Е.М.БАБОСОВ :”ӘЛЕУМЕТТІК ШИЕЛІНІС – ТҮРЛІ ӘЛЕУМЕТТІК ҚАУЫМДАСТЫҚТАРДЫҢ,МЕМЛЕКЕТ- ТЕРДІҢ Т.Б. АРАСЫНДАҒЫ МҮДДЕЛЕРІНІҢ, МАҚСАТ, ДАМУ БАҒЫТТАРЫНЫҢ ҚАРАМА-ҚАРСЫЛЫҒЫНАН НЕМЕСЕ МӘНДІ АЙЫРМАШЫЛЫҚТАРЫНАН ШЫҒЫП АСҚЫНҒАН ТҮРІ ”.
А.СМИТ: ”ТАРТЫСТЫҢ НЕГІЗІ - ҚОҒАМДАҒЫ ТАПТЫҚ БӨЛІНУШІЛІК ПЕН ЭКОНОМИКАЛЫҚ БӘСЕКЕЛЕСТІК”.
АШЫҚ ЖӘНЕ НӘТИЖЕЛІ ҚАТЫНАС ЖАСАУ, ПРОБЛЕМАНЫ ЖАНЖАҚТЫ ТАЛҚЫЛАУҒА ДАЯРЛЫҚ, КОНФЛИКТТІК ЖАҒДАЙДАН ШЫҒУ ЖОЛДАРЫ ТУРАЛЫ ҰСЫНЫСТАРЫН, БОЛҒАН ЖАҒДАЙ ТУРАЛЫ ӨЗ ТҮСІНІГІН, МҮДДЕЛЕРІН АШЫҚ ЖӘНЕ ӘДІЛ ТҮРДЕ АЙТУЫ.
АДАМДАР ҰЙЫМДЫ ҚҰРАДЫ, БАС ТАРТУҒА МҮМКIН ЕМЕС ЖӘНЕ АШЫҚ АРЫЗДАРДЫ БАЙЛАНЫСТЫРАДЫ;
ӘЛЕУМЕТТІК ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КЛИМАТТЫҢ НАШАРЛАУЫНА АЛЫП КЕЛЕДІ;
АДАМНЫҢ ЖҮЙКЕ ЖҮЙЕСІНЕ ӘСЕР ЕТІП, КҮЙЗЕЛІСКЕ ҰШЫРАТАДЫ;
КӨПТЕГЕН АДАМНЫҢ ТІКЕЛЕЙ ЖҰМЫСЫНДАҒЫ МІНДЕТІН ОРЫНДАУДА КӨҢІЛІНІҢ БӨЛІНУІ.
Қорытынды:
КОНФЛИКТ – (ЛАТ.ТІЛ. CONFLICTUS- ҚАҚТЫҒЫС) – КҮРДЕЛІ ҚАЙШЫЛЫҚТАРДЫҢ ПАЙДА БОЛУЫ, ҚАРАМА-ҚАРСЫ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРДЫҢ ҚАҚТЫҒЫСТАРЫ, КҮШТІ ЭМОЦИЯЛЫҚ КҮЙЛЕРМЕН БАЙЛАНЫСТЫ ӘР ТҮРЛІ МӘСЕЛЕР БОЙЫНША ӨЗАРА ТҮСІНІСТІКТІҢ БОЛМАУЫ. «ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СӨЗДІК» КОНФЛИКТІНІ «ӨТКІР ЭМОЦИЯЛЫҚ УАЙЫМДАРМЕН БАЙЛАНЫСТЫ, ҚИЫНДЫҚПЕН ШЕШІЛЕТІН ҚАРАМА-ҚАЙШЫЛЫҚ» ДЕП АНЫҚТАЙДЫ.
КОНФЛИКТ БІР ЖАҒЫНАН, ЖАСҚА БАЙЛАНЫСТЫ ҚАЙШЫЛЫҚТАР РЕТІНДЕ (Л.С.ВЫГОТСКИЙ) КӨРСЕТІЛСЕ, ЕКІНШІДЕН- ҮЙРЕНУДЕГІ ШЫНАЙЫ ҚАЙШЫЛЫҚТАР РЕТІНДЕ (Л.С.ВЫГОТСКИЙ, Д.Б.ЭЛЬКОНИН) КӨРІНЕДІ. ЕКІ ҚАЙШЫЛЫҚТАР ДА БАЛА МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНЫҢ ТАБИҒИ ЖӘНЕ МӘДЕНИ ФОРМАЛАРЫНЫҢ ҚОСЫНДЫСЫНДАҒЫ ҚОЗҒАУШЫ КҮШ РЕТІНДЕ ҚАРАСТЫРЫЛАДЫ.
КОНФЛИКТОЛОГ – КОНФЛИКТІДЕ ДЕЛДАЛДЫҚ ЖҰМЫС ШЕБЕРЛІГІН МЕҢГЕРГЕН, КОНФЛИКТІЛІ СИТУАЦИЯНЫ КОНСТРУКТИВТІ БАСҚАРА АЛАТЫН ШЕБЕР.