|
Паскаль программалау тілі, құрылымы тақырыбына дидактикалық материалдар
|
Дата | 28.01.2018 | өлшемі | 16,97 Kb. | | #34404 |
| Заңдылықтар ауылы - Өрнектерді Паскаль тіліне аударып жаз.
- 1. (а-в)²/(а+2в);
- 2. (с+а)²/(с-4в);
- 3.(sin²x+cos²x)/x³;
- 4.(x-y)³/(sin²x-cos²x);
ЖАУАБЫ: - 1.(sgr(a-b)/(a+2*b))
- 2.(sgr(c+a)/(c-4*b))
- 3.(sgr(sin(x))+sgr(cos(x)))/(sgr(x)*x);
- 4.(sgr(x-y)*(x-y))/(sgr(sin(x))-sgr(cos(x)));
ОЙШЫЛДАР ауылы. - Информатикалық термин сөздердің қазақша аудармалары сұралады.
- 1. integer, write, boolean, file,var;
- 2. read, real, text, begin,mod;
Жауабы: - 1. бүтін,жазу,логикалық,файлдар,
- айнымалы.
- 2. оқу,нақты,мәтіндік,блок басы,
- бөліндінің қалдығы.
Тапқырлар ауылы. Тест сұрақтары. - 1.Раscal тілінің қызметші тұрақтылары қайсы?
- а/мах, мin; б/system, crt;
- в/ true, false, maxint; г/integer, real, boolean
- 2.Программада қандай бөлім міндетті түрде болуы керек?
- а/Label бөлімі; б/type бөлімі; в/var бөлімі; г/begin…end бөлімі;
- 3.Меншіктеу операторы қайсы жағдайда қате жазылған?
- а/b+1:=a; б/a:=5; в/a:=b; г/a:=a+b;
- 4.Егер i: Integer, x: Real болса, қайсы жолда қате болады?
- а/ i:=x; б/x:=I; в/x:=i/10; г/i:=i+1;
Құрал жабдықтар ауылы. Суретке қарап атын,қызметін атау. Қиял ғажайып ауылы. - Программа тақырыбы.
- Айнымалы.
- Әйтпесе.
- Символдық типтер.
- Нақты типтер.
- Логикалық типтер.
- Жауаптары: Program, Var, else, char, real, boolean.
Спринт сұрақтары: - Бас менюдегі командаларды ретімен жаз.
- а/Баптау б/Іздеу
-
- в/Құжаттар г/Программалар
Дұрыс жауабы: - Баптау
- Программалар
- Құжаттар
- Іздеу
- Жауаптары: BEGIN, BOOLEAN, CONST, END, INTEGER, PROGRAM, REAL, USES, VAR. Бір неше графикалық операторлардың аттарын тап CHAR.
- Жауаптары: BEGIN, BOOLEAN, CONST, END, INTEGER, PROGRAM, REAL, USES, VAR. Бір неше графикалық операторлардың аттарын тап CHAR.
- Жауаптары: BEGIN, BOOLEAN, CONST, END, INTEGER, PROGRAM, REAL, USES, VAR. Бір неше графикалық операторлардың аттарын тап CHAR.
- 1. Тұрақты және айнымалы ........
- 2. Реттелген амалдар тізбегі не деп аталады ?
- 3.Компьютер түсінетіндей алгоритм не деп аталады ?
- 4. integer сөзінің баламасы
- 5. real сөзінің баламасы
- 6. Алгоритмнің басталуын білдіретін қызметші сөз.
- 7. Алгоритмнің аяқталуын білдіретін қызметші сөз.
- 8. Информатика пәніне қажетті техникалық құрал
- 9. Программалау тілдерінің бірі.
- 10. Компьютердің миы
- 11. Өзгеріп отыратын шама қалай аталады ?
- 12. : белгісімен орындалатын оператор
- 13. Дисплей сөзінің синонимі
- 14. Көрсеткіштердің нәтижесін графиктік түрде көрсету не деп аталады ?
- Ж: 1.Шама.2.Алгоритм.3.программа.4.Бүтін.5.нақты.6.Басы.
- 7.соңы.8.компьютер.9.бейсик.10.Процессор.11.айнымалы.
- 12.меншіктеу.13.монитор.14.даограмма.
- Ақпаратты кері кодтау қалай аталады?
| | | | - Жыпылықтап тұратын тік сызықша
| | - Компьютер сөзі латын тілінен аударғанда қандай мағынаны білдіреді?
| | - Монитордың экранындағы түрлі түсті нүктелер?
| | | | - Белгілі тақырып бойынша жасалған слайдтар жинынтығын не деп атайды?
| | | | - Ақпараттық процестерді жүзеге асыратын негізгі құрал?
| | - АНАГРАММА
- АНАГРАММА (грек. «қайта» и «жазу») — белгілі бір сөздің әріптерін орындарымен ауыстыру.
- Мысалы, апельсин — спаниель.
- Сөздердің әріптерін орындарымен ауыстыру арқылы информатикаға байланысты сөздерді анықтаңыз.
- SAPCLA, ILEN, CRCIEL, AVR, ERAL, ITNEGER,
- FI, NTHE, SELE, RPORGAM, SSVE, WLEHI, ROF, GINBE.
- if a > b then begin
- a := b;
- end;
- else b := a;
- if a > b then
- a := b;
- else b := a; end;
Тыңдағандарыңыз үшін рахмет!
Достарыңызбен бөлісу: |
|
|