І. Ұйымдастыру кезеңі. «Күн, тас, қоршау» тренинг өткізу. Оқушыларды сабақ барысына ынталандыру үшін ойын ұсыну. Топқа бөлу
ІІ. «Миға шабуыл». Топтық жұмыс -«Бұрқасын сұрақтар» Топтар бір-біріне өтілген тақырып бойынша сұрақтар береді:
1.Қандай да бір программалау тілінде жазылатын және ойын сауық үшін құрылатын программа қалай аталады?
2. Ақпарат алу, сөйлесу,әлемді зерттеу әрекеттері қандай жанрға жатады?
3. Компьютерлік ойынның әрекеттері орындалатын ойын кеңістігін немесе ойынның қандай да бір сюжеттік тақырыпқа сәйкестігін қалай атайды?
4. Ең алғашқы компьютерлік ойындардың бірі Space War қай жылы әзірленген еді?
5. Ойынды құрудың бірінші кезеңінде қандай әрекет орындалады?
6. Ойын жүзеге асырылатын ережелер жиынтығы қалай аталады?
7. Scratch бағдарламасындағы ойын барысында жүзеге асырылатын командалар тізбегі қалай аталады?
8. Scratch бағдарламасында ойын нысаны қалай аталады?
9. Ойын мақсатын анықтауға не кіреді?
10. Ойынның дамуының негізгі бағытын не анықтайды?
Әрбір топ өзінің сұрақтарына берілген жауаптарын смайлик беру арқылы бағалайды.
ҚБ-
Оқушыларды «Қол шапалақтау» әдісі арқылы бағаланады
ІІІ. Мағынаны ашу. (оқушыларды жаңа сабақ тақырыбымен, мақсаттарымен таныстыру)
Оқушыларға бейнекөрсетілім арқылы көрсетеміз.
Ойын сценарийін жүзеге асыру алгоритмінің блок-сызбасы
Жалпы алгоритмі
Жұмысқа шолу жасалып, қорытынды шығарылады, оқушының нені үйренгені түйінделеді.
Ұсынылған алгоритмдер:
1,2,3 қадамдар
|
Сызықтық алгоритмдер
|
4-5 қадамдар
|
Циклдік, тармақталу алгоритмдері
|
6 қадам
|
Циклдік алгоритм
|
7 қадам
|
Алгоритм соңы
|
дескриптор
|
- Ойын сценарийін жасақтаудың жалпы алгоритмін анықтайды;
- Әр қадамдағы алгоритм түрлерін ажыратады;
- Блок-сызбасын құрады;
|
|