Шығармашылық қабілеттілік
Компьютерлік жадыға ұсынылған нақты пәндік аумақ
Компьютердің жадына сақталған білім моделі
Компьютерде жүзеге асырылған адам интелектісінің моделі
Компьютердің ойлау, түсіну, жалпылау немесе үйрену қабілеті
Жасанды интеллектінің мақсаты:
Тапсырма шарттарына сай өз іс-әрекетінің программасын өздігінше құру;
Бейресми орындаушыны құру;
Компьютерге есеп шығаруды үйрету;
Білім қоры ретінде олардың компьютерлік жадына енгізу үшінбілімнің формалды әдістерін жетілдіру;
Компьютерлік техника базасында интеллектуалды жүйелерді жетілдіру;
Жасанды интеллектінің жүйелері құрылмайтын пәндік аумақты көрсет.
Шахмат, т.б. ойындар;
Өлең және музыка шығару;
Мәтінді бір тілден екінші тілге аудару;
Сызба, схема және графиктер жасау;
Криминалисттік және медициналық сараптама;
Жасанды интеллектінің бағыттары мен осы бағыттар үшін шығарылатынесептерді сәйкестендір. (қабылдау, оқыту)
Түсіну және табиғи тілдегімәтіндердің байланысын синтездеу;(қабылдау)
Белгілі жеке есептерді шығаруданжалпы есептерді шығаруға ауысу тәсілдері;(оқыту)
Білім қорында көру бейнесі туралы ақпаратты ұсыну тәсілі; (қабылдау)
Кейбір ережелер түрінде білімді формалдаумен байланысты әдістер, мысалы, «Егер..., онда...» үлгісімен құрылыммен сәйкестігі. (оқыту)
Жеке оқушының үлгерімін қадағалайтын жәнеоқу материалы баланың қабілетіне қарай құрылатын оқыту қалай аталады?
Бейімдеп оқыту
Қашықтан оқыту
Саралап оқыту
Тұлғалық – бағдарлы оқыту
Ойындық жасанды интеллектінің негізгі мақаты қандай?
Міндеттердің шарттарына сәйкес өз әрекеттерінің программасын өздігінше құру;
Ішкі ойындық кейіпкерлердің мінез-құлық ерекшеліктерін басқару;
Кейіпкерлерді түрлі жағдаяттық есептерді шығаруға үйрету;
Ойын желісін жетілдіру;
Ойынның жалпы тұжырымдамасын жетілдіру;
Жасанды интеллект өндірістің қай саласында жиі қолданылады?
Мәшине жасау;
Мұнай өндіру;
Электр энергетикасы;
Мұнай – газ өндірісі;
Металлургия
Мәшинелік оқытудың қандай түрі ортамен өзара әрекеттесумен негізделеді?
Мұғалімсіз оқыту;
Тереңдетіп оқыту;
Негіздеп оқыту;
Мұғаліммен оқыту;
Нейронды желі қай ойында адамды жеңуді әлі үйренбеді?
Го
Бридж
Марио
StarCraft II
Покер
Мәшинелік оқытудың бірнеше міндеті бар. Кіріс деректері үшін үздіксіз сандар шамасының мәнін болжап айтуға бағытталған міндет қалай аталады?
Жіктеу;
Регрессия;
Қайта оқыту;
Кластерлеу;
Аномалияны іздеу;
Жасанды нейрондық желінің алғашқы моделін кім жасады?
Фрэнк Розенблатт
Ян Лекун
Дэвид И. Румельхарт, Дж. Е. Хинтон, Рональд Дж. Вильямс
Мак-Каллок пен Питтс
Минский
Нейрондық желілер тек кескіндерді танып қана қоймайды, олар жақсы іздестіреді. Бірақ қандай да бір кедергіге тап болады. Ол қандай кедергі?
Пішіні
Мөлшері
Түсі
Пиксельдердің тереңдігі мен саны
Бітімі