Ш.Құдайбердиев Но(0)т: зерде, парасат саласын



бет1/2
Дата24.08.2020
өлшемі74,41 Kb.
#76853
  1   2
Байланысты:
фил 55
2 5370703436524293462, 2 5370703436524293462

"Ең(4)ж: Ш.Құдайбердиев

"Но(0)т: зерде, парасат саласын

"Өм(1)ф: экзистенционализм

"По(3)к? Д.Белл.

"Са(11)б? Гегельдің.

“Ex(2)т: өмiр сүру*

“Ақ(4)к: Аврелий Августиндiкi

“Ан(1)м: жойылу

“Аш(3)ф: Поппер К.

“Әд(4)к: Р. Декарттiкi

“Бе(2)к: З.Фрейд

“Ғы(7)к: К. Поппер

“Ка(3)б; Тағдыр, заң

“Кр(3)а: жарату

“Ме(2)о: Болмыстың бастамасы

“Пл(8)к: Аристотель

“Пр(2)к: Авенариустiкi

“Ре(3)қ: Джордано Вазари

“Та( 5)ж? И. Кант

“Үш(4)к: Шәкәрiм

“Фи(2)м: Даналыққа құштарлық

“Ха(4)п: неопозитивизм

” Са(5)к? К.Маркс

”Қа(3)о: Гераклит

« Бi(3)к: Л. Фейербах

« Құ(6)б: Фома Аквинский

« Ру(3)к:Ф. Гегельдiкi

«Ap(4)б: тәжiрибеге дейiн

«Apr»(4)б Тәжiрибеге дейiн

«Be(7)п. Гоббс.

«Bel o.o»(5)п...Гоббс

«Exi»(2)т Өмiр сүру

«St(3)б: ғылым, бiлiм

«Sti»(3)б Ғылым, бiлiм

«Аб(2)а: Камю

«Ад(13)к? Ш.Уалиханов

«Ад(2)а: Э. Фромм

«Ад(20)а: З.Фрейд

«Ад(5)п? Аристотель

«Ад(7)о: Абай

«Ад(9)к: Ф. Бэкон

«Ай(2)к: Ибн-Сина

«Бi(6)к: Гераклит

«Ба(10)о. Тертуллиан.

«Бә(17)а. Гоббс

«Бе(5)к. Ясперстің

«Бо(5)к: М. Хайдегер

«Бұ(15)к? Маркс

«Бұ(6)а. Лейбниц.

«Бі(2)а: Фуко.

«Бі(2)т.Ф.Бэкон

«Бі(3к? Ф.Бекон

«Ге(4)б: туу, пайда болу

«Жа(12)а: Аристотель.

«Жан(11)а:Аристотель

«Құ(12)к: Абай

«Ли(2)т Сексуалдық қуат

«Ли(2)т: сексуалдық қуат

«Ли(3) к: Кун фу цы

«Ли(3)к Кун фу цы

«Ма(8)к? Энгельс.

«Май(8)к Энгельс

«Ме(4)к: З.Фрейдтiкi

«Мен(4)к Фрейдтiкi

«Мет(2)о Болмыстың бастамасы

«Мұ(3)к: Ыбырайдiкi

«Мұс(3)к Ыбырайдiкi

«Ноо(0)т Зерде, парасат саласын

«Оқы(10)т Ы.Алтынсарин

«Ор(7)а: Бердяев

«Оры(7)а Бердяев

«Өз(11)с: Сартр

«Өз(4) к. Сократтікі

«Өз(4)к Сократтікі

«Өзг(11)с Сартр

«Өм(2)ф; экзистенционализм

«Өм(4)п. Декарт.

«Өмі(1)ф Экзистенционализм

«Өмі(2)ф Экзистенционализм

«Өмі(4)п Декарт

«Өр(9)т? Өркениет дег.з – матер. Игілік. мен жетіст. жиынтығы

«Өрк(9)т Өркениет дегеніміз – материалдық игіліктер мен жетістіктердің жиынтығы

«Пла(8)к Аристотель

«Пос(3)к Д.Белл

«При(2)к Авенариустiкi

«Рен(3)қ Джордано Вазари

«Рух(3)к Ф. Гегельдiкi

«Са(5)к: Пифагор

«Сан(11)б Гегельдің

«Сан(5)к К.Маркс

«Сан»(5)к Пифагор

«Си(4)к: А. Камюдiкi

«Сиз(4)к А. Камюдiкi

«Та(3)к: Ф.Энгельстiкi

«Та(3)т. Макиавелли.

«Та(4)н? таным – ол процесс, ал білім – нәтиже

«Та(6)ө: сәулет

«Таб(3)к Ф.Энгельстiкi

«Таз(5)ж И. Кант

«Тан(4)н Таным – ол процесс, ал білім – нәтиже

«Тар(3)т Макиавелли

«Тас(6)ө Сәулет

«Те(3)к: Гегельдiкi

«Тез(1)к Гегельдiкi

«Ту(10)к: Дж. Локк

«Туғ(10)к Дж. Локк

«Ут(2)к: Т. Мор

«Уто(2)к Т. Мор

«Үш(4)к Шәкәрiм

«Үш(4)к? Шәкәрім Құдайбердиев

«Үш(5)к Шәкәрім Құдайбердиев

«Фа(9)Г Суға

«Фа(9)Г. Суға.

«Фи(11)ж? Гегельдің.

«Фил(10)ж Гегельдің

«Фил(2)м Даналыққа құштарлық

«Ха(4)ұ: К. Леви-Стросс

«Хат(4)п Неопозитивизм

«Хат(4)ұ К. Леви-Стросс

«Хр(5)ж: Л. Фейербах

«Хри(5)ж Л. Фейербах

«Экз(4)к Ж.П. Сартрдiкi

«Экз(4)к: Ж.П. Сартрдiкi

«Экс(3)н Дүниенің жалпы заңдарын айқындау

«Экс(3)н? дүниенің жалпы заңдарын айқындау

«Эм(2)к: Ибн-Син

«Эма(2)к Ибн-Сина

1600(4)ө Дж. Бруно

1600(4)ө: Дж. Бруно.

19 ғ.(9)қ Иррационализм

19(9)қ? Иррационализм.

1962(9)е “Левиафан”

1962(9)е: “Левиафан”.

Gn(4)б Таным

Gn(4)б: Таным

XIX(10)қ? Ф.Ницше.

XIX(11)қойды Ф.Ницше

XIX(9)с Ағартушылық

XVIII(4)қ. Спенсер.

XVIII(4)қ...Спенсер

XX(11)қар Неопозитивизм

XX(4)д Диалектикалық логика

XX(7)а Экзистенцианализм

XX(8)қ Экзистенциализм

А. Ка(8)к? Адам емірінің мағынасыздығы.

А. Шо(12)д: Ерік.

А. Шо(9)а? ерік, жігер

А. Эй(19)ф: эстетикалық

А.Кам(8)к Адам өмірінің мағынасыздығы

А.Шоп(12)д Ерік

А.Шоп(9)а Ерік, жігер

А.Эйн(19)ф Эстетикалық

Аб(2)ж: А.Камю

Аб(3)м. адам

Аб(5)ж? "Адам бол!"

Аб(5)қ: Сыншыл реализм

Аб(6)т? әлемдік парасат

Аба(2)м Адам

Аба(5)ж "Адам бол!"

Аба(5)қ Сыншыл реализм

Аба(6)т Әлемдік парасат

Абс(2)ж А.Камю

Абс(С)»(1)а Камю

Ав(1)қ: Дүниені жаратқан Құдайға жүгінбейтін философтардан сақ болу керек

Авг(1)қ Дүниені жаратқан Құдайға жүгінбейтін философтардан сақ болу керек

Аг(2)б? Объективтiк дүниенiң танымдылығын және ақиқаттың объективтiк маңызын терiстеу

Аг(2)н: дүниенi тануға болмайды

Агн(2)б Объективтiк дүниенiң танымдылығын және ақиқаттың объективтiк маңызын терiстеу

Агн(2)н Дүниенi тануға болмайды

Ағ(3)ф: Бэкон.

Ағы(3)ф Бэкон

Ад(12)к: Шәкәрiм

Ад(15)т? Шопенгауерге

Ад(2)қ? Бәрін де өз сезімдеріңнен өткізіп, олардың негізінде өз құлдылықтарыңды, мінез- құлық, жүріс-тұрыс ережелеріңді әзірлеп, тап.

Ад(5)б? Сократ философиясында

Ад(6)б: персонализм

Ад(6)ұ? антропосоциогенез

Ад(7)ұ. артефакт

Ад(8)д: Пико делла Мирандола.

Ад(8)к: Ф.Бэкон

Ада(12)к Шәкәрiм

Ада(13)к Ш.Уалиханов

Ада(15)т Шопенгауерге

Ада(19)а З.Фрейд

Ада(2)а Э. Фромм

Ада(2)қ Бәрін де өз сезімдеріңнен өткізіп, олардың негізінде өз құлдылықтарыңды, мінез- құлық, жүріс-тұрыс ережелеріңді әзірлеп, тап

Ада(2)ф Сана

Ада(5)б Сократ философиясында

Ада(5)к Абай

Ада(5)п Аристотель

Ада(6)б:Персонализм

Ада(6)ұ Антропосоциогенез

Ада(7)о Абай

Ада(7)ұ Артефакт

Ада(8)д: Пико делла Мирандола

Ада(8)к Ф.Бэкон

Ада(9)к Ф. Бэкон

Аз(6)ф. еңбек іс - әрекеті және қарым – қатынасы

Аза(6)ф:Еңбек іс - әрекеті және қарым – қатынасы

Айығу кiтабiнiң» авторы кiм:Ибн-Сина

Ак(1)н: ақиқатты, дәлел керек жоқ бiлiм

Акс(1)н:Ақиқатты, дәлел керек жоқ бiлiм

Ақ(0)б? объективтік

Ақ(1)к: Практика

Ақ(2)е. объективтiк дүниеге сәйкес бiлiм

Ақ(9)ж? Ерте түріктік жазбалар

Ақи(0)б Объективтік

Ақи(1)к:Практика

Ақи(2)е:Объективтiк дүниеге сәйкес бiлiм

Ақиқатты дiн туралы» – деген еңбек кiмдiкi:Аврелий Августиндiкi

Ақы(9)ж Ерте түріктік жазбалар

Ал(5)о? Аристотель

Ал(8)қ. Макиавелли.

Алғ(8)қ...Макиавелли

Але(5)о Аристотель

Ам(17)ж? діни

Аме(17)ж Діни

Ан(2) тисциентизм бағытын қалай түсiнесiздер: Техника мен ғылымның абсолюттiк дамуына қарсы шығу

Ан(3)е: Космоцентризммен, натурфилософиялықпен.

Ан(3)қ: Діншілдік.

Ан(3)қ: Л. Фейербахты

Ан(6) тикалық философиядан Әл-Фараби қабылдаған, маңызды дәстүрдің атауы... Перипатетизм.

Ан(6)т: Демокрит

Ан(7)б: Фалес Милетский.

Ан(9)к: Сократ.

Аннигиляция» – терминдік мағынасын:Жойылу

Ант(3)е:Космоцентризммен, натурфилософиялықпен

Ант(3)қ:Діншілдік

Ант(3)қ:Л.Фейербахты

Ант(5)а...Перипатетизм

Ант(6)т:Демокрит

Ант(7)б:Фалес Милетский.

Ант(9)к:Сократ

Антисциентизм бағытын қалай түсiнесiздер:Техника мен ғылымның абсолюттiк дамуына қарсы шығу

Ап(0)б: Тәжiрбиеден кейiнгi

Апо(0)б:Тәжiрбиеден кейiнгi

Ар(12)қ: Талпыну.

Ар(2)т. данышпан

Ар(3)б: Шынайы.

Ар(3)б? Таң қалудан.

Ар(4)ж: Қамқоршы.

Ар(4)қ: Физикадан кейін.

Ар(5)н: форма

Ара(2)т.Данышпан

Ара(6)б:Ибн Сина.

Ари(11)қ:Талпыну

Ари(3)б Таң қалудан

Ари(3)б:Шынайы

Ари(4)ж:Қамқоршы

Ари(4)қ:Физикадан кейін.

Ари(5)н:Форма

Ат(2)к: Демокрит

Ато(3)к:Демокрит

Ашық қоғам» концепциясын ұсынған философ:Поппер К

Әдi(4)к:Р. Декарттiкi

Әл(12)т? Тарих философиясы.

Әл(2)а? Аристотельден кейінгі екінші ұстаз

Әл(5)б. Әлеуметтік прогресс.

Әл(5)ж? Бихевиоризм принципі.

Әл(5)ж? даму, «тарихшылдық» принципі

Әл(6)т. Синергетика.

Әл(7)б? Қоғамның тікелей өндіріс күші ретінде.

Әл(7)б? С.Л. Франк.

Әл(9)к? Мальтус.

Әле(12)т Тарих философиясы

Әле(5)б:Әлеуметтік прогресс

Әле(5)ж Бихевиоризм принципі

Әле(5)ж Даму, «тарихшылдық» принципі

Әле(6)т:Синергетика

Әле(7)б Қоғамның тікелей өндіріс күші ретінде

Әле(7)б С.Л. Франк

Әле(9)к Мальтус

ӘлФ(1)а Аристотельден кейінгі екінші ұстаз

Әң(7)с: Сократ.

Әңг(7)с:Сократ

Әр(4) б: Синтез

Әр(5)б:Синтез

Әр(9)қ Фаллибилизм принципі

Әр(9)қ? фаллибилизм принципі

Б. э. д.(6)ұ: Софистер.

Б.э.д(6)ұ:Софистер.

Ба(6)б? Вольтерден.

Бай(10)о...Тертуллиан

Бат(6)б Вольтерден

Бәр(17)а...Гоббс

Бей(2)к:З.Фрейд

Бел(5)к.Ясперстің

Бо(0): санадан(11) категория

Бо(1)н? болмыс – философиялық ұғым

Бо(3)а: онтология

Бол(0):Санадан тыс және обьекті түрде өмір сүретін, дамитын бізді қоршаған ортаны бейнелейтін категория

Бол(1)н Болмыс – философиялық ұғым

Бол(3)а:Онтология

Бол(5)к:М. Хайдегер

Бу(1)а: өмiр төзу, төзудiң себебi бар, ол себептердiң құтылу

Бу(2)т: өмiр төзу

Бу(4)н? азаптануда

Бу(4)т: М.Әуезов.

Бу(8)т?нирвана

Буд(1)а Өмiр төзу, төзудiң себебi бар, ол себептердiң құтылу

Буд(2)т:Өмiр төзу

Буд(3)м Дін

Буд(4)н Азаптануда

Буд(4)т:М.Әуезов

Буд(8)т Нирвана

Бұ(10)к: Ибн Сина

Бұл(10)к:Ибн Сина

Бұл(5)а...Лейбниц

Бұр(15)к Маркс

Бі(11)т. қайта құру

Бі(11)т. Трансформация және модернизация.

Бі(6)е? гипотеза

Бі(7)ф. прагматизм

Біз(11)т...Трансформация және модернизация (ерекшелігінің)

Біз(11)т…Қайта құру(ерекшелігі)

Біз(3)к:Л. Фейербах

Біл(2)а:Фуко

Біл(2)т…Ф.Бэкон

Біл(3)к Ф.Бекон

Біл(6)е Гипотеза

Біл(7)ф Прагматизм

Бір(6)к:Гераклит

В. Ве(14)ұ: ноосфера

В.Вер(14)ұ:Ноосфера

Ве(3)к? брахмандар

Вед(3)к Брахмандар

Га(2)д: Әлем тәжірибесі

Гад(2)д:Әлем тәжірибесі

Ге(1)б: “әлемдiк ақыл”,таза болмыс”

Ге(1)к: объективті идеалист

Ге(3)к: синтез

Ге(3)к: Триада

Ге(3)к: түсiну

Ге(3)с: отты

Ге(5)ж. құқық философиясы

Ге(9)к? Л.Гумилевтің этногенезінде.

Гег(1)б:“Әлемдiк ақыл”, “таза болмыс”

Гег(1)к:Объективті идеалист

Гег(3)к:Синтез

Гег(3)к:Триада

Гег(5)жә …Құқық философиясы

Ген(4)б:Туу, пайда болу

Гео(9)к Л.Гумилевтің этногенезінде

Гер(3)к:Түсiну

Гер(3)с:Отты

Ги(0)м: «Көне медицина».

Гип(0)м:«Көне медицина»

Гн(0)б: Философия бөлімдері.

Гн(0)о: таным процесi туралы iлiм

Гн(2)к: ақиқат

Гн(3)а: таным теориясы

Гн(3)б: S=О

Гно(0)б:Философия бөлімдері

Гно(0)о:Таным процесi туралы iлiм

Гно(2)к:Ақиқат

Гно(3)а:Таным теориясы

Гно(3)б:S=О

Гу(7)қ: қайта өрлеу дәуiрiнде

Гум(7)қ:Қайта өрлеу дәуiрiнде

Ғы(2)б: гносеология

Ғы(2)т: формула мен белгiлердi пайдалану

Ғы(3)т: Эмпирикалық және теориялық

Ғы(4)б. эмпирия және теория

Ғы(7)с. Эвристика

Ғыл(2)б:Гносеология

Ғыл(2)т:Формула мен белгiлердi пайдалану

Ғыл(3)т:Эмпирикалық және теориялық

Ғыл(4)б Эмпирия және теория

Ғыл(7)к:К. Поппер

Ғыл(7)с.Эвристика

Дi(0)о. құдай және оның құдiреттi күшi туралы iлiм

Дә(3)б: Халық ауыз әдебиетінде.

Дәс(3)б:Халық ауыз әдебиетінде

Де(0)ұ. Философ және математик.

Де(1) н. жалпы бiлiмнен нақты бiлiм қорытылады

Де(3)к? жан мен тән

Де(3)к? Ойлау және кеңістік.

Де(4)н: Ақиқаттың екі жақтылығы.

Дед(1)н…Жалпы бiлiмнен нақты бiлiм қорытылады

Дек(0)ұ ...Философ және математик

Дек(3)к Жан мен тән

Дек(3)к Ойлау және кеңістік

Дек(4)н:Ақиқаттың екі жақтылығы

Дж(3)к? Джина

Дж.Л(1) окктың негізгі идеясы: tabula rasa

Дж.Л(1)и:tabula rasa

Джай(3)к Махавира

Ди(2)н? 3

Ди(2)т? Гегель

Ди(2)ф? диалектикалық материализм

Ди(4)ф:: Гегель

Ди(5)н? диалектика категориялары универсалды және жалпыға ортақ

Диа(2)н?3

Диа(2)т Гегель

Диа(2)ф Диалектикалық материализм

Диа(4)ф:Гегель

Диа(5)н Диалектика категориялары универсалды және жалпыға ортақ

Дү(1)т: Миф, дін, философия.

Дү(10)б: герменевтика

Дү(2)н? дүниетаным филсофия мен салыстырғанда құбылыстардың неғұрлым кең шеңберін қамтиды

Дү(3)о: мифология , дін, мәдениет

Дү(3)ф: Агностиктер.

Дү(4)а: Гераклит

Дү(5)а: Омар Хайям.

Дү(5)а? сенуализм

Дү(6)ж: Диалекччтикалық-материалистікмонизмге

Дү(8)ж: монизм

Дүн(1)о:Мифология, дін, мәдениет

Дүн(1)т:Миф, дін, философия

Дүн(10)б:Герменевтика

Дүн(2)н Дүниетаным филсофия мен салыстырғанда құбылыстардың неғұрлым кең шеңберін қамтиды

Дүн(3)ф:Агностиктер

Дүн(4)а:Гераклит

Дүн(5)а Сенуализм

Дүн(5)а:Омар Хайям.

Дүн(6)ж:Диалектикалық-материалистік монизмге

Дүн(8)ж:Монизм

Ді(1)н: Дүниетаным, құдайға сену арқылы қалыптасқан көзқарас.

Дін(0)о Құдай және оның құдiреттi күшi туралы iлiм

Дін(1)не:Дүниетаным, құдайға сену арқылы қалыптасқан көзқарас

Ег(7) д… жаңа қалыптасқан термин

Ег(7)д... «Ландшафтағы халық».

Еге(7)д ...«Ландшафтағы халық»

Еж(3)к: дао

Еж(3)к: дао дэ цзин

Еж(3)о: табиғаттың бір бөлігі ретінде

Еж(5)а: Зенон

Еж(5)к? Фалес

Еж(5)т: Еркек пен әйел қарым-қатынасы

Еж(6)б: жұмақ, рахатқа бату

Еж(9)ф: Аристотель

Еже(3)к:Дао

Еже(3)кiтабы:Дао дэ цзин

Еже(3)ол:Табиғаттың бір бөлігі ретінде

Еже(5)а:Зенон

Еже(5)кім?Фалес

Еже(5)т:Еркек пен әйел қарым-қатынасы

Еже(6)б:Жұмақ, рахатқа бату

Еже(9)ф:Аристотель

Еңл(4)ж:Ш.Құдайбердиев

Жа(4)б... Себептілік.

Жа(4)к: Августин Блаженныйдiкi

Жа(5)б? өмір сүру

Жа(6)а: диалектика

Жа(6)а? Диалектикалық.

Жа(6)к: Бэкон

Жал(5)б Өмір сүру

Жал(6)а:Диалектика

Жаң(4)б…Себептілік

Жаң(6)а Диалектикалық

Жаң(6)кім:Бэкон

Жар(4)к:Августин Блаженныйдiкi

З. Фр(1)м Супер Эго

З. Фр(1)м– Супер Эго.

З.Фр(5)д Либидо

З.Фр(5)д? либидо

За(3)ұ: аналогия

За(5)к: құбылыс

Зат(3)ұ:Аналогия

Зат(5)к:Құбылыс

Зе(2)а? Ахилл және тасбақа

Зе(3)к? қозғалыс мәселесі

Зен(2)а Ахилл және тасбақа

Зен(3)к Қозғалыс мәселесі

И. Ка(10)к: Заң түрінде өзін-өзі қадағалау керек.

И. Ка(2)б: «өзiндiк зат», «бiздiк зат»

И. Кан(10)к:Заң түрінде өзін-өзі қадағалау керек

И.Ка(2)б:«Өзiндiк зат», «бiздiк зат»

Ид(0)т: объективтік, субъективтік

Иде(0)т:Объективтік, субъективтік

Ил(2)д? Қасиетті дүние құдіретінің сәулесін асқақтату идеясы және «Орыс жерінің» қоғамдық- әлемдік процеске қосылғандығының тарихи - құдайлық идеясы

Илл(2)д Қасиетті дүние құдіретінің сәулесін асқақтату идеясы және «Орыс жерінің» қоғамдық- әлемдік процеске қосылғандығының тарихи - құдайлық идеясы

Ин(1)н; Жеке шарттардан жалпы бiлiм шығарылады

Ин(3)б. Ренессанс.

Инд(1)не:Жеке шарттардан жалпы бiлiм шығарылады

Инд(3)б...Ренессанс

Ир(3)к: Ырық, үрку, билiк мәселелерiн

Ирр(3)к:Ырық, үрку, билiк мәселелерiн

Ит(3) к (1401 ж.)… Николай Кузанский

Ита(3)к(1401 ж.)…Николай Кузанский

й(4)а Тұқымнан жемiс өсуi

К. Ма(2)б: «Капитал»

К. Ма(3)т: диалектикалық

К.Ма(2)б:«Капитал»

К.Ма(3)т:Диалектикалық

К.Ма(8)б Материалдық – практикалық іс - әрекет арқылы

К.Ма(8)б? материалдық – практикалық іс - әрекет арқылы

К.По(4)т. фальцификация

К.По(4)т.Фальцификация

К.По(6)о Жаулары

К.По(6)о. жаулары

Кi(2)н: Н. Коперник

Кi(3)қ: Ф. Гегельдi

Кi(4)п: Ф.Бэкон

Кi(5)а: Ф. Гегель

Кi(6)б: Маркс

Кiм(2)н:Н.Коперник

Кiм(3)қосамыз:Ф. Гегельдi

Кiм(4)п:Ф.Бэкон

Кiм(5)а:Ф. Гегель

Кiм(6)б:Маркс

Ка(1)о: Шешілм. қайш

Ка(2)а? трансценденталдық идеализм

Ка(4)т: агностицизм

Ка(7)ұ. ұжымдық санасыздық архетипі

Ка(8) б.

Кан(1)ол:Шешілмейтін қайшылықтар

Кан(12)а Әлемнің түп – негізі неде?

Кан(2)а Трансценденталдық идеализм

Кан(4)т:Агностицизм

Кар(3)б;Тағдыр, заң

Кар(7)ұ…Ұжымдық санасыздық архетипі

Ке(4)н? кеністік пен уақыт – объективтік шындық

Кең(4)неде?Кеністік пен уақыт – объективтік шындық

Ко(4)н? Қайырымдылық арқылы басқару теориясында.

Ко(5)н: Аспан.

Кон(4)неде?Қайырымдылық арқылы басқару теориясында

Кон(5)не:Аспан

Кө(11)ж: Аль-Фараби.

Кө(2)б: Ғылыми және ғылыми емес

Кө(4)ө: П.Сартр

Кө(5)б: Несторианство якобиндік.

Кө(6)т? эстетикалық.

Көз(2)б:Ғылыми және ғылыми емес

Көн(5)б:Несторианство якобиндік

Көп(11)ж:Аль-Фараби

Көр(4)ө:П.Сартр

Көр(6)т?Эстетикалық

Кр(1)м: құдай дүниенi жаратушы

Кре(1)м:Құдай дүниенi жаратушы

Кре(3)а:Жарату

Кс(29)е. антропоморфты құдай идеясы

Ксе(29)е...»Антропоморфты құдай идеясы

Ку(3)к: әдет-салт, адамгершiлiк, парыз

Кун(3)к:Әдет-салт, адамгершiлiк, парыз

Кү(3)н? ғылыми қоғамдыстықтың біріңғай көзқарасы

Кү(4)а: Редукционизм

Күн(3)не?Ғылыми қоғамдыстықтың біріңғай көзқарасы

Күр(4)а:Редукционизм

Кі(10)б? Аристотель ілімі

Кі(4)т? Тобыр.

Кі(9)қ? Гегель

Кім(10)б?Аристотель ілімі

Кім(4)т?Тобыр

Кім(9)қ?Гегель

Қа

Қа(1)к? материя



Қа(1)м? электромагниттік өріс

Қа(10)д: материализм

Қа(10)ж? Тарихи процестің ақыры туралы идеология мен идеяның болмауы.

Қа(12)т? М.Дулатұлы.

Қа(14)к? техносфера

Қа(2)қ: Ш. Уәлиханов.

Қа(3)а: Данте, М. Монтень, Ф. Петрарка, Т. Мор.

Қа(3)а? бүтін және бөлік, мазмұн және форма

Қа(3)б: тугел судан пайда болады да суға айналады

Қа(3)ж: дүниенi тануға бола ма?

Қа(3)и: Адамның таным қабілетін жоққа шығаратындығын

Қа(3)к: Дәмнен сабақтың шығуы


Ма(3)б: Объективтiк реалдылық
Ма(3)б: Кеңiстiк пен уақыт

Қа(3)к: Н. Кузанскийдiкi

Қа(3)м: гуманизм

Қа(3)с: антропоорталық

Қа(4)а: тұқымнан жемiс өсуi

Қа(4)а? даралық және жалпыламалық, мән және құбылыс

Қа(4)а? қазақ халқының вербалдық мәдениетімен

Қа(4)б: Философия таб., сан. же қоғ. жалпы даму зандыл. зерттейдi;

Қа(4)е: Үйлесімділік.

Қа(4)м: Өмір кеңіст. өз отандас. және бүкіл адамз. Өкілде. бейбіт және ынты. өмір сүре білу.

Қа(5)б: Дiни мекемелерден және дiннен құтылу

Қа(5)б: Шоқан

Қа(5)қ: еркек пен ұрғашы

Қа(6)б: жаратылыстанужәнеқоғамтан

Қа(6)қ: Көк тәңірі

Қа(6)т? Гегель

Қа(7)б: Гераклит

Қа(7)т: Өнегелі сананың өзгешелігі

Қа(8)к: ол дамудың себебiн көрсетедi

Қа(8)қ. Томас Мор

Қа(8)м? Ж.Ж.Руссо.

Қа(8)т. Мәдениет философиясы.

Қа(9)т? барлығы айпероннан пайда болады

Қаз(10)ж?Тарихи процестің ақыры туралы идеология мен идеяның болмауы

Қаз(12)т?М.Дулатұлы

Қаз(2)қ:Ш. Уәлиханов

Қаз(3)м:Гуманизм

Қаз(4)а?Қазақ халқының вербалдық мәдениетімен

Қаз(4)қ Көк тәңірі

Қаз(4)м:Өмір кеңістігінде өз отандастарымен және бүкіл адамзаттың өкілдерімен бейбіт және ынтымақты өмір сүре білу

Қаз(6)б:Шоқан

Қаз(6)к М. Дулатов

Қаз(8)т Мәдениет философиясы

Қай(1)к Материя

Қай(3)а Данте, М. Монтень, Ф. Петрарка, Т. Мор

Қай(3)и Адамның таным қабілетін жоққа шығаратындығын

Қай(3)с Антропоорталық

Қай(4)е Үйлесімділік

Қай(5)б Дiни мекемелерден және дiннен құтылу

Қай(6)т Гегель

Қай(7)б Гераклит

Қай(8)қ Томас Мор

Қай(8)м Ж.Ж.Руссо

Қай(9)т Барлығы айпероннан пайда болады

Қал(3)о:Гераклит

Қан(1)м Электромагниттік өріс

Қан(10)д Материализм

Қан(14)к Техносфера

Қан(3)а Бүтін және бөлік, мазмұн және форма

Қан(3)б Түгел судан пайда болады да суға айналады

Қан(3)ж Дүниенi тануға бола ма?

Қан(3)к Дәмнен сабақтың шығуы

Қан(3)қ Еркек пен ұрғашы

Қан(4)а Даралық және жалпыламалық, мән және құбылыс

Қан(4)б Философия табиғаттың, сананың және қоғамның жалпы даму зандылықтарын зерттейдi

Қан(6)б Жаратылыстану және қоғамтану

Қан(7)т Өнегелі сананың өзгешелігі

Қар(2)к Н. Кузанскийдiкi

Қар(7)к Ол дамудың себебiн көрсетедi

Қо(11)п. Еркіндік принципі.

Қо(12)а? Әлеуметтік таным методологиясы.

Қо(15)қ? Әлеуметтік онтология.

Қо(2)н?пси адамдардың сезімі, жан толғанысы, көңілі

Қо(2)н?са Қоғамдық(13) жиынтығы

Қо(4)ж? Технологиялық байланыстар құрылымы.

Қо(4)н? қоғамдық болмысты бейнелеу формасымен

Қо(7)б. өнер

Қоғ(11)п Еркіндік принципі

Қоғ(12)а Әлеуметтік таным методологиясы

Қоғ(15)қ Әлеуметтік онтология

Қоғ(2)н Адамдардың сезімі, жан толғанысы, көңілі

Қоғ(2)н Қоғамдық сана – адамдардың қоғамдық өміріде басшылығққа алатын жан-жақты экономикалық, саяси, рухани, идеалогиялық козқарастарының жиынтығы

Қоғ(4)ж Технологиялық байланыстар құрылымы

Қоғ(4)н Қоғамдық болмысты бейнелеу формасымен

Қоғ(7)б Өнер

Қоз(4)с Тыныштық

Құ(5)ә: Жаратушы функциясы

Құ(7)ж? Ортағасырлық философия.

Құд(1)і Теология

Құд(12)кiм:Абай

Құд(2)м Құдай-әке, құдай-ұл, құдай-рух.

Құд(5)ә Жаратушы функциясы

Құд(6)б:Фома Аквинский

Құд(7)ж Ортағасырлық философия

Құқ(1)ф Жазалау

Л.Ф(0)ф Антропологиялық материализм

Л.Фе(0)ф? антропологиялық материализм

Лао(2)к Цзы жэнь, Дао, дэ

Лао(2)ұ Дао жолы

Ле(0)С: структурализм өкілі

Ле(6)б? атомизм

Лев(0) Структурализм өкілі

Лев(6)б Атомизм

Ло(1)н? ойлау

Ло(3)т: Интуиция

Лог(1)н Ойлау

Лок(3)т Интуиция

М. Фу(1)т: Эпистема

М. Ха(3)д: Болмыс үйі

М.Ф(1)т Эпистема

М.Х(2)д Болмыс үйі

Ма(1)т: зат, жарық, толқын, өрiстiк

Ма(10)қ Базис.

Ма(14)ж.... Танымдық іс-әрекет.

Ма(2)а– Қоғамдық қатынастардың.

Ма(2)н: К.Маркс

Ма(3)а: қозғалыс

Ма(4)а: -табиғаттың, болмастың, рух пен санаға қарағанда алғашқылығын дәлелдейтін философиялық ілім;

Ма(4)а? материализм (10) ағыт

Ма(4)т: Алла Тағалаға деген махаббат

Ма(5)ф: Э.Мах

Ма(7)с: материя-объективтік реалдылық

Ма(8)б? сол түйсіктеріміз арқылы көшірмесі, суреті, сәулесі

Мар(10)қ Базис

Мар(13)ж Танымдық іс-әрекет

Мар(2)а Қоғамдық қатынастардың

Мат(1)т Зат, жарық, толқын, өрiстiк

Мат(2)н К.Маркс

Мат(3)а Қозғалыс

Мат(3)б Объективтiк реалдылық


Мат(3)б Кеңiстiк пен уақыт

Мат(4)а Материализм – ол табиғаттың болмыстық рух пен санаға қарағанда алғашқылығын дәләлдейтін философиялық бағыт

Мат(4)а Табиғаттың, болмастың, рух пен санаға қарағанда алғашқылығын дәлелдейтін философиялық ілім

Мат(6)ф Э.Мах

Мат(7)с Материя-объективтік реалдылық

Мат(8)б Сол түйсіктеріміз арқылы көшірмесі, суреті, сәулесі

Мах(4)т Алла-Тағалаға деген махаббат

Мә(3)п? Философиялық

Мә(5)қ... Вольтер.

Мәд(3)п Философиялық

Мәд(4)қ Вольтер

Ми(2)о: Фалес, Анаксимандр, Анаксимен

Ми(5)с: Тұтастық әлемдік түсінікке.

Мил(2)о Фалес, Анаксимандр, Анаксимен

Миф(5)с Тұтастық әлемдік түсінікке

Мор(2)қ Тәрбие

Мы(12)к? Платон

Мы(15)к? Жекелік және жалпылық

Мын(12)к Платон

Мын(15)к Жекелік және жалпылық

Не(2)ө: Кант.

Не(3) міс философы объективті идализмнің өкілі: Гегель.

Не(3)ө: антр мат Фейербах.

Не(3)ө: Фихте.

Не(7)т? дүниедегі(12) емес

Нег(7)т Дүниедегі заттар мен процестерге не материалдыққа не идеалдыққа жатады, үшінші түрі болуы мүмкін емес

Нем(2)ө Кант

Нем(3)ө Гегель

Нем(3)ө Фейербах

Нем(3с.и)ө Фихте

Ни(1)т: жігер туралы ілім

Ни(6)қ? күштемеу этикасы

Ниц(1)т Жігер туралы ілім

Ниц(6)қ Күштемеу этикасы

Но(2)о? Вернадский

Ноо(2)о Вернадский

О. Шп(3)о– Өркениет

О.Ш(3)о Өркениет

О.Ш(4)с Бар болу немесе болмау

О.Ше(4)с? бар болу немесе болмау

Он(5)қ? «Болмыс»

Онт(5)қа «Болмыс және уақыт»

Ор(2)е: Теоорталық

Ор(2)ш: «Теология суммасы».

Ор(3)и: филос. дiнге қызмет етедi

Ор(4)а: Сократтан дарынды адам жоқ

Ор(6)б: Патристиктер және схоластиктер.

Ор(6)б? алхимия

Ор(6)қ: Американдық.

Ор(6)н? имморализм

Ор(6)т: Сенiм және бiлiм ақиқаты

Ор(6)т: Сенiм және бiлiм ақиқаты

Ор(7)ж: Әл-Хорезми

Ор(8)б? Әл-Фараби

Ор(8)п: Имандылықты паш ету

Ора(4)а Сократтан дарынды адам жоқ

Орт(2)е Теоорталық

Орт(2)ш «Теология суммасы»

Орт(3)и Философия дiнге қызмет етедi

Орт(6)б Алхимия

Орт(6)б Патристиктер және схоластиктер

Орт(6)қ Американдық

Орт(6)н Имморализм

Орт(6)т Сенiм және бiлiм ақиқаты

Орт(7)ж Әл-Хорезми

Орт(8)б Әл-Фараби

Оры(7)п Имандылықты паш ету

Ос(3)г: Эпикур

Осы(3)г Эпикур

Өз(7)б? қайта өрлеу филсофиясың

Өз(9) т? Феноменологиялық дедукция.

Өз(9)т Феноменологиялық дедукция

Өзг(7)б Қайта өрлеу филсофиясың

Өн(2)н? адамдардың (7) құралдары

Өнд(2)н Адамдардың табиғи заттармен күштерге игеруге жұмсаған қабілеттерімен күштері, құралдары

Па(2)б: Бүкіл шіркеудің апологетикасы.

Па(2)ж: Б. Спиноза

Па(2)қ: Элей

Пан(2)ж Б. Спиноза

Пар(2)қ Элей

Пат(2)б Бүкіл шіркеудің апологетикасы

Пе(4)т? шығыс философиясына

Пер(4)т Шығыс философиясына

Пи(4)о: сан

Пи(5)е: өз тағдырын айқындаудағы еркіндігі

Пик(5)е Өз тағдырын айқындаудағы еркіндігі

Пиф(4)о Сан

Пл(1)П: Ежелгі грек даналары

Пл(3)т: білім-еске түсіру

Пла(1)П Ежелгі грек даналары

Пла(3)т Білім-еске түсіру

По(1)с: О.Конт

По(3)б: ғылыми және ғылыми емес

По(3)б: әрбiр ғылым өзiне өзi философия

По(4)б: Қазіргі(7) ретинде

По(5)ж? ақындық ойды

По(5)с: Антижүйелік сипат

По(7)б? Кейінгі позитивизмнің.

Поз(1)с О.Конт

Поз(3)б Әрбiр ғылым өзiне өзi философия

Пол(7)б Кейінгі позитивизмнің

Пос(3)б Ғылыми және ғылыми емес

Пос(4)б Қазіргі заманғы мәдениетте дағдарысты жағдайларды жеңудің нақтылыжобасы ретінде

Пос(5)ж Ақындық ойды

Пос(5)с Антижүйелік сипат

Пр(0)а: Адам-барлық нәрсенің өлшемі.

Пр(1)н? ол сапалы және саналы өзгеріс

Пр(2)к: Ч. Пирс.

Пра (2)к Ч. Пирс

Про(0)а Адам-барлық нәрсенің өлшемі

Про(1)н Қоғамның жоғарыға даму процессі

Про(1)н Ол сапалы және саналы өзгеріс

Пс(2)к: психикалық құбылыстар

Пси(2)к Психикалық құбылыстар

Р. Д(5)к? Рационализм

Р.Д(5)к Рационализм

Ра(1)д: ұғым, пiкiр, ой тұжырым

Ра(1)с: Декарт.

Ра(2)қ:Р.Декарт

Ра(4)т: ақыл-ой

Рац(1)д Ұғым, пiкiр, ой тұжырым

Рац(1)с Декарт

Рац(2)қ Р.Декарт

Рац(4)т Ақыл-ой

Ре(3)к: гуманизм

Ре(3)қ: XVII-XVIII

Ре(4) т. антропоцентризм

Ре(4)д: парасаттылық, бiлiмдi

Ре(4)к: Хомяков А.С., Киреевский И.В.

Ре(5)т: дүниені түсінуде теоцентризмнен антропоцентризмге жету

Ре(7)б: Франческо Петрарко

Ре(8)б? жалпы универсам

Реа(8)б Жалпы универсам

Рен(3)к Гуманизм

Рен(3)қ XVII-XVIII

Рен(4)д Парасаттылық, бiлiмдi

Рен(4)т Антропоцентризм

Рен(5)т Дүниені түсінуде теоцентризмнен антропоцентризмге жету

Рен(7)б Франческо Петрарко

Рес(4)к Хомяков А.С., Киреевский И.В.

Ри(2)з? Шешендік өнер.

Рит(2)з Шешендік өнер.

Ру(5)б: Идеализм

Рух(5)б Идеализм

Са(1)ф; өзiн өзi бақылау

Са(2)р: Саяси патиялар және олардың iс-әрекетi туралы iлiм

Са(2)с: объективтiк дүниенiң субъективтiк бейнесi

Са(4)б: бірі – еңбек, екіншісі – тіл

Са(9)к: Ол дамудың механизмiн көрсетедi

Сан(1)ф Өзiн өзi бақылау

Сан(2)с Объективтiк дүниенiң субъективтiк бейнесi

Сан(4)б Бірі – еңбек, екіншісі – тіл

Сан(9)к Ол дамудың механизмiн көрсетедi

Сая(2)р Саяси патиялар және олардың iс-әрекетi туралы iлiм

Се(1)д: түйсiк, қабылдау, елестету.

Се(4)а: каузальдық

Се(4)н? жан толғаныстарда құндылықтың бастауының бары

Се(5)а: Сенсуализм

Себ(4)а Каузальдық

Сез(1)д Түйсiк, қабылдау, елестету

Сез(4)н Жан толғаныстарда құндылықтың бастауының бары

Сез(5)а Сенсуализм

Ск(3)к: Күдік.

Ске(2)к Күдік

Со(1)с: А. өзiңдi өзiң бiл

Со(2)с: А.Яссауи

Со(3)ф: Демократия.

Сок(1)с Өзiңдi өзiң бiл

Сок(3)ф Демократия

Соп(2)с А.Яссауи

Сп(4)ш? пантеизм

Спи(4)ш Пантеизм

Ст(10)б? диалектикалық әдіс

Стр(9)б Диалектикалық әдіс

Су(1)б: Сана

Су(1)н? барлық тіршіліктің жалпы негізі

Су(4)б өм. Сүр. Ол қаб

Су(7)о қабылдану;

Суб(1)б Сана

Суб(1)н Барлық тіршіліктің жалпы негізгі

Суб(4)б Өмiр сүру-ол қабылдану

Та(2)а: Ч.Дарвин

Та(2)б? эмпирикалық және теориялық

Та(4) ф. түйсік, қабылдау, көрініс

Та(4)о: К.Маркс, Ф.Энгельс

Та(5)з... Монтескье.

Та(6)ұ: өндірістің азиялық тәсілі

Та(6)ұ: рухани лидер

Таб(2)а Ч.Дарвин

Тан(2)б Эмпирикалық және теориялық

Тан(4)ф Түйсік, қабылдау, көрініс

Тар(4)о К.Маркс, Ф.Энгельс

Тар(5)з Монтескье

Тар(6)ұ Өндірістің азиялық тәсілі

Тар(6)ұ Рухани лидер



Достарыңызбен бөлісу:
  1   2




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет