Сабақтың түрі: аралас Сабақтің әдісі: Мультитехникамен жабдықталған дәстүрлі сабақ



Дата22.06.2017
өлшемі12,52 Kb.
#19481
түріСабақ
  • Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту
  • Сабақтың түрі: аралас
  • Сабақтің әдісі: Мультитехникамен жабдықталған дәстүрлі сабақ.
  • Бағдарламалық-дидактикалық қамсыздандыру: Сабақ жоспарын экранда проекциялау, мульт.мед.жабдықтар, (кестелер), презентация, компьютер,оқулық.
  • І. Ұйымдастыру. (2мин)
  • Оқушыларды түгелдеу, сынып бөлмесі, тақта тазалығына назар аудару;Журнал толтыру;Оқушылардың назарын сабаққа бұру.
  • ІІ. Өткен сабаққа шолу. (10мин)
  • 10-сабақ бойынша тест тапсыру.
  • ІІІ. Жаңа сабақ (20мин)
  • ІV Сабақты бекіту (8мин)
  • V. Үйге (3мин)
  • VІ. Оқушыларды бағалау (2мин)
  • Тапсырмалар
  • Берілгендерді сипаттау,
  • енгізу-шығару,
  • сызықтық программалар.
  • 1. тақырып
  •  
  • program программа аты жазылады;
  •  
  • Var типтері көрсетілген айнымалылар;
  •  
  •  
  • begin
  •  
  •  
  •  
  • end.
  • Сабақтағы программа құрылымы
  • Белгілерді сипаттау. Программадағы операторды символдармен (әріптер, сандар, аралас символдар) белгіп қоюға болады. Сонда Паскаль программаның кез-келген жерінен осы операторға оралып оны кезектен тыс орындай берді. Белгіні сипаттау бөлімінде былай көрсетеді:
  • label: 10, 200, aaa, bbb, 500; Мұнда label түйінді сөзінен кейін программа ішінде кездесетін белгілер көрсетілген. Белгісі бар гоператорға өту үшін goto түйіндес сөзі қолданылады. Мысалы: goto 200; 200-деген белгісі бар операторға өтеді. Бұл оператор (200) программаның қай бөлігінде (ортасы, соңы, бас жағы) тұрса да бәрі-бір.
  • Тұрақтыларды сипаттау. Программада тұрақтылар өз мәнімен (5, 14, 13.5...) немесе оған қойылған атау арқылы беріледі. Осы атау арқылы оны программаның кез-келген жерінде қолдана береміз. Сипаттау бөлімінде тұрақтылар const түйіндес сөзімен беріледі. Жазылу түрі:
  • Const atay1=мән, atay2=мән2, atay3=мән,...
  • Const p=3.14, e=1.6E-19, max=10000,...
  • Айнымалыларды сипаттау. Паскаль-программада қолданылатын айнымалылардың атауларын сипаттау бөлімінде var түйінді сөзінің көмегімен көрсетеміз.
  • Жазылу түрі (пішімі):
  • var айнымалылар тізімі: типі;
  • мысалы: var i, j, k:integer;
  • x, y:real; name: string; т.с.с.
  • 1. тақырып
  • program атау;
  • 2. сипаттау бөлімі
  • var айнымалылар: тип;
  • 3. операторлар бөлімі
  • begin
  • операторлар;
  • end.
  • Шығару операторы. Нәтижені немесе кез-келген ақпаратты экранға шығару үшін write немесе writeln қарапайым операторлары қолданылады.
  • Енгізу операторы. Мәліметті немесе кез-келген ақпаратты компьютерге енгізу үшін read немесе readln қарапайым операторлары қолданылады.
  • ЕСЕП: Берілген бүтін х, у екі санның қосындысын экранға кәдімгі жазуға ұқсас етіп шығаратын программа жазыңыз.
  • program esep01;
  • var x,y:integer;
  • begin
  • write(‘Екі бүтін сан енгізіңіз ’);
  • read(x,y);
  • write(x,’+’,y,’=’,x+y);
  • end.
  • T
  • U
  • R
  • B
  • O
  • P
  • A
  • S
  • C
  • A
  • L
  • T
  • U
  • R
  • B
  • O
  • P
  • A
  • S
  • C
  • A
  • L
  • S
  • N
  • O
  • C
  • S
  • E
  • S
  • R
  • E
  • G
  • I
  • N
  • E
  • P
  • E
  • A
  • T
  • R
  • O
  • C
  • E
  • D
  • U
  • R
  • E
  • Y
  • R
  • R
  • A
  • T
  • R
  • I
  • N
  • G
  • A
  • S
  • E
  • N
  • D
  • I
  • B
  • R
  • A
  • R
  • Y
  • Герон формуласын қолданып үшбұрыштың ауданын табатын программа құрыңдар. Мұндағы 3см , 5см, 7см. Математикалық жолын шешіңдер.
  • Трапецияның ауданын тап. 4см, 6см, биіктігі -3см.
  • мәтінді шығаратын программа құрыңдар.


Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет