Сабақтың басы
|
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу.
Әртүрлі программалар өнімінің тартымды әрі көрнекі болуын қамтамасыз ететін объектілер бар. Мысалы, мәтіндік редакторға мәтінмен қоса дыбыс, анимация, сурет, диаграмма мен автофигуралардың объектілерін енгізуге болады. Міне, осындай объектілерді программаға енгізетін программа модульдерін кірістірген объектілер немесе программалар деп атайды.
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
|
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа тақырып.
Мұндай ішкі программалар SketchUp -та да бар. SketchUp программасында 3D моделін құруда құралдардың көмегімен құрастырылып жатқан модельді мүмкіндігінше шынайы объектіге ұқсату үшін кірістіру, бояу және шаблонға салуды қолданады.
Көрсетілім. SketchUp программасының мәзіріндегі Окно бөлімінде орналасқан Материалдар, Компоненттер және Стильдер диалогті терезелерінің қызметімен танысамыз.
Жеке жұмыс.
§ 2.4 , 56-бет «Практикада қолдану» тапсырмасы
1-тапсырма. SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, параллелепипед құрастыр.
Дескриптор:
- SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, параллелепипед құрастырады.
ҚБ: стикер /3балл/
2-тапсырма. Малға арналған «Жайылым» қоршауының моделін құрастыр.
Дескриптор:
-SketchUp программасының құралдарын пайдаланып малға арналған «Жайылым» қоршауының моделін құрастырады.
ҚБ: стикер /4 балл/
Жеке жұмыс. 3-тапсырма.
-Құралдар мен кірістірілген объектілердің ұқсастығы мен айырмашылығын атандар.
Дескриптор:
- Құралдар мен кірістірілген объектілердің ұқсастығы мен айырмашылығын атайды.
ҚБ: стикер /3 балл/
|
Мұғалімді тыңдайды
Материалдар
Компоненттер
Стильдер диалогті терезелерінің қызметімен танысады
SketchUp программасының құралдарын пайдаланып моделін құрастырады
SketchUp программасының құралдарын пайдаланып моделін құрасытарады
Сұраққа жауап береді
|
Стикер
3балл
Стикер
4балл
Стикер
3балл
|
Интербелсенді тақта/компьютер
|