Дюсен Томирис



Дата14.12.2021
өлшемі27,62 Kb.
#127288
Байланысты:
рк2материалтану дюсен томирис


Диз-19-1

Дюсен Томирис



  1. Жібек экранды басып шығару, экранды басып шығару және офсеттік басып шығару үшін қолданылады. Ол жарнамалық жапсырмалар жасау және уақытша безендіру үшін сыртта және үй ішінде қолданылады. Oracal 620 пленкасы Алюминстрой жарнамалық материалдар каталогында да бар.

  2. Оракальды пленкалар көптеген түрлі сфераларда қолданылады. Жоғарыда айтылғандай, материал көбінесе стикерлер өндірісінде, витриналарды безендіруде, интерьерді безендіру процесінде, қабырғаларды және басқа заттарды безендіру үшін қолданылады. Осылайша, мысалы, әдеттегі шкафта беруге болады астам бірегей дизайнерлік түрі кезінде көмек аппликациялар оракала. Сонымен қатар, жабын автомобильдер мен техникаларға арналған әртүрлі сәйкестендіру белгілерін жасау үшін де қолданылады.

  3. Фотоқағаз-мөлдір емес қағаз төсеміндегі фотоматериал. Бір немесе бірнеше фотосезімтал фотоэмульсиялар қолданылатын жоғары сапалы қағаздан тұрады.

  4. Фотоқағаз оң және кері болуы мүмкін: соңғы жағдайда мөлдір үлдірден басып шығару кезінде оң кескін алынады. Қазіргі сандық фотографияда фотоқағаз сиялы, термосублимациялық және лазерлік принтерлермен жоғары сапалы түсті басып шығаруға арналған жарыққа сезімтал емес арнайы сұрыптағы қағаз деп те аталады.

  5. Бастапқыда фотоқағаз целлюлоза талшықтарынан жасалады. Төменде шикізат құрамына байланысты әр түрлі қағаз түрлерінің жіктелуі келтірілген

  6. Офсеттік кенеп-бұл кескінді офсеттік формадан мөрленген тасымалдаушыға тасымалдайтын резеңке материал. Офсеттік картиналардың тағы бір атауы - "офсеттік резеңке".

  7. Парақ пен роликті басып шығаруға арналған офсеттік кенептер құрылымы мен қасиеттері бойынша ерекшеленеді. Роликті офсеттік машиналар параққа қарағанда әлдеқайда жылдам басып шығарады, сондықтан роликті басып шығаруға арналған кенеп деформациядан кейін бастапқы пішінін тез қалпына келтіре алуы керек. Бұл қысу қабатындағы арнайы материалдардың арқасында мүмкін болады. Бөлек қатарға шексіз формулаларды басып шығару үшін офсеттік кенептерді қою керек. Мұндай бланкілерді басып шығаруға арналған кенеп ыстыққа төзімді қасиеттерге ие болуы керек, өйткені дайын бланкілер лазерлік принтерлерде қолданылады және басып шығару кезінде өзгермелі ақпаратты бекіту үшін фьюзер (пеш) арқылы шығарылады.

  8. . Әр бұрылыста ылғалдандыратын роликтер жүйесін қолдана отырып, басылған пішінді цилиндр ылғалдандырылады, содан кейін бояу роликтер жүйесі арқылы оның гидрофобты бөліктеріне қолданылады. Кескін басылған пішінді цилиндрден офсеттік цилиндрдің резеңке матасына, сол жерден мөрленген материалға ауыстырылады. Офсеттік цилиндрдің болуы тиражға төзімділіктің жоғарылауына және басып шығару ақауларының төмендеуіне ықпал етеді.

  9. Ақпараттық технологиялардың бір түрі-ақпаратты көшіру және көбейту, соның ішінде ақпаратты дайындау және өңдеу, көшіру және көбейту.

  10. Кез-келген композицияның негізі-нүктелер, сызықтар мен дақтар. Олардың конфигурациясы мен композициялық комбинациясы көрінетін кескіндерді құрайды. Композиция кескіннің көркемдік тұтастығы ретінде пайда болуы үшін оның барлық құрамдас элементтерін белгілі бір жолмен орналастыру керек.

  11. Ең алдымен, барлық колористикалық әртүрлілікті екі үлкен топқа бөлуге болады: хроматикалық және ахроматикалық түстер. Түс қасиеттерін объективті және субъективті деп бөлуге болады. Түстің негізгі қасиеттеріне түс реңі, жарықтық (жарықтық) және қанықтылық жатады.

  12. Сұйық, паста және газ тәрізді өнімдер үшін қолданылатын тұтынушылық контейнерлердің бірнеше түрі бар. Бөтелке - бұл цилиндр тәрізді денесі бар контейнер, оны жабу үшін қарастырылған тар мойынға айналдырады; оның жалпақ немесе вогнуты бар, сонымен қатар сыйымдылығы 20-5000 см3. Құты. Тегіс немесе вогнуты бар, денесі әртүрлі пішінді, күрт мойынға ауысатын тұтынушы контейнер бөтелке деп аталады. Бөтелке королласының диаметрі корпустың сипатталған шеңберінің диаметрінен әлдеқайда аз және қақпақпен немесе тығынмен жабуды қамтиды. Орташа алғанда, бөтелкенің сыйымдылығы 10-2000 см3 құрайды. Банктің. Құмыра-бұл көбінесе цилиндрлік денесі бар, мойны диаметрі корпустың диаметріне тең немесе одан сәл кіші, жалпақ немесе вогнуты бар тұтынушы контейнер. Оның сыйымдылығы 25-10 см3 ЖШС.

  13. Ыдыстың түріне қарай жіктеледі: пакет, қорап, қорап, бөтелке, банка, түтік, ампула, түтік, шыныаяқ, қорап, қорап, барабан, колба, канистр, сөмке және басқа да көлік және тұтыну ыдыстары.

  14. Қаптаманың мақсаты Мақсаты бойынша қаптама бөлінеді:тұтыну, көлік, өндірістік, арнайы (консервілеу)

  15. Компьютерлік графикада текстуралар көбінесе текстуралық элементтері бар растрлық сандық суреттер деп аталады.Текстураны көбінесе Фон деп атайды. Фон ұғымы суреттегі перспективалық орынды, артқы жоспарды білдіреді. Текстура, осы мағынада, кез-келген объектінің бетінің қасиеттерінің жиынтығын — нақты немесе ойдан шығарылған суретті көзбен көрсететін сурет.

  16. Стильдік шешім-әртүрлі киім түрлерін сипаттайтын ең маңызды жалпы белгі. Киім формалары мен аксессуарлардың стильдік дамуының негізгі мақсаты жиынтықта киілетін бірнеше өнімдердің көркем байланысын және олардың адам бейнесімен байланысын құру болып табылады.

  17. Adobe Photoshop-бұл медиа файлдарды коммерциялық өңдеудің барлық түрлерінде қолданылатын компьютерлік графиканың негізгі құралы. Photoshop-тың мәні-суретті түзету, оны қабылдауды жақсарту, фотосуреттер мен бейнелерге айқындық пен үйлесімділік беру.

  18. Принципы системного проектирования: Практическая полезность, Единство составных частей:

  19. Дизайн элементтері: нүкте, сызық, пішін, фигура, қозғалыс, түс,өрнек, кеңістік құрылымы

  20. Дизайнның бес негізгі қағидасы :Туралау өткір, реттелген дизайн жасайды.

  21. Қайталау жеке элементтерді байланыстыру арқылы дизайнды күшейтеді. Контраст дизайндағы негізгі элементтерді ерекшелеуге немесе бөлуге мүмкіндік береді.Топтастыру .Теңгерім

  22. Бұл не екенін теңестіріңіз

  23. . Екпін мен контраст үйлесімді, үйлесімді және үйлесімді болуы мүмкін, сондықтан олар скучно көрінуі мүмкін. Екпін-бұл оны қоршап тұрған барлық нәрселерден ерекшеленетін элемент, мысалы, қара-жасыл қылқан жапырақтардың фонында күміс-сұр жапырақтар, бірақ оның мөлшері қоршаған элементтерге қатысты шектеулі. Контраст күшті: әрқайсысының ерекше қасиеттерін атап өту үшін екі түрлі элементті тең мөлшерде салыстыруға болады.

  24. Көрнекі сауаттылық-бұл визуалды ақпаратты түсіну, оны қабылдау процесін білу, суреттерді талдау, түсіндіру және құру және оларды қарым-қатынаста пайдалану мүмкіндігі.

  25. Адам орташа есеппен 17 секундты мұражайдағы немесе көркем галереядағы экспонаттарды қарауға жұмсайды. Суретті тану үшін аз уақыт қажет. Бірақ оны түсіну үшін ... тоқтап, егжей-тегжейлерді мұқият қарастыру керек. Бұл ақыл-ой мен назар аударуды қажет етеді, бірақ бір қарағанда көрінбейтін нәрсені көруге көмектеседі.

  26. 26. Очерктің көркемдік элементтері: пейзаж, деталь, портреттік сипаттама

  27. Жарнамалық өнім (РП) - бұл мақсатты аудиторияға (ОА) әсер ету процесін жүзеге асыруда қолданылатын жарнамалық қызмет өнімдерінің, жарнамалық материалдардың, жарнамалық байланыс құралдарының жиынтығы.

  28. Шығармашылық ( лат. Creatio-жасампаздық) - адамның ойлау, сезім, қарым-қатынас, жекелеген қызмет түрлерінде көрініс табуы, тұлғаны тұтастай немесе оның жекелеген жақтарын, қызмет өнімдерін, оларды жасау процесін сипаттауы мүмкін шығармашылық мүмкіндіктері (қабілеттері).

  29. Онлайн-маркетингтің белсенді дамуына қарамастан, сыртқы жарнамаға деген сұраныс әлі де жоғары деңгейде. Бұл бағыт ілгерілеуді жалғастыруда. Бірақ, маркетингтің басқа сегменттері сияқты, сыртқы жарнама сандық технологияларды жиі қолдана бастады. Атап айтқанда, бүгінде ол бейнелерді кеңейтілген шындық форматында таратуға және ауа-райының өзгеруіне жауап беруге қабілетті.

  30. Жарнамалық фильмді монтаждау

  31. Компьютерлік графиканың төрт түрі бар. Бұл растрлық, векторлық, үш өлшемді және фракталдық. Олар монитор экранында көрсету кезінде немесе қағазға басып шығару кезінде кескін қалыптастыру принциптерімен ерекшеленеді

  32. Графика көркем шығармалардың екі тобын біріктіреді: сурет және баспа графикасы. Сурет бірегей болып саналады, өйткені ол бір данада бар. Ежелгі уақытта суретшілер папирусқа, кейінірек пергаментке, XIVғасырдан бастап қағазға сурет салған. Матаға сурет салу дәстүрі біздің уақытқа дейін сақталды.

  33. Графика (др.-греч. γρφφικός "жазу" γράφω — ден "жазу, жазу") - бейнелеу өнерінің бір түрі, онда графикалық деп аталатын негізгі бейнелеу құралы ретінде бейнелеу бетінің қасиеттері (көбінесе ақ қағаз парағы) және сызықтар, штрихтар мен дақтардың тоналды қатынасы қолданылады.

  34. Атақты суретшілер – Альбрехт Дюрер, Рембрандт, кейінірек-ван Дайк және Клод Лоррен графикалық техникада жұмыс істеді, кең жарық пен динамикалық сызықтарға қол жеткізді.

  35. Графиканың экспрессивті құралдары-сызық, нүкте, жанасу, дақ, хиароскуро. Осы құралдардың көмегімен суретшілер әлемді қабылдауды жеткізеді, көргендерін қалай түсініп, бағалағандарын көрерменмен бөліседі.

  36. Бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнердегі ырғақ-"табиғатқа тән уақытша және кеңістіктік заңдылықтар мен өзара байланыстарға"негізделген бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнердегі көркемдік-бейнелі мәнерлілік пен форманы эстетикалық ұйымдастыру (үйлестіру) тәсілі.

  37. Кестедегі материалдарды көрсетіңіз

  38. Табиғи немесе табиғи жіптерде өсімдік бар: зығыр, мақта немесе жануар: жүн, жібек – шығу тегі. Олардың басты артықшылығы-экологиялық тазалық және адам денсаулығы үшін қауіпсіздік.

