р/с
|
Сабақтың тақырыбы
|
Оқу мақсаттары
|
Сағат саны
|
Мерзімі
күні, айы, жылы
|
Үй тапсырмасы
|
1 тоқсан. 1 бөлім. Программалау
(ортақ тақырыптары: «Жабайы табиғат», «Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене?»)
|
1
|
Өміріміздегі қайталаулар
|
3. 4. 1. 1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
|
1
|
|
§1
|
2
|
Циклдер
|
3. 4. 1. 2 циклдік алгоритмді іске асыру;
|
1
|
|
§2
|
3
|
Кейіпкердің қозғалысы
|
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;
|
1
|
|
§3
|
4
|
Қозғалыс командаларын жоба құруда қолдану
|
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;
|
|
1
|
|
§4
|
5
|
Практикалық тапсырмалар
|
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;
|
1
|
|
§5
|
6
|
Желіде тілдесу
|
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.
|
|
1
|
|
§6
|
7
|
Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер
|
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.
|
|
1
|
|
§7
|
8
|
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар
|
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.
|
1
|
|
§8
|
8 сағат
|
2 тоқсан. 2 бөлім. Ойын құру
(ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет» )
|
9
|
Ойынның сценарийі
|
3. 4. 2. 1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу;
3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау;
|
1
|
|
§9
|
10
|
Көріністер
|
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
|
1
|
|
§10
|
11
|
Кейіпкерлер
|
3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
|
1
|
|
§11
|
12
|
Практикалық жұмыс
|
3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
|
|
1
|
|
§12
|
13
|
Костюм ауыстыру
|
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
|
1
|
|
§13
|
14
|
Менің ойыным
|
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.
|
1
|
|
§14
|
15
|
Практикалық жұмыс
|
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.
|
1
|
|
§15
|
16
|
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар
|
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.
|
1
|
|
§16
|
8 сағат
|
3 тоқсан. 3 бөлім. Робототехника. Жоба
(ортақ тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»)
|
17
|
Word мәтіндік редакторы
|
3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;
3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау;
3.2.1.3. мәтінді өңдеу.
|
1
|
|
§17
|
18
|
Жобаға идея
|
3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;
3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау;
3.2.1.3. мәтінді өңдеу.
|
1
|
|
§18
|
19
|
Құжатты рәсімдейміз
|
3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу.
|
1
|
|
§19
|
20
|
Мәтіндегі иллюстрация
|
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);
3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу
|
1
|
|
§20
|
21
|
Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу.
|
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);
3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу
|
1
|
|
§21
|
22
|
Робот қолының қозғалысы (1-сабақ)
|
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;
|
1
|
|
§22
|
23
|
Робот қолының қозғалысы (2-сабақ)
|
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;
|
1
|
|
§23
|
24
|
Цикл блогы
|
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;
|
1
|
|
§24
|
25
|
«Робот-тазартқыш» құрастыру
|
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;
|
1
|
|
§25
|
26
|
Практикалық жұмыс.
|
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;
|
1
|
|
§26
|
10 сағат
|
4 тоқсан. 4-бөлім. – Презентациялар
(ортақ тақырыбы: «Су – өмірдің қайнар көзі»)
|
|
27
|
Презентация құру
|
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;
3.1.2.1 қолданбалы программаларда «қызу» клавиштерді қолдану;
|
1
|
|
§27
|
28
|
Презентация дизайны
|
3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;
|
|
1
|
|
§28
|
29
|
Анимация және ауысу
|
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;
|
1
|
|
§29
|
30
|
Жоба жұмысына презентация жасау.
|
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;
|
|
1
|
|
§30
|
4 тоқсан. 5-бөлім - Мәтін, графика және презентация
(ортақ тақырыбы: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер»).
|
31
|
Фотосуреттер
|
3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;
|
1
|
|
§31
|
32
|
Фотосуреттер топтамасы
|
3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;
|
1
|
|
§32
|
33
|
Жобамен таныстыру.
|
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;
3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану;
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;
|
1
|
|
§33
|
34
|
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар
|
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;
3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану;
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;
|
|
1
|
|
§34
|
8 сағат
|
Барлығы: 34 сағат
|