Сөздің дұрыс, таза, анық, айтылуының үстінде талғау сөздің көрнекі болуында керек қылады.Адамға дерексіз заттан гөрі деректі зат түсініктірек жансыз заттың күйінен жанды заттың күйі танысырақ.Сондықтан адам сөйлегенде сөзі толық түсінікті болуы үшін дерексіз заттарды деректі затша, бернесіз заттарды бернелі затша сипаттайды. Жансыз заттың жанды заттай ғамалдайды. Ақ көңіл, шолақ ақыл, арам ой деу яки күн бүркіп тұр, найзағай ойнайды су қатты деу я болмаса қазанның құлағы деу дерексіз заттарды деректі затша, қалыптау, ғамалдау, бернелеуден шығып әдетті сөзге айналып кеткен.
Сөздің дұрыс, таза, анық, айтылуының үстінде талғау сөздің көрнекі болуында керек қылады.Адамға дерексіз заттан гөрі деректі зат түсініктірек жансыз заттың күйінен жанды заттың күйі танысырақ.Сондықтан адам сөйлегенде сөзі толық түсінікті болуы үшін дерексіз заттарды деректі затша, бернесіз заттарды бернелі затша сипаттайды. Жансыз заттың жанды заттай ғамалдайды. Ақ көңіл, шолақ ақыл, арам ой деу яки күн бүркіп тұр, найзағай ойнайды су қатты деу я болмаса қазанның құлағы деу дерексіз заттарды деректі затша, қалыптау, ғамалдау, бернелеуден шығып әдетті сөзге айналып кеткен.
Мәселен, Мағжанның "Толқын" деген өлеңінде толқынның толқығанын бейнелеп түсінікті түрде көрсету үшін әдейі жанды нәрседей ғамалдап былай дейді:
Осы сияқты өң берілген сөздер көрнекі тіл делінеді.Тіл көрнекі болу үшін дерексіз нәрсе деректі нәрседей жансыз нәрсе жанды нәрседей суреттеліп адамның санылауына келіп түсерлі дәрежеге жету үшін қажет.Қалыпты түріндегі сөз ондай дәрежеге жету үшін түрлі әдістер қолданылады.Олар: көріктеу меңзеу, әсірелеу
Осы сияқты өң берілген сөздер көрнекі тіл делінеді.Тіл көрнекі болу үшін дерексіз нәрсе деректі нәрседей жансыз нәрсе жанды нәрседей суреттеліп адамның санылауына келіп түсерлі дәрежеге жету үшін қажет.Қалыпты түріндегі сөз ондай дәрежеге жету үшін түрлі әдістер қолданылады.Олар: көріктеу меңзеу, әсірелеу