Ғылыми жетекші: А. Д. Майлыбаева Магистрант: Н.Ғ.Өтешова 7M01501-«Информатика жэне білім беруді ақпараттандыру»



бет1/2
Дата25.04.2024
өлшемі80,96 Kb.
#201380
  1   2
Байланысты:
Есеп қолмен



7M01501-«Информатика жэне білім беруді акпараттандыру»
мамандығы бойынша I курс магистрантының 2021-2022 оқу жылының екінші жарты жылдығында атқарған жұмыстарының есебі


Ғылыми жетекші: А.Д.Майлыбаева


Магистрант: Н.Ғ.Өтешова


7M01501-«Информатика жэне білім беруді ақпараттандыру»
мамандығынын І курс магистрантының 2021-2022 оку жылына арналган
ІІ ЖАРТЫ ЖЫЛДЫК ЕСЕБІ

Мен, Өтешова Нұршат Х.Досмұхамедов атындағы


Атырау университетінің жоғары оку орнынан кейінгі білім бөлімінің
«7М01501-Информатика және білім беруді ақпараттандыру» мамандығы бойынша қаңтар айында ақылы оқу жүйесіне түстім. Оқу жылы басындағылыми жетекшілікке ф.м.ғ.к., қауымдастырылған профессор Майлыбаева А.Д. таңдалып зерттеле келе, ««Мектептегі информатика сабақтарында рольдік ойындарды қолдану ерекшеліктерін зерттеу» атты тақырыбы тіркеліп, 2022 жылдың 28 ақпанындағы университет ғылыми кеңесінің №5 хаттамасы бойынша бекітілді.
Қаңтар айында ғылыми жетекшімен бірге диссертациялық жұмыстың тақырыбы таңдалып, ақпан айында өзектілігін негіздеп және зерттелетін проблеманың қазргі жағдайы сипатталды. Зерттеу көздерімен танысу мақсатында тақырыпқа байланыстыкітаптармен жұмыстар жүргізе отырып, диссертациялық жұмыстың мақсаты мен міндеттерінанықтап, сол бойынша теориялық талдау жасалынды.
Бүгінгі таңда информатика бойынша білім берудің сыни жағдайы айқын.
Дегенмен, қазіргі әлемде болып жатқан үдерістер қазіргі жағдайды өзгертуге күшті ынталандыру жасайды. Әлем интернационалдандыру жолымен дамып келеді. Информатиканы білу бүгінгі таңда мәдени ғана емес, сонымен қатар экономикалық қажеттілік болып табылады. Бұл барлық елдерде жүзеге асырылуда.
Соңғы кезде информатиканы оқытуда тәжірибенің теориядан алда болатынындай ерекше жағдай қалыптасты. Оқытудың мақсаттары мен міндеттері әлі қайта ойластырылған жоқ, жаңа тұжырымдамалар мен тәсілдер талқылануда, бірақ жаңа формалар мен әдістер тәжірибеге күшті еніп жатыр, ғылыми жалпылау мен түсінуді қажет ететін тәжірибе жасалуда.
Оқу жағдайын нақты коммуникациямен біріктіретін интенсивті әдіс жоғары мотивацияға негізделген. Бұл мотивация, атап айтқанда, оқу материалдарының барлық түрлеріне енгізілген ынталандырушы ойындарды қолдану арқылы қол жеткізеді.
Әрбір білім алушыға беделді әлеуметтік рөлді тағайындау және оның жеке маңыздылығына үнемі назар аудару табысты оқудың қажетті шарты болып табылатын психологиялық кедергілерді жоюға көмектеседі.
Рөлдік ойын – білім беру мақсатында қолданылатын оқу жағдайын ұйымдастыру формаларының бірі.
Рөлдік ойын мотивациялық-ынталандыру жоспарының үлкен мүмкіндіктеріне ие. Рөлдік ойын білім алушыға коммуникацияда ашуға болады деп санайтын тұлғаның сол жақтарын көрсетуге көмектеседі, ал екінші жағынан, ойын шарты оған даралықтың ол жасағысы келмейтін ұжымға қолжетімді жақтарын жасыруға мүмкіндік береді. Сабақтар оқушыларға достық қарым-қатынастың ықтимал қателік қорқынышын кетіретіндей етіп құрылады. Білім алушыға маңызды серіктес ретінде қызығушылық таныту белгісіздік сезімін жеңілдетуге көмектеседі. Оқушы рөлін өзгерте отырып, оны пассивті тыңдаушыдан процесті белсенді қатысушыға айналдырады. Материалды игеру кезінде ассоциативті базаның кеңеюіне ықпал етеді. Материалды жадта мықтап сақтайды.
Соңғы кезде рөлдік ойындар бойынша ғылыми жетістіктерді зерттейтін мектеп пәндерін: физика, география, экономика, математика және т.б. оқытуға бейімдейтін зерттеулер пайда бола бастады. Сондай-ақ, рөлдік ойындарды қолдану аясы оқушылардың жас ерекшеліктеріне және оқу пәндеріне де байланысты. Бұл әзірлемелер жүйелі емес, сондықтан рөлдік ойындарға негізделген информатиканы оқыту әдістемесінің болуы туралы айтудың қажеті жоқ. Осылайша, оқытудың белсенді әдістерін көбірек қолдану бағытында информатиканы оқыту әдістемесін жетілдіру қажеттілігі туындайды. Сондықтан рөлдік ойындарға негізделген информатиканы оқыту әдістемесін жасау мәселесі өте өзекті.
Алдағы уақытқа осы тақырып аясында мақалалар жариялауды жоспарладық.





Достарыңызбен бөлісу:
  1   2




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет