Сабақтың тақырыбы: Компъютерлік графикада түстермен жұмыс істеу II. Сабақтың мақсаты: Білімділігі



Дата23.08.2017
өлшемі36,58 Kb.
#25340
Сабақтың тақырыбы: Компъютерлік графикада түстермен жұмыс істеу


II. Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: - Бала бойына бүгінгі тақырыпты өту барысында білімдерін

арттыру.


Тәрбиелігі: - Әр оқушыны іскерлікке, нақтылыққа, ынтымақтылыққа

тәрбиелеу.



Дамытушылығы: - Оқушының әрбір сабаққа ынтасы мен қабілетін

біріктіріп, пәнге деген қызығушылығын арттыру.


III. Сабақтың түрі: - Жаңа сабақты меңгеру.

IV. Сабақтың өту әдісі: - Сөздік, көрнекі, практикалық.

V. Сабақтың көрнекілігі: - компьютер, топтама, сұрақтар т.б.

VI. Оқыту формалары: - жеке, топтық, ұжымдық.

VII. Пайдаланған әдебиеттер: - Н. Ермеков, С. Ноғайбаланова Информатика

10 сынып оқулығы, Балапанов Информатика 30 сабақ,



Информатика негіздері журналы.

VIII. Сабақтың барысы:

А) ұйымдастыр кезеңі

Б) сабақ сұрау

В) бағалау

Г) жаңа сабақ

Д) бекіту

Е) Үйге тапсырма

Ж) Қорытынды

Жаңа сабақ

Компъютерлік графикада түстермен жұмыс істеу әдістері 

Тақырып бойынша қарастырылатын сұрақтар:

1 Түс ұғымы. 

2 Түс палитралары.

3 Түсті басқару жүйелері.

Дәрістің тезисі: Суреттің көріну әсерін күшейту және ондағы ақпараттың көлемін жоғарлату құралы ретінде түс компьютерлік графикада өте маңызды. Сәулелі немесе бейнелейтін обьектілерден көзге түскен жарықты талдау нәтежесінде адамның миында түсті сезу қалыптасады. Түсті сезгіш жүйкелер, әр қайсысы бір ғана түсті қабылдайтын – қызыл, жасыл немесе көк, үш топқа бөлінеді деп есептелінеді. Қай топтың болсада жұмысының бұзылуы дальтонизм – түсті теріс қабылдау, пайда болуына әкеледі.

Түстің тобы, үш <<таза >> түстердің (қызыл, жасыл, көк) және олардың туындыларының (ағылшын тілді әдебиетте RGB – Red, Green, Blue аббревиатурасын қолданады) сәулеленуі қалыптасады.

RGB түстік моделі. RGB моделі түсінуде өте қарапайым. Бұл моделде мониторлар және телевизорлар жұмыс жасайды. Қандай болсын өң үшін негізгі компоненттен тұрады деп есептелінеді: қызылдан, жасылдан және көктен. 

CMYK түстік моделі. Бұл моделді экрандық емес, басып шығаратын суреттерді жасау кезінде қолданады. Олар өтпелі емес бейнеленген жарықта көрінетіндігі мен ерекшеленеді. Қағазға бояу қаншалықты көп салынас, соншалықты 

HSB түстік моделі. Кейбір графикалық редакторлар HSB түстік моделімен жұмыс жасауға мүмкіндік береді. RGB моделі – компьютерге, CMYK моделі – типографияға ыңғыйлы болса, HSB моделі – адамға ыңғайлы. Ол қарапайым және түсінікті. HSB моделінде үш компонент бар: түстің өңі, түстің қоюлығы, түстің ашықтығы. Бұл үш компонентті басқара отырып қалған екі моделмен жұмыс жасағандағыдай көп түс алуға болады. 

Түстік палитра – бұл түс қандай кодпен кодталғаны туралы ақпарат сақталатын деректер кестесі. Бұл кесте графикалық файлмен қатар жасалады және сақталады

Компьютер үшін түстік кодтаудың ең ыңғайлы әдісі – 24 разрядты True Color. Бұл режімде түстік құрауыштарын R (Қызылды), G (Жасылды), B (Көкті) кодтауға бір байттан бөледі. Әр құрауыштың ашықтығы 0 – 255 ке дейінгі санмен анықталады және 16,5 миллион түстің қайсы бірі болсын компьютер 3 код бойынша шығарады. Бұл жағдайда түстік палитра қажет емес. Себебі 3 байттың ішінде пикселдің өңі туралы жеткілікті дерек сақталады.

Түстерді сәйкестіру үшін компьютерлік графиканың жөндеу қадамдарында түстерді басқару жүйесі қолданылады. (Color Management System – CMS).Бұндай жүйелерде түстік деректермен алмасу кезінде барлық құрылғыларға қажетті обьективті параметрлер жиыны бар.

IV. Жаңа тақырыпты бекіту

V. Қорытындылау

Үйге тапсырма

Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет