Саукымбек Дамир Культурология



Дата07.11.2023
өлшемі34,35 Kb.
#190020
Байланысты:
Саукымбек Дамир СӨЖ 1


Саукымбек Дамир
Культурология
Сөж 1
Теология жане философияданы раміздер - бул негізгі маселе болып табылады, ол турлі ілімдер мен мектептер аркылы талданып келеді. Раміз жасырын манынаны ашатын бейне-керініс, ал діни раміз - купиялыктын кудайлык кубылысы деп Ж. Дюран айткан. Діни санага кезге корінетін
нысандар мен кубылыстарды, олардын мазмунын
курайтындарды накты-сезімдік формада беру тенденциясь тан: ягни, адамдар кез алдына белгі-бір кейіпте елестейтін кудай немесе рухка табынады. Діни керіністі білдірудін турлі тасілдері мен амалдарынын ішінде раміз манызды орын алады. Рэміз діни санаданы тылсым куш туралы тусінікті керсетудін сатті тасілі бола отырып, діннін аталган
сураныстарын канагаттандырады.]
Бул ретте, діни санаданы рамізді философиялык-элеуметтік талдау тургысынан карастырган М.Н. Ересько діни раміздін танымдык ерекшеліктерін діни санаданы баска элементтер - образ жане белгімен салыстырмалы карастыра келіп, «теологтар осылардын арасында рамізге басымдык береді, ойткені, ол киеліні білдірумен бірге, рамізделген заттын іске асуына катысады», - деген корытынды
шыгарады.
Діни санаданы раміздін кызмет ету барысында онын келесі негізгі касиеттері керініс табады. Біріншіден, раміз езінін калыпынын бейнелілігінін аркасында рамізделінетін нысаннын бейне-керінісін жасактайды. Тылсым кушке сенімнін діни сана-сезімнен туратындыгы белгілі, ейткені, осы эмоционалдык механизмдер діни тусініктердін
калыптасунда басты роль аткарады.

Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет