Сабақтың тақырыбы: PyGame (пайгейм) кітапханасы



Дата16.06.2022
өлшемі330,35 Kb.
#146715
түріСабақ
Байланысты:
Py Game кітапханасы


PyGame (пайгейм) кітапханасы
(сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

4-бөлім Python программалау тілінде 2D ойынын құру







Педагогтің аты-жөні:

Нариманова Ә.Е.







Күні:

04.04.2022







Сынып:9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:







Сабақтың тақырыбы:

PyGame (пайгейм) кітапханасы









Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.3.3 PyGame (пайгейм); кітапханасын қосу
9.3.3.4 Ойын терезесін жасау үшін PyGame (пайгейм) кітапханасының дайын модульдерін пайдалану;







Сабақтың мақсаты

  • PyGame кітапханасының мақсаты;

  • PyGame кітапханасын қосу тәртібі.







Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезен

Амандасу
Оқушыларды түгендеу
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық тренинг. «Аялы алақан» жаттығуы
Әр қатысушы өз парағына алақанының суретін салады да, өз орнында қалдырып кетеді, келесі қатысушының орнына барып, оның алақаны салынған суреттің ішіне оған жақсы тілек жазады
1 қатардың атауы «python»
2 қатар атауы «PyGame» кітапханасы
3 қатар атауы «2D ойын»







Ақ парақ
К омпьютеринтерактивті тақта

Үй тапсырмасын тексеру

Ойлан
1. Қандай компьютерлік ойындарды ойнауды жақсы көресің?
​2. Бұл ойындардың қандай программа көмегімен жасалғанын білесің бе?
​3. Компьютерде ойын жасау үшін қандай білімдер қажет деп ойласың?



Сұраққа жауап береді

Бағалау парақша




Жаңа сабақ түсіндіру

Ойын – адам ойлап тапқан ең үздік өнертабыстардың бірі.
Соңғы 25 – 30 жыл ішінде компьютер техникасының дамуымен бірге компьютерлік ойындардың да сан алуан түрлері пайда болды. Десек те, өзің құрған сценарий және ережелер бойынша ойын жасағанға не жетсін!
Ойын жасау үшін компьютерде графиканы құру (оған дыбыс қосу) оңай шаруа емес. Ойын жасауға қолайлы ортаның бірі Python программалау тілінің Pygame модулі болып саналады. Енді осы Pygame модулін пайдаланып, ойын жасау жолдарын үйренейік
Видео арқылы сабақ түсіндіреді

Оқушыларға мәтін парақшасы беріледі

Бағалау парақша

Оқулық
Интернет
Онлайн мектеп
Видео
слайд

Түсіну

Талдау

Бекіту

Үй тапсырмасы


Рефлексия

SMS хабарлама
Тапсырма 1
PyGame анықтамасын тап.

ойын жасауға арналған кітапхана

анимациямен жұмыс істеуге арналған кітапхана

графикамен жұмыс істеуге арналған кітапхана

математикалық функциялармен жұмыс істеуге арналған кітапхана

Тапсырма 2


2D ойындарының ерекшеліктерін анықта.
Дұрыс жауап саны: 2

екі қозғалыс өсі қолданылады

компьютерлік ресурстарға жоғары талап қойылмайды

қозғалысты ұйымдастыру мүмкіндігі қарастырылмаған

компьютерлік ресурстарға жоғары талап қойылады

Тапсырма 3


PyGame-нің мүмкіндіктерін анықта.
Дұрыс жауап саны: 3

басқару құрылғыларын қолдану

анимацияны қолдану

графиканы кірістіру

кестелерді кірістіру

Telegram алу
Тапсырма 4
Жауабын көрсету
Ақиқат тұжырымдамаларды белгіле.
Дұрыс жауап саны: 2

PyGame жеке қондырғыны қажет етеді

PyGame жеке қондырғыны қажет етпейді



PyGame стандартты кітапхана құрамына кіреді

PyGame стандартты кітапхана құрамына кірмейді


Тапсырма 5


Жауабын көрсету
PyGame программасын орнатуға болатын модульді таңда.


com

pip

exe

game

Тапсырма 6


«Пәрмен жолы (Командная строка)» терезесін ашу үшін «Қосу (Пуск)» мәзіріне қандай сөзді енгізу керек?

pip

cmd

com

exe

Тапсырманы дәптерге орындандар
Хатқа жауап беріңіздер
Әр топ бір сұрақ құрастырып келесі топқа жіберет, келесі топ жауап беріп хатты қайтарат, топ тексерет
Тапсырма 7
import pygame пәрменінің міндетін анықта.

PyGame кітапханасын жою


программада PyGame кітапханасын жариялау
PyGame кітапханасын импорттау
PyGame кітапханасының орнатылғанын тексеру

Тапсырма 8


Жауабын көрсету
Жарсету
Оқушы компьютерінде Python интерпретаторының бар-жоғын білмейді.
Python интерпретаторының орнатылғанын тексеруге арналған қадамдарды ретімен қой.


  1. «Пәрмен жолы (Командная строка)» терезесін таңдау

  2. терезеге python пәрменін енгізу

  3. CTRL + Z консолінен шығу

  4. «Қосу (Пуск)» мәзіріне cmd деп жазу

Жауабы



  1. «Қосу (Пуск)» мәзіріне cmd деп жазу

  2. «Пәрмен жолы (Командная строка)» терезесін таңдау

  3. терезеге python пәрменін енгізу

  4. CTRL + Z консолінен шығу

Тапсырма 9
Жағдаятқа зер сал.
Оқушы PyGame кітапханасын компьютеріне орнатты.
Орнату кезінде экранда суреттегідей көрініс пайда болды:

Экрандағы ақпарат нені білдіреді?

PyGame кітапханасының жойылғанын

PyGame кітапханасының орнатылғанын

Python интерпретаторының орнатылғанын

PyGame кітапханасын орнату кезінде қате пайда болғанын

«Оқиға» дегеніміз не?
Қандай функция арқылы ойынға арналған терезені тез ашуға болады?

Берілген тапсырмаларды орындайды

Тапсырманы дәптерге орындайды



Оқушылар көбелекке өз ойларын жазып
Г улге стикерді жабыстырады



Бағалау парақша

Оқулық онлайн мектеп




Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет