«Ақпараттық технологиялар және қауіпсіздік» кафедрасы



бет1/4
Дата06.02.2023
өлшемі106,5 Kb.
#167539
түріБілім беру бағдарламасы
  1   2   3   4
Байланысты:
Лаб 08 Графикалық Интерфейс


«Ақпараттық технологиялар және қауіпсіздік» кафедрасы

Аубакирова А.Е.


Зертханалық жұмыс №8
«Python-да бағдарламалау» пәні

6B06104 «Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету» білім беру бағдарламасы


Қарағанды 2023


Зертханалық жұмыс №8


Тақырыбы: Графикалық пайдаланушы интерфейсін құру.


Жұмыстың мақсаты: Python бағдарламалау тілінде пайдаланушы интерфейсін құрудың практикалық дағдыларын алу.


Теориядан қысқаша ақпарат

Интерфейс (ағылш. interface - бөлім беті, бөлімше) - екі жүйенің, құрылғылардың немесе бағдарламалардың интерфейсі.


Интерфейстің негізгі сипаттамасы-тиімділік пен пайдаланудың қарапайымдылығы.
Python-да графикалық интерфейстермен жұмыс Tkinter кітапханасының көмегімен жүзеге асырылады. Tkinter кітапханасы Python-да стандартты модуль ретінде орнатылған, сондықтан оны пайдалану үшін ештеңе орнатудың қажеті жоқ. Tkinter-өте қуатты кітапхана.
Графикалық интерфейстерді құрудың негізгі нүктесі-терезе құру. Содан кейін барлық басқа графикалық интерфейстің компоненттері терезеге қосылады. Сондықтан алдымен қарапайым терезе жасайық. Ол үшін келесі скрипт анықталады:
from tkinter import *
root = Tk()
root.title("Графикалық интерфейс Python - да")
root.geometry("400x300")
root.mainloop()


Перне немесе Батырма
Tkinter модулінде компоненттер жиынтығы (виджеттер) бар, олардың бірі-батырма. Терезеге батырманы қосыңыз:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

from tkinter import *
root = Tk()
root.title("GUI Python")
root.geometry("300x250")
btn = Button(text="Hello")
btn.pack()
root.mainloop()

Батырманы жасау үшін Button() конструкторы қолданылады. Бұл конструкторда text параметрін пайдаланып батырманың мәтінін орнатуға болады. Элементті көрінетін ету үшін оған pack() әдісі шақырылады.


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет