Эссе 17 ғ. Батыс Еуропа өнері. Барокко. Италия өнері



Дата08.02.2022
өлшемі9,03 Kb.
#122678
Байланысты:
Эссе-5
Реферат Основы здорового образа жизни (5), KEY G V Education

Эссе
17 ғ. Батыс Еуропа өнері. Барокко. Италия өнері
Барокко: - көлем мен кеңістіктің күрделілігі, түрлі геометриялық формалардың өзара қиылысуы, - құрылымдардың жоспарлары мен қасбеттерін анықтаудағы күрделі қисық сызықты нысандардың басым болуы - дөңес және конкейвинг желілері мен ұшақтардың ауысуы - белсенді қолдану Мүсіндік және сәулеттік және сәндік себептер; - сәулет қорларын біркелкі бөлу; - Жарықтандырудың бай ойынын құру, түс контрасттары - сәулет массаларының динамикасы.Франческо Борромный (1599-1667): қисық сызықты, иілу беттерін және ақымақ геометриялық комбинацияларды жасау кезінде ол тең білмеді. Сәулет нысандарының мәнерлілігі, батарея мен театрлануға деген ұмтылыс, масштабтың контрасты, жеңіл және көлеңке ойыны - сәулетшінің шығармашылық тәсілін ерекшелейді. Римдегі Навона алаңындағы сарайдың сейсен шіркеуі ең жақсы сәулет туындыларының бірі болып табылады.Италия, ал астанасы Рим сәулет-барокканың туған жері болып саналады.
Итальяндық барокканың сипаттамалық ерекшеліктері Франческо Борромный мен Лоренцо Бернини шығармаларында жарқын көрінді.
Арасында шығармалар Аннибале Карраччи басым бөлігін оның автопортреты. Суретші қызығушылықпен сурет салып, өзін-өзі күте отырып, оның ұрпақтары көре алады бүкіл эволюциясын, оның өмір жолын кезінде ғана емес, сыртқы, бірақ және эмоционалдық өзгерістер.
Ең танымал бірі «Автопортрет "Аннибале Карраччи с племянником Антонио» және «Автопортрет" палитрасында» (1590-шы жж.) және т. б.
Аннибале Карраччи (1560-1609)— атақты кескіндемеші бірі Болоньи айналған реформатором итальяндық өнер. Өз бауырларымен — Агостино және Лодовико негізін қалады мектепке кескіндеме. Ұстанған салт-антикалық және қайта өрлеу дәуірінің өзінің көркем жұмыстармен айналысты фресковыми росписями, суреті және гравюрой.Bernini бетіне сәулетші және мүсінші біріктірілді; түрлі жобаларды жүзеге асырылады үлкен шеберхана меңгерушісі; театр дизайнер, суретші, суретші және комедия және өнер теоретигі авторы. Оның шығармашылығы, ол бейнелеп, оларды құрылған субұрқақтар қуатты ағын салыстырғанда. Бірақ мүсін әлі Bernini арқылы көркем жұмысының негізгі түрі болды. Барокко стилінің ең маңызды принциптері ең толық оғанBernini бетіне сәулетші және мүсінші біріктірілді; түрлі жобаларды жүзеге асырылады үлкен шеберхана меңгерушісі; театр дизайнер, суретші, суретші және комедия және өнер теоретигі авторы. Оның шығармашылығы, ол бейнелеп, оларды құрылған субұрқақтар қуатты ағын салыстырғанда. Бірақ мүсін әлі Bernini арқылы көркем жұмысының негізгі түрі болды. Барокко стилінің ең маңызды принциптері ең толық оған оны айналдыруы.Микеланджело Буонарроти, ең танымал суретші итальяндық Өркендеудің кеші , және, әрине, барлық уақыттың ең ұлы суретшілерінің бірі - Ренессанс ерлерімен бірге Леонардо Ди Винчи және Рафаэль ( Raffaello Sanzio) . Ол өзін ең алдымен мүсінші деп есептеген, бірақ ол туындаған суреттер үшін де (қорлықпен) жаратылған. Ол сондай-ақ сәулетші және әуесқой ақын болды.Ол өзін суретші деп есептемеген және дұрыс жұмыс істеген төрт жыл бойы шағымданады, бірақ Микеланджело Систине шіркеуінің (1508-1512) төбесінде барлық уақыттағы ұлы шедеврлердің бірін жасады. Сонымен қатар, ол көп жылдар өткен соң сол шіркеудің алтарь қабырғасында «Соңғы сотты» (1534-1541) жазған.Микеланджело шығармашылығы өте қарапайым, керемет, сапасы, саны және ауқымы болды. Оның ең әйгілі мүсіндері 18 метрлік Давидтің (1501-1504) және (1499), ол 30 жасқа толғанға дейін аяқталды. Оның басқа да мүсіндерінде мұқият безендірілген қабірлер бар.ғасырдың» испан кескіндемесінің ең жарқын өкілі - реалист суретші Диего Веласкес. Оның жұмысы модельдік сипатқа, бай және нәзік түсіне еніп, үйлесімділік сезімін ояту арқылы басқалардан айтарлықтай ерекшеленді. Ол европалық өнерде психологиялық портреттің негізін қалаған адам еді . Өмірбаяндар Диего көптеген ғылымдарға оңай берілетінін айтады. Ол кітапхананы ерте бастады, себебі ол балалық шағында оқыды. Бұл Velazquez-тің көптеген ғылымдарға қызығушылық танытқан зерттеуі туралы куәландырады, бірақ оның ең тартымдылығы әлі күнге дейін сурет салады.Барокко әйелдер костюмі оның көп қабаттылығы, кесілген күрделілігі, корсета, ұзын шілтердің болуы, терең бөлшектеуі және шілтердің көптігі. Костюмнің элементтері гүл түрінде және әртүрлі дәмдеуішпен безендірілген. Аяқ киімде сәндік элементтер көп болды, лака, лента, руфь және садақтар қолданылды.Барок стилінде әйелдер костюмдері көбінесе қымбат маталардан - бархип, сатин, муар, жібек, кружев, тафта, брокей, кейде жіңішке жүннен жасалған. Барокко көйлегі жасалынған негізгі бояғыштар - қызыл, қара, сұр, сары, алтын, сирень, жасыл реңктер.

Достарыңызбен бөлісу:




©engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет