“Бәрі қозғалыста өзгереді” деген нақыл сөздің авторы:
Диалектиканың негізін қалаушы философ:
Платон құрған философиялық мектеп:
Ортағасырлық Батыс Еуропа философиясындағы абсолюттік бастама:
Ортағасыр философиясындағы жекелік пен жалпылықтың бірлігі мәселесі қай бағыттар арқылы көрсетіледі:
Ортағасырлық философияның негізгі кезеңдері:
«Креационизм» термині латын тілінен аударғанда мынаны білдіреді:
«Құдайды іздемей-ақ білу; білу үшін сену» принципін өмірлік кредосы ретінде алған философ:
Барлық адамзат екі патшалықты- «Құдай қаласы» мен «Жер қаласында» дамиды деген христиан ойшылы:
Адам еркінің бостандығы мен құдіреті қажеттігін біріктіретін ілім:
Құдай мәнінің үштік сипаты қай тарихи философиялық кезеңге жатады?
Қай дәуірде философияны шіркеудің қызметшісі ретінде түсінді:
Пантеизм қандай екі бастаманың бірігуі туралы ілім?
«Суфий» араб тілінен аударғанда мынаны білдіреді:
Ортағасырда бұл термин шынайы түрде тек қана жалпы ұғымдар немесе универсалийлер өмір сүреді деген ілімді білдіреді:
Идеялары неотомизмнің дамуына ықпал еткен философты көрсетіңіз:
Болмыс мәселесін зерттейтін, философияның бөлімі болып табылады:
Сезімдік танымның формалары:
И.Кант бойынша өмірдің рахатын көрудің ең жоғарғы әдісі:
Мәтінді талқылаудың өнері мен теориясы қалай аталады?
Ойлаудың формалары мен заңдары туралы ілім:
Әрбір элементтерді бір тұтастық көлемінде анықтайтын құрылымды зерттейтін танымның социогуманитарлық бағыты:
Болмысқа қарама-қарсы категория:
Құндылық табиғаты туралы философиялық ілім:
Рационалдық танымға келесі формалар жатады:
Адамды қоғамда және қоғамды зерттейтін философияның бөлімі:
Қоғам мен адам өміріндегі негізгі құндылықтар:
Моральдың бірінші негізгі қызметі:
Адам және оның мәні мен табиғатын зерттейтін философиялық ілім:
Бұл дәуірде философия ғылыммен бірікті:
«Монада» ұғымын енгізген қай философ:
Дуалистерге тән пайымдау:
XIX ғасырдағы қазақтың ұлы ойшылы, ағартушы, этнограф, шығыстанушы:
Ортағасырдағы ислам әлемінің философтары:
Сезімдік таным формалары:
Санасыздықтың психикалық себептерін ашқан философ:
Сананың диалектикалық-материалистік анықтамасы:
Жалпы білімнен нақтылыққа өтуге негізделген әдіс:
Рационализмнің негізгі пайымдауын белгілеңіз:
Гегель философиясындағы әдіс:
Жалпы ұғымдар немесе универсалийлер ғана нақты, шын өмір сүреді деген ортағасыр ілімі:
Қазіргі кезде әлемдік діндердің бірі болып табылатын ежелгі Үнді елінің діни-философиялық ілімі:
Л.Фейербахтың философиялық ілімі:
Қайта өрлеу дәуірі философиясында адамға берілген түсініктеме:
Ренесанс мәдениеті мен теологиясындағы негізгі тенденция:
Қайта өрлеу заманының өкілі Н.Кузанский бойынша, таным пәні:
Адам санасын «таза тақтаға» теңестірген жаңа заман философы:
Лейбництің философиялық жүйесінің негізгі ұғымы:
Т.Гоббс бойынша «адамдардың табиғи жағдайы»:
Кант бойынша априорлы формалар:
Кант антиномиялары-ол:
Кант этикасының орталық идеясы:
Кант философиясындағы адам жүріс-тұрысының бастапқы принципі:
Кант бойынша,категориялық императив дегеніміз:
Гегель философиясын сипаттайтын негізгі ұғымды көрсетіңіз:
Фундаментальды еңбек “Капитал”-дың авторын көрсетіңіз:
Өмір философиясының өкілі:
Философиядығы қозғалыс дегеніміз не?
Диалектика заңдарын ашқан неміс философы:
Қарама-қайшылықтардың сәйкес келуін көрсететін стихиялы диалектика формасы қай кезеңге тән?
Философияның антропоцентристік сипаты қай дәуірге тән?
Диалектиканың негізгі принциптерінің дамуына өз үлесін қосқан неміс – ойшылы:
«Адам бол» принципін жариялаған қазақ ойшылы кім?
«Үш Анық» еңбегінің авторы:
Төмендегілердің қайсысы қазақ ағартушылары?
Қай неміс философы өз философиясында “Асқан адам” идеясын келтіреді?
Өз танымында болмыстың абсурдтылығымен бүлікшіл адам мәселесіне назар аударған философ-экзистенциалист:
Өмір философиясының өкілі:
Философиялық герменевтика түсінігі.
Ф.Ницше бойынша өмірге деген ерік-жігер мен қоса адамға не түрткі болады?
Экзистенциализмнің негізін салушы «Немесе-немесе» атты шығарманың авторы:
«Абсурд «(Сандырақ)» философиясының авторы:
Философияға “болмыс” және “бейболмыс” ұғымдарын кім енгізді:
«Өзіңді өзің таны» деген пікірдің авторы:
Ортағасырлық діни ойшыл Ф.Аквинскийдің идеяларына сүйенген 20 ғасырдағы философиялық бағыт:
Араб философы, Шығыстық перипатетизмнің негізін салушы:
«Адам - машина» еңбегінің авторы:
Рационализімнің ерекшелігін көрсетіңіз:
Танымның дедуктивтік әдісін құраушы Жаңа заман философы:
Адам жанын «Таза тақтаға» теңеген Жаңа дәуір ойшылы:
Қай дәуірде ғылыми әдіс мәселесі ең маңызды болды?
Зерттеудің индуктивтік әдісін негізін салушы:
«Левиафан» еңбегінің авторы:
‘Ego cogіto ergo sum’ – бұл белгілі афоризмнің авторы кім?
Идеалистік диалектиканың жүйесін жасаған неміс ойшылы:
«Адам – барлық заттың өлшемі» сөзінің авторы кім?
Экзистенциализмнің негізгі белгісі:
Философиялық герменевтиканың негізгі белгісі:
Гедонизм түсінігіндегі өмір мәні:
Ортағасыр философиясындағы адамға берілген түсініктеме:
Позитивизмнің негізін салушы:
Позитивистер бойынша «позитивті» ғылымдар сүйенетін құбылыстар:
Деизм ұғымының мағынасы:
Өнегелік мәселелерімен айналысатын философия пәні:
З. Фрейд қандай теорияның негізін қалады?
«Секурализация» ұғымының мағынасы:
Қоғамдық – экономикалық формация ұғымын кіргізген:
Иррационализмнің өкілдері:
Адамның мәдениеті сублимацияның нәтижесі деген философ:
Алғашқы қауымдық қоғамға тән дүние туралы қияли - ғажайып, танымдық қоғами сана формасы:
Жаратылыстан, адам мен адамзаттан тыс трансценденталдық, құдіретті күшке сенуге негізделген дәстүрлі қоғами сана формасы:
Қоғамдық сананың ерекше формасы, дүниеге көзқарастың ғылыми - теориялық түрі, болмыс пен сананың жалпы принциптері, адамның адамға, дүниеге қатынасы туралы ілім:
Софистерге тән сипатты атаңыз:
Ортағасырлық теологиялық ілім, философияның теологияға қызмет ететін тұсы:
Құдай мен табиғатты, табиғат пен адамды барабарлықта қарастыру идеясын атаңыз:
Католицизмді реформациялау, шіркеуді демократияландыру, Құдай, шіркеу және дінге сенушілер арасында әділеттілікті орнату мақсат еткен Қайта өрлеу бағыты:
"Классикалық неміс философиясы" терминін айналымға енгізген философ:
Неміс классикалық философиясының маңызын атаңыз:
Болмыс пен танымның объективтік заңдылықтарын, диалектиканы терістейтін, қоршаған дүние мен тарихты хаос, кездейсоқтық тізбегі деп қарастыратын, жалпы бірізділікті, дәйекті логикалық дамуды мойындамайтын философиялық бағыт:
Философияның негізгі мәселесі-дүниедегі адам болмысы, оның өмір сүруінің мәні, өмірді өз бітімінде, өзінде зерделейтін бағыт:
Ғылымды философияға қарсы қоятын, философиялық мәселелерді терістейтін, тек арнайы, «оң» ғылымдардың білімін мойындайтын философиялық ағым:
Адамның ақиқи, ішкітұлғалық болмысы, субъект пен объекттің тікелей біртұтастығы, субъекттің өзінің "дүние-дегі - болмысын" бастан кешіру бағыты:
Қазақ философиясындағы «Зар заман поэзиясы» өкілдерін атаңыз:
Түпнегіз, ешнәрседен тәуелсіз, өзге нәрселерді тудыратын бастама:
Адам санасынан тысқары, тәуелсіз тұратын объективтік шындықты және адамның өзін де бейнелейтін философиялық категория:
Ежелгi Үндi философиясында « нирвана» категориясы қай мағынаны бiлдiредi:
Осы ойшылдардың арасында гедонизм бағытын ұстанушы кім?
Гелицентрлік жүйенi негiздеген ойшыл:
И. Кант философиясының категориясын белгiлеңiздер:
Адамды этикалық және моральдық, адамгершiлiк тұрғыдан дамытатын, адам санасында белгiлi бiр құндылықтар бағдарларын қалыптастыратын, құндылық ережелерiмен идеалдарын табуға мүмкiндiк беретін философияның функциясын атаңыз:
Философия жалпы (өзiнiң категориялық аппараты мен, принциптер мен, заңдарымен, әдiс-тәсiлдерiмен) басқа ғылымдар үшiн жалпығылыми және жеке методологиялық фундамент болып табылатын функция:
Деизм:
Заттар мен құбылыстар бір-бірімен байланыссыз, қозғалмайтын, мәңгі-бақи бір қалыпты, ішкі қайшылықтары жоқ деп есептейтін философиялық әдіс, ілім:
Адамның дүниені эстетикалық тұрғыдан ұғынып-түсіну заңдылықтары туралы, әсемдік заңдарын арқау еткен шығармашылықтың мәнісі мен формалары туралы ғылым: