Программалау Педагогтың аты-жөні Күні Кеіпкердің костюмын өзгерту



Дата22.04.2022
өлшемі79,5 Kb.
#140437
түріПрограмма
Байланысты:
4-сынып-кмж 2


Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Программалау

Педагогтың аты-жөні




Күні

Кеіпкердің костюмын өзгерту.

Сынып: 4

Қатысушылар саны




Қатыспағандар саны




Сабақтың тақырыбы:

Кейіпкердің костюмін өзгерту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Scratch программалау ортасын іске қосады.

Көптеген оқушылар:

спрайттарға скрипт құрады

Кейбір оқушылар:

кейіпкердің костюмын ауыстырудың себебін айтады.



Сабақтың барысы:



Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Сергіту сәті.

1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.









Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып. Видеожазба
Scratch программалау ортасында дайын спрайттар кітапханасы мен фондар бар. Программа құру барысында спрайттар мен фондарды қажетемізге қарай қолданамыз. Жобамыз қызықты болу үшін біз кейіпкерді қозғалысқа келтіріп, анимациялар жасай аламыз. Кейіпкердің не нысанның костюмын өзгерту дегеніміз – оның қозғалысын жасау. Анимация –нысанның қозғалысы немесе өзгеруі, қозғалыстың әртүрлі кезеңіне сәйкес кескіндер тізбегін экранда жылдамдата көрсету арқылы дене қозғалысы динамикасын экранда бейнелеу тәсілі.

Көрсетілім. Мысалдар.


Графикалық редактор векторлық және растрлық режимде жұмыс жасайды.


Оқулық 13-бет 3-кесте «Сурет салу құралдары»

Жобаны программада сақтағанда файлдың кеңейтілімі Scratch 1.4 нұсқасында - .sb, Scratch 2.0 нұсқасында- .sb2, Scratch 3.0 нұсқасында- .sb3 деп жазылады.


Жеке жұмыс. 1-тапсырма.
Оқулық 15-бет «Компьютерде орындайық» тапсырмасы.

Дескриптор:


- Scratch программалау ортасын іске қосады.
-әріптерге әртүрлі түстермен костюмын жасайды;
-спрайттарға скрипт құрады.

ҚБ: «Смайлик» әдісі


2-тапсырма.


-Не себепті кейіпкердің костюмын ауыстырамыз?

Дескриптор:


-кейіпкердің костюмын ауыстыруға себебін айтады.

ҚБ: «Смайлик» әдісі



Мұғалімді тыңдайды

Кестемен танысады


1-тапсырманы орындайды

2-тапсырманы орындайды



Смайлик

Смайлик


Видеожазба

Оқулық




Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:
барлығын түсіндім
Бір нәрсе түсінемін, бірақ
бәрін емес
Түсінбедім, қайталап қарау қажет



Өзін-өзі бағалау.







Үй тапсырмасы

§ 2, жұмыс дәптері 8-9-бет











Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет