Қарағанды техникалық университеті
Кафедра АТҚ
КУРСТЫҚ ЖҰМЫС
Объектіге бағытталған бағдарламалау Java
(пәннің атауы)
Тақырып: AVI бейне файлдарын ойнатуға арналған бағдарлама
Қабылдаған:
Сайлауқызы Ж.
(баға) (оқытушының аты-жөні)
(қолы) (уақыты)
Комиссия мүшелері: Орындаған:
Уалихан Ә
(қолы, аты-жөні) (студенттің аты-жөні)
СИБ-20-2
(қолы, аты-жөні) (тобы)
(сынақ кітапшасының шифрі,
нұсқа)
Қ арағанды 2021
Мазмұны
Кіріспе 3
1.1.5 Бағдарламалау тілінің ерекшеліктері 12
2.2 UML класстар диаграммасы 15
Кіріспе
Берілген курстық жұмыста «Объектіге бағытталған Java Бағдарламалау тілі» пәні бойынша жалпы мағлұматтар талқыланып, берілген тапсырманың жеке нұсқасына байланысты бағдарламлық өнім әзірленді.
Java – программистердің арасында кең таралған, танымал объектіге бағытталған бағдарламалау тілдерінің бірі. Sun Mirosystems 1995 жылы шығарған Java 1.0 версиясы бағдарламалауда жаңа стандарттар орнатып, революция жасады. Нәтижесінде Web нағыз интерактивті ортаға айналды. Әрине ғаламдық тордың дамуы есептеуіш жүйелердің қалыптасуына үлкен әсерін тигізді. Web пайда болмаған кезде көпшілік қолданушыларда бір-бірімен байланыспаған дербес компьютерлер болған. Ал қазіргі кезде компьютерлердің барлығына жуығы интернетке қосылған, ал ол өз кезегінде есептеуіш жүйелердің жаңадан қалыптасуына жаңа ақпаратты бірлесіп қолдануға мүмкіндік береді. Сол жаңа жүйелердің қалыптасуы мен интернеттің дамуы бағдарламалауда Java-ға негізделген жаңа көзқарас, шешім алып келді. Бұл тек қана Web-бағдарламалауды жеңілдеткен жоқ, оған қоса желілік бағдарламалаудағы жаңа типке, аплетке жол ашты. Java-да «аплет» ұғымы web бетте орындалатын кішкентай бағдарлама ретінде қарасырылады. Қолданушының компьютеріне жүктелген соң, өзара әрекет жасап, белгілі бір тапсырмаларды орындайды.
Java бағдарламасы Sun Microsystems компаниясының технологиясы Internet базасына негізделген платформалық өңдеу бағдарламаларына қолданады. Өздігімен тәуелсіз жұмыс жасай алады,ешбір платформаға бағынбайды, бағдарламалық кодты бір рет жазуға болады сол жазылған код кез келген бағдарламалық ортада өз бетінше жұмыс жасай алады. Көптеген сайттарда Java технологиясын аздап қолданады, оларды бағдарламада апплет деп атаймыз. Олар тек браузерде орындалып және жаңа функциональдық мүмкіндітер қосып орындап сол ортада жүктеледі. Java-да апплеттер кодтар арқылы жазылды және машинаға тәуелсіз машиналық байттарда формалық .class файл түрінде компиляцияланады.
Курстық жұмыстың мақсаты – программалау тілінің классификациясын, мəліметтер типтерін жəне Java тілінің операторларының оқыту, ішкі программаларды қолдану программа, стандартты модульдер, деректердің динамикалық құрлымын, программалық қамтамасыз етуді жобалау тəсілдерін, программалау стилін, программалаудың сапа көрсеткішін, программаны сынау мен қалыптастыру тəсілін, объектілі бағытталған программалаудың негіздерін қолданып программа құру болып табылады.
1 Пәндік аймақтың сипаты
Объектіге бағытталған бағдарламалау тілі
«Объектілі-бағытталған бағдарламалау Java» пәні студенттерге объектілі бағытталған бағдарламалаудың негізгі қағидаларын; объекттер, класстар, олардың арасындағы байланысы мен абстрактылы құрылымды деректерді құрудың тиімді тәсілдері туралы теориялық мәліметтерді бере отырып, оны практика жүзінде жүзеге асырады. Әртүрлі бағдарламалау стильдері бар және ең танымалы – объектілі бағытталған бағдарламалау. Мұндай тәсілде күрделі проблема объектілерді құру жолымен анағұрлым ұсақ бөліктерге бөлінеді. Соның арқасында кодты қайта пайдалануға болады.
