Сабақ түсіндіру Бекіту Үйге тапсырма Бағалау



Дата13.02.2017
өлшемі26.63 Kb.

САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ:

  • Өзіндік сенімін болуға
  • баулу
  • Өзіндік бағалауын
  • анықтау
  • Дамыту үшін қажетті
  • жағдайларды айқындау
  • «Компьютерлік графика»
  • Тақырыбынан тест
  • Тесті бастау
  • Компьютерлік графиканың түрлері
  • Векторлық
  • Растрлік графика дайын бейнелерді өңдеу үшін және Интернетте қолданылады.
  • Векторлық графика көбінесе жаңа бейнелерді жасау үшін, ал кейбір жағдайларда оларды өңдеу үшін қолданылады.
  • Фрактальдік графика математикалық есептеулер жолымен бағдарламала құрудан тұрады.
  • Фрактальдік
  • Растрлік
  • графика
  • Векторлық графика
  • Фрактальдік
  • графика
  • Векторлық графика
  • Кемшілігі
  • Векторлық кескін
  • компьютерде
  • Артықшылығы
  • Пикселдену
  • Егер растрлік бейненің масштабын үлкейтсе, онда оның айқындылығы жоғалады және онда пиксельдер пайда болады. Оны пикселдену деп атайды.
  • Растрлік
  • Векторлық
  • Фрактальдық
  • Art Dabbler  Paint, Fractal Explorer,Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Word, Ultra Fractal ,CorelDraw,
  • Берілген Графикалық редактор – компьютердің көмегімен бейнелерді құру және өңдеу мүмкіндігін беретін бағдарлама.

Үш өлшемді графика (3D Graphics) — көлемді объектілерді бейнелеуге арналған тәсілдер мен құралдардың жиынтығынан тұратын компьютерлік графиканың бөлімі.

  • Үш өлшемді графика (3D Graphics) — көлемді объектілерді бейнелеуге арналған тәсілдер мен құралдардың жиынтығынан тұратын компьютерлік графиканың бөлімі.
  • Үш өлшемді графикамен жұмыс істеуге арналған бағдарламалар:
  • - 3D Studio MAX 5; - AutoCAD; - Компас;
  • Қолданылу саласы: - физикалық объектілерді компьютерлік модельдеуде;
  • - машина жасаудағы бұйымдарда; - ғылыми есептеулерде; - инженерлік жобалауда;
  • - видеороликтерде;
  • - архитектурада.
  • Графиктік файлдардың форматтары
  • ВМР-
  • форматы
  • PSD-
  • форматы
  • CDR-
  • форматы
  • GIF-
  • форматы
  • РNG-
  • форматы
  • JPEG-
  • форматы
  • ТIFF-
  • форматы
  • WMF-
  • форматы
  • Берілген «Фывапролджэюбьтимсчяйцукенгшщзхъ»
  • тізбегінен компьютер терминіне байланысты сөздерді құрастыр.
  • Оқулық:
  • Жұмыс дәптеріне :
  • Шығармашылық тапсырма*:
  • Үй тапсырмасы:
  • Сабақтың қорытындысы
  • Менде бәрі тамаша
  • мен бәрін де түсіндім.
  • Мен кейбірнәрселерді
  • түсінбей қалдым.
  • Көмектесіңдер, мен ештеңе түсінбедім.
  • Графиктік файлдардың форматтары
  • Графиктік формат – бейнені кодтау тәсілі.
  • ВМР-форматы (ағылш.тіл. Bit Map – «биттік карта»). ВМР – графиктік файлдың стандартты форматы.
  • Индекстелген түстерді (256-ға дейінгі) және RGB-моделіндегі толық түсті бейнелерді қолдайды.
  • Кемшілігі – файл өлшемінің үлкендігі.
  • PSD-форматы
  • PSD - Adobe PhotoShop пакетінің стандартты форматы, көп қабатты бейнелерді сақтайды. Бейненің сапасын жоғалтпай файлды сығады.
  • Тек PhotoShop-қа тән
  • арнайы элементтерді
  • қолдайды.

CDR-форматы

  • CDR-форматы
  • CDR форматы Corel Draw бағдарламасының форматы және ол векторлық бейнемен қоса, растрлік графиканы және мәтінді сақтау мүмкіндігін береді.
  • GIF-форматы
  • (ағылш.т. Graphics Interchange Format – «графиканы алмастыруға арналған формат»).
  • GIF форматы 256 түстен артық жұмыс істей алмайды, бірақ бір файлдың ішінде бірнеше бейнелерді сақтай алады.
  • Түстерді бірден ауыстыратын аз түсті бейнелерге тән. Анимациялық бейнелерді құру үшін қолданылады.
  • (ағылш.т. Portable Network Graphic Format – «желі бойынша графиканы жіберу форматы», «пинг» деп оқылады).
  • Бұл формат анимацияланған бейнелерді құру мүмкіндігін береді, GIF форматынан айырмашылығы тегін, сондықтан бұл форматты Интернетте қолданады.
  • РNG-форматы
  • JPEG-форматы
  • Фотобейнелерді сығып сақтауға арналған аса әйгілі формат. Сығу файл өлшемін 5-15 есеге дейін азайтады, бірақ сапасын жоғалтады.
  • Әрі қарай өңделетін бейнелерге қолданбау керек, себебі әр сақтаған сайын бейненің сапасы жоғалады.
  • (ағылш.т. Joint Photographic Experts Group -фотография бойынша сарапшылардың біріккен тобы)
  • (ағылш. Tagged Image File Format – «тегтермен қамтылған бейне форматы»).
  • Аса жоғары сапаны талап ететін, баспа жүйесіндегі растрлік графика форматын қолдайтын формат.
  • ТIFF-форматы
  • WMF векторлық форматы Windows-тың форматы болып табылады. Бейнелерді алмастыру буфері арқылы жіберу үшін қолданылады. Windows-тың барлық бағдарламалары қабылдай алады.
  • WMF-форматы
  • Растрлік графика электрондық (мультимедиялық) және полиграфиялық
  • Растрлік графика электрондық (мультимедиялық) және полиграфиялық басылымды жасау кезінде пайдаланылады. Растрлік графикамен дайындалған иллюстрацияларды компьютер программасы арқылы қолдан сирек жасайды. Осы мақсатпен суретшінің қағазға салған суретін, немесе фотографияны көбінесе сканерлейді.  Соңғы уақыттарда комьпютерге растрлік кескінді енгізу үшін цифрлық бейнекамералар кеңінен қолданылуда. Осыған орай, растрлік иллюстрациямен жұмыс жасауға арналған графикалық редакторлардың көбі олардың бейнені соншалфықты жасауына емес, олардағы қанша өңделуіне лайықталып бағдарланған. Интернетте әзірше тек қана растрлік иллюстрация пайдаланылып жүр.
  • Фракталды кескіндер - қазіргі таңда қарқындап дамып келе жатқан кескіндердің бірі болып табылады. Фрактал, фракталды геометрия және фракталды графика түсінігі, 70 - шы жылдардың аяғынан бастап, бүгінге дейінгі математика ғылымы мен компьютерлік суретшілердің кең қолданысына ие. Фрактал сөзі латынның «fractus» «фрагменттерден тұратын» деген мағынаны береді. Мағынаны «фракталды кескін» деп айтуды математика саласының әйгілі ғалымы Бенуа Мандель - Брот 1975 жылы ұсынған. Фракталдық кескін математикалық есептеулерге негізделген. Негізгі элементі математикалық формула болып табылады. Компьютерлік графикада фракталды кескіндер табиғи құбылыстарды, мысалы бұлттар, қарлар, жағалаулар және т.с.с. күрделі кескіндерді салу үшін пайдаланылады. Фракталды графикамен жұмыс жасау үшін келесідей программалар қарастырылған: Fracplanet 4. 0, Art Dabbler, Ultra Fractal, Fractal Explorer, ChaosPro Apophysis, Mystica.
  • Векторлық кескін – бұл нүктелер, сызықтар, шеңберлер, төртбұрыштар және басқа геометриялық примитивтерді пайдаланып, компьютерлік графикада кескіндерді өрнектеу. Сапаны жоғалтпай шексіз үлкейтуге болатыны векторлық кескіндеудің негізгі құндылығы. Кескіндердің вкторлық өрнектелуі растрлықтан қатты ерекшеленеді. Егер растрлық графикада кескнідердің базалық элементі нүкте болса, ал векторлық графикада – сызық болып табылады. 
  • Векторлық кескіндер, бұл — сызық, доға, шеңбер және тікбұрыш сияқты геометриялық объектілер жинағынан тұратын кескіндер. Бұл жерде вектор дегеніміз — осы объектілерді сипаттайтын мәліметтер жиынтығы. Бейнені айналдырудағы және басқа да түрлендірудегі қиындықтар, себебі растрлік бейне бір тұтас объект түрінде беріледі.
  • Масштабтаудағы, яғни пикселдеудегі қиындықтар, яғни бейнені үлкейткенде бейненің бұзылуы.
  • Растрлік бейне сақталған файлдың көлемінің үлкен болуы.
  •  
  • Векторлық графиканың басты артықшылығы оған кескін сапасын жоғалтпай өзгеріс енгізуге, оңай кішірейтуге және үлкейтуге болатындығы. Келесі артықшылығы — векторлық кескіндердің ақпараттық көлемі растрлық кескіндермен салыстырғанда әлдеқайда аз болады. Векторлық кескіндер СorelDRAW, Adobe illustrator, Micrografx Draw секілді векторлық графикалық редакторларда жасалады. 
  • векторда сурет математикалық формулалар, кесінділер арқылы сипатталып жазылады. Яғни былай. Төрт бұрышты кескін, ұзындығы 10мм, ені 10мм, түсі қара. Өздеріңіз де байқаған шығарсыз векторлы кескінді сипаттап жазу әлдеқай оңайғ әрі қысқа. Сондықтан векторлы кескіннің салмағы да жеңіл, әрі оңай маштапталады.
  • Графикалық редактордың міндеттерінің бірі:
  • Бейненің кодын сақтау;
  • Бейнені енгізу;
  • Бейнежадыда орналасқанды көру мен шығару;
  • Бейне құру;
  • Әрі қарай
  • Растрлық графикалық редактордың қарапайым объектісі болады…
  • Экранның нүктесі (пиксель);
  • Тіктөртбұрыш;
  • Шеңбер;
  • Әрі қарай
  • Суреттің өлшемдерін өзгерткендегі кемшілігі болады:
  • Векторлық графикада;
  • Растрлық графикада;
  • Әрі қарай
  • Графикалық редакторда примитивтар деп :
  • Графикалық редактордың ортасы;
  • Арнайы құралдармен салынған қарапайым фигуралар;
  • Графикалық редакторды жасалған файлдармен орындалатын әрекеттер;
  • Графикалық редактордың жұмыс жасау режимдері;
  • Әрі қарай
  • Құралдар тақтасындағы батырмалар, палитра, жұмыс алаңы, меню құрайды:
  • Графикалық редактордың ортасын;
  • Графикалық редактордың жұмыс жасау режимдер тізімін;
  • Жұмыс жасау барысынжда қолдануға болатын командалар жиынтығы;
  • Әрі қарай
  • Нүктелер жиынтығы арқылы бейнеленген графиканы атайды:
  • Фракталды;
  • Растрлық;
  • Векторлық;
  • Түзулік;
  • Әрі қарай
  • Графикалық редакторлар бағадарламалар тобына жатады :
  • Қолданбалы;
  • Программалау жүйелеріне;
  • Жүйелік;
  • Бұл арнайы бағдарламалар тобы;
  • Әрі қарай
  • «Сурет салу жағдаятымен» айналысатын иформатика бөлімін ЭЕТ атайды:
  • Мәтіндік редактор;
  • Компьютерлік видео;
  • Компьютерлік графика;
  • Мультимедиа;
  • Әрі қарай
  • Бұл суретті қай сала мысалына жатқызуға болады:
  • Ғылыми графика;
  • Іскерлік графика;
  • Көркем графика;
  • Конструкторлық графика;
  • Әрі қарай
  • Түстік модель
  • RGB – модель (аддитивті). Бұл модель экранда бейнелерді ұсыну үшін қолданылады. Кез келген түс негізгі үш түстің қосындысынан алынады (Red - қызыл, Green - жасыл, Blue – көк). Ақ түс үш түстің араласуынан алынады.
  • CMYK-модель (субтрактивті немес азайтушы)
  • Бұл модель баспалық бейнелерді әзірлеу үшін қолданылады. Бұл модельде негізгі түстер ақ түстен RGB моделінің негізгі аддитивті түстерін азайту жолымен алынады.
  • Көгілдір (Сyan)= ақ – қызыл = жасыл + көк
  • Қызыл күрең (Magenta) = ақ – жасыл = қызыл + көк
  • Сары (Yellow) = ақ – көк = қызыл + жасыл

Ақ түс – бұл қағазда түстің болмауы. Полиграфияда қара түс үлкен қиындықтар туғызады. Сондықтан CMYK түстік моделінде төртінші компонент – қара қосылған.

  • Ақ түс – бұл қағазда түстің болмауы. Полиграфияда қара түс үлкен қиындықтар туғызады. Сондықтан CMYK түстік моделінде төртінші компонент – қара қосылған.
  • CMYK моделіндегі
  • K әрпі - blacK сөзінен
  • алынған.
  • HSB–модель. Егер RGB моделі – компьютер үшін, ал CMYK моделі – типография үшін қолайлы болса, HSB моделі адамдар үшін өте қолайлы модель.
  • HSB моделін үш компоненттен тұрады:
  • - (Hue) түсінің реңінен
  • - (Saturation) түсінің қанықтығынан
  • - (Brightness) түсінің айқындығынан
  • Осы үш компоненттерді реттей отырып, әр түрлі түстер мен реңдерді алуға болады.Берілген модель адамның түсті таңдауында аса қолайлы.
  • белый
  • желтый
  • красный
  • пурпурный
  • зеленый
  • голубой
  • синий
  • темнее
  • светлее
  • Түс реңі шеңбер центрінен шығатын вектор ретінде таңдалынады.
  • Вектор ұзындығы түстің қанықтығын анықтайды.
  • Түстің айқындығын нөлдік нүктесі қара түс болатын тік ось бойында беріледі.

Каталог: uploads -> doc -> 102b
doc -> Сабақтың тақырыбы Бала Мәншүк ( Мәриям Хакімжанова) Сілтеме
doc -> Ана тілі №2. Тақырыбы: Кел, балалар, оқылық Мақсаты
doc -> Сабақ жоспары «Сәулет және дизайн» кафедрасының арнаулы пән оқытушысы, ҚР «Еуразиялық Дизайнерлер Одағының» мүшесі: Досжанова Галия Есенгелдиевна Пәні: Сурет және сұңғат өнері
doc -> Сабақ Сабақтың тақырыбы : Кіріспе Сабақтың мақсаты : «Алаштану» курсының мектеп бағдарламасында алатын орны, Алаш қозғалысы мен Алашорда үкіметі тарихының тарихнамасы мен дерекнамасына қысқаша шолу
doc -> Тәрбие сағаттың тақырыбы: Желтоқсан жаңғырығы
doc -> Сабақтың тақырыбы : Әбунасыр Әл- фараби Сабақтың мақсаты
doc -> Сабақ жоспары Тақырыбы: Үкілі Ыбырай Мектеп:№21ом мерзімі
102b -> Сабақтың тақырыбы : Жалпақ жапырақты, қылқан жапырақты ормандарды қорғау
102b -> Өтес орта мектептің 6 б сыныбында өткізілген “Елін сүйген, ел сүйген Елбасы!” атты сынып сағатының жоспары


Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2020
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет