Көңілді тапқырлар Бүгінгі «Көңілді тапқырлар»



Дата31.01.2018
өлшемі16,12 Kb.
#36513
түріПрограмма
  • Көңілді тапқырлар
  • Бүгінгі «Көңілді тапқырлар» атты интеллектуалдық ойынымызға қош келдіңіздер.
  • Көңілді тапқыштар,
  • Білгіштер бар өнерін салады,
  • Кім білімді, көп оқыған болса егер,
  • Бүгінгі күн жеңімпазы болады,-  деп бүгінгі ойынымызды ашуға рұқсат етіңіздер.
  • 7 кезең. «хакерлер»
  • 5 кезең. «практикалық жұмыс»
  • 1 кезең. «Бәйге»
  • 3 кезең. « Жұмбақ шешу»  
  • 4 кезең. «Өрнектер»
  • 6 кезең. «Тест»
  • 2 кезең. «ұяшық таңдау»
  • «Бәйге» 
  • Бұл бөлімде  топтар берілген түсті конверттерді таңдап, ішіндегі берілген сұрақтарға жауап береді,
  • әр сұрақтың  дұрыс  жауабына 10 ұпай беріледі.
  • 20
  • 20
  • 20

Сәйкестікті орындаңыз

  • Program
  • End
  • Integer
  • Real
  • :=
  • Var
  • Begin
  • Нақты сан
  • Меншіктеу операторы
  • Программа тақырыбы
  • Айнымалылыр бөлімі
  • Программа денесінің басы
  • Бүтін сандар
  • Программа денесінің соңы

Информатикалық термин сөздердің қазақша аудармалары сұралады.

  • Информатикалық термин сөздердің қазақша аудармалары сұралады.
  • integer, write, boolean, to, var;
  • read, real, for, begin, if;
  • бүтін, жазу, логикалық, дейін, айнымалы.
  • оқу, нақты, үшін, блок басы, егер.

Келесі қадамдарды ретімен орналастыр

  • Келесі қадамдарды ретімен орналастыр
  • а/ программа
  • б/ есептің қойылымы
  • в/ алгоритм құру
  • г/ маткматикалық модель
  • есептің қойылымы
  • маткматикалық модель
  • алгоритм құру
  • программа
  • Топтарға жұмбақ жасырылады, қай топ бірінші және  дұрыс шешетін болса,
  • сол топқа  10 ұпай беріледі.
  • 1.     Бар құрылғыны басқаратын,
  • кеудесін көтеріп қасқаятын ми 
  • 2.     Өзінен зиянды сәуле шашатын,
  • адам көзін құртатын жалмауыз 
  • 3.     Саусақтарды билететін,
  • экранға мәтінді сый ететін,
  • жоқ деп мүлде айта алмайтын,
  • иә- ні қолдап қайталайтын берген 
  • 4.     Пернеден жасқанатын,
  • адам көмегімен басқарылатын,
  • қорқақ, компьютердің кенже баласы
  • 5.     Қағазға тойматын  құрылғы 
  • 6.     Принтерден асып түсетін құрылғы 
  • (жүйелік блок)
  • (монитор)
  • (пернетақта)
  • (тышқан)
  • (принтер)
  • (сканер)

Өрнектерді Паскаль тіліне аударып жаз.

  • Өрнектерді Паскаль тіліне аударып жаз.
  • І топ: y= (а-в)²/(а+2в);
  • ІІ топ: y= (с+а)²/(с-4в);
  • ІІІ топ: y= (sin²x+cos²x)/x³;
  • І топ: y:= (sqr(a-b)/(a+2*b))
  • ІІ топ: y:= (sqr(c+a)/(c-4*b))
  • ІІІ топ: y:= (sqr(sin(x))+sqr(cos(x)))/(sqr(x)*x);
  • ҮІІ. Практикум. /компьютермен жұмыс/ (топтық жұмыс)
  • Берілген есептерді компьютерге салмас бұрын оқушылар төмендегі маман бойынша тапсырмаларды орындайды.
  • Математикалық құрылымын блок сызбаға жазу үшін - «Информатика» маманына тапсырылып, ол есептің блок сызбасын жазады;
  • Алгоритмдік тілдегі есепті бағдарламалау тілінде жазу - «Программист» маманына тапсырылып, ол есептің бағдарламасын компьютерге жазады;
  • 1-топқа:
  • Екі  санның қосындасын табу программасын құру керек. х=a+b
  • 2-топқа:
  • Екі санның бөліндісін табу программасын құру керек. х=a:b
  • 3-топқа:
  • Екі санның көбейтіндісін табу программасын құру керек. х=ab
  •                   Program kosindi;
  •                   Var a, b, x  integer;
  •                   Begin
  •                   Write (‘a, b-сандарын енгіз');
  •                    Readln(a, b);
  •                    X:=a+b;
  •                    Writeln(‘x=’,x);
  • End.
  •                   Program bolindi;
  •                   Var a, b, x:real;
  •                   Begin
  •                   Write (‘a, b-сандарын енгіз');
  •                    Readln(a, b);
  •                    X:=a/b;
  •                    Writeln(‘x=’,x);
  •                    End.
  •                   Program bolindi;
  •                   Var a, b, x:real;
  •                   Begin
  •                   Write (‘a, b-сандарын енгіз');
  •                    Readln(a, b);
  •                    X:=a*b;
  •            Writeln(‘x=’,x);
  • End.
  • І топ
  • ІІ топ
  • ІІІ топ

Тапқырлар ауылы. Тест сұрақтары.

  • 1.Блок-сызбада алгоритміндегі енгізу-шығару мәліметтері қандай фигурамен беріледі?
  • А)эллипс Ә)тіктөртбұрыш
  • Б)ромб В)параллелограмм
  • 2.Блок-сызбада алгоритмнің басы мен соңы қандай фигурада беріледі
  • А)эллипс Ә)тіктөртбұрыш
  • Б)ромб В)параллелограмм
  • 3.Толық және толық емес формадағы алгоритмді не деп атаймыз?
  • А)сызықтық Ә)тармақталған
  • Б)ондай алгоритм жоқ В)Таңдау алгоритмі
  • 4.Тармақталу алгоритмнің блок-сызбасындағы шарттың берілуі қандай фигурамен сипатталады:
  • А)эллипс Ә)тіктөртбұрыш
  • Б)ромб В)параллелограмм
  • 5.егер алгоритмдегі іс-әрекет бірінен кейін бірі қатаң түрде орындалса ...алгоримт д.а.
  • А)сызықтық Ә)тармақталған
  • Б)толық емес формадағы тармақталған алгоритм
  • В)тармақталған элементтері бар сызықтық алгоритм

6.қайсысы алгоритмге жатпайды?

  • 6.қайсысы алгоритмге жатпайды?
  • А)сызықтық Ә)бұйрықтық Б)тармақталу В)циклдік
  • 7.Циклдік алгоритм дегеніміз...
  • А)Алгоритмнің бірнеше рет қайталануы
  • Ә) қандайда бір іс-әрекеттердің шартқа байланысты орындалуы
  • Б)егер алгоритм тізбектей орындалса
  • В)Алгоримтнің графиктік орындалуы
  • 8.Блок сызбада циклдік алгоритнің шарты....жазылады.
  • А)алтыбұрыш Ә)тіктөртбұрыш Б)ромб В)параллелограмм
  • 9. «егер сағат кешкі 11 болса,онда ұйықтау керек,әйтпесе кітап оқу керек»қандай алгоритм?
  • А) сызықтық Ә)тармақталу алгоритм толық формада
  • Б)тармақталу алгоритм толық емес В) аралас түрі

1-в 6-ә

  • 1-в 6-ә
  • 2-а 7-а
  • 3-ә 8-б
  • 4-б 9-ә
  • 5-а

Хакерге арналған сұрақтар

  • 1.Компьютердің негізгі бөліктеріне нелер жатады?
  • Монитор,динамик,жүйелік блок.
  • Монитор,жүйелік блок,пернетақта.
  • Принтер,сканер,пернетақта.
  • 2.Пернетақта қандай құрылғы?
  • Енгізу
  • Шығару
  • Есте сақтау
  • 3.Read – бұл...
  • Деректі оқиды
  • Деректі тексереді
  • Деректі енгізеді
  • 4.Егер есепте логикалық шарт қарастырылса?
  • Сызықтық алгоитм
  • Логикалық алгоритм
  • Тармақталған алгоритм

5.Write –бұл...

  • 5.Write –бұл...
  • Деректі оқиды
  • Деректі енгізеді
  • Деректі шығарады
  • 6.Енгізу операторы:
  • Write
  • Read
  • Real
  • 7.Төмендегілердің ішінен қарапайым операторды ата?
  • Меншіктеу
  • Тармақталу
  • Таңдау
  • 8.Оқу операторын ата?
  • Input
  • Output
  • Read
  • Осымен бұл қызықты тамамдасақ,
  • Бұл жайды айтамыз ба жаман болсақ?
  • Үйрендік білмегенді осы жолы,
  • Тағы да үйренеміз аман болсақ!
  • Алған әсеріңіз қандай ?
  • Өте жақсы!
  • Жақсы!
  • Бір қалыпты!
  • Онша емес!
  • Жаман!


Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет