“№1 қазақ жалпы білім беретін орта мекктебі” КММ – нің
информатика пәнінің мұғалімі
Райхан Асылан Қайыржанұлы
Сабақтың тақырыбы:
5. 3 С-бөлімі. Талқылау және программалау
Scratch ойын программалау ортасы.
Оқу мақсаты:
5.3.2.2- қадамды сөз түрінде ұсыну
5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану
(Лого, Scratch)
Бағалау критерийі:
- Алгоритм командаларын сөз түрінде қолданады.
- Тармақталу командаларын қолданып бағдарлама құрады.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар істеуге дағдыланған:
Ойын программасында әр блоктың командаларымен жұмыс жасай алады
Оқушылардың көпшілігі істей алады:
Программада қадам санын енгізіп, өзгерте алады
Достарыңызбен бөлісу: |