Есеп Тақырыбы: Функция құрылымы Пәні



бет1/2
Дата18.01.2023
өлшемі26,84 Kb.
#165797
  1   2
Байланысты:
Шыңғыс Алгоритм доклад


АЛМАТЫ ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
АЛМАТЫ ҚАЛАСЫНЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ
Есеп
Тақырыбы: Функция құрылымы
Пәні: Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
Мамандығы: 1305000 Ақпараттық жүйелер
Біліктілігі: 1305023 Техник-бағдарламашы

Орындаған: Умерзаков Е.А.


Тобы АЖ-19К
Тексерген: Тоқтарова М.Ж.

АЛМАТЫ 2023


МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 3

  1. НЕГІЗГІ БӨЛІМ....................................................................................................4

    1. C++ тілінде функция туралы түсінік 4

1.2 Бағдарламаларда функцияларды пайдалану мысалдары..............................5
ҚОРЫТЫНДЫ 7
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 8
КІРІСПЕ

Зерттеу тақырыбының өзектілігі. С ++ тіліндегі функция құрылымын кеңінен ашып, түсінікті етіп көрсету.


Зерттеу объектісі C++ тіліндегі функция құрылымы.
Зерттеу пәні Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
Курстық жұмыстың мақсаты – Студентті С++ тіліндегі функция құрылымын қалай жұмыс істеу алгоритмін үйрету.
Мәселенің өңделу, қарастырылу дәрежесі. Зерттеудің практикалық маңыздылығы:
Пәнді оқу нәтижесінде студенттерге C++ тіліндегі функция құрылымын жұмыс істеу алгоритмін үйрету және сол құрылымдарын әртүрлі мысалдармен қарастыру.



  1. НЕГІЗГІ БӨЛІМ




    1. C++ тілінде функция туралы түсінік

Функцияларды қолдану кез-келген алгоритмдік бағдарламалау тілінің негізі болып табылады. Функция программалық кодтың фрагменттері деп аталады, олар тұтас ретінде қарастырылады және бағдарлама деректерімен жұмыс істеуге арналған. Функция бір рет сипатталған және қажет болған сайын әртүрлі мәліметтерге қоңырау шалуға болады. Функцияны жазу форматы C ++: Функция _типі Функция _аты (формалды параметрлер) { функция денесі }; Функция типін бағдарламада немесе С++ тілдің стандартты түрімен анықтауға болады немесе void –та типсіз қолдануға болады.
Мысалы: int kol(int a,b) { ….} float sym(float r) { ……} void printsym(float s) { … } int main() { … } Егер функцияның типі орнатылса (void басқа), онда функция денесінің соңғы операторы функцияның нәтижесін бағдарламаға қайтаратын return операторы болу керек. Бұл жағдайда функция кейбір айнымалыға меншіктелу керек немесе C ++ тіліндегі операторларда өрнек ретінде пайдаланылуы керек. Егер функцияның алдында void типі көрсетілсе, онда функция қайтару мәлімдемесін қолдана отырып, өз жұмысының нәтижесін қайтармауы керек (бұл жағдайда функцияның негізгі мәтінінде қайтару мәлімдемесі жоқ). Көбінесе мұндай функция процедура болып табылады - оны айнымалыға тағайындаудың қажеті жоқ, бірақ оны жеке кіші бағдарлама ретінде жазуға болады - процедура (жақшада көрсетілген өзінің формалды параметрлері бар функцияның атауы). Функция аты – бағдарламаушы анықтайтын идентификатор. Функцияның формалды параметрлері функция мен бағдарлама арасында мәліметтер алмасуға арналған. Олар екі типте болады - мәні бойынша параметрлер (бағдарламаға функция арқылы берілген параметрлер) және сілтеме бойынша параметрлер (функция бағдарламаға қайтарған параметрлер). Формалды параметрлерді орнатқан кезде әр параметр үшін оның түрін көрсету қажет. Параметр атауының алдында '&' арнайы таңбасы бар. Функция сипаттамасындағы ресми параметрлер үтірлермен бөлінген. Мысалы: void maxmin(int a, int b, int &x, int &y) {. . .} Жоғарыда келтірілген мысалда maxmin функциясы 4 формальды параметрден тұрады - мәні (a және b) бойынша екі параметр және сілтеме бойынша екі параметр (x және y). Формалды параметрлер бағдарлама айнымалылары емес. Олар функцияның алгоритмін сипаттау үшін ғана қолданылады. Бағдарламада функцияны қолдану кезінде формалды параметрлер нақты параметрлермен - бағдарламада жарияланған айнымалылармен ауыстырылуы керек. Функцияның «денесі» - бұл функцияға жататын операторлардың тізімі, фигуралық жақшаларда болуға тиісті. C ++ тілінде функцияның алдын-ала қысқартылған анықтамасы мүмкін - функцияның прототипі. Функцияның прототипін жазу үшін «;» таңбасын қою қажет функцияның жақшаларының артында - яғни функцияның прототипі оны жүзеге асыра алмайды. Функцияның прототипі - бұл функцияны жүзеге асырусыз анықтаманың қысқартылған түрі. Функцияның прототиптерін қолдану бағдарламаның түсініктілігін арттырады, өйткені бағдарламаның бастапқы бөлігі функцияны орындау кодтарымен бітелмейді. Функцияның прототипінде формалды параметрлердің орнына олардың типін ғана көрсетуге мүмкін. Мысалы int summa(int, int d, int); void poisk(int i, float &); Функцияның прототиптері main() функцияның алдында жариялануы керек, өйткені функция оны қолдана алатындығын «білуі» керек. Бағдарлама функцияларын іске қосу кезектілігі main() функцияның кодында енгізілген алгоритммен анықталады. Функцияны пайдалану кезінде оның формалды параметрлері «нақты параметрлермен», яғни main() функциясының айнымалылары ауыстырылуы керек. Бағдарлама мәтініне кедергі келтірмеу үшін main() функцияны сипаттау аяқталғаннан кейін функцияларды іске асыру ұсынылады. Турбо Паскаль ортасында кім бағдарламалаған болса, процедуралар мен функцияларды жүзеге асыру кеңістігінде бағдарламаның мәтінін іздеуге қанша уақыт кететінін біледі.

1.2 Бағдарламаларда функцияларды пайдалану мысалдары


Есеп 1. Компьютермен диалог режимінде үш сан енгізіледі. Оларды кему ретімен басып шығару керек. Қолданушы функциясын пайдалану керек. Екі айнымалы үшін есепті шешу алгоритмін орындау үшін келесі функцияның прототипін жазамыз: void maxmin(int ,int ,int&, int &); Бұл прототипте функция екі бүтін сандық айнымалыны қабылдайды және екі бүтін типті айнымалыны қайтарады деп көрсетеміз. Өзіміз үшін maxmin функциясы атынан берілген айнымалылар максимум, минималды ретпен орналастырылатындығын ескереміз. Бағдарламаның бастапқы коды:
#include "stdafx.h"
#include "stdlib.h"
#include "iostream"
#include using namespace std;
void maxmin(int ,int ,int&, int &);
int a,b,c,x,y,z;
int main() {
cout<<" Введите a,b,c"<>a>>b>>c;
maxmin(a,b,x,y); maxmin(c,x,x,z);
maxmin(y,z,y,z);
cout<{X=A; Y=B;}
else {
X=B; Y=A;}
}


C++ -та С тіліндегі әдістерге қосымша, std::function стандартты кітапхана үлгісін қолдануға болады, ондағы жағдайлар функция объектісі болып табылады.
#include
#include




Достарыңызбен бөлісу:
  1   2




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет