Файл құрылымын сипаттаңыз



Дата31.12.2021
өлшемі330,46 Kb.
#129051
түріБағдарламасы
Байланысты:
erekeshova
75-90желеуова, Химия презентация

№3 БИЛЕТ


  1. Файл құрылымын сипаттаңыз

Файл (ағылш. File) — дерек сақтаудың негізгі бірлігі болып табылады. Файл компьютердің бір дерек жинағын екіншісінен айыруына мүмкіндік береді. Мәтін жазылған немесе суреті бар кез келген қағаз құжат сияқты, файл дерек жинағы болып табылады, ондағы деректі бөліп алуға, өзгертуге, жоюға, сақтауға я болмаса басып шығарғыш немесе электрондық пошта бағдарламасы сияқты шығару құрылғысына жіберуге болады. Файлдардың ішінде бағдарлама, бағдарламада қолданылатын деректер немесе пайдаланушы жасаған құжат болуы мүмкін.

Файл атауының кеңейтімі

Файл атауының кеңейтімі (ағылш. File name extension) файл атауындағы нүктеден кейін келеді де, файлда сақтаулы деректер түрін білдіреді. Мысалы, Windows жүйесінде файл атауларының үш әріпті кеңейтімі болады. Example.txt деген файл атауындағы кеңейтім .txt әріптері болады. Бұл кеңейтім осы файлдың мәтіндік файл екенін көрсетеді. Файлды сақтау кезінде кеңейтімді көрсету міндетті емес. Бағдарлама кеңейтімді өздігінен қосады.

Файл түрі

Файл түрі (ағылш. File type) файл сипаттамасының белгісі. Файл түрі осы файлды ашу үшін пайдаланылатын бағдарламаны, мысалы, Microsoft Word бағдарламасын айқындайды. Файл түрлері файл атауының кеңейтімімен сәйкес келеді. Мысалы, .txt немесе .log деген кеңейтімі бар файлдардың түрі «мәтіндік құжат» болады да, оларды кез келген мәтін өңдегішті пайдалану арқылы ашуға болады.

Бағдарламалау тапсырмаларының көпшілігі қандай да бір түрде файлдармен және каталогтармен жұмыс істеуге байланысты. Бізге файлдан мәтінді оқу немесе, керісінше, мәтіндік редакторды құру және басқа ұқсас тапсырмалар сияқты күрделі тапсырмаларды айтпағанда, файлды немесе бүкіл каталогты жазу, жою қажет болуы мүмкін.


.NET жүйесі негізінен System.IO аттар кеңістігінде шоғырланған файлдар мен каталогтарды басқару және манипуляциялау мүмкіндіктерінің көптігін қамтамасыз етеді. Осы аттар кеңістігінде орналасқан сыныптар (мысалы, Stream, StreamWriter, FileStream және т.б.) енгізу/шығару файлын басқаруға мүмкіндік береді.

Дискілермен жұмыс

Файлдық жүйемен жұмысты ең жоғарғы деңгейден - дискілерден бастайық. DriveInfo класы System.IO аттар кеңістігіндегі дискіні көрсету үшін берілген.

Бұл сыныпта компьютердегі барлық логикалық дискілердің атауларын қайтаратын GetDrives статикалық әдісі бар. Ол сонымен қатар бірқатар пайдалы қасиеттерді береді:

AvailableFreeSpace: Байттардағы қол жетімді бос дискілік кеңістіктің көлемін көрсетеді

DriveFormat: файлдық жүйенің атын алады

DriveType: диск түрін көрсетеді

IsReady: Диск дайын ба (мысалы, дискіге DVD салынбауы мүмкін)

Name: дискінің атын алады

TotalFreeSpace: Дискідегі жалпы бос орынды байтпен алады

TotalSize: байттағы жалпы диск өлшемі

VolumeLabel: дыбыс белгісін алады немесе орнатады

Получим имена и свойства всех дисков на компьютере:




using System;

using System.IO;

 

namespace HelloApp



{

    class Program

    {

        static void Main(string[] args)



        {

            DriveInfo[] drives = DriveInfo.GetDrives();

 

            foreach (DriveInfo drive in drives)



            {

                Console.WriteLine($"Название: {drive.Name}");

                Console.WriteLine($"Тип: {drive.DriveType}");

                if (drive.IsReady)

                {

                    Console.WriteLine($"Объем диска: {drive.TotalSize}");

                    Console.WriteLine($"Свободное пространство: {drive.TotalFreeSpace}");

                    Console.WriteLine($"Метка: {drive.VolumeLabel}");

                }

                Console.WriteLine();

            }

        }

    }

}



2. Бір пән сұрақтары бойынша тестілеу жүйесін құрыңыз.

№4 БИЛЕТ


  1. Tkinter модулін қолданып қосымша құрыңыз

Бүгінгі таңда көптеген бағдарламалар консольге қарағанда интуитивті және пайдаланушыға ыңғайлы графикалық интерфейсті пайдаланады. Ал Python бағдарламалау тілі арқылы графикалық бағдарламаларды да жасауға болады. Ол үшін әдепкі бойынша Python арнайы құралдар жинағы – tkinter деп аталатын компоненттер жиынтығын пайдаланады.

Tulkit tkinter барлық қажетті графикалық компоненттерді - түймелерді, мәтіндік өрістерді және т.б. бар жеке кірістірілген модуль ретінде қол жетімді.

Графикалық бағдарламаларды құрудағы негізгі мәселе - терезелерді құру. Содан кейін барлық басқа GUI құрамдастары терезеге қосылады. Сондықтан біз ең қарапайым терезені жасаймыз. Ол үшін келесі сценарийді анықтаймыз:

from tkinter import *

root = Tk()

root.title("Графическая программа на Python")

root.geometry("400x300")

root.mainloop()

Графикалық терезені құру үшін tkinter модулінде анықталған Tk () конструкторы қолданылады. Құрылған терезеге түбірлік айнымалы тағайындалады және осы айнымалы арқылы терезенің атрибуттарын басқара аламыз. Атап айтқанда, тақырып () әдісін пайдаланып, терезенің тақырыбын орнатуға болады.

Геометрия әдісін қолдану () - терезенің өлшемі. Геометрия () әдісінде өлшемді орнату үшін сызық Width x Height пішімінде көрсетіледі. Қолданба терезесі жасалған кезде геометрия () әдісі пайда болмаса, онда терезе өзінің ішкі мазмұнын орналастыру үшін қажет кеңістікті алып жатыр.

Терезені көрсету үшін пайдаланушы әрекеттесуі үшін терезені өңдеу оқиғасын іске қосатын mainloop () әдісін шақыру керек.

Сценарийді іске қосу нәтижесінде біз бос терезені көреміз:

Python графикалық бағдарламасы

Терезенің бастапқы орны

Әдепкі бойынша, терезе экранның жоғарғы сол жақ бұрышында орналасқан. Бірақ қажетті мәндерді геометрия () әдісіне беру арқылы оның орнын өзгертуге болады:

from tkinter import *

 

root = Tk()



root.title("Графическая программа на Python")

root.geometry("400x300+300+250")

 

root.mainloop()



Енді геометриялық әдістегі сызық келесі форматқа ие: «Ені x Биіктігі + Координат X + Координат Y». Яғни, іске қосылған кезде терезе экранның жоғарғы сол жақ бұрышынан оңға қарай 300 пиксель және төмен қарай 250 пиксель болады.
2.Топ студенттері туралы мәліметтер жинақталған қосымша жасаңыз. Топ белсенділері, грант пен ақылы негіздегі студент, осы айда сабақ көп жіберген студенттер туралы фреймдерді қолдана отырып Web-парақтың негізгі интерфейсін құрыңыз.

№5 БИЛЕТ


  1. Тест сұрақтарын файлдан оқу принципін жазыңыз

Файл (ағылш. File) — дерек сақтаудың негізгі бірлігі болып табылады. Файл компьютердің бір дерек жинағын екіншісінен айыруына мүмкіндік береді. Мәтін жазылған немесе суреті бар кез келген қағаз құжат сияқты, файл дерек жинағы болып табылады, ондағы деректі бөліп алуға, өзгертуге, жоюға, сақтауға я болмаса басып шығарғыш немесе электрондық пошта бағдарламасы сияқты шығару құрылғысына жіберуге болады. Файлдардың ішінде бағдарлама, бағдарламада қолданылатын деректер немесе пайдаланушы жасаған құжат болуы мүмкін.

Файл атауының кеңейтімі

Файл атауының кеңейтімі (ағылш. File name extension) файл атауындағы нүктеден кейін келеді де, файлда сақтаулы деректер түрін білдіреді. Мысалы, Windows жүйесінде файл атауларының үш әріпті кеңейтімі болады. Example.txt деген файл атауындағы кеңейтім .txt әріптері болады. Бұл кеңейтім осы файлдың мәтіндік файл екенін көрсетеді. Файлды сақтау кезінде кеңейтімді көрсету міндетті емес. Бағдарлама кеңейтімді өздігінен қосады.

Проблема заключается в том, что мне нужно сделать рандомно считывания и вывод вопросов с .txt файла. Сейчас у меня все вопросы идут по очереди. Для каждого вопроса у меня в файле выделяется 6 строк (1 - вопрос, 2-5 - ответы, 6 - правильный ответ).



void Begining()

{

var Кодирования= System.Text.Encoding.GetEncoding(1251);

try

{

// Создание экземпляра StreamReader для чтения из файла

Reader = new System.IO.StreamReader(filename);

this.Text = Reader.ReadLine(); // Название теста

}

catch (Exception Event)

{ // Звіт про всі помилки:

MessageBox.Show(Event.Message, "Error", MessageBoxButtons.OK, MessageBoxIcon.Exclamation);

}

NextQuestion();

}
void NextQuestion()

{

label1.Text = Reader.ReadLine();

// Считывания вариантов ответа:

radioButton1.Text = Reader.ReadLine();

radioButton2.Text = Reader.ReadLine();

radioButton3.Text = Reader.ReadLine();

radioButton4.Text = Reader.ReadLine();

// Определение правильного ответа:

NRA = int.Parse(Reader.ReadLine());

}


  1. Сабақ кестесін және пән таңдалғанда пәннің оқытушысы мен уақыты және аудиториясы туралы мәліметі бар HTML құжаттарды дайындаңыз.

№20 БИЛЕТ



  1. Мәліметтер қорын жобалау және құруды сипаттаңыз

Мәліметтер базасын құру

МҚБЖ ретінде Microsoft Access бағдарламасын таңдайық. Бірақ сіз басқа дерекқорды да пайдалана аласыз.

Microsoft Access бағдарламасында мәліметтер қорын жасаңыз және оны «тест» деп атаңыз. Бұл дерекқорда «контактілер» кестесін жасаңыз:

Сіз басқа дерекқор жасай аласыз және оған басқа деректерді қоса аласыз. бұл маңызды емес, бірақ біз осы кестемен жұмыс істейміз.

2. Жобаны құру

Жобаны жасағаннан кейін пішінге «DataGridView» компонентін қосыңыз (компоненттер «Құралдар жәшігінде» сол жақта орналасқан). «Тапсырмалар» аймағын ашыңыз:

«Дерек көзін таңдау» тізімін ашыңыз және «Жоба деректер көзін қосу» сілтемесін басыңыз:

«Дерек көзін конфигурациялау шебері» пайда болады. Дереккөз ретінде «Дерекқорды» таңдап, әрі қарай өтіңіз:

«Дереккөзді таңдау» терезесінде «Басқа» тармағын таңдап, деректер провайдерін «OLE DB үшін .NET Framework Data Provider» етіп орнатыңыз:

C# тілінде мәліметтер қорымен жұмыс істеу

Келесі «Қосылым қосу» терезесінде «OLE DB Provider» ішіндегі Microsoft Office 16.0 Access Database таңдаңыз. «Сервер немесе файл атауы» біз Access дерекқор файлымызға (бірінші абзацта жасаған) жолды енгіземіз. Біз қосылымды тексеріп, «OK» түймесін басыңыз:

2021 жаңарту: Visual Studio 2019 ескі Access файл пішімін қажет етеді (.mdb — ескі Access 2002-2003 дерекқор пішімі):

Осылайша, біз кодтың бір жолынсыз деректерді кестемізден қажетті пішінге әкелдік. Біз 3-тармаққа өтеміз.

3. Деректерді сақтау

Біз мәліметтер базасын көре аламыз, бірақ оны өңдеу мүмкін емес, сондықтан бізге «Сақтау» батырмасы қажет. Пішінге түймені қосыңыз және сипаттардағы атын «Сақтау түймесі» етіп өзгертіңіз. Түймені қосқаннан кейін оны екі рет басып, кодты жазыңыз:

жеке void SaveButton_Click (нысан жіберуші, EventArgs e)

{

contactsTableAdapter.Update (testDataSet);



}

Жоғарыдағы код біздің «контактілер» кестесіндегі жазбаны жаңартады. TableAdapter дерекқорды оқу және жазу үшін деректер пәрмендерін пайдаланады. “testDataSet” дерекқор қосылымының параметрлерін сақтайды.

Кодты қосқаннан кейін қолданбаны іске қосып, кез келген жазбаны өзгертіп, сақтап көріңіз.

4. Кесте бағандарының тақырыптарын өзгерту

Бағандардың мәтінін өзгертіп, «img» бағанасын жасырайық:

Бағандарды өзгертуге арналған пайдалы қасиеттер:

HeaderText - бағанның тақырыбын көрсетеді.

Visible - тақырыпты жасырады немесе керісінше.

Width - бағанның ені.

Өлшемі өзгертілетін – баған енін өзгертуге болады ма.

«img» тақырыбын жасырғаннан кейін барлық басқа тақырыптардың енін өзгертіңіз:

5. Кездейсоқ жоюдан қорғау

Пайдаланушы біздің дерекқорымыздағы жазбаны кездейсоқ жойып алмас үшін, оны жоймас бұрын қолданба жазбаны жою туралы сұрайтынына көз жеткізуіміз керек.

Ол үшін DataGridView компонентіне өтіп, оқиғалар тізімін ашып, UserDeletingRow оқиғасы үшін өңдеуші орнатайық. Оқиғаның жанындағы бос жолды екі рет басып, кодқа өтіңіз. Біз кодты енгіземіз:

жеке жарамсыз dataGridView1_UserDeletingRow (нысан жіберуші, DataGridViewRowCancelEventArgs e)

{

DialogResult dr = MessageBox.Show («Жазбаны жою?», «Жою», MessageBoxButtons.OKCancel, MessageBoxIcon.Warning, MessageBoxDefaultButton.Button2);



егер (dr == DialogResult.Cancel)

{

e.Болдырмау = шын;



}

}

Осыдан кейін осы кодтың функционалдығын тексерейік. Қолданбаны іске қосып, жазбаны жоюға тырысайық. Ол келесідей болуы керек:



  1. Python тілінде екілік санау жүйесіне үйрететін логикалық ойын алгоритмін құрыңыз.

№21 БИЛЕТ



  1. Басқа және *.exe файлдар жүктелетін қосымша құрыңыз

Басқа файлды жүктеу үшін Process компонентін қолданамыз. Компоненттің Filename қасиетіне файл атын көрсетеміз. Мысалы, Excel-де дайындалған құжат.

Оқиғаға(button1 немесе басқа компонент) мына кодты тереміз:

Process1.Start();

HTML құжат дайындау үшін Soluthion Explorer терезесінде Add->New Item командаларын орындаймыз. Шаблондар тізімінен HTML Page -l таңдаймыз. Құжат шаблоны проектке қосылады. Бұл құжатты бейнелеу үшін Process компонентін қолдануға болады.

Негізінен HTML- құжатты бейнелеуге Webbrowser компоненті қолданылады.

Құжаттың жалпы түрі:







Негізгі мәтін





Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет