Анимациялық графиканы құру



Pdf көрінісі
бет1/4
Дата11.05.2020
өлшемі0,85 Mb.
#67219
түріБағдарламасы
  1   2   3   4
Байланысты:
Анимациялық графиканы құру



Автор: Токубаев Аслан Михайлович

Пән: Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар/Информатика

Сынып: 5-сынып

Бөлім: Талқылаймыз және бағдарламаны жасаймыз

Тақырып: Анимациялық графиканы құру

Оқу мақсаттары (оқу 

бағдарламасына 

сілтемеу):

5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну 5.3.3.1- ойын ортасындағы программалау кезеңінде тармақталу 

командаларын  қолдану (Лого, Scratch) 

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істеуге дағдыланған: Ойын программасында әр блоктың командаларымен  

жұмыс жасай алады



Оқушылардың көпшілігі істей алады: Фондар кітапханасынан алынған спрайтқа сәйкес 

келетіндей фон бере алады Программада қадам санын енгізіп, өзгерте алады



Кейбір оқушылар істеуге қабілетті: Ойын программасында тармақталған командаларды қолдана 

отырып анимация құра алады

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар істей алады: Scratch бағдарламасында нысандардың атауларын дұрыс қолдана алады.

Пәндік лексика мен терминология: Спрайт, скрипт, графика, сахна, блок, команда, сенсор, оператор 

Күтілетін нәтиже:

Сурет бөліктерімен жұмыс істеу дұрыс жұмыс істеу және  бағдарламаның  негізгі қасиеттерін 

тапсырма орындауда  маңыздылығын меңгеріп, ажыратады 

Бағалау критерийлері:

Scratch бағдарламасында нысандармен жұмыс жасай  біледі Тармақталу командаларын қолданып 

бағдарлама құрады. Scratch бағдарламасында фонды, қадам санын өзгерте отырып анимация құра 

алады.  


Құндылықтарды 

дарыту:


Өз бетімен АКТ-ны  қолдана алатын, шығармашыл, инновациялық өзгерістерге бейім, ізденімпаз 

тұлға қалыптастыру. 

АКТ-ны қолдану 

дағдылары:

Ноутбук, интерактивті тақта, интернет

Пәнаралық байланыс:

Математика, бейнелеу, орыс тілі

Бастапқы білім:

Scratch бағдарламасының интерфейсі туралы біледі. Программа блоктарымен таныс.



Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет