Сабақтың кезеңі
|
Мұғалім іс-әрекеті
|
Оқушы іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
|
Тақырып: Редакторға кіріктірілген объектілер
Сабақтың мақсатымен таныстыру.
- үш өлшемді модель ұғымын білу
|
Сабақта меңгеретін мақсаттарды білу
|
|
Презентация
(1 слайдтар)
|
Жаңа сабақ
|
Жаңа сабақты түсіндіру
Үш өлшемді графиканы құруға мүмкіндік беретін компьютерлік программалар айтарлықтай көп.
3D редакторлардың мысалы ретінде 3Ds Max, Blender, Sketch Up және т.с.с. редакторларды алуға болады.
Sketch Up программасының интерфейсін қарастырайық. Программаның жұмыс терезесі бірнеше аймақтарға бөлінген.
меню – мәтіндік менюлер жиынтығының тақтасы;
модельдеу аймағы программаның жұмыс үстелінің негізгі бөлігін алады. Бұл аймақта барлық модельдеупроцесі жүзеге асырылады.
құралдар тақтасы менюдің төменгі бөлігінде орналасқан. Ол құралдармен және опциялармен жұмыс жасау барысында «көп талап етілетін» батырмалардың тобынан тұрады.
қалып-күй қатары модельдеу аймағының төменгі бөлігінде орналасқан;
Құрал- жабдықтар тақтасы
Құралдар тақтасы 20 батырмадан тұрады. Тінтуірдің оң жақ батырмасын құралдарға апарып басу кезінде пайда болатын жылжымалы анықтамадан құралдың қызметін оқып білуге болады.
|
Жаңа тақырыпты меңгеру
|
|
Презентация (2-12 слайдтар)
https://www.sketchup.com/ru
Sketch up онлайн
|
Практикум
|
«Тіктөртбұрыштың» 3D моделін құру.
|
Жаңа тақырыпты меңгере отырып практикада қолдану арқылы меңгеру
|
Бағалау критерийлерін ұсыну
|
Презентация
(13- слайд)
|
Бекіту
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау
№1-тапсырма.
Қолдану деңгейінде https://www.youtube.com/watch?v=Bfk8gGHVbDs сілтемесі арқылы өтіп, берілген бейне сабаққа қарап үй архитектура эскизін құрастыру.
|
Жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергенін анықтау
|
Бағалау критерийлерін ұсыну
|
Презентация
(14 слайд)
|
Қорытынды
|
Сабақты қорытындылау, рефлексия
|
|
|
|