  39. Қағаз ─ полиграфиялық өндірістің маңызды элементі. Шынында да, өндірілетін баспа өнімдерінің сыртқы түрі мен сапасы қағаздың түріне және сипаттамаларына байланысты. Негізгі қағаз түрлері (іс жүзінде олар әлдеқайда көп): офсеттік қағаз, борланған қағаз, дизайнерлік қағаз, Крафт қағазы және картон, борланған және түптелген Картон, өздігінен жабысатын қағаз және пленка,өздігінен көшірілетін қағаз, синтетикалық қағаз, офсеттік қағаз

  40. Сәулет-өнердің кеңістіктік түрі, оның мақсаты адамдардың утилитарлық (практикалық) және рухани қажеттіліктеріне (эстетикалық қажеттіліктерге) жауап беретін құрылымдар құру болып табылады.

  41. "Графикалық құралдар" панелінде графикке салынатын сызықтық құралдар және графикалық объектілер (геометриялық фигуралар, белгішелер және мәтін) жинақталған. Бұл құралдар тақтасының командалары ("кросс" және "курсорды" қоспағанда) "кірістіру"мәзірінде қайталанады.

  42. Символизм (фр. Symbolisme) - өнердегі ең үлкен ағымдардың бірі (әдебиет, музыка және кескіндеме), экспериментализммен, жаңашылдыққа ұмтылумен, символизмді, түсініксіздікті, кеңестерді, жұмбақ және жұмбақ бейнелерді қолданумен сипатталады.

  43. Символизмнің негізгі принциптері

  44. Метафора (др.-греч. μεταφορά" тасымал; тасымалды мағынасы", μετά" үстінен "+ φορός" тасымалдаушы") — затты немесе құбылысты басқа бір затпен олардың жалпы белгісі негізінде салыстыруға негізделген, бейнелі мағынада қолданылатын сөз немесе өрнек. Бұл термин Аристотельге тиесілі және оның өнерді өмірге еліктеу ретінде түсінуімен байланысты. Аристотельдің метафорасы, шын мәнінде, гиперболадан (асыра айтудан), синекдохтан, қарапайым салыстырудан немесе еліктеуден және ассимиляциядан ажыратылмайды. Барлық жағдайларда белгілі бір мағынаны бір сөзден екінші сөзге ауыстыру бар.

  45. . Безендіру (сәндеу, көркемдеу) - сән өнерінің бір саласы. Әдетте, көрме, мереке, спорт ойындары, т.б. өтетін орындар безендіріледі. Безендіру сәулет, мүсін, кескіндеме, графика, театр, киноөнерінің көркемдеу құралдарын, жарық беру техникасын пайдалана отырып жүзеге асырылады. Ол, көбінесе, үгіт-насихаттық мазмұнда болып келеді. Безендіру өнердің театр декорациясы саласымен туыстас.

  46. Бренд атауы-бұл компанияның ашылған кезде тіркелген атауы. Бұл сізге өнімді ұйымның өзімен байланыстыруға мүмкіндік береді және зияткерлік құқықтардың тәуелсіз объектісі болып табылады.

  47. Мүсіндеу (ст. лепити басқа грек тілінен. λιπος — майлы, жабысқақ) — жұмсақ материалдармен жұмыс істеудің әдістемелік және техникалық әдістерінің жиынтығы, формосификация деп аталатын қалыптастыру әдісіне негізделген, яғни жұмсақ немесе дымқыл материалды-шикі сазды, балауызды, гипсті, пластилинді, поликапролактон типіндегі полиморфты материалдарды қосу, "жабысу" (демек этимология)

  48. Масштаб - екі сызықтық өлшемнің қатынасы. Практикалық қолданудың көптеген салаларында масштаб кескін өлшемінің бейнеленген объектінің көлеміне қатынасы деп аталады. Математикада масштаб картадағы қашықтықтың нақты жердегі тиісті қашықтыққа қатынасы ретінде анықталады

  49. Визуализация-қиялда қалаған шындықтың суреттерін жасау. Бұл мощнейших Армандар мен қиялдар, қиялдар мен ақыл — ой жаттығулары-бұл қалаулардың визуализациясының мысалдары.

  50. Графика – бейнелеу өнерінің бір жанры. Кескіндеме жанрында түс пен бояу негізгі рөл атқарса, графикада (гр. graphein гр. grapho– жазамын) сызықтар, штрихтар, ашық және қара (қоңыр) дақтардың арақатынасы шешуші рөл атқарады, сондай-ақ заттардың ең негізгі белгілері таңдап алынады. Графикаға гравюраның барлық түрлері (литография, линогравюра, ксилография), плакаттық, сатиралық сурет түрлері жатады.


Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет