Маңғыстау облысы
Маңғыстау ауданы
Өтес орта мектебі
Авторы: Базарбаева Ләззат
10 – cынып оқушысы
Жоба атауы:
Бағыты:Экономикалық және әлеуметтік процесстерді математикалық модельдеу
Секция: Информатика
Жетекшісі: Досмагамбетова Арайлым
2011 жыл
10 – сынып оқушысы Базарбаева Ләззаттің орындаған «Flash және ActionScript тілінің мүмкіндіктерін пайдаланып тесттік бағдарлама құру» тақырыбындағы жұмысына
П І К І Р
Бұл жұмыста Flash бағдарламасы мен ActionScript тілі туралы құнды мағлұматтар берілген. Жалпы графикалық редактор мен программалау тілінің маңыздылығы туралы, тесттік бағдарлама құрған кезде қандай мәселелерді басқа алу керекті нақты айтылған.
Ғылыми жұмыстың практикалық бөлімінде «Информатика пәнінен тест» құрастырды. Бұл тест 7 сыныпқа арналған. Оқушыны қызықтырушы үшін тесттік бағдарламаның безендірілуіне қатты мән берілген.
Оқушы ғылыми әдебиеттер мен интернет желісін, ActionScript тілі, Flash бағдарламасында жұмыс жасай білетін қабілетін көрсетті. Болашақта бұл оқушы ғылыми жоба сайыстарына қатысып, үлкен жетістіктерге жетіп, Қазақстан Республикасының теңдесі жоқ ел болып қалыптасуына өз үлесін қосады деген сенімдемін.
Жетекшісі:_______________информатика пәнінің мұғалімі
Досмагамбетова Арайлым
Тақырыбы: «Flash және ActionScript тілінің мүмкіндіктерін пайдаланып тесттік бағдарлама құру»
Абстракт___Зерттеудің_мақсаты'>Абстракт
Зерттеудің мақсаты: Информатика пәнінен оқушылардың білімдерін тексеру мақсатында тесттік бағдарлама құру. Flash және ActionScript тілінің мүмкіндіктерін пайдаланып тесттік бағдарлама құруды үйрену.
Зерттеудің гипотезасы: Flash және ActionScript тілінің мүмкіндіктерін пайдаланып тесттік бағдарлама құруды үйрену.
Зерттеу кезеңдері: теориялық материалдар, 7 сыныпқа арналған тест құрастырып, суреттер жинақтап, слайдтар жасадым. Flash және ActionScript тілінің мүмкіндіктерін пайдаланып тесттік бағдарлама жасап шығардым.
Зерттеудің жаңалығы: Flash бағдарламасында фильмдер, ActionScript тілінде фильмдерді басқаратын кодтарды пайдаланып, 7 сыныпқа арналған тесттік бағдарлама құрастырдым.
Жұмыстың нәтижесі: 7 сыныпқа арналған тесттік бағдарлама құрдым.
Қорытынды: программалау тілдерінің мүмкіндіктерін пайдалана отырып оқушыны қызықтыра білу керек.
Абстракт
Цель научно-исследовательной работы: Создание тестовой программы для проверки знаний учащихся по информатике. Научиться создавать тестовую программу, используя возможности программы Flash и языка ActionScript.
Гипотеза исследования: Научиться создавать тестовую программу, используя возможности программы Flash и языка ActionScript.
Этапы исследования: Собрав рисунки, теоретические материалы, составив тесты для 7 класса, сделала слайды. Используя возможности программы Flash и языка ActionScript создала тестовую программу.
Новшество исследование: Составила тестовую программу для 7 класса, испульзуя коды управления фильмами программы Flash и языка ActionScript.
Результат работы: Составила тестовую программу для 7 класса.
Заключение: Используя возможности языков программирование надо уметь заинтересовать учащихся.
Мазмұны
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі 1
Кіріспе 6
Macromedia Flash MX және ActionScript тілі 8
Негізгі түсініктер 8
Қолданушы интерфейсін ұйымдастыру 10
Редактрлеу саймандар тақтасы 10
Уақыт диаграммасы 12
Actions Script 14
Жалпы мәлімет 14
Тілдің идеологиясы 14
Код блоктарын құру 16
Базалық операторлардың топтары 17
Жұмыс барысы: 19
Қорытынды 25
Қолданылған әдебиеттер тізімі 25
Ұсыныстар, пікірлер 26
Қосымша А 28
Достарыңызбен бөлісу: |