2.Мәтіннен ақсақ киіктің ақылдылығын көрсететін тұсты оқы.
Сергіту сәті.
Г) «Табиғатта мен мықтымын» дебат әңгіме.
Киіктер мен қасқырлар айтысын ұйымдастыру.
В) «Кір жаятын жіп»
Екі топ киік және қасқыр туралы пікірлерін жазып тақтаға іледі.
Д) Топтық жұмыс Сөз мәйегі
Қасқырдың аузы жесе де қан, жемесе де қан. . Көк шүйгігін киік білер. Көш басшысы жоқ ел оңбайды,
Құралай бастаған киік оңбайды Ж)
І топ Мәтінді оқиды
ІІ топ Сұраққа жауап береді
ІІІ топ Бес жолды өлең
Қорытынды.
А) Әңгіме кестесін құру.
1. Мәтіннің аты:
2. Авторы:
3. Шығарманың қандай түрі:
4. Идеясы:
5. Кейіпкерлері:
6. Мәтін бізді неге үйретті:
7. Мәтіннің аяқталуы:
Бағалау
Рефлексия. «Сиқырлы сандық» ойыны.
Кейінгі оқу
Мәтінді оқу
«Мен аңшы болсам» эссе жазу
Әуелбек Қоңыратбаев
Уикипедия — ашық энциклопедиясынан алынған мәлімет
Мұнда ауысу: шарлау, іздеу
Қоңыратбаев Әуелбек (1905-86) - түрколог, филологияғылыми докторы. профессор Ғалымның негізгі еңбектері қазақфольклоры, көне түркі поэзиясын зерттеу және қазақ әдебиетін мектептерде оқыту мәселелеріне арналған. «XIXғасыр мен XX ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің оқу кітабы», «Қазақтың «Қозы-Көрпеш-Баянсұлу» жыры туралы», «Әдебиетті оқыту методикасының очерктері» жарық көрді. Қоңыратбаевтың бірқатар еңбектері абайтану мәселөлерін сөз етеді, әсіресе ақынның шығыс әдебиетімен байланысын ашуға арналған. «Мәдениет тарихынан алынатын таным» («Қазақ әдебиеті», 1972, 28 қаңтар), «Әлішер Науаи - өзбек халқының ұлы ақыны» (ҚазССР ғылым академиясының Хабаршысы, 1948, №6), «Фараби және Абай» еңбектерінде Шығыс әдебиеті мен қазақ әдебиетінің тарихи сабақтастығы және жалпы түркология мәселөлерін қарастырған. Оның бірқатар зерттеулері Абайдың философиялық көзқарасын анықтауға, ақындық шеберлік және шығармаларындағы еткірсын, әжуа, мысқыл ерекшеліктерін ашуға арналған. Ол Абайдың өмірі мен ақындық жолын зерттеу мәселелеріне байланысты 10-нан астам ғылыми мақала жазып, 1945 жылғы Абай шығармаларының академиялық жинағына тұсініктер жариялады.[1][2]