«Объектілі-бағытталған бағдарламалау Java» пәнінің негізгі мақсаты болып келесілер табылады:
− объектілі бағытталған бағдарламалаудың негізгі концепциялары мен қағидалары туралы түсінік қалыптастыру;
− класстар, объекттер түсінігі, олардың бір-бірімен байланысы, абстрактылы құрылымды деректерді құрудың тиімді тәсілдері, қолданбалы тапсырмаларды шешу үшін шаблондарды құрастыру мен класстардың иерархиясының қағидаларын үйрету;
− бағдарламаны бір-бірімен байланысқан объектілер жиындарына бөлшектеу үшін объектілі бағдарламалау біліктілігін қолдану шеберлігін арттыру.
Java–да бағдарламалау әдістерін қарастыруды ең қарапайым жағдайлардан бастаймыз. Бұл кезде кластарды қолдануға тура келеді. Кластар мен нысандар құруда бағдарламалауды жаңадан бастаушыларға кітаптың ең басын ауытқыған және әрдайым түсінікті емес мәселелермен қиындық тудырмас үшін, келесі дағдыны пайдаланамыз. Кейбір базалық синтаксистік конструкцияларды Java –да бағдарлама құру негізі ретінде постулаттап, кейін кластар мен нысандарға арналған бөлімде Объектіге бағытталған бағдарламалау әдістерінің контекстінде осы мәселе бойынша едәуір толық мағлұмат береміз (қысқаша ОББ ). Мұндай тәсіл, бір жағынан ОББ концепциясымен таныс емес оқырманға жаңа материалды оңай әрі жылдам меңгеруге, кейін Java - да нақты нысандық – бағдарлық бағдарламалар құруға мүмкіндік береді. Басқа жағынан, ОББ әдістерімен таныс қолданушылар да қиындық көрмейді, (мысалы, C++ бағдарламалаушылары), себебі төменде ұсынылған материал кез – келген жағдайда Java -да бағдарламалау принциптерін түсіну үшін маңызды.
1.1.1 Объектіге бағытталған бағдарламалау тілінің принциптері
ОББ концепциялары Java бағдарламалау тілінің негізгі элементтері болып табылады және негізін құрайды. Бұл тәсілдің шеңберінде мынадай терминдер қолданылады:
абстракция
инкапсуляция
мұрагерлік
полиморфизм.
Бұл қағидаттарды түсіну Java-да жазылған бағдарламалардың қалай жұмыс істейтінін тұтас суретін құрудың негізгі кілті болып табылады. Үлкен есеппен, объектілі-бағытталған тәсіл бізге кластарды сипаттауға, әдістер мен айнымалыларды, содан кейін оларды қауіпсіздікті бұзбай қайта, ішінара немесе толық пайдалануға мүмкіндік береді.
Абстракция – бұл күрделі нәрсені сипаттау үшін қарапайым заттарды пайдалануды білдіреді. Абстракция объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізі болып табылады және объектілермен жұмыс істеуге мүмкіндік береді
әсіресе оларды жүзеге асыру.
Инкапсуляция дегеніміз - деректерді басқа объектілер тарапынан сыртқы, бақылаусыз өзгертуден қорғау мақсатында объект ішіндегі алаңдарды жасыру, яғни деректер мен функционалды құралдарды бір компонентке біріктіру. Бұл қорғаныс бөгеті ақпаратты объектінің ішінде сақтауға мүмкіндік береді. Инкапсуляция мәліметтер мен оларды өңдеу кодтарын бір тұтасқа біріктіруге мүмкіндік береді. Нәтижесінде барлық қажет мәліметтер мен код болатын «қара жәшік» аламыз. Нысан инкапсуляция механизмі іске асатын конструкция болып табылады.
Мәліметтер мен код нысан ішінде ашық, нысаннан тыс қол жетімді немесе жабық болуы мүмкін. Соңғы жағдайда мәліметтер мен кодқа қол жетімдік тек нысан шегінде ғана жүзеге асуы мүмкін.
Көрсетілген тәсіл көзқарасы тұрғысынан класс инкапсуляцияның базалық бірлігі болып табылады. Класс нысан форматын береді, мәліметтердің жаңа типін, яғни мәліметтер өңдеудің бағдарламалық кодын анықтайды. Класс концепциясы арқылы мәліметтер бағдарламалық кодпен байланысады. Класс шеңберінде мәліметтер айнымалылар түрінде беріледі, ал бағдарламалық код – функция (шағын бағдарлама) түрінде беріледі. Класс функциялары мен айнымалылары класс мүшелері (сәйкесінше, әдістер мен өрістер) деп аталады.
Мұрагерлік - бұл жаңа класстарды бұрыннан бар негізінде сипаттауға мүмкіндік беретін объектілі-бағытталған бағдарламалау тілдеріндегі ерекше функционалдылығы. Бұл ретте кластың өрістері мен әдістері ата-бабалары да мұрагерлерге қолжетімді болады. Бұл ерекшелік бағдарламалық кодты қайталауды жою есебінен сыныптарды таза және түсінікті етеді.
ОББ оқи бастаған бағдарламалаушыларды ең бастысы объектілер басқа объектілердің қасиеттері мен функционалдық мүмкіндіктерін мұрагерлікке иеленіп, ата-ана-ұрпақ қатынасын және объектілік иерархияларды тудыратыны таң қалдырады. Бұл бағдарламалық код бірнеше функционалдық топтарға бөліне алатынын білдіреді. Функционалдық мүмкіндіктер (кез келген бір жіктің) бағдарламалық кодтың ортақ фрагментіне негізделетін, әртүрлі қасиеттері бар класстарға енгізілуі мүмкін. Топтарға бөліну және кодты бірлесіп пайдалану мүмкіндігі, объекттер бірінен бірі шекті өсетін класстардың иерархиясын жобалауға мүмкіндік тудырады. Бұл қазіргі таңдағы тұрған іске өте ұқсас.
ОББ – да мұрагерлік ең маңызды механизм болып табылады. Мұрагерлік эволюциялық әдіспен бағдарламалық кодты жетілдіруге мүмкіндік береді, Сонымен қатар бағдарлама күрделілігін тиімді деңгейде сақтайды.
Мұрагерлік – бұл бір нысанның басқа нысан қасиетін алуға қабілетті механизм, әрекет етуші нысандар негізінде ескі нысандар қасиетін сақтай отырып, жаңа қасиеттері бар жаңа нысандар құруға мүмкндік береді.
Полиморфизм - бұл принцип программистерге контекстке байланысты әртүрлі мінез-құлықты сипаттау үшін бірдей терминдерді қолдануға мүмкіндік береді. Java-да полиморфизм формаларының бірі түрлі мінез-құлық формалары осы әдіс туындаған объектімен анықталатын әдісті қайта анықтау болып табылады. Полиморфизмнің басқа түрі әдісті шамадан тыс жүктеу болып табылады, оның мінез-құлқы әдіске берілетін аргументтер жиынтығымен анықталады.
Полиморфизм әртүрлі әрекеттер орындау үшін бірдей интерфейс қолдануға мүмкіндік береді. Мұнда «Бір интерфейс —көп әдіс» принципі әрекет етеді. Полиморфизмнің арқасында бағдарламалар күрделігі төмендейді, себебі бір типті әрекеттерді анықтау мен орындау үшін бірдей интерфейс қызмет етеді. Мұндай бірыңғай интерфейс әр типті нысандар үшін бағдарламалаушымен немесе қолданушымен пайдаланылады, ал сәйкес команданы жүзеге асыру үшін нақты әдіс таңдау нысан типіне сәйкес компьютермен іске асады.
Полиморфизмнің тізбегі келесі жолмен жүзеге асырылады:
1. Бір ғана виртуалды әдісі бар өзіндік классты құру;
2. Өзіндік класстан туындалатын жаңа классты (класстарды) құру;
3. Виртуалды әдісті (өзіндік класстың әдісін) жүктеу;
4. Әрбір туынды класстағы виртуалды әдісті (әдістерді) шақырудағы жауап қайтару реакцияларының айырмашылығы.
Объектіге бағытталған бағдарламалау – бұл объектілерді қолдануға мүмкіндік беретін бағдарламалау әдісі. Обьектіге бағытталған программалау тілдеріндегі негізгі ұғым – класс ұғымы. Java программалау тілінде класс class қызметші сөзінің көмегімен анықталады және класс аты, қолданылатын айнымалылар және әдістер көрсетіледі. Обьектілік айнымалылар дегеніміз – обьект типті айнымалылар.
Java программалау тілінде обьектілік айнымалылар дегеніміз – обьектіге сілтеме. Обьектілік айнымалыны нақты обьектімен байланыстыру меншіктеу арқылы жүзеге асырылады. Обьектіні құру «конструктор» деп аталатын арнайы ішкі программаны шақыру арқылы жүзеге асырылады. Конструктор құрылған обьектіге сілтемені қайтарады.
Java программалау тілі обьектілі-бағытталған программалау тілі болғандықтан оның үш негізгі принципін толықтай қолданады:
1.1.2 Объектіге бағытталған бағдарламалау ортасының типтері
Java – қатаң түрленген тіл (strongly typed language). Компиляция кезінде кез келген айнымалы және кезкелген өрнек белгілі түрге ие. Бұндай қатаң тәртіп көптеген қателіктерді компиляция уақытында анықтау мүмкіндігін береді. Сондықтан, Java-дағы деректер түрлерінің моделдерін анық түсіну сапалы бағдарламаларды жазуға ықпал етеді. Java тіліне еңгізілген барлық негізгі деректер түрлері екі топқа бөлінеді, олар қарапайым түрлер (primitive types) және сілтеме түрлер (reference types).
Java-дағы қарапайым типтер объектіге бағытталған емес, олар көптеген дәстүрлі бағдарламалау тілдерінің қарапайым түрлеріне ұқсас. Java-да сегіз қарапайым түрі бар:byte, short, int, long, char, float, double және boolean.
Оларды төрт топқа бөлуге болады:
1. Тұтас. Оларға byte, short, int және long түрлері кіреді.
2. Қалқымалы нүктелер түрлері-float және double. Олар бөлшек бөлігі бар сандарды көрсетуге қызмет етеді.
3. Таңба түрі char. Бұл тип әріптер немесе сандар сияқты таңбалар кестесіндегі элементтерді көрсетуге арналған.
4. Логикалық түрі boolean. Бұл логикалық шамаларды көрсету үшін қолданылатын арнайы тип.
Java - да, кейбір басқа тілдерден айырмашылығы, автоматты түрде типтеу жоқ. Түрлердің сәйкес келмеуі тарату кезінде ескертуге емес, қате туралы хабарламаға әкеледі. Әр тип үшін рұқсат етілген мәндер мен рұқсат етілген операциялардың жиынтығы қатаң анықталған.
1-кесте-Java-дағы қарапайым типтер
Атауы
|
Бит
|
Диапазон
|
Long
|
64
|
-9, 223, 372, 036, 854, 775, 808.. 9, 223, 372, 036, 854, 775, 807
|
Int
|
32
|
-2, 147, 483, 648.. 2, 147, 483, 647
|
Short
|
16
|
-32, 768.. 32, 767
|
Byte
|
8
|
-32, 768.. 32, 767
|
Double
|
64
|
1. 7е-308.. 1. 7е+ 308
|
float
|
32
|
3. 4е-038.. 3. 4е+ 038
|
Типтерді автоматты түрлендіру үрдісі бірнеше базалық ережелерге бағынады. Олар мыналар.
- Өрнекке кіретін айнымалылар типі өзара сәйкес болуы тиіс. Мысалы, бүтін санды нақты сан форматына түрлендіруге болады, бұл мәтіндік жолаққа қатысты емес.
- Бүтін тип (келтіру орындалатын тип) бастапқы типпен «кеңдеу» болуы керек. Басқша айтсақ, түрлендіру мәліметтерді жоғалтусыз орындалуы тиіс.
- Арифметикалық операцияны орындау алдында byte, short және char типтері int типіне дейін кеңейеді.
- Егер өрнекте long типті операндалар болса, онда кеңейу long типіне дейін жүзеге асады.
- Егер өрнекте типа float типті операндалар болса, онда кеңею float типіне дейін жүзеге асады.
- Егер өрнекте double типті операндалар болса, онда кеңею double типіне дейін жүзеге асады.
1.1.3 Java бағдарламалау тілі
Java тілі С++ тілінің синтаксисын қолданады, бірақ объектілік үлгі Smalltalk тілінен алынған. Осыдан Java тілінің С++ тілімен ұқсастықтары тек қана сыртқы түрде екенін көруге болады. Басқа программалау тілдерімен салыстырып қарағандағы негізгі айырмашылығы - программалар мөлшерінің азаюын қажет етуі мен желіде жұмыс істейтін тасымалданатын қосымшалардың қауіпсіздігі шарттарының ұлғаюы. Java көрсеткіштерді (С++, Pascal және тағы да басқа тілдердің ең қауіпті құралы) қолдамайды, себебі, жадтың жанама адрестерімен типі көрсетілмеген көрсеткіштер арқылы жұмыс істеу мүмкіндігі жадтың қорғанышын елемеуге рұқсат береді. Тіл кластарының жүйелік кітапханасы кластар және пакеттерден тұрады, олар тілдің әртүрлі базалық мүмкіншіліктерін жүзеге асырады. Бұл кітапханаларға қосылған кластардың әдістері JVM-нан Java – бағдарламаның интерпретациясы кезінде шақырылады. Java-да бағдарламаның барлық объектілері динамикалық жадта орналасқан (heap) және стектерде сақталынатын объекті сілтемелер арқылы қолжетімді. Бұл шешім жадқа тікелей қолжетімсіздікке мүмкіндік берді, бірақ массив элементтерімен жұмыс істеуді қиындатып жіберді. Java тіліндегі объектілі сілтемелер өздері бағытталып тұрған объектілердің класы туралы хабардан тұрады. Сондықтан да объектілі сілтемелер дегеніміз, көрсеткіштер емес, олар объектілердің дескрипторлары.
Java тілінің деректер түрлері
Java – қатаң түрленген тіл (strongly typed language). Компиляция кезінде кез келген айнымалы және кезкелген өрнек белгілі түрге ие. Бұндай қатаң тәртіп көптеген қателіктерді компиляция уақытында анықтау мүмкіндігін береді. Сондықтан, Java-дағы деректер түрлерінің моделдерін анық түсіну сапалы бағдарламаларды жазуға ықпал етеді. Java тіліне еңгізілген барлық негізгі деректер түрлері екі топқа бөлінеді, олар қарапайым түрлер (primitive types) және сілтеме түрлер (reference types).
Сілтеме түрлер (reference types) мыналарға бөлінеді:
− массивтер (arrays);
− кластар (classes);
− интерфейстер (interfaces)
Қарапайым түрлер (primitive types) саны - 8. Оларды логикалық (кейде булев деп айтылады) boolean түрі және қалғаны 7 санды (numeric) деп ажыратады. Санды (numeric) түрлерге қатысты жатады: 5 бүтін (integral) – byte, short, int, long, char; 2 бөлшек (floating-point) – float, double. Логикалық мәнге ие, олар true (ақиқат) және false (жалған).
Java-да жадты динамикалық бөлу концепциясы да қайта қарастырылған динамикалық бөлінген жадты босату тәсілдері жоқ болады. Оның орнына new (қоқыс жинаушысы) операторының көмегі арқылы көрсетілген жадты автоматты түрде босату жүйесі іске асырылған. Java - бағдарламаларда класс спецификациясы мен оның жүзеге асырылуы әрқашан да тек қана бір файлда болады. Java-да көптік мұрагерлік жоқ, тек құрастырушылар бар, бірақ деструкторлар жоқ (қоқысты автоматты түрде жинастыру қолданылады), тілдің кейінге сақталған сөздері бола тұрса да, goto операторы және const сөзі қолданылмайды.
Java виртуалды машинасының JVM екі негізгі функциясы бар:
- Java қосымшаларын кез келген құрылғыларда немесе операциялық жүйелерде іске қосуға мүмкіндік береді;
- қолданба қолданатын жадты басқарады және оңтайландырады.
JRE-Java Runtime Environment ("Java орындау ортасы") бағдарламаларды іске қосу үшін қажетті тиісті кітапханалар мен басқа да компоненттерді қамтиды. Бірақ JRE-да компилятор, реттеуші және басқа да өңдеу құралдары жоқ.
JDK-Java Development Kit (Java әзірлеушісі жиынтығы) JRE және компиляторлар, реттеуші және т. б. сияқты басқа да әзірлеу құралдарын қамтиды.
Java тілінде бағдарламалар жасауға қажетті минималды комплектіге мыналар кіреді:
- JRE (Java Runtime Environment) - орындау ортасы;
- JDK (Java Development Kit) сәйкес платформаларға (J2SE, J2EE, J2ME) арналған - компилятор және библиотекалар;
- бағдарламалау орта (Eclipse, NetBeans, JBuilder, Visual Age, VisualCafe т.б.).
Java:
- бағдарламаларды әзірлеу және іске қосу үшін қауіпсіз платформа;
- жадты автоматты басқару құралын береді, бұл код осалдығын төмендетеді;
- деректерді қауіпсіз беруді қамтамасыз етеді.
Java-ның версиялары:
- Java тілінің 1.0, 1.1, 2.0 версиялары бар;
- Java - бағдарламасын жасауға арналған стандартты құралдардың бірнеше версиялары бар. Соңғы версия аталуы SDK (Software Development Kit), қазіргі версияның ресми аталуы “Java (TM) SDK, Standard Edition, Version 1.3.1”.
Java кең таралуының себептерінің бірі - үлкен стандартты кітапхана. Онда әзірлеушілердің өмірін жеңілдететін түрлі пакеттерден жүздеген класстар мен әдістерді табуға болады. Мысалы:
java.lang - жолдар, массивтер және т. б. үшін озық функциялар.
java.util - деректер құрылымдарымен, тұрақты өрнектермен, күн және уақыт және т. б. жұмыс істеуге арналған кітапхана.
java.io - файлдарды енгізу/шығару, ерекшеліктер мен т. б. өңдеу үшін кітапхана.
Класс-объекттер тобының жалпы қасиеттерінің сипаттамасы. Класс айнымалы түрлерін қамтуы мүмкін:
Жергілікті - әдістердің, конструкторлардың немесе блоктардың ішінде анықталған айнымалылар жергілікті айнымалы деп аталады. Айнымалы әдісте жарияланады және инициалданады, ал айнымалы әдіс аяқталғаннан кейін жойылады. Дананың айнымалылары - класс ішіндегі айнымалылар, бірақ қандай да бір әдістен тыс. Бұл айнымалылар сынып данасы құрылған кезде іске қосылады. Айнымалы данаға кез келген әдіс, конструктор немесе осы классты блоктардан кіруге болады.
Класс айнымалылары - кез келген әдіспен, static, final негізгі сөзімен сынып ішінде жарияланған айнымалылар.
Рұқсат модификаторлары:
- private (жабық) - класс мүшесіне кіру осы класстың әдістерінен басқа ешкімге берілмейді. Сол пакеттің басқа кластары private-мүшелеріне де хабарласа алмайды;
- default, package, friendly, ешқандай модификатор болмаған кезде әдепкі кіру класс мүшесі өз бумасының ішінде ашық деп саналады, бірақ осы бумадан тыс код үшін қол жетімді емес;
- protected (қорғалған) - пакет шегінде және мұрагерлердің кластары. Басқа пакеттен классқа кіру басты класс public және protected әдістеріне болады;
- public (ашық) - жобаның кез келген басқа кодының барлығына қол жеткізу.
1.1.4 Java бағдарламалау тілінің артықшылықтары
Java - дағы бағдарламалар, байттық кодты өндейтін және жабдықтамаға нұсқамаларды беретін интерпретатор болып табылатын (JVM) Java виртуалды машинасында орындалатын байт-кодқа трансляцияланады.[2]
Java тілі класстарының жүйелік кітапханасы тілдің базалық мүмкіндіктерін іске асыратын және кеңейтетін сыныптар мен пакеттерді, сондай-ақ желілік мүмкіндіктерді, деректер қорымен өзара әрекеттесуді, графикалық интерфейстерді және т.б. қамтиды.
Осы кітапханаларға қосылған сыныптар әдістері JVM (Java Virtual Machine) бағдарламасын түсіндіру кезінде.
Java-да бағдарламаның барлық нысандары динамикалық жадында орналасқан-куче (heap) және Объектілік сілтемелер бойынша қол жетімді, олар өз кезегінде, стеке (stack). Бұл шешім жадқа тікелей қол жеткізуді болдырмады, бірақ массивтер элементтерімен жұмысты күрделендіріп, оны тиімді c++бағдарламаларымен салыстырғанда. Өз кезегінде Java-да деректердің негізгі динамикалық құрылымдары мен тізімдерді іске асыратын коллекциялармен жұмыстың жетілдірілген механизмі ұсынылған. Объектілік сілтемелер Java тілі олар сілтеме жасайтын объектілер сыныбы туралы ақпаратты қамтиды, сондықтан Объектілік сілтемелер – бұл көрсеткіштер емес, объектілер дескрипторлары. Болуы дескрипторлар JVM фазадағы үлгілердің үйлесімділігін тексеруге мүмкіндік береді қате болған жағдайда ерекшелікті генерациялай отырып, кодты интерпретациялау. Java өзгертілген динамикалық жадты таратуды ұйымдастыру тұжырымдамасы: динамикалық бөлінген жадты бағдарламалық босату тәсілдері жоқ. Оның орнына жадты Автоматты босату жүйесі (қоқыс жинаушы), жаңа оператор көмегімен бөлінген.
Басқа тілдерден артықшылығы: Java шынында да желілік ортада құнды құрал болып табылады. Бірақ ол тек онымен шектеліп қалмайды. Java тілі әртүрлі бағдарлама жасау үшін қолданылатын универсалды тіл. Оған қоса Java платформаға тәуелсіз проекттер жасау үшін қолданылады. Бағдарлаудың қарапайымдылығы және қауіпсіздік амалдары тез және түсінікті код жазуға мүмкіндік береді. Басқа бағдарлау тілдерінде кеңінен тараған қателер Java бағдарламаларында болмайды. Десекте, барлық ішкі әдіс-амалдарына қарамастан Java бағдарлау тілі қарапайым үйренуге оңай тіл.
Артықшылықтары:
Архитектураға тәуелсіз
Интернет бағдарламалар үшін мінсіз
Бір рет жазылған код басқа жерлерде орындалады
Көп ағымды
Бағдарламалар желі арқылы тапсырманы орындай алады
Динамикалы
Код қажет болған жағдайда ғана қолданылады.
Процедуралық бағдарламалау нақтылы өмірдің проблемаларын «компьютер тәріздес» терминдерге түрлендіреді, олар бағдарлама жазуға себебін тигізеді.Объектілі-бағытталған бағдарламалау (ОББ), керісінше бағдарламада қолданылатын, не қолданылмайтын заттарды идентификациялау арқылы, алайда қойылған проблема бойынша нақтылы қарым-қатынастарды сақтайтын, мәліметтердің модельдеріне бөліне алатын нақтылы өмірді модельдейді. Бұл заттар компьютерде мәліметтердің жаңа типтері, яғни объектілер ретінде бейнеленеді. Объектілер бағдарламаның мәтінінде класстар деп аталатын мәліметтердің құрылымы ретінде анықталады; класстар хабарларды ұстап, оларға әдістер арқылы кері жауап қайтарып спецификалық іс-әрекеттер орындай алады. Егер сіз ОББ-ның мұндай терминдерімен бейтаныс болсаңыз, онда осы терминдерді есте сақтаңыз.
Java – бұл қарапайым, объекті-бағдарланған, сенімді, қорғалған, тасымалданулы, жоғары өнімді, интерпретациялайтын, көп ағынды, платформадан тәуелсіз, динамикалық дамитын тіл.
Объектілі - бағытталған бағдарламалау (ОББ), керісінше бағдарламада қолданылатын, не қолданылмайтын заттарды идентификациялау арқылы, алайда қойылған проблема бойынша нақтылы қарым-қатынастарды сақтайтын, мәліметтердің модельдеріне бөліне алатын нақтылы өмірді модельдейді. Бұл заттар компьютерде мәліметтердің жаңа типтері, яғни объектілер ретінде бейнеленеді. Объектілер бағдарламаның мәтінінде класстар деп аталатын мәліметтердің құрылымы ретінде анықталады; класстар хабарларды ұстап, оларға әдістер арқылы кері жауап қайтарып спецификалық іс-әрекеттер орындай алады.
Объект – осы пәндік салада маңызды функционалдық мақсаты бар ерекше танылатын нысан блок немесе мән. Объект - бұл қасиеттері бар және өзінің мінез -құлқын көрсететін нақты аталатын нысан. Объектіге бағытталған программалау тілдеріне қолданылған кезде объект және класс ұғымы нақтыланады, атап айтқанда:
Нысан - бұл компьютердің жадында физикалық түрде орналасқан және оларға қол жеткізуге болатын әдістердің аталатын жиынтығы (объект өрістері). Атау объектіні құрайтын өрістер мен әдістерге қол жеткізу үшін қолданылады. Төтенше жағдайларда объект өрістер мен әдістерді қамтымауы мүмкін және атауы да болмауы мүмкін. Кез келген объект белгілі бір классқа жатады.
Достарыңызбен бөлісу: |