Хореография 1 вариант



Дата29.01.2018
өлшемі175,43 Kb.
#36156
Хореография

1 вариант
1. Мағынасы мен мәнін музыка-хореографиялық бейнелер арқылы ашатын сахна өнерінің бір түрі:

A) Опера


B) Кескіндеме

C) Музыка

D) Хореография

E) Кино
2. Балет спектаклін жасаушы:

A) Суретші

B) Ақын


C) Музыкашы

D) Балетмейстер

E) Әртіс
3. «Полька» биінің музыкалық өлшемі:

A) 3/4, 4/4

B) 2/4, 4/4

C) 2/4, 5/8

D) 3/8, 5/8

E) 4/4, 6/8


4. Piano дегеніміз:

A) Қатты


B) Ақырын

C) Тез


D) Белсенді

E) Күрт
5. 1 Классикалық би сабағында станок жанында экзерсис басталады:

A) Battement jete

B) Plie


C) Battement fondu

D) Grand fondu

E) Grand battement jete
6. Қозғалыстарды үйрену қағидалары:

A) Тек жеңіл элементтер

B) Күрделіден жеңілге

C) Тек типтілік элементтер

D) Тек күрделі элементтер

E) Жеңілден күрделіге


7. Қойылым билерімен жұмыс жүргізу реті:

A) Ортадан кейін

B) Иіліп сәлем бергеннен кейін

C) Станок жанында экзерсис алдынан

D) Ортадан бұрын

E) Станок жанында экзерсистен кейін


8. «Қамажай» келесі бидің бағыты болып табылады:

A) Қазақ биінің

B) Орыс биінің

C) Испан биінің

D) Үнді биінің

E) Итальян биінің


9. Орыс биіне тән:

A) «Дробушка» тарсылдату

B) Саусақтармен шытырлату

C) Иық дірілі

D) Тізе айналдыру

E) Қол буындарын айналдыру


10. Әйгілі молдова халық биі:

A) Қамажай

B) Пасодобль

C) Гопак


D) Молдавеняска

E) Чардаш


11. «Припадание» қозғалысы тән би:

A) Литва биі

B) Қазақ биі

C) Орыс биі

D) Испан биі

E) Грузин биі


12. Халық биінде аяқ қалпы келесідей болады:

A) Айналу

B) Айналу және түзу

C) Айналу және жабық

D) Айналу, еркін және түзу

E) ) Айналу, түзу, еркін және жабық


13. Еn l’air дегеніміз:

A) Қозғалыстың ең үлкен көлемін білдіретін термин

B) Қозғалыстың бір немесе екі аяқпен еденде орындалып жатқанын білдіретін термин

C) Қозғалыстың жартылай орындалып жатқанын білдіретін термин

D) Кіші қозғалыстарды белгілеуге арналған термин

E) Қозғалыстың бір немесе екі аяқпен ауада орындалып жатқанын білдіретін термин
14. Allegro ( классикалық би сабағында):

A) Байсалды қозғалыс, тұрақты қалып, бұрылу мен айналудан тұратын би композициясы

B) Қозғалыстың ең үлкен көлемін білдіретін термин

C) Үлкен және кіші секірулерден тұратын ортадағы жаттығулардың соңғы бөлімі

D) Кіші қозғалыстарды белгілеуге арналған термин

E) Орындаушының көрермендерге қарап тұрғанын білдіретін термин


15. Қолдың ІІІ қалпы:

A) Қол төмен түскен, қолдың буындары бірге,саусақтар бірге,алақандар жоғары қараған,шынтақтар сәл бүгіліп ,дөңгеленіп екі жаққа қараған

B) Қол диафрагма тұсында алға көтерілген,алақандар өзіне қараған,қол буындары қатар, саусақтар топталған

C) Қолдар иық деңгейінде жан-жаққа қараған, шынтақтар иықтан төмен,қол сызықтары доға секілді, алақандар көрерменге қаратылған, саусақтар топталған

D) Бастың үстіне сопақша жасап қолдар жоғары көтерілген, алақандар төмен қарап, саусақтар топталған

E) Қол белден төмен алға көтерілген, алақандар көрерменге қаратылып, саусақтар топталған


16. Аяқтың V қалпы:

A) Табандар бір сызықта орналасқанмен арасында бір табан сиятындай қашықтық бар

B) Бір сызық жасап табан өкшелері қосылған

C) Бір аяқтың басы айналып келіп екінші аяқтың өкшесіне тиіп тұрады

D) Табан ұзындығындай қашықтықта табандар қатар орналасып, бір аяқтың басы екінші аяқтың өкшесіне қарсы тұрады

E) Жартылай жауып табандар бір-біріне тиіп тұрады

17. С.С.Прокофьевтің музыкасына жазылған әйгілі балет:

A) «Золушка»

B) «Кармен»

C) «Щелкунчик»

D) «Болеро»

E) «Жизель»


18. Латынамерика бағдарламасы билерінің бірі:

A) Вальс


B) Джайв

C) Гопак


D) Краковяк

E) Танго
19. Еуропа бағдарламасы билерінің бірі:

A) Румба

B) Баяу вальс

C) Джайв

D) Тарантелла

E) Хора
20. Ырғақ келесі биде негізделген:

A) Классикалық биде

B) Еркін биде

C) Бал биінде

D) Халық биінде

E) Брейк-данста


21. Еркін биге үйрету әдісінің атауы:

A) Музыкалық даму

B) Театралдық қозғалыс

C) Музыкалық қайта құру

D) Музыкалық қозғалыс

E) Театралдық даму


22. Тарантелла -

A) Поляк биі

B) Итальян биі

C) Венгр биі

D) Испан биі

E) Орыс биі

23. Поляк биі:

A) Чардаш

B) Пасодобль

C) Тарантелла

D) Мазурка

E) Барыня


24. Қазақ биі:

A) Чардаш

B) Барыня

C) Мазурка

D) Көкпар

E) Полька


25. Отыз-би бұл:

A) Поляк биі

B) Итальян биі

C) Венгр биі

D) Қазақ биі

E) Орыс биі


26. Қазақстанда классикалық және халық биінің хореографиялық ансамблі құрылған ғасыр:

A) ХХ ғ.


B) Х ғ.

C) XVIII ғ.

D) XXI ғ.

E) XIII ғ.


27. Жануарларға еліктеу келесі халықтың би бейнесі болып табылады:

A) Орыстардың

B) Қазақтардың

C) Испандардың

D) Итальяндардың

E) Гректердің


28. Қазақ сахналық өнерінің дамуына әсер еткен:

A) Америка кәсіби театрлары

B) Итальян кәсіби театрлары

C) Латынамерика кәсіби театрлары

D) Орыс кәсіби театрлары

E) Француз кәсіби театры


29. Балетмейстер, Қазақстанның халық әртісі:

A) Ю.Ковалев

B) А.Чекрыгин

C) И.Моисеев

D) Б.Аюханов

E) А.Александров
30. Кәсіби оқу орындарда негізгі болып саналатын бағыттар:

A) Классикалық және халық билері

B) Халық және бал билері

C) Халық және осы заманғы билер

D) Бал және классикалық билер

E) Бал және осы заманғы билер


31. Қазақ музыка-хореографиялық мектепте балет бөлімінің ашылуына жетекші болған:

A) И.Моисеев

B) А.Духова

C) Ш.Жиенқұлова

D) А.Ваганова

E) А.Александров


32. Ш.Жиенқұлова:

A) КСРО халық әртісі

B) Америка бишісі

C) Қазақстанның халық әртісі

D) ХХ ғ.Ресей балеринасы

E) Өзбекстанның халық әртісі


33. Америка бишісі, "еркін" биді шығарушылардың бірі:

A) М. Плисецкая.

B) Ш. Жиенқұлова.

C) А . Духова.

D) А. Павлова.

E) А. Дункан.


34. Балетмейстер,ҚазССР халық әртісі, "Қазақ билері" кітабының авторы:

A) М. Плисецкая

B) А. Духова

C) А. Ваганова

D) Ш. Жиенқұлова

E) Н. Надеждина


35. Игорь Моисеев:

A) Балетмейстер, «Қазақ халық билері » кітабының авторы

B) Балетмейстер, «Қазақ биі » кітабының авторы

C) Балетмейстер, «Классикалық би негіздері » кітабының авторы

D) Балетмейстер, «Балетмейстер өнері » кітабының авторы

E) Балетмейстер, Ресей мемлекеттік академиялық халық биі ансамблінің жетекшісі
36. Орыс балеті қалыптасты:

A) XVIII ғ.

B) XV ғ.

C) XX ғ.


D) XIII ғ.

E) Х ғ.
37. Балет келесі құжатқа байланысты жеке өнер түрі болып табылады:

A) Өнер реформасы

B) Өнер туралы заң

C) Музыка театрының реформасы

D) Театр декларациясы

E) Мемлекеттік келісім
38. XVI ғасырда балет қоюға негіз болғандар:

A) Әдет-ғұрып

B) Діни идеялар

C) Король қызығушылығы

D) Жаңа әдеби шығармалар

E) Аңыздар


39. «Ұйықтап жатқан сұлу», «Щелкунчик», «Аққулар көлі» балеттері

музыкасының авторы:

A) М.Равель

B) С.С.Прокофьев

C) Р.Штраус

D) П.И.Чайковский

E) А.К.Глазунов
40. М.Әуезовтың либретто желісімен қойылған балет:

A) «Қыз-Жібек»

B) «Отелло»

C) «Қалқаман-Мамыр»

D) «Эсмеральда»

E) «Ұйықтап жатқан сұлу»



Хореография

2 вариант
1. Сезім мен эмоцияны қозғалыстар мен дене қимылдарының өзара сәйкес үйлесімділігі арқылы көрсету өнері:

A) Кино


B) Кескіндеме

C) Музыка

D) Опера

Е) Би
2. Хореография бағыттарының бірі:

A) Тарихи-тұрмыстық би

B) Классикалық би

C) Джаз биі

D) Халық биі

Е) Қазақ биі
3. Вальс биіне сәйкес музыкалық өлшем:

A) 6/8


B) 2/4

C) 4/4


D) 5/8

Е) 3/4
4. Adajio дегеніміз:

A) Тез

В) Күрт


C) Ақырын

D) Белсенді

Е) Көңілді
5. Сабақтың кіріспе кезеңі:

A) Зал ортасында экзерсис

B) Станок жанында экзерсис

C) Этюдтік жұмыстар

D) Иіліп сәлем беру

Е) Қойылымдық жұмыстар


6. Ұжымдық жаттығулар:

A) Сапқа тұру, Қайта тұру

B) Қойылымдық жұмыстар

C) Зал ортасында экзерсис

D) Ұйымдастыру ойындары

Е) Станок жанында экзерсис


7. Хореография сабағының құрылымы:

A) Орта, қойылым бөлімі, станок жанында экзерсис

B) Станок жанында экзерсис, орта, қойылым бөлімі

C) Қойылым бөлімі, орта, станок жанында экзерсис

D) Қойылым бөлімі, станок жанында экзерсис, орта

Е) Станок жанында экзерсис, қойылым бөлімі, орта
8. Орыс биі дамуының бір бағыты:

A) Фольклор би

B) Джаз

C) Брейк-данс



D) Модерн

Е) Қол ұстасып жүріп билейтін би


9. Грузин биіне тән:

A) Тізе бүгу

B) Жыбырлап тоқылдату

C) Аяқтың ұшымен қозғалыстар

D) Иық дірілі

Е) Баспен қозғалту


10. Украинадағы әйгілі би:

A) Чардаш

B) Гопак

C) Тарантелла

D) Қамажай

Е) Пасодобль


11. «Тізе бүгу» қозғалысы тән би:

A) Литва биі

B) Орыс биі

C) Грузин биі

D) Испан биі

Е) Қазақ биі


12. Адам мәдениетінің ең ерте байқалуы:

A) Балет


B) Өлең айту

C) Джаз биі

D) Брейк-данс

Е) Тарихи-тұрмыстық би


13. En face:

A) Қозғалыстың ең үлкен көлемін білдіретін термин

B) Байсалды қозғалыс, тұрақты қалып, бұрылу мен айналудан тұратын би композициясы

C) Орындаушының көрермендерге қарап тұрғанын білдіретін термин

D) Қозғалыстардың қарапайым түрде орындалатынын білдіретін термин

Е) Үлкен және кіші секірулерден тұратын ортадағы жаттығулардың соңғы бөлімі
14. Grand:

A) Үлкен және кіші секірулерден тұратын ортадағы жаттығулардың соңғы бөлімі

B) Қозғалыстың ең үлкен көлемін білдіретін термин

C) Байсалды қозғалыс, тұрақты қалып, бұрылу мен айналудан тұратын би композициясы

D) Кіші қозғалыстарды белгілеуде қолданылатын термин

Е) Орындаушының көрермендерге қарап тұрғанын білдіретін термин


15. Қолдың дайындық қалпы:

A) Бастың үстіне сопақша жасап қолдар жоғары көтерілген, алақандар төмен қарап, саусақтар топталған

B) Қол диафрагма тұсында алға көтерілген, алақандар өзіне қараған,қол буындары қатар, саусақтар топталған

C) Қолдар иық деңгейінде жан-жаққа қараған, шынтақтар иықтан төмен, қол сызықтары доға секілді, алақандар көрерменге қаратылған, саусақтар топталған

D) Қол төмен түскен, қолдың буындары бірге, саусақтар бірге, алақандар жоғары қараған, шынтақтар сәл бүгіліп, дөңгеленіп екі жаққа қараған

Е) Қол белден төмен алға көтерілген, алақандар көрерменге қаратылып, саусақтар топталған.


16. Аяқтың ІІ орналасқан жері:

A) Табандар бір сызықта орналасқанмен арасында бір табан сиятындай қашықтық бар

B) Бір сызық жасап табан өкшелері қосылған

С) Бір аяқтың басы екінші аяқтың өкшесіне тиіп тұрады

D) Жартылай жауып табандар бір-біріне тиіп тұрады

Е) Табан ұзындығындай қашықтықта табандар қатар орналасып, бір аяқтың басы екінші аяқтың өкшесіне тиіп тұрады


17. М.Равель музыкасына жазылған белгілі балет:

A) «Болеро»

B) «Кармен»

C) «Щелкучик»

D) «Золушка»

Е) «Жизель»


18. Латынамерика бағдарламасы билерінің бірі:

A) Краковяк

B) Вальс

C) Бульбо

D) Самбо

Е) Танго
19. Еуропа бағдарламасы билерінің бірі:

A) Баяу фокстрот

B) Джайф


C) Тарантелла

D) Хора


Е) Румба
20. Модерн биі негізделген би:

A) Классикалық би

B) Еркін би

C) Бал биі

D) Халық биі

Е) Гимнастика


21. Осы заманғы көше билерінің бірі болып табылатын би:

A) Пасодбобль

B) Хип-хоп

C) Румба


D) Айгөлек

Е) Вальс
22. Мазурка –бұл:

A) Поляк биі

B) Итальян биі

C) Венгр биі

D) Испан биі

Е) Орыс биі
23. Итальян.биі:

A) Тарантелла

B) Мазурка

C) Чардаш

D) Пасодобль

Е) Барыня


24. Қазақ биі:

A) Барыня

B) Чардаш

C) Мазурка

D) Алқа -қотан

Е) Полька

25. Қазақ жарыс биі:

A) Барыня

B) Полька

C) Мазурка

D) Ұтыс би

Е) Чардаш


26. Қазақстанның кәсіби балет өнері пайда болды:

A) Х ғ.


B) ХХ ғ.

C) ХVІІІ ғ.

D) ХХІ ғ.

Е) ХІІІ ғ.


27. Қазақтардың ұлттық би бейнелерінің бірі:

A) Еркін би

B) Бақсы биі

C) Әзілдесу биі

D) Суырып салма би

Е) Жарыс биі


28. Қазақтың кәсіби театры құрылған ғасыр:

A) ХХІ ғ.

B) ХХ ғ.

C) ХVІІІ ғ.

D) Х ғ

Е) ХІІІ ғ.


29. Қазақстанда ұлттық балет өнерінің негізін қалаушылардың бірі:

A) З.Райбаев

B) М.Фокин

C) А.Ибрагимов

D) И.Моисеев

Е) Р.Захаров


30. Хореографиялық мектептегі ең негізгі пән:

A) Классикалық би

B) Бал биі

C) Халық биі

D) Осы заманғы би

Е) Тарихи-тұрмыстық би


31. Тұңғыш би академиясы ашылған ел:

A) Франция

B) Англия

C) Америка

D) Германия

Е) Испания

32. В.Васильев-

A) ХХ ғ. Ресей әртісі

B) Өзбекстанның халық әртісі

C) Қазақстанның халық әртісі

D) Ресей халық әртісі

Е) Америка бишісі


33. ХХ ғасырдың басындағы белгілі орыс балеринасы:

A) М.Плисецкая

B) А.Павлова

С) Н.Надеждина

D) А.Духова

Е) А.Дункан


34. Балетмейстер,Ресей мемлекеттік академиялық халық биі ансамблінің жетекшісі:

A) В.Васильев

B) Р.Захаров

C) Аюханов

D) Д.Абиров

Е) И.Моисеев


35. Агриппина Ваганова:

A) Балетмейстер, «Классикалық би негіздері » кітабының авторы

B) Балетмейстер, «Қазақтың халық биі » кітабының авторы

C) Балетмейстер, «Қазақ биі » кітабының авторы

D) Балетмейстер, «Балетмейстер өнері » кітабының авторы

Е) Балетмейстер, Ресей мемлекеттік академиялық халық биі ансамблінің жетекшісі


36. Балет спектаклі туған ел:

A) Азия


B) Еуропа

C) Египет

D) Үндістан

Е) Америка


37. Еркін би дамыған кезең:

A) XVII ғ.

B) V ғ.

C) III ғ.



D) XX ғ.

Е) XIII ғ.


38. ХVІ ғасырдың басында Францияда әйгілі болған:

A) Феерия балеті

B) Ат үстінде балет

C) Кіші балет

D) Пантомима балет

Е) Үлкен балет

39. П.И.Чайковскийдің балеті:

A) «Болеро», «Дафнис и Хлоя», «Вальс»

B) ««Щелкунчик», «Болеро», «Петя мен қасқыр»

C) «Петя мен қасқыр», «Золушка», «Ромео мен Джульетта»

D) «Щелкунчик», «Аққулар көлі », «Ұйқыдағы ару»

Е) « ұйықтап жатқан сұлу», «Болеро», «Петя мен қасқыр»


40. Ш.Перо ертегілерінің желісімен жазылған балет:

A) «Жеті батыр және өлген патша қызы туралы ертегі»

B) «Отелло»

C) «Ұйықтап жатқан сұлу»



D) «Эсмеральда»

Е) «Сорочинск жәрмеңкесі»

Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет