Тақырыбы: “Визуалды бағдарламалау. Delphi ортасы” Жоспар: - Кіріспе
- І. Borland Delphi программалау ортасы
- 1.1. Borland Delphi визуальды программалау ортасына жалпы шолу
- 1.2. Жасанды интеллект жүйелері туралы түсінік
- 1.3. Delphi программалау ортасында “Крестики-нолики” логикалық ойынын құру.
- Қорытынды
- Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
- Қосымша
-
-
- Borland Delphi ([бо́рланд дэ́льфи]) — бұл Borland фирмасының Программалық Жабдықтауды өңдеудің интегралданған (ықпалданған) ортасы.
- Delphi RAD ортасы болып табылады (ағыл. Rapid Application Development — қосымшаны жылдам өңдеу).
Delphi жұмыс ортасы Delphi-дің ерекшеліктері - Машиналық кодқа компиляциялаудың жоғарғы өнімділігі және жылдамдығы (120000 жол/мин)
- Компоненттерінің объектілі - бағдарлы моделі
- Программалық түпнұсқадағы қосмшаларды визуалды құрастыру
- Мәліметтер қоймасын құрастырудың кең көлемді тәсілі
- Delphi – бұл бірнеше маңызды технологиялардың комбинациясы
- 53 әріп- бас әріптер (прописные) A…Z және кіші әріптер (срочные) a…z, сонымен қатар сызу (подчеркивание) (_) символы.
- 10 сандық символ (0…9)
- 23 арнайы символдар (+, -, *, /, }, {, ., ,, ;, :, =, <, >, ‘, (, ), [, ], #, $, ^, @ және бос орын (пробел).
Жасанды интеллект - Алгоритмі алдын-ала белгісіз, адамның іс-қимылдарына ұқсас тапсырмаларды орындайтын информатиканың бір бөлігі.
Жасанды интеллект ғылымының жетістіктері: - Жасанды интеллект адамның ойлануы қажет ететін есептерді шешуді зерттейді.
- Жасанды интеллект шешіле алмайтын немесе шешу үшін көп уақыт кететін есептерді шешу тәсілдерін зерттейді.
- Жасанды интеллект адамның жоғарға жүйке жүйесін моделдеумен айналысады.
- Жасанды интеллект бұл біліммен жұмыс істейтін, бастысы жұмыс кезінде өздігінен үйренетін жүйелер
Delphi программалау ортасында “Крестики-нолики” ойынын құру - Бұл ойын Delphi7 программасының мүмкіндіктерін пайдалана отырып жасалған. Батырмалары:
- Жаңадан ойынды іске қосу
- Қиындығы ойынның қиындығын көрсетеді
- Шығу ойыннан шығу
- Жалғасы ойынның
- кейбір өзгертулерін корсетеді
- Ойын шарты: тігінен, көлденең, қисғынан бірдей 3 символ орналастырған ойыншы ұтқан деп есептелінді.
- Жалғасы батырмасын басқанда өзгертулер терезесі ашылады
-
- А. Хоменко Delphi 7. Санкт-Петербург, 2006. 45 б.
- С. Орлов Технологии разроботки программного обеспечения. Санкт-Петербург, 2003. 480 б
- http://pblog.ru
- http://Delphi.3dn.ru/
- В.В. Фаронов Delphi 5. Питер, 2007 жыл. 44 б.
Назарларыңызға көп рахмет!!!!!
Достарыңызбен бөлісу: |