып табылмайды: Бақылау

  187. «Тереңдетілген сұхбат» әдісі қандай жағдайда қолданылады: Басқа зерттеу әдістері арқылы алынған мәліметтердің сенімділігін тексеру үшін

  188. Анкеталау дегенiмiз: Зерттеу барысында анкета толтыру арқылы мәлімет жинау

  189. Іріктеу әдісі: Зерттеу барысында респондентпен интервьюердің әңгімелесуі

  190. Құжаттарды талдау әдісі: Әлеуметтанулық зерттеу барысында құжаттарды талдау

  191. Интервью әдісі: Зерттеу барысында респондентпен интервьюердің әңгімелесу арқылы сұрау жүргізу

  192. Жас өспірімдердің экстремистік сипаттағы субмәдениетін зерттеуде тиімді әдіс: Ішкі (енгізілген) бақылау

  193. Алғашқы социологиялық ақпарат көзі болып табылатын адам: Респондент

  194. Респонденттің портретін құрайтын, демографиялық, этникалық және кәсіби сипатының жиынтығы: Әлеуметтік-демографиялық бөлім

  195. Хоторн экспериментінің авторы: Э.Мэйо

  196. Қоғаммен қалыпты арақатынас ұстауға тырысатын шіркеу (мешіт) мен секта аралығындағы діни құрылым: деноминация

  197. Қазақстанда қызмет атқаратын діни конфессиялардың саны: қырықтан астам

  198. Әлемдік және дәстүрлі дін басыларының 2003, 2006, 2009 жылғы съездері өткен мемлекет: Қазақстан

  199. Әлемдік және дәстүрлі дін басыларының 2003, 2006, 2009 жылғы съездерінің өткізілу мақсаты: барлық діндерді ынтымаққа, өзара түсіністікке шақыру

  200. «Секуляризация» дегеніміз: Діннің қоғамға ықпалының бәсеңдеуі

  201. Қазақстан Республикасының зайырлылық саясатына қайшы келетін нұсқа: діни саяси партиялар құру мүмкіндігі

  202. Ғылым мен білімнің тереңдеуімен байланысты адамдардың діни сенімдерінің әлсіреуі: секуляризация

  203. Басқалардың өмір сүру үлгісіне, мінез-құлқына, сезіміне, салтына, көзқарасына деген шыдамдылық: толеранттылық

  204. Аталғандардың ішінде діни ұйымға жатпайтын нұсқаны көрсетіңіз: гильдия

  205. М. Вебер тұжырымдауынша, кәсіпкерліктің негізінің бірі: дін

  206. М. Вебердің пікірінше, кәсіпкерлік рухтың дамуына үлкен ықпал ететін дін: Протестантизм

  207. Діни этика шаруашылық этиканың қалыптасуына ықпал етеді деген көзқарастағы ғалым: М. Вебер

  208. Дәстүрмен белгіленетін символдық мазмұнның мәдени стандартталған іс-әрекеттер жиынтығы: рәсім

  209. Діни өмірдің қарапайым формалары» еңбегінің авторы: Э. Дюркгейм

  210. Әлемдік діндерді атаңыз: Буддизм, христиан, ислам

  211. Қоғамның әлеуметтік институттарын, білім мен ғылымды, мәдениет пен өнерді, тұрмыстық қатынастарды діннің ықпалына бағындыру үрдісі: сакрализация

  212. Дінді саяси мақсатта құрал ретінде пайдалануды көздейтін шектен тыс көзқарас пен әрекет: экстремизм

  213. "Әлеуметтану жеке адамның әлеуметтік әрекетін зерттеуге бағытталуы тиіс» - деген: М.Вебер

  214. Тұлға ұғымының анықтамасы: Жеке адамның дамуының нәтижесі, әлеуметтік сапалардың толығымен көрінуі

  215. Жеке адамның рөлдік теориясының негізгі өкілдерінің бірі: Дж.Мид

  216. З.Фрейд “Ол” (Ид) элементінің сипаттамасы: Бейсаналық

  217. Айнадағы «Мен» теориясының авторы: Ч.Кули

  218. Дюркгейм бойынша «суицидтің» мына түрінде жеке адам мен қоғам арасындағы әлеуметтік байланыстардың үзілуі, индивидуализмнің (жекешеліктің) күшеюі орын алады: Эгоистік

  219. Вебердің көзқарасы бойынша, тұлғаның аффективті іс-әрекеті: Эмоцияға негізделінетін іс-әрекет

  220. Әлеуметтік деректердің жеке адамға ықпал ету қабілетін көрсеткен: Э.Дюркгейм

  221. Жеке адамның берілген әлеуметтік топта, қоғамда алатын нақты орны, позициясы: Әлеуметтік мәртебе

  222. Тұлғаның деликвентті мінез-құлқы: Қылмыстық Іс әрекет

  223. Өз-өзін бақылау: Жалпы түрде қабылданған талаптарға сәйкес жеке адамның өз мінез-құлығын реттеп отыруы

  224. Нақты жағдаймен байланысты емес, болашаққа бағытталған түлғаның типі: Идеалдық

  225. Тұлғаның әлеуметтену процесінің бастапқы (алғашқы сатысының) агенті: Отбасы

  226. Адамның тұлғаға айналу процесі: Әлеуметтену

  227. Тұлға өзінің мінез-құлқын, жүріс-тұрысын бейімдейтін әлеуметтік топ: Референтті топ

  228. М.Вебер классификациясына енбейтін әлеуметтік әрекет: Инновациялық

  229. Индивид ұғымының мәні: Адамзаттың нақты өкілі

  230. Қоғам берген мәртебе: Жеке адамның салыстырмалы түрде алғанда тұрақты сипаттамалары (ер кісі, әйел, ана т.б.)

  231. Тұлғаның әлеуметтену процесіндегі үш кезең: «имитация», «ойын», «ұжымдық ойынды» бөліп көрсеткен: Дж.Мид

  232. «Аномия» ұғымын ғылыми айналымға енгізген: Э.Дюркгейм

  233. М.Вебердің көзқарасы бойынша харизмалық көшбасшының негізгі сипаттамасы: Талантты, дарындылығымен беделге ие болған көшбасшы

  234. М.Вебердің көзқарасы бойынша көсбасшының дәстүрлі типінің сипаттамасы: Дәстүрді сақтайтын тип

  235. Тұлғаның психоаналитикалық концепциясының өкілі: З.Фрейд

  236. Интеграция процесінің негізгі ерекшелігі: Өзара әрекетке түсуші адамдардың бірігу процесі

  237. Ескі нормалар мен құндылықтардың орнына жаңа нормалар мен құндылықтарды қабылдау процесі: Қайта әлеуметтену (ресоциализация)

  238. Құндылықтар мен нормаларды сіңірген ұғым: Мәдениет

  239. Бір адамдағы барлық статустардың жиынтығы бұл: Статустар жиынтығы

  240. Фералды адам: Жануарлар арасында тәрбиеленген адам баласы

  241. Феодалдық қоғамда орын алған стратификациялық жіктеу типі: сословиелік

  242. Таптардың пайда болуының экономикалық себептеріне баса назар аударған ХІХ ғасырдың ірі ғалымы: К.Маркс

  243. К.Маркстің пікіріне сәйкес, капиталистік қоғамда кездесетін негізгі таптар: буржуазия мен жұмысшы табы

  244. Вертикалды бағыттағы жіктелудің себептерін түсіндіру үшін Р. Дарендорф қолданған ұғымдар: «билік» және «бедел»

  245. Қоғамда экономикалық, саяси және кәсіби стратификацияның бар екендігін айтып, олардың әрқайсысына терең талдау жасаған ХХ ғ. ірі америкалық әлеуметтанушы: П.Сорокин

  246. Арнайы мамандықтары жоқ жұмысшылар, жұмыссыздар және люмпендер жатқызылатын тап: Төменгі тап

  247. Ірі меншік иелері – қаржы және өнеркәсіп магнаттары, жоғары билік элиталары – мемлекет президенттері, премьер-министрлер, министрлер жатқызылатын тап: Жоғарғы

  248. Ғалымдар, жазушылар, суретшілер, діни қызметкерлер, оқытушылар, дәрігерлер, заңгерлер, орта және шағын кәсіп иелері, маманданған жұмысшылар, т.б. жатқызылатын тап: Орта

  249. Формациялық концепцияның авторы: К.Маркс

  250. Билік, табыс, дәреже және білім: Қәзіргі қоғамдағы әлеуметтік стратификацияның критерийлері

  251. Л. Уорнер жасаған теория -: Беделдік теориялар

  252. “Страта” ұғымы социологияға қай ғылымнан келді: Геологиядан

  253. Ашық стратификациялық жүйеге жатады: таптық

  254. Жартылай ашық стратификациялық жүйеге жатады: сословиелік

  255. Жабық стратификациялық жүйеге жатады:: Вертикалды мобилдік

  256. Бір әлеуметтік стратадан екіншісіне ауысу әлеуметтануда аталады:: Горизантальды мобилдік

  257. Әлеуметтік статустың өзгеруі: Әлеуметтік мобилдік

  258. П. Сорокиннің ғылымға енгізген түсінігі: Әлеуметтік мобилдік.

  259. Мобилдіктің қай түріне қызметінен босату жатады: Төмендеу

  260. Мобилдік жиірек кездеседі: Ашық қоғамда

  261. Миграция жатады: Горизантальды мобилдікке

  262. К. Маркс бойынша анағұрлым прогресшіл тап болып табылады: Пролетариат

  263. Қоғамда орта таптың өсуі неге әсер етеді: Қоғамның тұрақтылығына

  264. Дәстүрлі үнді қоғамында болған: Касталық жүйе

  265. Екі әлеуметтік тап аралығында орналасқан индивид: Маргинал

  266. Басқарудағы классикалық теорияның өкілдерін көрсетіңіз: Ф. Тейлор, А. Файоль, Г. Эмерсон, Л. Урвик, М. Вебер, Г, Форд. А. К. Гастев, Г. М. Керженцев

  267. «Харизма» ұғымы мынаны бiлдiредi: Кейбiр лидерлердiң өзiнiң iзбасарларына оның өте қабiлеттiлiгiне сендiретiн табиғи қасиетi

  268. Ғылыми басқару теориясын жасаған: Ф.Тейлор

  269. Неоклассикалық басқару теориясының авторы: Э.Мэйо

  270. Классикалық ұйым теориясының негізгі принципі: Еңбек өнімділігін арттыру

  271. Биліктің анық белгіленген иерархиясы, қалыптастырылған ережелер: бюрократия

  272. Вестерн электрик компаниясында «Хоторн экспериментін» жүргізген: Э.Мэйо

  273. Басқару саласындағы негізгі рөлдер: басқарушы және атқарушы рөлдері

  274. Адам қажеттілігінің негізгі бес деңгейін көрсетілген теория: А.Маслоудың теориясы

  275. «Х», «У» теорияларын ұсынған: Д.Мак-Грегор

  276. Қажеттіліктер пирамидасын жасаған кім: А. Маслоу

  277. Индустриялық қоғамда халықтың көп бөлігі еңбек ететін сала : өндіріс

  278. Либералды басқарушы: Бостандық беруші

  279. Ұйымдағы әлеуметтік бақылау: ұйымда қабылданған нормалар мен мақсаттардан (технологиялық, мінез-құлықтық және т.с.с.) ауытқуды анықтау және оның алдын алу, жоюға бағытталған іс-әрекет

  280. Бюрократия дегеніміз: Қатаң иерархияға негізделген ресми лауазымдар жүйесі

  281. Азшылықтың билігін білдіретін термин: Қатаң иерархияға негізделген ресми лауазымдар

жүйесі

  1. Төменде көрсетілгендердің ішінен биресми әлеуметтік байланысты табыңыз: Достық

  2. Имидж- жұмыс берушінің ішкі және сыртқы еңбек нарығындағы бейнесі

  3. Мәдениет әлеуметтануының зерттеу объектiсi: қоғам мен адамның мәдени саладағы арақатынасы

  4. “Мәдени шок” терминiне анықтама берген: Ф.Бок

  5. “Культура” деген термин ежелде мынадай мағына берген: жердi өңдеу

  6. «Ақпараттық қоғам» ілімін ғылыми қолданысқа енгiзген: А.Тоффлер

  7. Социомәдени динамика тұжырымдамасының авторы: П. Сорокин

  8. П. Сорокин анықтамасы бойынша өркениет : бiртұтас әлеуметтiк мәдени қауымдастық

  9. Марксистiк адам генезисi мен мәдениетi концепциясының негiзiне жататыны: еңбек

  10. Мәдениеттiң әлеуметтендiру қызметiнiң мәнi: тұлғаны қалыптастыру

  11. Мәдениеттi әлеуметтiк тұрғыдан талдағандар: М.Вебер, П.Сорокин, Т.Парсонс

  12. Кең таралған негiзгi саяси белгiлер: ту, елтаңба, әнұран

  13. Технофобия деген: Техника мен технологиядан қорқу

  14. Басқаның өмiр салтына, тәртiбiне, дәстүрлерiне, сезiмдерiне, идеяларына, сенiмдерiне төзімділік: Толеранттылық

  15. Субмәдениет дегенiмiз: қандай да бiр қауымдастықты немесе әлеуметтiк топты ажырататын нышандардың, құндылықтардың, нормалардың, тәртiп үлгiлерiнiң жиынтығы

  16. Қоғамдағы ресми мәдениетті мойындамау: Контрмәдениет

  17. Эмо, гот: Жастар субмәдениетi

  18. Құндылықтар мен нормаларды сіңірген ұғым: Мәдениет

  19. Контрмәдениет дегеніміз: ресми мәдениетке қайшы мәдениет

  20. Ресми мәдениеттiң негiзгi принциптерiне қарсы келетiн: Контрмәдениет

  21. Субмәдениеттiң ерекшелiгi: әртүрлi топтар мәдениетi

  22. Бюрократтық мәдениет деген: билiк жүйесiнде негiзделген мәдениет

  23. Контрмәдениет терминiн ғылымға енгiзген: Т.Роззак

  24. Техника дегенімiз: қоғамдағы жасанды iс-әрекет жүйесi

  25. Саяси әлеуметтену деген: индивидтiң саясат субъектiсi ретiнде қалыптасуы

  26. Деградация дегеніміз: адамгершілік қасиеттердің әлсіреуі немесе жоғалуы

  27. Әлеуметтік интеракция: Адамдардың өзара әрекетін сипаттайтын процесс

  28. Модернизация ұғымы нені білдіреді: жетілдірілген, қазіргі талаптарға сай

  29. Адамдардың психоэмоциялық әрекеттеріне негізделген әлеуметтік әрекеті:: аффективті

  30. Бұқаралық мәдениет: діни және таптық ерекшеліктеріне тәуелсіз көптеген адамдар тобына арналған мәдениет формасы

  31. Этноцентризм: Басқа мәдениетті тек өз мәдениеті тұрғысынан бағалау

  32. Инновация: кейіннен пайда болған мәдени құбылыстар мен өзгерістер

  33. Аксиология: құндылықтардың табиғаты, құндылық әлемінің құрылымы туралы ілім

  34. Мәдени релятивизм: Басқа мәдениетті сол мәдениеттің құндылық тары тұрғысынан бағалау

  35. Қоғамда қалыптасқан нормаларға сәйкес келмейтін мінез-құлықты белгілейтін ұғым; Девиантты

  36. Деликвентті мінез-құлық дегеніміз: қылмыстық мінез-құлық

  37. Өзіндік айқын ұстанымы жоқ, көпшіліктің пікірімен келісуге дайын тұру, көнбістік: конформизм

  38. Позитивті ауытқушылық дегеніміз: Қоғамға зиян келтірмейтін мінез-құлық үлгісі

  39. Суицид көбінесе кімдерге тән: Әйелдерге

  40. Көп жағдайда жастарға қай девиантты мінез-құлық тән емес: Жемқорлық

  41. Девиантты мінез-құлық - ... (артық нұсқаны белгілеңіз): мадақтауға лайық әрекет

  42. «Аномия» термині француз тілінен аударғанда (Э. Дюркгейм): ұжымның, заңның болмауы

  43. Негативті девиантты мінез-құлыққа қайсысы жатады: нашақорлық, маскүнемдік

  44. Жағымсыз мінез-құлыққа жататындарға қайсысы: Ұрлық

  45. Делинквенттілік ұғымын латын тілінен аударғанда қандай мағына береді: Қылмыскер, заң бұзушы

  46. Девиантты іс-әрекеттер әлеуметтануының негізін қалаған ғалым: Э.Дюркгейм

  47. Жастардың мінез құлқының ауытқуына әсер ететін мына категориялар қай факторға жатады:қоғам теңсіздігі,кедейшілік,жұмыссыздық: Әлеуметтік

  48. «Қоғамның шиеленістік моделі» теориясының авторы: Р. Дарендорф

  49. Алдына қойған мақсатына қол жеткізу мүмкіндігі жоқтығынан болатын адамның мазасыздық, ашушаңдық жағдайы: Фрустрация

  50. А. Маслоу бойынша әлеуметтік шиеленіске негіз болатын адам қажеттілігі типтерінің саны: 5

  51. Р.Дарендорфтың пікірінше, шиеленістің қалыптасуына тікелей ықпал ететін: Субъектілердің мүддесі

  52. ХХ ғасырда қоғам дамуының шиеленіссіз моделін ұсынған, шиеленіс теориясымен қайшылыққа келген теория: Құрылымдық-функциялық

  53. «Әлеуметтік шиеленіс функциялары» еңбегінің авторы: Л. Козер

  54. Л. Козердің пікірінше, жабық қоғамдардағы әлеуметтік шиеленістің салдары: Революция

  55. Әлеуметтік шиеленістер әлеуметтік (мүліктік) теңсіздік салдарынан туындайды деген пікірдегі бағыт: Марксистік

  56. Индивидтік сана деңгейіндегі тұлғаның шиеленісі: Тұлғалық шиеленіс

  57. Екі немесе одан да көп адамдар арасындағы шиеленіс: Тұлғааралық шиеленіс

  58. Индивидтердің әкімшілік және экономикалық нормалармен, әлеуметтік институттармен шиеленісі: Қоршаған ортамен шиеленіс

  59. Әлеуметтік топтар, қауымдастықтар арасындағы шиеленіс: Топаралық шиеленіс

  60. Америкалық ғалым А. Раппопорт бойынша шиеленістің мынандай да типтері бар:Тартыс, пікір талас, «ойын»

  61. Мақсаты табыс табуға, игілікке қол жеткізуге бағытталған шиеленіс: Бәсекелестік

  62. Саяси, экономикалық және әлеуметтік мүдделері өзара қарсы топтардың пассив формадағы қайшылығы: Конфронтация

  63. Р. Дарендорф шиеленіс субъектілері болып табылатын әлеуметтік топтың түрлерін былай анықтайды: Бастапқы, екінші реттік және үшінші топтар

  64. Р. Дарендорф бойынша, шиеленіске тікелей қатысушы әлеуметтік топтар: Бастапқы топтар

  65. Р. Дарендорф бойынша, шиеленісті тұтандыратын, алайда оған тікелей араласуды көздемейтін әлеуметтік топтар: Екінші реттік топтар

  66. Р. Дарендорф бойынша, шиеленістің шешілуіне мүдделі топтар: Үшінші топтар

  67. Әлеуметтік шиеленісті шешу әдістеріне жатпайтын нұсқаны табыңыз: Шиеленісті сырттан бақылау

  68. Адамдардың түрлі қажеттіліктерін қанағаттандыруға деген талпынысы - шиеленістердің негізі деп есептейтін ғалым: А. Маслоу

  69. Өндіруші күштер өндірістік қатынастарға қайшылығын білдіруі негізінде әлеуметтік революция болады деген пікірдегі ғалымдар: К. Маркс, Ф. Энгельc

  70. Шиеленісті түсіну үшін мүдделерді түсіну керектігін айта отырып, Р. Дарендорф мүдденің мынандай екі түрін анықтайды: Айқын және латентті

  71. Р. Дарендорф бойынша шиеленіс типтерінің саны: 15

  72. Таптық қайшылықтар әлеуметтік революциямен шешіледі деген пікірдегі бағыт: Марксистік

  73. Жыныс бойынша иерархиялық бөліну стратификацияның қай түріне жатады: Гендерлік

  74. Мына ғалымдардың ішінен таптық теорияның авторын атаңыз: Маркс

  75. Маркс неше формацияны атап көрсетті: 5

  76. Қоғам — адамдардың бір-біріне ықпал, әсер етуінен туындайтын әлеуметтік байланыстардың жиынтығы - деп баға берген неміс ғалымын атаңыз: Макс Вебер

  77. Әлеуметтік қоғамдастықтарды көрсетіңіз: ру, тайпа, қауым

  78. Қазіргі заманғы стратификациялық модель мына топтарды қосады: Пирамида, ромб

  79. Екі әлеуметтік тап аралығында орналасқан индивид: Маргинал

  80. Кез–келген стратификация жүйелерінің негізі: теңсіздік

  81. “Страта”ұғымы социологияға қай ғылымнан келді: Геология

  82. Касталық стратификация қайда кездеседі: Индия

  83. Т. Парсонс қай бағыттың өкілі: Символдық әлеуметтану

  84. Әлеуметтануда страта категориясына синоним ұғым ретінде қолданылады: Қабат

  85. Діни дегенді білдіреді: Конфессиялық

  86. Консенсус дегеніміз: Көзқарас мүдделердің бірдей болуы

  87. Маркс пен Энгельстің бірігіп жазған еңбегін көрсетіңіз: Капитализм рухы

  88. Табыс мөлшеріне негізделген әлеуметтік стратификация: Экономикалық

  89. Диссиденттер дегеніміз: Билікке қарсы ұстанымдары бар адамдар

  90. Экономикалық стратификациядағы байлық пен табыс көлемінің үнемі өзгеріп тұруына байланысты экономикалық пирамиданың да өзгеру процесі: резорганизация

  91. Қазақстан қоғамының құрылымы қай геометриялық фигураға сай: пирамида

  92. Географиялық орнын ауыстыру арқылы жүзеге асырылатын мобилдіктің түрі: Горизонталдық

  93. Мәдени капиталға мысал: Адамның білімі, ғылыми атағы

  94. Бір географиялық кеңістіктен екінші географиялық кеңістікке орын ауыстыру қай мобильділіктін түріне жатады: Көлденең

  95. Мобилділіктің екі түрін ата: Көлденең және тігінен

  96. Қызметкердің лауазымы жоғарласа, қай мобилділік түріне жатады: Тігінен


Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет