Pygame құралдарының инициализациясы:
pygame.init()
import pygame
pygame.display.update()
pygame.display.set_caption(" ")
Экранда циклге дейін объектілерді көрсету (жаңарту):
pygame.init()
import pygame
pygame.display.update()
pygame.display.set_caption(" ")
Ойын терезедегі тақырыптың тағайындауы(назначение):
pygame.init()
import pygame
pygame.display.update()
pygame.display.set_caption(" ")
Ойын терезесін құру:
pygame.event.get
screen.fill()
pygame.display.flip()
pygame.display.set_mode((600,400))
Ойын терезесіндегі Артқы фонды түрлі түспен толтыру:
pygame.event.get
screen.fill()
pygame.display.flip()
pygame.display.set_mode((600,400))
Кадр артындағы сурет процессінің болып жатқан командасы, алаңды жаңартады (Команда, по которой процесс отрисовки происходит один раз за кадр, обновляет всю поверхность отображения)
pygame.event.get
screen.fill()
pygame.display.flip()
pygame.display.set_mode((600,400))
Pygame.event.get модульдың тағайындауы (Назначение модуля pygame.event.get)
жалғыз оқиғаны кезектен күтеді (ждет одиночного события из очереди)
оқиғаларды кезектен жояды (удаляет события из очереди)
оқиғаларды кезектен алады (получает события из очереди)
жаңа оқиғаны кезекке орналастырады (размещает)
Pygame.event.post модульдың тағайындауы:
жалғыз оқиғаны кезектен күтеді)