Оқулық А. С. АқтАновА, А. К. ЖундибАевА, Л. К. ЖұмеКеновА



Pdf көрінісі
бет1/58
Дата29.06.2022
өлшемі1,83 Mb.
#147193
түріКнига
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   58
Байланысты:
7. Глассарий, 2-курс шпор, Maqolalar-toplami, Oraliq Qozoq tili va adabiyoti, renasans, Savolnoma Tyuter vazifasi


Алматы «Атамұра» 2018
Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық
А.С. АқтАновА, А.К. ЖундибАевА, Л.К. ЖұмеКеновА
Қазақстан Республикасының Бiлiм және ғылым министрлiгi ұсынған
А. Байтұрсынұлы атындағы Тіл білімі институтының
сарапшыларымен келісілді
1–3436
Все
учебники
Казахстана
на
OKULYK.KZ
*
Книга
предоставлена
исключительно
в
образовательных
целях
согласно
Приказа
Министра
образования
и
науки
Республики
Казахстан
от
17 
мая
2019 
года

217


ӘОЖ 373.167.1
КБЖ 83.3(5Қаз)я72
А 38
© Ақтанова А.С., Жүндібаева А.Қ., 
Жұмекенова Ë.К., 2018
© «Атамұра», 2018
ISBN 978-601-331-133-3
Ақтанова А.С. т.б.
А 38 қазақ әдебиеті: Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 6-сыныбына арналған оқу лық/ 
А.С. Ақтанова, А.К. Жундибаева, Ë.К. Жұмекенова.
 
– Алматы: Атамұра, 2018. – 
128 бет.
ISBN 978-601-331-133-3 
 
 
– сұрақтар
– есте сақтап, жатқа меңгеру
– тыңдау арқылы
тапсырмаларды орындау
– Íұрасыл
!
?
Îқóëûқ Қàçàқñòàí Ðåñïóáëèêàñûíûң Áіëіì æәíå ғûëûì ìèíèñòðëіãі 
áåêіòêåí íåãіçãі îðòà áіëіì áåðó äåңãåéіíің 5–9-ñûíûïòàðûíà 
àðíàëғàí «Қàçàқ әäåáèåòі» ïәíіíің æàңàðòûëғàí ìàçìұíäàғû 
Òèïòіê îқó áàғäàðëàìàñûíà ñәéêåñ äàéûíäàëäû.
Øартты белãілер:
– Ëәйлә
– жұппен орындайтын
тапсырмалар
– топпен орындайтын
тапсырмалар 
– ғалым пікірі
әоЖ 373.167.1
КбЖ 83.3(5қаз)я72
Все
учебники
Казахстана
на
OKULYK.KZ
*
Книга
предоставлена
исключительно
в
образовательных
целях
согласно
Приказа
Министра
образования
и
науки
Республики
Казахстан
от
17 
мая
2019 
года

217


3
бөлімі
Øығарманың атауы
Авторы 
Жанры 
теория
Сөз басы
туған æерім – аялы алтын 
бесіãім
«Аяз би» 
ертегі
ертегі, 
шыншыл
ертегілер
«Алып ер тұңға»
жыр 
кейіптеу, 
градация, 
арнау
«қаøықтасың туған æер»
Әбу Íасыр
әл-Ôараби
өлең
метафора
«тірøілікте құрыøтай бол 
төзімді»
«қоғалы көлдер, қом 
сулар»
Доспамбет 
жырау
толғау
антитеза, 
аллегория, 
гипербола, 
литота
«Айналайын Ақæайық» 
Абайды оқы, 
таңырқа!
«мен æазбаймын өлеңді 
ермек үøін»
Абай 
Құнанбайұлы
өлең
өлең 
құрылысы
«ғылым таппай мақтанба»
қарасөздер
«бірінøі сөз»
«Жетінøі сөз»
«отыз бірінøі сөз»
мен – балаң, 
æарық күнде сәуле 
қуған...
«Øығамын тірі болсам 
адам болып»
Сұлтанмахмұт 
Торайғыров
өлең
метонимия
«Øәкірт ойы»
«Жусан иісі»
Сайын 
Мұратбеков
повесть
тақырып, 
идея
«тортай мінер ақ боз ат»
Оралхан Бөкей
әңгіме
типтік образ
«қаæымұқан»
Қалмақан 
Әбдіқадыров
повесть
көркем 
бейне
тәуелсіздік – 
қасиет тұнған ұлы 
ұғым
«менің атым – 
тәуелсіздік»
Ерлан Жүніс 
өлең
лирика, 
лирикалық 
образ
«Ïрописка»
Асқар Алтай 
әңгіме
пейзаж
«Ана тілі»
Расул Ғамзатов
өлең
«менің дағыстаным»
повесть
Сөз соңы
Все
учебники
Казахстана
на
OKULYK.KZ
*
Книга
предоставлена
исключительно
в
образовательных
целях
согласно
Приказа
Министра
образования
и
науки
Республики
Казахстан
от
17 
мая
2019 
года

217


4
СӨЗ БАСЫ
– Оқу жылының басталуы-
мен құттықтаймын, Ëәйлә!
– Рақмет, Íұрасыл! Барлық 
достарға жаңа оқу жылында 
мол табыстар тілеймін!

 
Өткен оқу жылында әде-
биетіміздегі рухани мұра ла-
рымызбен таныстық. Әдеби-
теориялық ұғымдарды біл дік.
– Көркем шығармаларды тал-
дауды үйрендік.
– Қазақ әдебиетіндегі бірқа тар 
жанр түрлерін меңгердік.
– Қымбатты достар! 6-сы ныпта 
«Туған жерім – аялы ал- 
тын бесігім», «Абайды оқы,
таңырқа!», «Мен – балаң, жа-
рық күнде сәуле қуған...», 
«Тәуелсіздік – қасиет тұн ған
ұлы ұғым» бөлім дері бойын-
ша ауыз әде биетінен бас тап,
тәуелсіз еліміздің таңдаулы 
туындыларымен танысамыз.
– Әдебиет айдынындағы сапа-
рымыз сәтті болсын!
Все
учебники
Казахстана
на
OKULYK.KZ
*
Книга
предоставлена
исключительно
в
образовательных
целях
согласно
Приказа
Министра
образования
и
науки
Республики
Казахстан
от
17 
мая
2019 
года

217


5
ТУҒАН ЖЕРІМ – АЯЛЫ АЛТЫН БЕСІГІМ
– Õалық ауыз әдебиеті – халықтың ғасырлар бойы ауызша шығарып, 
сақтап келген әдебиеті, рухани асыл қазынасы.
Ауыз әдебиетінен халықтың тарихын, тұрмыс-тіршілігін, салт-
санасын, ой-арманын т.б. білеміз. Ол – халықтың бай әрі шұрайлы 
тілінің жемісі.
Ертегілер – адам баласының жазу өнері болмаған кезде ауызша 
шығарған көркем әңгімесі, ауыз әдебиетінің көне әрі күні бүгінге дейін 
өз мәнін жоймаған түрі.
Ертегілер қиял-ғажайып ертегілері, жа нуарлар жайындағы 
ертегілер, шыншыл ертегілер болып бөлінеді. Олардың әрқайсысының 
өзіндік ерекшелігі бар.
– Ертегі, мақал-мәтел, жұмбақ, жаңылтпаш, батырлар жыры, аңыз-
әңгімелер, түрлі өлең-жырлар есте жоқ ескі замандардан бері жалғасып, 
ұрпақтан ұрпаққа жетіп отырған. Сол ұзақ ғасырлар бойында олардың 
алғашқы шығарушылары – авторлары да ұмыт болып, өзгерістерге 
ұшыраған.
ертеãі деп баяғы замандағы елдің дүниеге көзқарасын
білдіретін, я сол көзқарастың белгілі ізін көрсететін, онан
соң елдің белгілі салтын білдіретін, арнаулы үлгі айта-
тын, жамандықты жерлеп, жақсылықты көтеріп айтқан, 
ойдан шығарған көтерме әңгімені айтады.
 
мұõтар әуезов
!
Все
учебники
Казахстана
на
OKULYK.KZ
*
Книга
предоставлена
исключительно
в
образовательных
целях
согласно
Приказа
Министра
образования
и
науки
Республики
Казахстан
от
17 
мая
2019 
года

217


6
Øынøыл ертеãілерде өткен ғасырдағы қоғам ның
халықтың өмірі, тұрмысы суреттелген. 
Онда басқа ертегілердегідей қиялдан, ойдан туған 
ғажайып кейіпкерлер (жеті басты дәу, мыс тан, таусоғар, 
саққұлақ т.б.) болмайды.
Шыншыл ертегілердің басты қаһармандары – қарапайым 
адамдар.
Мұндай ертегілерде ең әділ, ең ақылды адам өзінің тапқырлығымен, 
адал еңбегімен жеңіске жетіп отырады. Жағымсыз кейіпкерлердің іс-әрекеті 
әшкереленеді. Сондай ертегілердің бірі – «Аяз би».
1-тапсырма. Ауыз әдебиеті дегеніміз не? Оның авторы кім? Íе себепті 
ауыз әдебиеті деп аталады?
2-тапсырма. Ертегілердің қандай түрлерін білесіңдер? Олардың бір-
бірінен айырмашылығы қандай? Ұқсастығы бар ма?
3-тапсырма. Шыншыл ертегілердің басқа ертегілерден айыр ма шы-
лығы неде? Íе себепті шыншыл деп аталған?
4-тапсырма. Ертегіні кімдер зерттеді? М. Әуезов қандай пікір айтқан?
5-тапсырма. Ұсынылған графикалық органайзер бойынша ертегі 
түрлеріне анықтама беріп, дәптерге жазыңдар.
 
?
!
Все
учебники
Казахстана
на
OKULYK.KZ
*
Книга
предоставлена
исключительно
в
образовательных
целях
согласно
Приказа
Министра
образования
и
науки
Республики
Казахстан
от
17 
мая
2019 
года

217


7
Ертегі
Қиял-ғажайып 
ертегілері
Жан-жануарлар 
туралы ертегілер
Шыншыл 
ертегілер
Ертегілердің ұқсастықтары
Аßз би
(Ертегі)
Ертеде Мадан деген хан болыпты. Оның ақылы, тапқырлығы 
өзінің заманындағы көп хандардан артық екен. Õанның қырық 
уәзірі бар екен. Бір күні хан уәзірлерімен мәжілістес болып отырып:
– Óәзірлерім! Сендер қырқың да асып туған ақылды, даныш-
пан едіңдер. Мен сендерді бір жұмысқа жұмсаймын, сендер маған
Все
учебники
Казахстана
на
OKULYK.KZ
*
Книга
предоставлена
исключительно
в
образовательных
целях
согласно
Приказа
Министра
образования
и
науки
Республики
Казахстан
от
17 
мая
2019 
года

217


8
дүниедегі адамның жаманын, құстың жаманын және шөптің жа-
манын тауып әкеліңдер. Он бір ай уақыт беремін. Сол он бір айдың 
ішінде тауып әкелмесеңдер, жазалы боласыңдар, – депті.
Õан бұйырған соң, амал жоқ, уәзірлері өзара ақылдасып, іздеуге 
кіріседі.
Көп іздеп, азап шегіп, шеңгел деген шөпті тауып: «Өзі – тікен, 
арасынан жүрсе киім жыртады, мал жемейді екен, шөптің жама-
ны осы ғой», – деп шеңгелді алады. Қырғауыл деген құсты тауып: 
«Үстінде жүні жоқ, ұсқыны келіссіз, құстың жаманы осы екен», – 
деп қырғауылды атып алады. Енді адамның жаманын таба алмай, 
қырық уәзір келе жатса, таудың етегінде үстінде жыртық тоны, 
басында тері тымағы бар, ұсқынсыз бір адам бес-он қойды бағып 
жүр екен. Óәзірлер таңырқап: «Адамның жаманы, сірә, осы болар-
ау», – деп тұрғанда, әлгі адам:
– Óа, мырзалар, неге таңырқайсыңдар? – депті.
Óәзірлер ханның сондай бір жұмысқа жұмсағанын, шөптің, 
құстың жаманын тауып, енді адамның жаманын таба алмай, ол 
адамның ұсқынын көріп таңданып: «Адам жаманы осы болар», – 
деп таңырқап тұрғандарын айтыпты.
Жаман тұрып:
– Болды, адамның жаманы керек болса, мен боламын. Õанға 
мені алып барсаңыз, сіздердің жұмысыңыз бітеді, – дейді.
Óәзірлер:
– Олай болса, жарайды, – деп Жаманды аттың артына 
мінгестіріп алып, ханға жөнеледі. Õанға келе жатып, Жаман:
– Адамның жаманын тауып алдыңыздар, бірақ шөптің, құстың 
жаманын таба алмаған екенсіздер. Шөптің жаманы – қарақоға, 
құстың жаманы сауысқан еді, – деп уәзірлерге қырғауыл мен 
шеңгелді тастатып, олардың орнына қарақоға мен сауысқанды ал-
дырады. Óәзірлер мәнісін сұрайын деп еді, ол:
– Õан алдында айтам, – деп сөйлемеді. Óәзірлер келген соң, 
хан әкелген адамның ұсқынына қарап:
– Әкелген адамың жарайды. Мұнан жаман кісі дүниеде жоқ 
шығар. Қазір аспазшыға апарыңдар, көже мен нан берсін, сый-
ласын. Ертең ортаға алып, тамаша етеміз, – деп Жаманды асүйге 
жіберді.
Все
учебники
Казахстана
на
OKULYK.KZ
*
Книга
предоставлена
исключительно
в
образовательных
целях
согласно
Приказа
Министра
образования
и
науки
Республики
Казахстан
от
17 
мая
2019 
года

217


9
– Бірақ құстың жаманы мен шөптің жаманын таба алмаған 
екенсіңдер. Құстың жаманы – қырғауыл, шөптің жаманы шеңгел 
еді. Осыны көре, бұларды әкелулеріңнің не мәні бар еді? – деп хан 
уәзірлеріне қатулана бастады.
Сонда уәзірлер:
– Тақсыр, айтқаныңыз дұрыс. Біз шөп жаманы деп шеңгелді, 
құс жаманы деп қырғауылды алып едік. Бірақ жолшыбай әлгі Жа-
ман: «Шөптің жаманы – қарақоға, құстың жаманы – сауысқан», – 
деп, бізге оларды тастатып, қарақоға мен сауысқанды алдырды, – 
деп жауап берді.
Õан аз кідіріп:
– Е, Жаманның не білгені бар екен?! Шөптің жаманы – қара- 
қоға, құстың жаманы сауысқан екенін қайдан білді? Алып кел, 
сұралық! – деп бұйрық етті. Жаманды ханға алып келді.
Õан Жаманның бетіне қарап:
– Мен құстың жаманы – қырғауыл, шөптің жаманы – шеңгел 
деп ойлаушы едім, сен оларды уәзірлерге тастатыпсың. Сен шөптің 
жаманы – қарақоға, құстың жаманы сауысқан екенін қайдан 
білдің? – деді.
– Тақсыр хан, елу жасқа келіп жаман болған жоқпын, 
жасымнан-ақ жаман едім. Өмірімде отын-су тасып, еткенім кісінің 
құлшылығы болды. Сол уақытта шеңгелді әкеліп отқа жақсам
кешке жаққан отым ертеңге дейін сексеуілдің шоғындай жайнап 
жататын еді. Сол уақытта: «Киім жыртып, мал жемейтін шеңгел 
отын ретінде пайдаға асады екен-ау», – деп ойлаған едім. Ал енді 
қарақоғаны алып отқа жақсам, отқа жанбайтын еді, үрсем, жалы-
ны мен шоғы бірге сөніп, күлі бұрқырап, үйдің ішін алып кететін 
еді. Отқа жанбаған соң, апарып малға салсам, мал жаманы сиыр 
екеш, сиыр да мұрнын шүйіріп жемейтін. Сонан соң қарақоға 
тіпті пайдаға аспайтын шөп қой деп ойлаушы едім. Қарақоғаның 
жамандығын содан білдім, – деді Жаман.
– Сауысқанның жаман екенін қайдан білдің? – деді хан.
– Қырғауылдың жүні жоқ болса да, қанаты бар, адамның пай-
дасына жарайтын адал құс еді. Біреудің сиықсыз болуы – тәңірдің 
ісі. Қырғауылдың айыбы – тек сиықсыздығы. Ал сауысқанның 
жүні ала болғаны сияқты, өзі де ала, бірлігі жоқ. Екеуі бірігіп 
Все
учебники
Казахстана
на
OKULYK.KZ
*
Книга
предоставлена
исключительно
в
образовательных
целях
согласно
Приказа
Министра
образования
и
науки
Республики
Казахстан
от
17 
мая
2019 
года

217


10
ұшпаған, екеуі бірігіп қонбаған, адам пайдасына аспайтын арам 
құс еді. Сондықтан құс жаманы сауысқан деймін.
– Õош, сауысқан мен қарақоғаның жамандығын білдің. Енді 
өзіңнің жамандығыңды қайдан білдің? – деді хан.
– Óа, тақсыр! Менің жасым елуге келді. Мен қатарлылар әйел 
алып, бала көрді, келін жұмсап, қызық көріп отыр. Мен қайда бол-
са сонда, әлі күнге дейін әркімнің артына мінгесіп, басқа біреудің 
құлшылығында жүрмін. Енді мен жаман емей, жақсымын ба? – 
деп Жаман ханға қарады. Õан басын шайқап:
– Апыр-ай, сен жаман болсаң жарар еді... Құстың, шөптің, 
өзіңнің жамандығыңа дәлел айттың, жарайды. Енді менің бір 
тұлпарым бар, соны сынап бересің бе?– деді.
– Жақсы, сынап берейін.
Тұлпарды алып келген соң, Жаман тұлпардың алды-артына 
қарап:
– Тұлпарыңыздың сипатынан мін таба алмадым. Енді мініп 
қарар едім,– деп ханнан рұқсат сұрап алып, тұлпарға мініп, есік 
алдындағы өзеннен әрі-бері өтті де, қайтып келіп:
– Тақсыр! Тұлпарыңыздан басқа мін таба алмадым. Тұлпарыңыз 
тек сиырға шатыс екен, – деді.
Õан таңданып:
– Апыр-ай, залым, оны қайдан білдің? Айтқаның рас. Менің 
Ақша хан деген құдам бар еді. Соның тұлпар табатын бір буаз 
биесін қалап алдырған едім. Бие күні жетіп, құлынды туа алмай, 
өлер болған соң: «Бие өлсе, құлын қалсын», – деп биенің ішін 
жарып, құлынды алғанмын. Сол құлын осы еді. Әбден отығып кет-
кенше, сиырдың сүтімен асырап едім. Ал енді сен мұның сиырға 
шатыс екенін қайдан білдің? – деді хан.
– Тұлпардың одан басқа мінін таба алмадым. Бірақ тұлпарыңыз 
судан әрі-бері өткенде, аузын суға малып, артқы аяғын сілкіп өтті. 
Сиырды күніне қырық суарсам да, судан айдағанда, аузын суға 
малмай, артқы аяғын сілікпей өтпеуші еді. Тұлпардың сиырға ша-
тыс екенін содан білдім, – деді.
Отырған жұрт таңғалып, бір-біріне қарасты.
Õан біраз ойланып отырып:
Все
учебники
Казахстана
на
OKULYK.KZ
*
Книга
предоставлена
исключительно
в
образовательных
целях
согласно
Приказа
Министра
образования
и
науки
Республики
Казахстан
от
17 
мая
2019 
года

217


11
– Енді менің бір гауһар тасым бар. Сол тасымның қандай қасиеті 
бар екенін тап, – деп қазынасындағы тасты алдырып берді.
Жаман тасты қолына алып салмақтап, шайқап қарап отырды 
да:
– Сіздің тасыңыз, рас, қасиетті тас екен. Бірақ екі жылдан соң 
қасиеті бітеді. Тасыңыз көзіккен екен. «Адам тілі тас жарар, тас 
жармаса, бас жарар» деген. Тастың ішінде көз тиіп түскен екі қара 
бас құрт бар. Тасыңыздың пышақ сыртындай ғана қалыңдығы 
қалыпты. Сол құрт екі жылдан соң тесіп шығады. Тесіп шыққан 
соң, тасыңыз пайдаға аспайды, – деді.
Бірсыпыра жұрт не дерін білмей: «Бәрібір екі жылдан соң 
пайдаға аспайтын болса, тасты жаралық», – десті. Бірсыпырасы: 
«Жаманның сөзіне бола тастан айырылмайық», – десті. Ақырында, 
тасты жармақшы болды. Тасты жарып қараса, ішін екі қара бас ақ 
құрт кеулеп, тесуге жақындап қалған екен.
– Тастың ішінде құрт бар екенін қайдан білдің? – деді хан.
– Тастың өз қасиетіндей салмағы да болуы керек. Тас жеңілдеген 
екен. Құрт бар екенін содан білдім, – деп Жаман жауап берді.
– Апырым-ай, сен жаман болмадың ғой, тіпті бір данышпан 
болып жүрме! Ал сен менің өзімді сынашы? Мен неше атамнан бері 
хан екенмін?– деді хан. Жаман:
– Жақсы, – деп тақта отырған ханның алды-артына шығып
алдына келіп, ханның бетіне тіке қарап тұрып:
– Жоқ, тақсыр, сіздің басыңыздан басқа тегіңізде хандық жоқ 
екен, хандық қара басыңда екен. Қарадан туып хан болғансың, 
атаңда хандық жоқ екен! – деді. Жаманның сөзін бітірмей, хан 
оның сөзін бөліп:
– Жоқ, қате айтасың, мен жеті атамнан бері ханмын. Өзімді 
қойғанда да алты атамды қайда жібересің,– деп Жаманға жекірді. 
Жаман саспады.
– Жоқ, тақсыр, сіздің қара басыңыздан басқа тегіңізде хандық 
жоқ. Сіз нағыз наубайдың баласысыз, – деді.
Õан не дерін білмей, халыққа қарап:
– Апырым-ау, мына Жаман не дейді? Õалқым, мен хан ба-
ласымын деп жүр едім, шақырыңдар анамды! – деді. – Ақыретке 
Все
учебники
Казахстана
на
OKULYK.KZ
*
Книга
предоставлена
исключительно
в
образовательных
целях
согласно
Приказа
Министра
образования
и
науки
Республики
Казахстан
от
17 
мая
2019 
года

217


12
біреудің қанын жүктеп барып, тәңірі алдында қарабет болмасын, 
не де болса, шынын айтсын. Әйтпесе ашумен мына Жаманның ба-
сын кесермін, – деді.
Шешесі келген соң, хан шешесіне Жаманның сөзін айтты. 
Шешесі терең күрсініп, сөзге кірісті:
– Е, шырағым, жасым сексенге келгенде, біреудің қанын жүктеп 
не қылайын. Бір сыр бар еді, оны тәңірінің өзі ғана білетін еді, мен 
білетін едім. Мынау Жаманың біліпті, енді айтайын.
Атаң сенің Çәрлі хан еді. Менен бұрын 19 әйел алып, кілең қыз 
тапқаны үшін бәрінің де ішін жарып өлтірген екен. Соның үшін 
де «Çәрлі хан» деп халық ат қойып еді. Жиырмасыншы әйелге 
мені алды. Мен де екіқабат болған соң, жалғыз жанымнан қорқып, 
тәуіптерге қаралып едім: «Сенің ішіңдегі қыз», – деді. «Қыз тап-
сам, мені де өлтіреді ғой», – деп көп қайғы жедім. Сол күндерде 
бас аспазшы-наубайдың әйелі де екіқабат екен. Оның да тамы-
рын ұстатып қаратып едім: «Мұның ішіндегі ұл», – деді. Жалғыз 
жаным үшін сол жерде маған ой келді. Әйелді оңаша шақырып 
алып, барлық мұңымды айтып, қазынадан табақтап алтын беріп: 
«Ақыреттік дос болайық, ұл тапсаң, ұлыңды маған бер, менің 
қызымды ал. Бірақ бұл сырды ешкім білмесін!» – деп жалындым. 
Әйел табақтап алтын алып, бір жағынан мені аяп, сол жерде уәдесін 
берді. Туар кезімізде Çәрлі хан аңда еді, екеуіміздің толғағымыз 
бір күнде келіп, бір сағатта босандық. Сырды ешкім білмесін деп, 
басқа біреуді де жолатпай, біріміздің баламыздың кіндігін біріміз 
кесіп, сол қолыммен қызымды беріп, оң қолыммен сені алған едім, 
шырағым!.. Енді бұл күнде мына Жаманың соны біліпті. Сыр 
ашылуға тәңірі жазса, не шарам бар? – деп сөзін аяқтай алмай, 
шешесі жылап жіберді.
– Сөз тапқанға қолқа жоқ! Олай болса, мен таққа лайық емес 
екенмін, осы оқиғаны оймен білген сіз лайықты екенсіз, – деп хан 
тағынан түсіп, тақты Жаманға береді.
Жаман:
– Жоқ, тақсыр, кешегі күні «Жаман кісі керек», – дегенде, ат 
артына салып келген Жаман едім, бүгін таққа отырмаймын. Сіздің 
көлеңкеңізде жүрсем де жарар. Тағыңызға өзіңіз отырыңыз, – деп 
болмайды.
Все
учебники
Казахстана
на
OKULYK.KZ
*
Книга
предоставлена
исключительно
в
образовательных
целях
согласно
Приказа
Министра
образования
и
науки
Республики
Казахстан
от
17 
мая
2019 
года

217


13
Аяз би – халық арманынан туған кейіпкер. Шешен, 
қара қылды қақ жарған би, абыз. Кейбір деректерде Аяз би 
Майқы бидің кеңесшісі, ÕІІ–ÕІІІ ғасырларда өмір сүрген, 
тарихта болған адам деп те айтылады. 


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   58




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет