Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:
1-бөлім. Программалау
|
Мектеп: «Иқан» ЖОМ
|
Күні: 15.09.2022, 20.09.2022
|
Мұғалімнің аты-жөні: Д.Байжанова
|
Сыныбы: 4 «Ә», 4а,б,в,г,д
|
|
|
Сабақтың тақырыбы
|
Кейіпкердің костюмін өзгерту
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
|
4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру;
|
Сабақтың мақсаты
|
Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды жүзеге асыру жолдары арқылы кейіпкердің костюмін өзгерте алады.
|
Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды құруды біледі.
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың жоспарлан
ған кезеңдері
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-ірекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу,
Өткен сабақты сұрау, пысықтау:
Анимация дегеніміз не?
Кейіпкердің костюмін не себептен өзгертеміз?
Цмкл дегеніміз не?
Циклдік алгоритм дегеніміз не?
Жаңа тақырыпты түсіндіру:
Сөздікпен жұмыс:
Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысып, дәптерге жазып, ауызша қайталайды.
Костюм- Костюм-Suit,
Ауыстыру-Замена-Replacement
|
Мұғаліммен амандасады. Сұрақтарға жауап береді
|
ҚБ. Ауызша мадақтау
|
Оқулық
|
|
1 тапсырма
Акула спрайтін таңдау;
Акулағ скрипт жазу
Жобаны іске қосу.
2-тапсырма.
«Қақақстан қалаларына саяхат» жобасын құру.
Дескриптор:
Спрайттарды орналастыру;
Сахна қою;
Скрипт құрастыру;
Жобаны іске қосу.
|
Тапсырманы орындау
Тапсырманы орындау
Тапсырманы орындау
|
ҚБ: Ауызша ынталандыру
ҚБ Аызша ынталандыру
ҚБ Аызша ынталандыру
|
|
|
3-тапсырма:
|
|
Сабақтың соңы
|
Үй тапсырмасы: 2-3тақырып
|
|
|