Жұмыс жоспарын құру



Дата25.09.2023
өлшемі36,76 Kb.
#182350
Байланысты:
Тапсырма 2 күн-1
1, 1.Metodichka Cisco Packet Tracer, 1.Metodichka Cisco Packet Tracer, 1.Metodichka Cisco Packet Tracer, 11-02-07

1-ТАПСЫРМА.
5-топ-«Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту бойынша педагогтермен әдістемелік жұмыс» тақырыбына интеллект-карта құрастыру. Нәтижесін көрсету.

Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту бойынша педагогтермен әдістемелік
жұмыс жоспарын құру





Ата-аналарды мен педагогтер арасында тығыз байланыс орнату



Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту бойынша педагогтердің іс – әрекеттерін анықтау





«Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту бойынша педагогтермен әдістемелік жұмыс»









Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту бойынша ата - аналардың іс – әрекеттерін анықтау




2-ТАПСЫРМА БАРЛЫҚ ТОПҚА БІРДЕЙ ТАПСЫРМА


Интерактивті әдістер мен оқыту формаларының классификациясы



Атауы

Артықшылығы

Кемшілігі

1. Лекция – ауызша не заманауи техникалық құрылғылармен жүзеге асатын оқытудың формасы

Салыстырмалы түрде үлкен көлемдегі ақпаратты құрылымдық түрде беруде тиімді

Тыңдаушылардың ақпаратты толық түсіне алмауы

2. Семинар – ұжымдық белгілі бір мәселені немесе тақырыпты әр түрлі формада талқылау

Оқытушы мен білім алушының өзара іс-қимылы негізінде ақпарат қабылдауды белсендіреді

Ұйымдастырудағы қйындық

2.1. Имитациялық ойындар -
адамдардың мінез-құлқын және олардың төтенше жағдайларда әрекет ету механизмдерін анықтайтын тіршілік ету ортасының моделі («Қақтығыстар", «Кеме апаты",
"Робинзон" және т. б.)

Ортаға бейімделу дағдысын қалыптастырады

Қатысушылардың белсенділігінің аздығы



2.2.
Іскерлік ойындар –
мақсаттарға қол жеткізу процесінде нақты жағдайда кешенді міндеттерді шешуді имитациялайтын білім алушылардың өзара іс-қимыл моделі

Нақты жағдайларда дағдылар мен қабілеттер жүйесін, мінез - құлық үлгілерін және әлеуметтік-психологиялық қатынастарды игеруге мүмкіндік береді

Қатысушылардың шынайы рөлге ене алмауы

2.3. Рөлдік ойындар –
Белгілі бір рөлдерді сомдау (сахналау)

Рөлдік ойынға қатысушылардың тәжірибелері жарқын әрі ұзақ уақыт есте сақталады

Рөлдік ойынды шынайы жеткізе алмау

2.4. Жағдайды талдау
(нақты жағдайларды талдау, кейс-стади, оқиға, баскет әдісі)

Бұл күрделі немесе эмоционалды маңызды мәселелерді нақты өмірде емес, қауіпсіз ортада, оның қауіп-қатерімен, тәуекелімен, дұрыс шешілмеген жағдайда жағымсыз салдарларын зерттеуге мүмкіндік береді

Кейбір жағдайларды шынайы талдауға мүмкіндіктің болмауы

2.5. Идеяларды генерациялаудағы эвристикалық технологиялар: «Миға шабуыл», Синектика, Ассоциациялар (метафоры)

Барлық қатысушылар идея алмасуға қатысады, қатысушылардың түйсігі мен қиялы белсендіріліп, ерекше идеяларды жүзеге асыруға мүмкіндік береді

Уақыт тапшылығы

2.6. Тренинг – білімді, дағдылар мен қабілеттерді белсенді меңгеру және дамыту

Қысқа уақыт аралығында эффективті практикалық дағдылар мен қабілеттерді меңгеруге мүмкіндік береді

Уақыт тапшылығы


Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет