$
|
«Этнос» сөзінің мағынасы
|
+
|
белгілі бір жүйеге негізделген топ - ұжым
|
-
|
мемлекеттің құрылымы
|
-
|
Әлеумет
|
-
|
тарих және табиғат
|
-
|
халық ауыз әдебиеті
|
|
|
$
|
«Қазақ этнопедагогикасының теориялық негіздері мен тарихы» еңбегінің авторы кім?
|
-
|
Әбілова
|
-
|
Б.Қоянбаев
|
+
|
С.Қалиев
|
-
|
Т.Илина
|
-
|
Ш.Дүйсенбекова
|
|
|
$
|
Қазақ халқының ұлттық бітімінің даралап көрінуін ғалымдар немен байланыстырады?
|
-
|
қазақтың тарихымен
|
+
|
қазақтың өз алдына мемлекет болуымен
|
-
|
халықтың тәлім тәрбиесімен
|
-
|
халықтың мәдени мұрасымен
|
-
|
тәлім – тәрбиемен
|
|
|
$
|
Қазақтың ұлттық тәрбиесінде бала тәрбиелеуді неден бастаған?
|
+
|
заттың атын-атап, сан үйретуден
|
-
|
тарихты оқытудан
|
-
|
жанылықпаш айтумен
|
-
|
ғылымды үйретуден
|
-
|
ауыз – әдебиеттен
|
|
|
$
|
Халық ана тілін ұлттық ойдың көрінісі ретінде қалай көрсете білді
|
-
|
ана тілі кітабы арқылы
|
-
|
көрсете білмеді
|
-
|
халықтың мұралары арқылы
|
-
|
өлең арқылы
|
+
|
ауыз әдебиетін салт- дәстүрмен арқауластырып
|
|
|
$
|
Сан үйретуді, тіл ширатуды, мақал - мәтелдерді дәстүрге айналдырып, қазақ халқы қандай дәстүрді қалыптастырды?
|
-
|
Беташар
|
+
|
Тілашар
|
-
|
Көңілашар
|
-
|
Санамақ
|
-
|
Ойын
|
|
|
$
|
Ұлттық салт-сананың қалыптасуының неше негізі бар?
|
-
|
5
|
-
|
3
|
+
|
2
|
-
|
9
|
-
|
4
|
|
|
$
|
Салт - дәстүрдің ұлттық санаға арналған биігі
|
-
|
салт-дәстүр
|
-
|
ақыл-ой
|
-
|
Қиял
|
+
|
салт-сана
|
-
|
Сана
|
|
|
$
|
Қазақ халқының тәлім-тәрбиелік кредосы?
|
+
|
адамгершілік, ар, үлттық намыс
|
-
|
отанды сүю
|
-
|
ананы құрметтеу
|
-
|
досты құрметтеу
|
-
|
табиғатты аялау
|
|
|
$
|
Ой маржаны, тәрбиенің ақ алмазы -
|
-
|
мақал-мәтелдер
|
+
|
шешендік сөздер
|
-
|
ұлттық тәрбиесі
|
-
|
Әңгімелер
|
-
|
Аңыздар
|
|
|
$
|
«Қазақ тілінде қазақтың сары даласы, біресе желсіз түндей тынық, біресе құйындай екпінді тарихы, сары далада үдере көшкен тұрмысы, асықпайтын, саспайтын сабырлы мінезі - бәрі көрініп тұр» осы ойдың авторы кім?
|
-
|
Қоянбав (Педагогика 1992)
|
-
|
Ш. Дүйсенбекова (Педагогика 1990)
|
+
|
М. Жұмабаев (Педагогика 1992)
|
-
|
С. Қалиев (Педагогика 1990)
|
-
|
Е. Сағындықұлы (Педогогика)
|
|
|
$
|
Қазақ халқының ұлттық ерекшеліктеріне сай қалыптасқан этнопедагогика
ғылымының негізі?
|
+
|
халық педагогикасы
|
-
|
Халықтар
|
-
|
Педагогика
|
-
|
шешендік ойлар
|
-
|
Ертегілер
|
|
|
$
|
Қазақ халқының ұлттық тәрбие бастау негіздері қайдан басталады?
|
-
|
сақ дәуірінен басталады
|
-
|
қазақ дәуірінен басталады
|
-
|
ғұн дәуірінен басталады
|
+
|
сақ империясы кезімен ғұндар дәуірінен басталады
|
-
|
қаңлылардың мекен еткен кезінен басталады
|
|
|
$
|
Қай кезден бастап, қазақтың тәлім тәрбиедегі этностық ерекшеліктері айқын көрінеді
|
+
|
Ұлы Түркі қағанатынан
|
-
|
Түркеш қағанатынан
|
-
|
1552 жыцлдан бастап
|
-
|
1781 жылдан бастан
|
-
|
XIII ғ. бастап
|
|
|
$
|
Ежелгі түркілердің ауызекі поэзия дәстүрі бізге ІХ ғасырда ғұмыр кешкен ақын, әрі сазгер, небір тамаша күй шығарған кімнің есімімен байланысты?
|
-
|
Бұқар жырау
|
-
|
Асан қайғы
|
+
|
Қорқыт ата
|
-
|
Абай
|
-
|
Шәкәрім
|
|
|
$
|
Халық педагогикасының арқауы?
|
-
|
шешендік сөздер
|
+
|
ауыз әдебиеті, жазба әдебиеті
|
-
|
беташар
|
-
|
Тілашар
|
-
|
Ертегілер
|
|
|
$
|
Орта Азия мен Қазақстан территориясында үстемдік жүргізуіне байланысты қазақтың халық педагогикасына қандай мәдениет әсер етті?
|
-
|
Қытай мәдениеті
|
-
|
Үнді мәдениеті
|
-
|
Ресей мәдениеті
|
+
|
Араб мәдениеті
|
-
|
Жапон мәдениеті
|
|
|
$
|
Жүсіп Баласағұнның еңбегін атаңыз
|
-
|
Қорқыт ата
|
-
|
Хибатуя ханайың
|
-
|
Даналық кітап
|
-
|
Диуани хикмет
|
+
|
«Құтадғу білік»
|
|
|
$
|
Қожа Ахмет Иассауидің ұлы еңбегі-
|
+
|
Даналық кітабы
|
-
|
Құтты білік
|
-
|
Оғызнама
|
-
|
Қыпшақ тілінің сөздігі
|
-
|
Ақиқақ сыйы
|
|
|
$
|
Махмұт Қашқаридың ұстаздық еңбегін көрсетіңіз:
|
-
|
«Даналық кітабы»
|
-
|
«Тарихи Рашиди»
|
+
|
«Диуани Лұғат ат-түрік»
|
-
|
«Күлтегін»
|
-
|
«Биіге қаған»
|
|
|
$
|
Қадырғали Жалайырдың шығармасын атаңыз
|
-
|
Хибатул халайық
|
+
|
Жамиғат - тауарих
|
-
|
Ақиқат сыйы
|
-
|
Тоныкөк жыры
|
-
|
Құтты білік
|
|
|
$
|
Әлемнің екінші ұстазы кім?
|
-
|
Аристотель
|
+
|
Әл-Фараби
|
-
|
Қорқыт ата
|
-
|
Ахмет Иассауи
|
-
|
Жүсіп Баласағұн
|
|
|
$
|
Ғұламалардың дәлелдеуі бойынша білім беру мен не біртұтас әрекет
|
-
|
Оқыту
|
-
|
жұмыс жасау
|
-
|
ұстаз болу
|
-
|
өсиет айту
|
+
|
тәрбие беру
|
|
|
$
|
Ұлттың мәдени негіздері, тәрбие мұрасы
|
-
|
тәрбие беру
|
+
|
Этнопедагогика
|
-
|
жалпы педагогика
|
-
|
Педагогика
|
-
|
Мәдениет
|
|
|
$
$
|
Этномәдени уақыттың рухани дүниетанымдағы кезеңдерін ғылыми түрде айқындаған кім?
|
-
|
Ә.Табылдиев
|
+
|
А.Қасымжанов
|
-
|
Чиусин
|
-
|
А.Ғабитов
|
-
|
А.Баймұрсынов
|
|
|
$
|
Қазақ халқының ХІХ ғасырдағы рухани мәдениетінің маңызды бөлігі
|
+
|
Ағартушылық
|
-
|
Тарих
|
-
|
Мәдениет
|
-
|
Этнопедагогика
|
-
|
Әдеп
|
|
|
$
|
Ұлттық мәдениет қалай қалыптасады?
|
-
|
білім арқылы
|
-
|
ой арқылы
|
-
|
оқу арқылы
|
-
|
сана-сезім арқылы
|
+
|
ұлттық тәрбие
|
|
|
$
|
Ұлттың адамгершілікке, еңбекке, тіл мәдениетіне құштарлана тәрбиелейтін құдіретті құрал
|
-
|
қазақ тілі
|
-
|
Мәдениеттану
|
-
|
Этнопедагогика
|
+
|
жалпы әдебиет
|
-
|
Педагогика
|
|
|
$
|
Ұлттық намыс қай рәсімге жатады
|
-
|
Қайырымдылық
|
-
|
Әдептілік
|
+
|
Перзенттік парыз
|
-
|
Имандылық
|
-
|
Сенушілік
|
|
|
$
|
ХVІІІ ғасырдан ХХ ғ. дейін қазақ халқының ұлттық тәрбиесіне, ұлттық білім беру ісіне кесір - кедергілердің пайда болуы неліктен?
|