- ХV-ХVІІІ ғасырлардағы
- қазақ халқының өнері
- 2.Қазақтың музыкалық
- аспаптары
1.Ұлттық салт-дәстүр. (түсініктеме беру) 2.Қазақ халқының шаруашылығына байланысты әдет- ғұрыптар мен салт-дәстүрлері 3.Отбасына байланысты әдет-ғұрыптар, салт-саналар. 4.Ұлттық ойындар. 5.Діни наным-сенімдер. (әр топтың ислам дініне байланысты ойлары) - Қазақ халқының әдет-ғұрыптарымен салт-дәстүрлері
- Ұлт дегеніміз - белгілі бір
- аймақта тарихи қалыптасқан
- адамдар тобының әлеуметтік -
- этникалық бірлестігі .
- 3.Отбасына байланысты әдет-ғұрып,салт-саналар.
- СПОРТҚА,ДЕНЕ
- ШЫНЫҚТЫРУҒА
- АРНАЛҒАН ОЙЫН
- Есептеуге,санауға
- үйрететін ойын
- "ХАН УӘЗІР"
- "ЖЫЛТЫР КЕТТІ"
- "КӨРШІ"Т.Б
- "КҮРЕС"
- "САДАҚ ТАРТУ"
- "АРҚАН ТАРТУ"Т.Б
- "АҚСҮЙЕК"
- "СОҚЫРТЕКЕ"
- "АЛТЫБАҚАН"Т.Б
- ( ӘР ТОПТЫҢ ИСЛАМ ДІНІНЕ
- БАЙЛАНЫСТЫ ОЙЛАРЫ)
-
- “МЕН МАҚТАНА АЛАМЫН
- ҚАЗАҚТЫҢ . . . ”
- НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
- РАХМЕТ !!!
- Бұл өнердің қысқаша
- тарихын айтып бер
- Халқымыздың ән өнерінің бір түрі,
- бұл жайында не білесіз?
- Бұл қазақ халқы өнерінің қай түрі ?
- Түсініктеме бер .
- Музыка зеттеушісі ,музыкант этнограф
- А.В.Затаевичтің қандай еңбегі бар?
- Бүгінгі таңда қанша музыкалық аспап
- белгілі болып отыр ?
- Қазақ халқының музыка өнері қай
- уақыттан бастап дамыды ?
- "Қазақ халқының 500 ән-күйі".
- "Қазақ халқының 1000 әні".
- Халық болып
- қалыптасқанға дейін
- Ұлы Абайдың :
- Туғанда дүние есігін ашады өлең,
- Өлеңмен жер қойнына кірер денең... - деген
- өлеңінен нені ұғуға болады?
- Сүйектен жасалған бұйымдар
- Мүйізден жасалған бұйымдар
- Бұл салт бойынша көктемде қыстаудан көшерде қыстау мен малды тазарту үшін қыстаудың әр жеріне от жағып, малды оның арасынан айдап өткізген . Бұл қазақ жеріне ислам діні енгенге дейінгі от киесіне табыну түрі еді .
- Бұл салт бойынша көктемде қыстаудан көшерде қыстау мен малды тазарту үшін қыстаудың әр жеріне от жағып, малды оның арасынан айдап өткізген . Бұл қазақ жеріне ислам діні енгенге дейінгі от киесіне табыну түрі еді .
- Ел жайлауға көшкенде,әрбір ауыл көштерінің салтанатты,сәнді безендіруіне ерекше көңіл бөлген.Ол үшін алдыңғы түйені жақсы алаша, кілемдермен жабулап,қырғауылдың ұзын қауырсынынан төрт басты қарқара орнатқан. Мұндай көшті “қарқаралы көш” деп атаған. Қарқаралы түйені ауылдағы құрметті әйел немесе жас келін жетекке алған. Халық түсінігі бойынша, қырғауылдың қауырсыны көшке көз тиюден немесе жол – жөнекей көшті анау-мынау қолайсыз жағдайдан сақтайды.
- Көктемде күн күркіремейінше,өсімдік жемістерін жеуге рұқсат етілмеген.Тек күн кіркірегеннен кейін тау жуасын немесе басқа жеуге жарамды жемістерді жеуге рұқсат етілген.Халықтың түсінігі бойынша, күн күркірегеннен кейін шөптің өсуі тездейді,малдың сүті көбейеді.Сол себептен, күн күркірегенде,Жетісуда әйелдер шөміш пен қысқышты бір-біріне ұрғылап: “Сүт көп болсын, от аз болсын”, - деп үй айналатын болған .Ал ,Орталық Қазақстанда мұны “от қағу” деп атап,үйдің сыртынан керегенің басын қағады. Космогониялық наным бойынша бұл әдет сүттің мол болуына септігін тигізген.
- Көктемде күн күркіремейінше,өсімдік жемістерін жеуге рұқсат етілмеген.Тек күн кіркірегеннен кейін тау жуасын немесе басқа жеуге жарамды жемістерді жеуге рұқсат етілген.Халықтың түсінігі бойынша, күн күркірегеннен кейін шөптің өсуі тездейді,малдың сүті көбейеді.Сол себептен, күн күркірегенде,Жетісуда әйелдер шөміш пен қысқышты бір-біріне ұрғылап: “Сүт көп болсын, от аз болсын”, - деп үй айналатын болған .Ал ,Орталық Қазақстанда мұны “от қағу” деп атап,үйдің сыртынан керегенің басын қағады. Космогониялық наным бойынша бұл әдет сүттің мол болуына септігін тигізген.
- Бұл салт жайлаға барғаннан кейін бие байланып , қымыз ашытуды ұйымдастыру кезінде өткізілген, құлын-биелердің аман болуына , қымыздың көп болуына тілек білдіріп қариялар қазық басына май жағып , қымыз ашытушыларға бата береді.
Достарыңызбен бөлісу: |