1-мысал. Екі резистордан тұратын электр тізбегінің кернеуін есептейтін бағдарлама құрыңдар. Резисторлар тізбектей немесе параллель жалғануы мүмкін.
Пішіннің түрі үлгісі суретте ұсынылған
Dim R1 As Integer
Dim R2 As Integer
Dim R As Integer
Private Sub Command1_Click()
R1=Val(Text1.Text)
R2=Val(Text2.Text)
If Option1.Value=True Then R=R1+R2 Else R=(R1*R2)/(R1+R2)
Label4.Caption=Val(R)
End Sub
Private Sub Option1_Click()
Label4.Caption=””
Option2.Value=False
End Sub
Private Sub Option2 Click()
Label4.Caption =”>>
Option1.Value=False
End Sub
2-мысал. пернені басқан кезде меңзердің басқарылуымен Shape объектісі берілген бағытқа қарай жылжитын бағдарлама құру керек.
Пішінге бір Shape объектісін Shape 1- қасиеті Шеңбер орналастырыңдар. Қалған қассиеттерді өздерің тағайындандар.
Код:
Dim x As Integer ‘Көлденең объектінің орнын анықтайтын сандық айнымалыны сипаттаймаыз.
Dim у As Integer ‘ Тік объектінің орнын анықтайтын сандық айнымалыны сипаттаймыз
Private SubForm KeyDown(KeyCode As Integer, Shift As Integer)’
x=Shapel.Left’ х айнымалысына объектіні көлденең орналастыру мәнін меншіктейміз
y=Shapel.Top
‘ Егер басатын перненің коды 37-ге тең болса (бағыттауыш солға жылжиды), онда х айнымалысының мәніне 100-ді аламыз
if KeyCode= 37 Then x= x- 100
‘ Егер басатын перненің коды 39-ге тең болса (бағыттауыш оңға жылжиды), онда х айнымалысының мәніне 100-ді қосамыз
if KeyCode= 39 Then x= x+ 100
‘ Егер басатын перненің коды 38-ге тең болса (бағыттауыш жоғары жылжиды), онда у айнымалысының мәніне 100-ді аламыз
if KeyCode= 38 Then у= у- 100
‘ Егер басатын перненің коды 40-ге тең болса (бағыттауыш төмен жылжиды), онда у айнымалысының мәніне 100-ді қосамыз
if KeyCode= 40 Then у= у+ 100
‘х айнымалысына объектіні көлденең орналастыру мәнін меншікейміз
Shapel.Left=x
‘у айнымалысына объектіні тік орналастыру мәнін меншіктейміз
Shapel.Top=y
End Sub
Достарыңызбен бөлісу: |