Бағдарламасы бойынша алған білімдерін тексеру, қайталау. Анимация түсінігін тереңірек меңгерту



Дата10.07.2017
өлшемі14,75 Kb.
#21015

Сабақтың тақырыбы:

  • Power Point бағдарламасы.
  • Анимация.
  • Білімділігі:
  • Оқушылардың Power Point бағдарламасы бойынша алған білімдерін тексеру, қайталау .
  • Анимация түсінігін тереңірек меңгерту.
  • Дамытушылығы:
  • Оқушылардың білімге құштарлық қабілетін арттыру, компьютер жұмысы туралы білігін арттыру, қолданбалы жүйелерде көп міндетті, көрнекілік, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
  • Тәрбиелігі:
  • Оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру.
  • Ұлттық дәстүрді қастерлеуге баулу.
  • Жауапкершілікке, іскерлікке, білімділікке, ұжымдылыққа тәрбиелеу.
  • Мақсаты:

Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес.

  • Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес.
  • Сабақтың әдісі: Ойын, жарыс сабақ.
  • Пән аралық байланыс: Қазақ тілі.
  • Сабақтың көрнекілігі: Компьютер, Power Point бағдарламасы, проектор, слайд, деңгейлік тапсырма.

I Үй тапсырмасын тексеру- “Көкпар” ойыны.

  • I Үй тапсырмасын тексеру- “Көкпар” ойыны.
  • II Жаңа материалды түсіндіру.
  • III Жаңа материалды бекіту – “Теңге ілу”, “Қыз қуу”, “Бәйге”
  • IV Үйге тапсырма
  • V Қорытындылау, бағалау.
  • Сабақтың барысы
  • Оқушылармен амандасу.
  • Сыныпты сабаққа дайындау.
  • Жоқ оқушыларды түгендеу.
  • Құрметті оқушылар! Бүгінгі біздің сабағымыз күндегіден өзгеше болғалы отыр.
  • - Балалар қазақ елінің қандай мерекелерін білесіңдер? Оның ішіндегі ең маңыздысы, үлкен мереке болып тойланатын қандай мереке? Әрине осылардың ішіндегі ең маңыздысы Ұлыстың Ұлы күні- Наурыз мерекесі.Наурыз қазақша жаңа жыл, жаңа күн деген мағынаны білдіреді. Бұл күн күн мен түннің теңелген күні. Ұлыстың ұлы күнінде қазақтың әр үйінде өзгеше той болады. Бұл мерекеде ұлттық тағамдар әзірленіп, ұлттық ойындар ойналады.
  • Ал сіздер қандай ұлттық ойындарды білесіздер? ...
  • I Ұйымдастыру бөлімі
  • Тартысайық көкпарды,
  • Кімнің тобы мықты екен?!
  • Кімнің күші аздау боп,
  • Кім озып алға шықты екен?
  • Енді осы ұлттық ойындарды сабағымызда нұсқау ете отырып, сабағымызды бастайық.
  • Ал енді үй жұмысын жақсы оқып келсек, көкпар ойынын бастайық. Бұл ойынды бастамас бұрын класс екі топқа бөлініп, әр топқа ат қойылады.
  • II Үй тапсырмасын тексеру
  • Көкпар
  • Бұл сайысты топ қатысушылары топ қапитанын таңдап, команданың атын қоюы және презентация өткізуі қажет.
  • Дайындыққа бес минут беріледі.
  • Power Point программасында сурет, топтың атын дайындау керек. Презентацияны қорғау керек.
  • І топ
  • Power Point нені әзірлеуге арналған программа?
  • Power Point терезесіндегі бірінші жолы қандай жол?
  • Слайдтың кішірейтілген үлгілері не үшін арналған?
  • Тышқанның сол жақ батырмасы қандай қызметтер орындайды?
  • 5. Тышқанның негізгі батырмасы деп қай батырманы айтамыз?
  • 6. бұл қандай белгіше,
  • оның міндеті?
  • 7. Бұл қандай
  • белгіше, оның міндеті?
  • ІІ топ
  • Power Point программасын қалай сақтауға болады?
  • Power Point терезесіндегі сурет салу құралдар үстелі не үшін арналған?
  • Пішімдеу құрал үстелі не үшін арналған?
  • Тышқанның оң жақ батырмасы қандай қызметтер орындайды?
  • Жаңа слайдты көрмеге қалай қосуға болады?
  • бұл қандай белгіше,
  • оның міндеті?
  • Бұл қандай
  • белгіше, оның міндеті?

Пуск Программы Microsoft Office Power Point

  • Слайдты құрайтын объектілер
  • II Жаңа сабақ түсіндіру
  • Анимация.
  • Power Point программасы арқылы көрмелерді әзірлеу, слайдтарды безендіруге, жан бітірімді баптау, көрмелерді көрсету жолдары қарастырылған. Слайдтарды қызықты суреттермен, сызбалармен, мультимедиялық пәрмендерін қосуға болады.
  • Анимация- бұл презентациялық көрме құрудағы кейіпкерлердің “тірілту” әдісі. Анимация әрбір объектілерді бөлек қабатқа орналастырып құрылады, уақытты ескеріп көрменің (фильмнің) кадрлары дайындалады.Анимация эффектілерін беруде стандартты құралдар панелі қолданылады.
  • Мысалы: Оқушылардан сұралады: егер сендерді өз елдерінді, туған жерінді жарнамалап суреттеп беруге шетелден келген бір саяхатшы сұраса......
  • Бәйге
  • Енді келесі сайысымызға көшелік.
  • Алдағы біз баратын бағыт анық,
  • Сәйгүлік екенінді тағы таныт.
  • Бәйгеге аттың басын тартпас болар,
  • Ал енді тізгіндерді ағыталық.
  • Бұл ойынның шарты: Сендердің жұмыс үстелдеріңде “Туған жерім” атты папка орналасқан соңы ашып суреттерді слайдқа орналастыру, төменде берілген мәтінді слайдтарға бөліп әрбір слайдқа орналастырып көркемдеу, слайдты безендіру қажет.
  • 50
  • тенге
  • 20
  • тенге
  • 10
  • тенге
  • 5
  • тенге
  • 50
  • тенге
  • 5
  • тенге
  • Теңге ілу
  • “Теңге ілу” ойыны тағы бар,
  • Қызықтырар жұрттарды қайда да.
  • Кім екен мерген дәл қазір,
  • Қызықты ЭВМ сабақта.

Power Point программасын іске қосу үшін қандай команда орындалады?

  • Power Point программасын іске қосу үшін қандай команда орындалады?

Суреттерді кірістіру қалай орындалады?

  • Суреттерді кірістіру қалай орындалады?

Қаріптің әлпетін, өлшемін өзгерту қалай жүзеге асады?

  • Қаріптің әлпетін, өлшемін өзгерту қалай жүзеге асады?

Фигураны немесе сөйлемді “тірілту” үшін қандай әрекет орындаймыз?

  • Фигураны немесе сөйлемді “тірілту” үшін қандай әрекет орындаймыз?

Слайдтын бүкіл бетіне арналған анимацияны қалай таңдаймыз?

  • Слайдтын бүкіл бетіне арналған анимацияны қалай таңдаймыз?

Анимация дегеніміз не?

  • Анимация дегеніміз не?
  • Ол қандай қызмет атқарады?
  • Қыз қуу
  • Қазақта бір ойын бар қызды қуу,
  • Жігіттер қызды қуған дәстүр сақтап.
  • Ертедегі бабамыз қазақтардай
  • Өткізейік бұл жарысты бізде баптап.
  • Бұл ойынның шарты бір топтан бір қыз , екінші топтан бір ұл бала шығады. Орны ауысқан сөздерден дұрыс сөз құрастыру қажет.

“Ауыстырмақ”

  • І топ
  • ТАКЕДИС
  • СОРЦЕСПРО
  • РЕТПЬЮКОМ
  • ҚУЫРҚАШ
  • ТРЕСУ
  • ПІЖ
  • ІІ топ
  • ДҢЕӨУ
  • РЛЬОУКЯТАКЛ
  • АТҚСУА
  • ТАМА
  • ҚАЙМА
  • МЛФОГИРА

Дұрыс жауаптары:

  • ДИСКЕТА
  • ПРОЦЕССОР
  • КОМПЬЮТЕР
  • ҚУЫРШАҚ
  • СУРЕТ
  • ЖІП
  • ӨҢДЕУ
  • КАЛЬКУЛЯТОР
  • САҚТАУ
  • МАТА
  • АЙМАҚ
  • ЛОГАРИФМ

POWER POINT программасында

  • Үйге тапсырма
  • Қорытындылау, бағалау
  • Сонымен бүгінгі біздің сайысымызда жеңіске жетті. “Жеңіс түбі – табыс” дегендей жеңген топқа ат мінгіземін (ойыншық ат беремін), келесі топқа шапан жабамын (суретін беремін). Ал жеке ойыншыларға “сыйлықтар” , яғни бағалар беріледі.


Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет