Python тілде программалау



Дата16.06.2022
өлшемі0,61 Mb.
#146717
түріПрограмма
Байланысты:
python osnova 1 2

Python тілде программалау

  • Кіріспе
  • Тармақталу
  • Күрделі шарттар
  • Цикл
  • Шартты цикл
  • Таңдау оператор
  • Графика
  • Графика функция
  • Процедурлар
  • Рекурсия
  • Анимация
  • Функциялар
  • Кездейсоқ сандар

Python тілінде программалау

  • 1. Кіріспе
  • Алгоритм
  • Алгоритма қасиеттері
    • дискретность:
    • понятность:
    • определенность:
    • конечность:
    • корректность:
  • Алгоритм – орындаушының нақты анықталған іс әрекеттері тізбегі.
  • Команда – бұл компьютер орындауы қажет әрекеттер
  • Кіріс деректерді қайдан алады?
    • олармен қандай әрекеттер орындай алады?
  • Python тілі
  • 1991 жГвидо ван Россум құрастырған
    • объектлі-бағытталған тіл
    • Интернет үшін кеңінен қолданылады
  • Программа неден тұрады?
  • a=2
  • b=3
  • c=a+b
  • print(c)
  • Программа неден тұрады?
  • Тұрақтылар – аты бар мәні өзгермейтін шама, питонда тұрақты деген ұғым жоқ.
  • Айнымалы – аты бар мәні өзгеретін шама (жад ұяшығы).
  • Процедура –, кейбір әрекеттерді сипаттайтын көмекші алгоритм (шеңбер сызу).
  • Функция – есептеулерді орындау үшін қажетті көмекші алгоритм (квадрат түбірді есептеу, sin).
  • Программа, тұрақты, айнымалы аттары
  • Аттар:
    • латын әріптері (A-Z)
    • цифрлар
    • төменгі сызық (_) таңбасы
  • аттарда мына символдар болмайды:
    • орыс, қазақ әріптері
    • бос орын
    • жақшалар, таңбалар: +, =, !, ? және т.б.
  • аттар цифрдан басталмайды
  • Қайсысы дұрыс??
  • AXby R&B 4Wheel Вася “PesBarbos” TU154 [QuQu] _ABBA A+B
  • Айнымалылар
  • Python тілі регистрге тәуелді. Z және z – әр түрлі айнымалылар аты. Python тілінде айнымалыны сипаттап керек
  • Айнымалылар типтері:
    • int { бүтін }
    • float { нақты, жылжымалы нүктелі }
    • list { тізім, массивтің аналогы}
    • str { символдық қатар }
    • bool { логикалық }
  • Айнымалыларды жариялау (жадыдан орын бөлу):
  • int(“88”) нәтиже 88
  • str(88) нәтиже “88”
  • float(88) нәтиже 88.00
  • Айнымалының мәнін қалай өзгертеміз?
  • Оператор – бұл программалау тілінің командалары
  • Меншіктеу операторы - айнымалының мәнін өзгерту үшін қажет
  • a=2
  • b=a+2
  • a=b*4
  • print(a)
  • a
  • ?
  • 5
  • 2
  • b
  • ?
  • 2+2
  • 4
  • a
  • 5
  • 4*4
  • 16
  • Мысалы:
  • Арифметикалық өрнек құрамына кіреді:
  • айнымалылар аты
    • арифметикалық операциялар таңбалары:
    • + - * / // % **
    • Функцияларды шақыру
    • Дөңгелек жақшалар( )
  • көбейту
  • бөлу
  • Бүтін бөлу
  • Бүтін бөлу қалдығы
  • <айнымалы аты> = <өрнек>
  • дәрежелеу
  • a = 5
  • 10 = x
  • y = 7,8
  • b = 2.5
  • x = 2*(a + y)
  • a = b + x
  • Қандай операторлар дұрыс емес?
  • Айнымалы атауы = таңбасының
  • сол жағында болуы керек
  • Бүтін және бөлщек бөлігі нүкте арқылы ажыратылады
  • Программаларды қолмен орындау
  • a = 5
  • b = a + 2
  • a = (a + 2)*(b – 3)
  • b = a // 5
  • a = a % b
  • a = a + 1
  • b = (a + 14) % 7
  • a
  • b
  • ?
  • ?
  • 5
  • 7
  • 28
  • 5
  • 3
  • 4
  • 4
    • жақша ішіндегі өрнектерді есептеу
    • көбейту, бөлу, //, % солдан оңға қарай
    • қосу және азайту солдан оңға қарай
    • z = (5*a*c+3*(c-d))/a*(b-c)/ b
    • x=(a*a+5*c*c-d*(a+b))/((c+d)*(d-2*a))
    • 2 3 5 4 1 7 8 6 9
    • 2 6 3 4 7 5 1 12 8 11 10 9
  • Енгізу операторы
  • a=input( ) {a айнымалысының мәнін енгізу}
  • import math
  • x=math.pi
  • print ("%.50f" % (x))
  • print(‘санды енгізіңіз')
  • a=input()
  • c = int(a) + 2
  • print ( ‘c=“, c )
  • хаттама:
  • санды енгізіңіз
  • 25
  • c=27
  • компьютер
  • пайдаланушы
  • print ( a ) {a айнымалысының мәнін шығару}
  • print (' Hello!’) { мәтінді шығару}
  • print ( ‘Жауап: ', c ) { мәтінді және c айнымалысының мәнін шығару}
  • print ( a+b ) { сандардың қосындысын шығару}
  • Екі санды қосу
  • Есеп. Екі бүтін санды енгізіп және екеуінің қосындысын шығару
  • Қарапайым шешімі:
  • a=int(input())
  • b=int(input())
  • c = a + b
  • print ( c )
  • Шығаруды форматтау
  • from math import*
  • x=pi
  • print ("%.50f" % (x))
  • Барлық символдар
  • Бөлшек бөлігінде
  • басы
  • соңы
  • C = a + b
  • енгізу a, b
  • шығару c
  • блок «басы»
  • блок «енгізу»
  • блок «процесс»
  • блок «шығару»
  • блок «соңы»
  • Тапсырмалар
  • «4»: Үш санды енгізу, олардың қосындысы мен көбейтіндісін табу
  • Мысалы:
  • үш санды енгіз:
  • 4 5 7
  • 4+5+7=16
  • 4*5*7=140
  • «5»: »: Үш санды енгізу, олардың көбейтіндісі мен арифметикалық орташа мәнін табу
  • Мысалы:
  • үш санды енгіз:
  • 4 5 7
  • 4+5+7=16
  • 4*5*7=140
  • (4+5+7)/3=5.33

Python тілінде программалау

  • 2. Тармақталу
  • Тармақталған алгоритмдер
  • Есеп. Екі санды енгізу және олардың үлкенін экранға шығарувести два целых числа и вывести на экран наибольшее из них.
  • Шешімі: бірінші сан екіншісінен үлкен болса, экранға бірінші санды шығару керек . Ал егер екінші сан біріншісінен үлкен болса, онда оны экранға шығару керек.
  • Ерекшелігі: орындаушының әрекеттерінің орындалуы қандай да бір шарттарға байланысты (егер … әйтпесе …).
  • Тізбектерінің қадамдары қандай да бір шарттың орындалуына тәуелді болатын алгоритмдер тармақталған деп аталады.
  • Нұсқа 1. Блок-сызба
  • басы
  • max = a
  • енгізу a,b
  • шығару max
  • a > b?
  • max = b
  • соңы
  • иә
  • жоқ
  • Толық тармақталу
  • «шешім» блогі
  • егер a = b?
  • ?
  • Вариант 1. Программа
  • max = a
  • max = b
  • print(‘input 2 number‘)
  • a=input()
  • b=input()
  • if a > b :
  • else :
  • print (‘Max number=', max)
  • Шартты оператор
  • if <шарт> :
  • {егер шарт ақиқат}
  • else :
  • {әйтпесе шарт жалған}
  • Ерекшелігі:
    • Екінші жағдайда (else …) толық емес форма
  • Вариант 2. Блок-схема
  • басы
  • max = a
  • енгізу a,b
  • шығару max
  • max = b
  • соңы
  • да
  • нет
  • b > a?
  • Нұсқа 2. Программа
  • print(‘input 2 number‘)
  • a=input()
  • b=input()
  • max = a
  • if b > a :
  • max = b
  • print (‘Max number', max)
  • Толық емес тармақталу
  • Тапсырмалар
  • «4»: Үш санды енгізу және олардың үлкенін экранға шығару
  • мысалы:
  • Үш санды енгіз:
  • 4 15 9
  • Үлкені 15
  • «5»: Бес санды енгізу және олардың үлкенін экранға шығару
  • Мысалы:
  • Бес санды енгіз :
  • 4 15 9 56 4
  • Үлкені 56

Формат бойынша шығару

  • a = 123
  • print ( "{:5d}".format(a) )
  • 5 орын
  • 123
  • 5
  • a = 123
  • print ( "{:5d}{:5d}{:5d}".format
  • (a, a*a, a*a*a) )
  • бүтін
  • 5 орын
  • 5
  • 5 орын
  • 25
  • 5 орын
  • 125

Python тілінде графика

  • tkinter
  • from tkinter import *
  • root = Tk()
  • c = Canvas(root, width=200, height=200, bg='white')
  • c.pack()
  • c.create_line(10, 10, 190, 50)
  • c.create_line(100, 180, 100, 60, fill='green', width=5, arrow=LAST, dash=(10,2), activefill='lightgreen',
  • arrowshape="10 20 10")
  •  root.mainloop()
  • from tkinter import *
  • root = Tk()
  • c = Canvas(root, width=200, height=200, bg='white')
  • c.pack()
  • c.create_rectangle(10, 10, 190, 60)
  •  c.create_rectangle(60, 80, 140, 190, fill='yellow', outline='green', width=3, activedash=(5, 4))
  •  root.mainloop()
  • from tkinter import *
  • root = Tk()
  • c = Canvas(root, width=200, height=200, bg='white')
  • c.pack()
  • c.create_polygon(100, 10, 20, 90, 180, 90) 
  • c.create_polygon(40, 110, 160, 110, 90, 180, 10, 180,fill='orange', outline='black')
  •  root.mainloop()
  • from tkinter import*
  • root = Tk()
  • c = Canvas(root, width=200, height=200, bg='white')
  • c.pack()
  • root.mainloop()


Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет