№
|
по
|
Тело вопроса - варианты ответов
|
1
|
|
Қоғамдық жұмысында адам:
|
|
+
|
Табиғатпен өз мақсаттарына сәйкес әрекеттеседі
|
2
|
|
Шопенгауәрдің ойынша жігер дегеніміз:
|
|
+
|
түпнегіз
|
|
+
|
абсолют
|
3
|
|
«Мәдениет» ұғымының негізі қырлары:
|
|
+
|
мораль
|
|
+
|
өнер
|
|
|
ғарыш
|
|
+
|
қарым-қатынас
|
4
|
|
Сана мәселесін зерттейтін ғылымдар:
|
|
|
креационизм
|
|
+
|
философия
|
|
|
астрология
|
|
+
|
әлеуметтану
|
|
|
пантеизм
|
|
|
кибернетика
|
5
|
|
Милет мектебінің өкілдері:
|
|
|
Протагор
|
|
+
|
Фалес
|
|
|
Аристотель
|
|
+
|
Анаксимандр
|
|
|
Сократ
|
|
|
Горгий
|
|
|
Платон
|
|
|
Эпикур
|
6
|
|
ХХ ғасырдағы швейцариялық ғалым К.Г. Юнг ашқан жаңалықтың философиялық антропологияның дамуына әсер еткен жақтары:
|
|
|
үлкен жарылыс теориясы
|
|
+
|
ұжымдық бейсаналық теориясы
|
|
+
|
«архетип» түсінігі
|
|
|
ғылыми революциялар теориясы
|
|
|
іргелі онтология принципі
|
|
|
теріс диалектика принципі
|
7
|
|
Көшпелі өмір салтының негізгі сипаттамасы:
|
|
|
жеке өмірді жоғары қою
|
|
|
ғылымды жоғары деңгейде дамыту
|
|
+
|
рационалды ойлау
|
|
|
бірқалыпты даму
|
|
+
|
мәңгілік өмірге ұмтылыс
|
|
|
нақты білімнің дамуы
|
|
+
|
табиғатпен біртұтастығы
|
|
|
ақиқатты бірінші қою
|
8
|
|
К. Маркстің көзі тірісінде жарық көрген еңбегі:
|
|
|
«К критике политической экономии»
|
|
|
«Неміс идеологиясы»
|
|
|
«Нищета философии»
|
|
+
|
«Экономикалық-философиялық қолжазбалар»
|
|
|
«Капитал». Бірінші томы
|
|
|
«Очерк критики политической экономии»
|
|
|
«Жалдамалы еңбек және капитал»
|
9
|
|
Антикалық философияның Сократқа дейінгі кезеңде пайда болған мектептер:
|
|
+
|
Милет мектебі
|
|
|
Стоиктер мектебі
|
|
+
|
Атомистер мектебі
|
|
|
Эпикур мектебі
|
|
+
|
Элеаттар мектебі
|
|
|
Перипатетиктер мектебі
|
|
|
Неоплатонизм
|
|
|
Киниктер мектебі
|
10
|
|
Құндылық дегеніміз:
|
|
|
Полития
|
|
|
Әсемдік бұйымдар
|
|
|
Тимократия
|
|
|
Адамгершілік
|
|
|
Тирания
|
|
+
|
аксиология
|
11
|
|
Аристотельдің категорияларына жатпайтын ұғым:
|
|
+
|
Жағдай
|
|
|
Бірлік
|
|
|
Орын
|
|
|
Сапа
|
|
|
Уақыт
|
|
|
Иелену
|
|
|
Форма
|
|
+
|
Тіршілік кешу
|
12
|
|
Гоббстің білім туралы теориясы жариялайды:
|
|
+
|
Сезімдік деректерге сүйенбеу
|
|
+
|
Саясатқа деген қажеттілік
|
|
|
Тәжірибені қолдамау
|
|
+
|
Эмпиризм
|
|
|
Этика қажеттілігі
|
|
|
Өзіндік және білім
|
|
|
Альтруизм қажеттілігі
|
|
|
Рационализм
|
13
|
|
Ежелгі Үнді Ведасындағы адам концептісін жасаған мектеп:
|
|
+
|
веданта
|
|
+
|
йога
|
|
|
легизм
|
|
|
моизм
|
|
|
шамандық
|
|
|
тәңіршілдік
|
|
|
даосизм
|
14
|
|
«Ақымақтықты мадақтау» («Похвала глупости») еңбегінің авторы:
|
|
|
Франческо Петрарка
|
|
|
Томас Мор
|
|
+
|
Эразм Роттердамский
|
|
|
Николай Кузанский
|
|
|
Данте Альгиери
|
|
|
Николо Маиавелли
|
|
|
Мишель Монтень
|
15
|
|
«Субъект-объект» байланысын зерттейтін ілім:
|
|
|
Онтология
|
|
|
Антропология
|
|
+
|
Гносеология
|
|
|
Аксиология
|
|
|
Палеонтология
|
|
|
Аналогия
|
16
|
|
И. Кант бойынша танымның сатысы:
|
|
|
Махаббат
|
|
|
Сезім
|
|
|
Өмір кеңістігі
|
|
|
Болмыс
|
|
+
|
Таза ақыл – ой
|
|
|
Болашаққа қол жеткізу
|
17
|
|
Мистицизмнің негізін қалаушы, «Низамие» теологиялық академиясының жетекшісі:
|
|
+
|
Аль-Газали
|
|
|
Ар-Рази
|
|
|
Ибн Сина
|
|
|
Ас-Сухраварди
|
|
|
Ибн Халдун
|
18
|
|
Демокрит атомдардың көлеміне, формасына және кеңістіктегі орнына мән берді. Ал олардың салмағын қарастырған ойшыл:
|
|
+
|
Эпикур
|
|
|
Аристотель
|
|
+
|
Эвклид
|
|
|
Пифагор
|
|
|
Лукреций
|
|
|
Филон
|
|
|
Сократ
|
|
|
Сенека
|
19
|
|
Барлық вайшешиктер көрсететін маңызды субстанция:
|
|
+
|
эфир, кеңістік іспетті от, су, жер
|
|
|
апейрон, атом, кеңістік
|
|
|
ауа, өрт, ағаш
|
|
|
су, жер, материя
|
|
|
кеңістік пен уақыт
|
|
|
әлемдік рух, өрт, су
|
|
|
ауа, уақыт, білім беру
|
|
|
өрт, ауа, атом
|
20
|
|
Н. Кузанскийдің пантеистік онтологиясының мәні:
|
|
|
Құдай – өрт
|
|
+
|
Құдай – максима әлемі, Құдай және табиғат біртұтас
|
|
+
|
Құдай – материалдық және рухани заттың бірлігі
|
|
+
|
Құдай – болмыс
|
|
|
Құдай – бұл монада
|
|
|
Құдай – адамның қиялы
|
|
|
Құдай – абсолютті нәрсе
|
|
|
Құдай жоқ
|
21
|
|
Х. Гюйгенстің ғылым мен философиясының дамуына қосқан үлесі:
|