Сабақ «Информатика қаласына са я хат» Мақсаты: Оқушылардың қызығушылығын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту, ойлау қабілетін күшейту, информатика пәніне сүйспеншілігін арттыру



Дата21.07.2017
өлшемі29,38 Kb.
#21673
түріСабақ

Жарыс сабақ «Информатика қаласына саяхат»


Мақсаты: Оқушылардың қызығушылығын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту, ойлау қабілетін күшейту, информатика пәніне сүйспеншілігін арттыру.

«Информатика» қаласына саяхат.

«Адам ата-анадан туғаңда есті болмайды: есітіп, көріп, ұстап, татып ескерсе, дүниедегі жақсы, жаманды таниды-дағы, сондайдан білгені, көргені көп болған адам білімді болады. Естілердің айтқан сөздерін ескеріп жүрген кісі өзі де есті болады... Сол естілерден есітіп білген жақсы нәрселерді ескерсе, жаман дегеннен сақтанса, соңда іске жарайды, сонда адам десе болады,»

Тыңдаңыздар! Тыңдаңыздар!

Көңілді «Информатика» қаласына аттануға барлық қыздар мен балаларды шақырамыз!

1. Ортаға келіңіздер. Өздеріңмен бірге ой жылдамдығын, тапқырлықты, ақылды бірге алып шығуларыңызды өтінеміз. Информатиканы оқитындарға, үйреніп жатқандарға, жақсы көретіндерге арналады біздің саяхатымыз.

2. Командалардың таныстыруы (команданың аты, капитаны). Әділ қазылармен таныстыру. Планшетке сұрақ жауапты жүктеп аламыз, сосын капитандар командаларын қатарға тұрғызады, ойында тартысуға, жарысуға, ойнап күлу үшін балаларды ортада қарсы алайық.

3. Конкурс «КІМ КӨП» Конкурс барысында командалар кезекпен информатикаға байланысты сөздер айтылады. Сөзді ақырғы аяқтаған команда жеңімпаз болып табылады.

4. Конкурс «Сөзді жалғастыр» Командаларға кезекпен жаттау оқылады орысша , сонын аяқтау керек. Дұрыс аяқтағанға 1 балл беріледі.

Скромный серый колобок, Длинный тонкий проводок, Ну а на коробке - Две или три кнопки. В зоопарке есть зайчишка, У компьютера есть... М Ы Ш К А.

Ал енді жолдастар жұмбақ! Что такое: рукоятка, Кнопки две, курок и хвостик? Ну конечно, это... Д Ж О Й С Т И К

Словно смелый капитан! А на нем - горит экран. Яркой радугой он дышит, И на нем компьютер пишет И рисует без запинки Всевозможные картинки. Наверху машины всей Размещается... Д И С П Л Е Й.

Около дисплея - главный блок: Там бежит электроток К самым важным микросхемам. Этот блок зовут... С И С Т Е М Н Ы М

По клавишам Прыг да скок - Бе-ре-ги но-го-ток! Раз-два и готово - Отстукали слово! Вот где пальцам физкультура Это вот - ... К Л А В И А Т У Р А.

В ней записаны программы И для мамы, и для папы! В упаковке, как конфета, Быстро вертится... Д И С К Е Т А.

И компьютеры порой Говорят между собой, Но для этого одна Им штуковина нужна. К телефону подключил - Сообщение получил! Вещь, известная не всем!

Называется... М О Д Е М.

Для чего же этот ящик? Он в себя бумагу тащит И сейчас же буквы, точки, Запятые - строчка к строчке - Напечатает картинку Ловкий мастер Струйный... П Р И Н Т Е Р.

5. «Көңілді бастау» А) Қатысушылар жіпте ілініп тұрған алманы бірінші болып тістеген команда ұтады. Ә) Командадан 4 оқушы таңдалады.

Төрт үміткер шығады командалардан. Әрқайсысының беліне ұзын жіп байланады, сол жіптің ұшында қалам байланып тұрады. Арақашықтық болу керек командалар арасында. Шарты: жүгіріп келіп бутылка дәл тигізу керек сосын жіпті қырқып жіберу керек. Жеңіске кім жылдам біткен команда ұтады.

6. Ребус шешу. Суреттерден және әріптерден құралған ребустарды шешу.

7. «Компьютер менің досым» атты сурет байқауы. Әділқазылар жеңімпаз суретті таңдайды.

8. Капитандар конкурсы. А. Әріптерден информатикаға байланысты сөздер құрау. Ә. Компьютер құрылысы туралы баяндау. Б. Адам 15 санын көргенде, компьютер нешені көреді.

9. Қорытындылау



10. Командаларды марапаттау.

Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет