Сөж тақырыбы: “



Дата17.12.2021
өлшемі14,72 Kb.
#102223
Байланысты:
sro(20200669-186859)


Шәкірім атындағы мемлекеттік университет

Семей қаласы

Қазақ филология факультеті: Журналистика кафедрасы

СӨЖ

Тақырыбы:  Деректі-көркем жанрлардың негізгі сапалық белгілері мен сипаты.

Орындаған : Кенжебеков Ерасыл

Топ: ЖУ-001

Тексерген: Хибадуллина Айжан Сапаровна

Бұл топтың жанрлары көркем және публицистикалық деп те аталады, өйткені олар ақпараттық басталумен, автордың жеке және эмоционалды бағасымен және адамның немесе оқиғаның бейнелі образымен үйлеседі. Мұндай түрдегі радиоөнімдерге ең алдымен радиожобалар, радиосюжеттер, радионың жаңалықтары, әлемде деректі драма атымен танымал болған жанрлар және радио композициялар жатады. Олардың барлығы радиожурналистика мен радиодраманың шекарасына барады. Бірақ олардың құрылымын талдау, құжаттық және әдеби-көркем элементтердің синтезімен және өзара әрекеттесуімен сипатталады, іс жүзінде олардың әрқайсысында өзара сабақтасу, әртүрлі пропорцияларда, корреспонденциялар, әңгімелер, сұхбаттар мен репортаждар пайда болады.

Біздің елде де, шетелде де көптеген хабар тарату практиктері мен теоретиктері дұрыс атап көрсеткендей, белгілі бір мағынада көркем және публицистикалық радио шығармаларды алғашқы екі радио жанрларының - ақпараттық-ақпараттық және публицистикалық туындылары деп атауға болады. Құжаттық фактілер, нақты адамдардың портреттері мен сипаттамалары, өмірдегі нақты жағдайларды талдау радио очерк, радиосюжеттік әңгіме, радио-әңгіме және кең жалпылама, публицистикалық шегіністермен деректі драмада біріктірілген - автордың пікірлері мен ашық көркемдік болжамдары. Бұл элементтер осы жанрлар шеңберінде тең болатындығын атап өту керек, өйткені кешенде ғана олар мақсатқа жетуге мүмкіндік береді: тыңдаушылардың ақыл-ойына да, сезіміне де толық әсер ету.

Радио очерк. Бұл жанр үшін автордың тікелей эфирге қатысуы маңызды. Авторитарлық мемлекет кезеңінде біздің баспасөзге тән журналистиканы иесіздендіру дәуірінде бұл мәселе талқыланды: пікір білдірілді, оған сәйкес журналист - радио очерк немесе радио фельетонның авторы - міндетті түрде өзінің мәтінін микрофоннан оқудың қажеті жоқ.



Келесі ұстаным жарияланып, кейде жарлық шығарылды: егер автор өзі материалды оқыса, онда, бір жағынан, дауыстың жеке бояуы, авторлық қатынас бағдарламаны байыта алады, тыңдаушылардың назарын аударады, тіпті айтылғанның нанымдылығын күшейтеді, ал екінші жағынан авторға тән жеке интонациялар, алға қойылған үгіт-насихат міндеттерінің, атап айтқанда, нақты бағдарлама үшін маңыздылығына сәйкес келмеуі («жетпеуі») мүмкін.

Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет