Ғылыми жұмыс тақырыбы: «Информатиканы ойын–пән ортасында оқытуда қолданылатын ойын түрлері»



бет1/7
Дата05.02.2022
өлшемі198,32 Kb.
#26149
  1   2   3   4   5   6   7



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ


ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

№ 35 орта білім беру мектебі




ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫС


Тақырыбы: «Информатиканы ойын–пән ортасында оқытуда қолданылатын ойын түрлері»


Жұмыстың авторы: Тлектесова Әсия
2 «В» сынып оқушысы


Бағыты: Бастауыш сыныптардағы информатика пәні


Секция: Информатика


Ғылыми жетекшісі: Анафина Айша Ермекқызы
аға оқытушы


Жетекшісі: Әтекбаева Бақыт Боранбайқызы
№35 орта жалпы білім беру мектебінің
2 «В» сыныбының мұғалімі
Павлодар қаласы
2008 жыл

АНДАТПА



Ғылыми жобада өздігінен танымдылықты ойын-пән ортасында дамыту, оқушылардың қиялын, зеінің, қабылдауын, логикалық ойлауын жетілдіруі туралы айтылған. Төменгі сыныптарда информатиканы компьютерсіз оқытып, информатиканың сырын түсінуге алғашқы қадам жасау.
МАЗМҰНЫ

Кіріспе ....................................................................................................

4

I. Ойын түрлері ............................................................................

6

1.1 Танымдық ойындар ...............................................................

6

II. «Алгоритмдік модель» блогы ................................................

7

2.1 Алгоритм түсінігі ..................................................................

7

2.2. Алгоритмнің түрлері ............................................................

11

Қорытынды .............................................................................................

15

Пайдаланған әдебиеттер тізімі .............................................................

16

КІРІСПЕ
Қоғамдағы саяси-экономикалық, мәдени өзгерістерге байланысты оқыту жүйесіне де өзгертулер енгізілді. Қоғам өмірі ең алдымен адамның (баланың) өздігінен дамуы мен жетілуін іске асыратын, педагогикалық теория мен практикаға ерекше мән бере бастады.
Оқушының дербестігін, шығармашылық ынтасын арттыруға бағытталған педагогикалық жүйе қазіргі білім берудің барабар талабы болып табылады.
Жеке бала – бұл күрделі бүтін жүйе және оның дамуын ашатын жүйеқұрағыш бөлігін табу өте маңызды. Сол бөлік ретінде ғалымдар өздігінен танымдылықты бөледі, ол жеке адамның дамуындағы бүтін интегралдық көрсеткіші, адамға жаңа жағдайда жеңіл жөн табуға, өзге жағдайда білім мен дағдысын қолдануға мүмкіндік береді. Сондықтан адамның өзіндік танымдылығын дамыту маңызды және мәнді мәселе.
Жеке баланың өздігінен танымдылығын дамыту үшін көптеген факторлар әсер етеді: стихиялық (апаттық) және арнайы ұйымшылдық, табиғи және әлеуметтік факторлар. Басқа факторлармен қатар ғалымдар мен педагог-практиканттар қоршаған ортаның әсерін көрсетеді. Ол ортада бала жеке адам ретінде дамиды, оған әсер етудің арқасында өзінің өздігін көрсетеді.
Ғалымдар білім ортасының құрылымдық бөлігі пәндік қоршауы деп көрсетеді. Пәндік қоршауды пәндік орта ретінде анықтап, қазіргі зерттеушілер оны іс-әрекеттің ұйымдасқан көзқарасында қарап (ұйымдасқан және ұйымдаспаған орта), оны белгілі бір ортада (ойын, оқу, еңбек) қарастырады.
Барлық теориялық және практикалық маңызды зерттеулерге қарамастан ойын – пән ортасында әлі де жеткіліксіз өңделмеген құру аспектілері кездеседі. «Ойын – пән ортасы» деген ұғымның мағынасы, оның құрылымы оқу – пән ортасында оқушылардың өзіндік танымдылығын дамытуды іске асыру механизмі.
I. Зерттеу жұмысының өзектілігі: келесі факторлармен көрсетуге болады:
- әлеуметке өздігінен танымды және өзін дамытуға жағдайы бар еркін адамның қажеттілігі;
- төменгі сынып оқушыларының өздігінен танымдылығын дамытуды зерттейтін, оның ғылыми негізін талдайтын оқу орындарының қажеттілігі;
- әр түрлі жастағы балалардың оқу – пән ортасында қолданылатын технологияларды зерттеу.
II. Зерттеудің мақсаты мен міндеттері:
Тәжірибелі зерттеудің барысында оқу – пән ортасының тиімділігін анықтау.
III. Зерттеудің әдісі:
Бала әрекетінің өнімін талдау, педагогикалық эксперимент, анкета, сұхбаттасу, бақылау; математикалық және статисталық материалдарды зерттеу әдістері.
IV. Зерттеудің жаңашылдығы мен практикалық маңыздылығы:
Ойын – пән ортасында субъекттің әрекетін ұйымдастыру технологиясы жоспарланды және қабылданды, ол келесі кезеңдермен беріледі: дайындық, репродуктивті іздеу, шығармашылық ізденіс, талдау. Пән қоршауы ретіндегі оқу – пән ортасы, ол баланы ойын әрекетіне әкеледі және оның жеке потенциалын дамытады.
V. Зерттеудің негізі:

  • жеке әрекет жасауы жеке адамның өздігінен танылуына жағдай жасайды;

  • жүйелі жағдай жасау, бұл педагогикалық құбылысты бір – бірімен байланысты және бір – бірімен келіскен бүтін жүйені құрастыратын диалектикалы жинақты қарастырады;

  • әлеуметтік қатынастағы теорияны қарастырады.




Каталог: userdata -> uploads -> u21
u21 -> Абайтанушы Қайым Мұхаметханұлы
u21 -> Әлия Молдағұлова
u21 -> Ән жанрлары мен мектептері
u21 -> Әуенімен әйгілі әбілқайыр әулеті
u21 -> КӨкбай жанатайұлы (1861-1925)
u21 -> Өтен айгүл жақсылықҚызы кенен Әзірбаевтың әдеби шығармашылығы
u21 -> Балалардың сүйікті жыршысы (М.Әлімбаевтың шығармашылығына арналған әдістемелік құрал)
u21 -> Ахмет Жұбанов Ахмет Қуанұлы Жұбанов
u21 -> 1. Eр Төстік жер бетіне шыққан соң күресетін жауыздың иесін белгілеңіз
u21 -> Абай Құнанбаевтың педагогикалық көзқарасы (1845-1904) Абай Құнанбаев


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6   7




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет